Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Aivan
järkky päänsärky ollut nyt 2 päivää...ei auta panadolit eikä buranat.
:ashamed:
Kipu yltyy jos vaikka pulssi nousee tai kumarrun jotain tekemään...oisko kellään vinkkiä tän taltuttamiseen? Onko kohtalontovereita pääkivun kanssa?
Pt ja Kille 14+4 :heart:
Mulla kans päänsärkyä ollut useasti, eikä tunnu mikään auttavan. Kovin oon koittanu juoda, mut ei silti... Jos ne on nää erikoisen ihanan lämpimät ilmat? Ja mulla tekee sekin, jos on ukkosta ilmassa niin ei auta mikään särkyyn...
TaCa: Jospa olit vaan liian nopea.
Voi viedä aikaa et löytyy sintti, kun on kuitenkin vielä aika pieni... :heart:
mammyli: Mitä noista oot kuolannut? Mulla aukes vaan iso lista missä olis vaikka mitä kaikkea kivaa...
Niin et kiitti vaan.
Buranasta: En ole minkään raskauden kohdalla sitä ottanut. Tosi mulla aika hyvin panadolkin auttaa... Muutenkin vältän sitä viimeiseen asti, kun mun äiti on sitä aikanaan syönyt (tosin pitkään ja paljon) ja nyt on totaalisessa kiellossa kun sai kauheat kivut siitä. Mahahaavaa sun muuta... Tosin hänellä on monen vuoden säännöllinen käyttö takana lääkärin määräyksestä, mut silti...
Piupula: Toivottavasti ei tosiaan mitään vakavaa ole. Helteetkin kaiketi voi vaikuttaa?
Mä aloin haaveilla makkariin sellaisesta lampusta mis on tuuletin samassa.
Viimeyö oikeastaan oli eka, kun ei kuumuudelta oikein saanut kunnolla nukuttua. Mutta en valita, koska nyt pitää nauttia ja kerätä lämpöä talven varalle, jos sillon ei sitten tarttis niin kovasti palella..
En muista kerroinko jo, mutta meillä
rakenneultra varattu 1.9.
Liikkeitä tuntuu silloin tällöin kun on enemmän painoa mahalla, esim. osin makaa mahalla tai turvavyö painaa. Mut muuten ei vielä juuri tunnu.. Eilen illalla kävi tosin yks muljahdus, mutta tiedä sitten mitä oli. Ilmaa ehkä.
Shamandalie ja Itikka 14+ 3 :heart: