Nullpoints:Me ollaankin vanhoja kamuja
Tervetuloa nyt vihdoin tänne!!! :hug:
Piupula:Mulla ei ole mitattu, mutta olen kerran pyörtynyt(11+5) ja kerran meinasin, syöminen auttoi heti. Esikoisesta kärsin samasta vaivasta, mutta vasta puolivälin jälkeen! Taitaa nää helteet vielä lisätä tätä heikotusta. Hemppa kuitenkin hyvä!
Seksihaluista:Siis mitkä? Ei voisi vähempää täällä kiinnostaa koko touhu
Oikein harmittaa!!! Sama oli esikoisesta, tosin silloin ei saatu kun vuosin verta alussa ja jotenkin sitten koko yritys jäi ja vasta puolenvälin jälkeen ekan kerran koitettiin...Loppuaika olikin onneksi sitten kiimaisempaa
Sillä vatsalla oli aika yllätys, mutta kivaa oli. Luotankin nyt, että kunhan oma olo paranee (kärsin edelleen huonosta olosta, tänään oksensin) niin eiköhän ne halutkin jostain taas löydy. Onneksi miehen saa pidettyä hyvänä muutenkin kuin yhdynnällä...
ON:Piti kommentoida vaikka mitä, mutta nyt oon niin fiiliksissä, että ei pysty keskittymään :heart: Sain hyviä uutisia NP-ultrasta!!!
Turvotusta oli 1,2 ja kaikki näkyvä kunnossa
Sintti vastasi täysin kokoa 12+1 kuten kuuluikin. Vitsit on helpottunut olo!
Nyt tämä on totta ja asian voi paljastaa lopuillekin Meille tulee toinen vauva!!! Vauva liikkui oikein vilkkaasti ja jännityksellä odotan, tunnenko liikkeitä kahden viikon päästä...Esikoisesta tunsin ne jo 14+3 alkaen...Istukka sijaitsee nyt myös takaseinässä kuten esikoisestakin, mutta jää nähtäväksi. Jipii!
Ikionnellinen Toive81 ja Sintti 12+1 :heart: