Tammikuu lapsettomuushoidot!

Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp15 (nega),
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp13
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp10 (testi nega), pp11 (menkat)
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp12
hedy, IUI 20.1, pp11
peuhu, IVF, punktio 1.2, siirto 3.2
riina, clomifen (plus)
maari, punktio/siirto vko 7

maari: Kyllä ne menkat sieltä tulee tai jos saatkin plussan!

Mä edelleen kidun enkä testaa. Pelkään jokaisella vessareissulla, että vuoto on alkanut. Sitten on tunne, että nega sieltä kuitenkin tulee.
Vatsa tuntuu siltä kuin olis tehnyt vatsalihas liikkeitä oikein urakalla.

Päivityksiä ja siirtoja voin tehdä ilmoitelkaa itsestänne!
 
:hug: :heart: Täältä kovasti kohtuhaleja pikku enkelille ja pikku myylle :hug: :heart:

Onneksi te vaikutatte kuitenkin molemmat suht. positiivisille ja jaksatte katsoa tulevaisuuteen. Luulen, että perästä tullaan täältäkin kohta. Ei näitä oikeen voi enää piinapäiviksikään kutsua kun mikään ei piinaa kun olen jo toivoni heittänyt. Kävin tuossa äsken vetäisemässä oikeen kunnos step-aerobic-tunninkin jotta saa kroppa ja pää muuta tuumattavaa.

Peuhulle onnea huomiseen punktioon. Näkyikös siellä ultrassa paljonkin sopivia kandidaatteja keräystä varten ?

Pidän peukkuja, että joku nyt edes plussaisi. Joukko alkaa huolestuttavasti pienenemään koko ajan.
Joko Ibiza huomenna testaat ? Onko Päivillä hiljaista vielä?

Plussapalloja pudottelen, plop plop

=) =) =) =) =)
 
peuhu
Heippa

Kiitos onnen toivotuksista huomiseen punktioon! En ole sitä punktiota oikein jaksanut jännätä kun ei kellään tunnu menevän putkeen. En jotenkin ole yhtään fiiliksissä, ihan kun huömenne ois ihan tavallinen päivä.

Mun mies vähän jänniittää omaa osuuttaan kun oli käynyt vl labran vessassa ja sanoi et siellä vessasa oli se tuoli joka oli ennen siellä "kättely" huoneessa, eikä siellä ollut videoita eikä lehtiä ...ei mitään. Mieheni ei oikein ole kiinnostunut tosta "kättely hommasta" ja tuumi et mitäs jos siitä ei tule mitään kun ei ole yhtään virikkeitä. Mä sanoin et soita mut sit hätiin jos ei todellakaan tule mittään :D

Niitä rakkuloita oli seitsemän kappaletta eli aika vähän mut ei mulla koskaan ole tullut niitä paljon.

Huomiseen :wave:
 
pikkuenkeli67
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 16:16 peuhu kirjoitti:
Heippa

Kiitos onnen toivotuksista huomiseen punktioon! En ole sitä punktiota oikein jaksanut jännätä kun ei kellään tunnu menevän putkeen. En jotenkin ole yhtään fiiliksissä, ihan kun huömenne ois ihan tavallinen päivä.

Mun mies vähän jänniittää omaa osuuttaan kun oli käynyt vl labran vessassa ja sanoi et siellä vessasa oli se tuoli joka oli ennen siellä "kättely" huoneessa, eikä siellä ollut videoita eikä lehtiä ...ei mitään. Mieheni ei oikein ole kiinnostunut tosta "kättely hommasta" ja tuumi et mitäs jos siitä ei tule mitään kun ei ole yhtään virikkeitä. Mä sanoin et soita mut sit hätiin jos ei todellakaan tule mittään :D

Niitä rakkuloita oli seitsemän kappaletta eli aika vähän mut ei mulla koskaan ole tullut niitä paljon.

Huomiseen :wave:
Moikka Peuhu! :hug:
Jossain lapsettomuussivulla sanottiin, että pariskunta vois ajatella, että hoitojen myötä mahollisuudet on suuremmat ku ehkä koskaan aiemmin. Niin että iloitse niistä 7 muniksesta! Se on tullu moneen kertaan todistettua, että sillä määrällä ei oo mitään merkitystä, vain laatu ratkaisee! :)
Niin että nyt kun tänään oot siellä punktiossa, ajattelen sua kovasti!

Samoin ajattelen Ibizaa, joka testannee tänään. Tänäänkö se jo on?!!! JÄNNITTÄÄ!!! Tästä lähtee plussapuhallus :whistle: ja toinenki :whistle:
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp15 (nega)
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp14(nega)
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp10 (testi nega), pp11 (menkat)
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp13
hedy, IUI 20.1, pp12
peuhu, IVF, punktio 1.2, siirto 3.2
riina, clomifen (plus)
maari, punktio/siirto vko 7

Peuhu: miten punktio sujui?

Tein testin aamulla 04:00, menin töihin 05:00.
Lopetin lääkitykset niinkuin käskettiin negan tullessa. Menkkojen pitäis alkaa 2-3 vrk lääkeiden lopetuksesta eli viimeistään perjantaina. Jos ei ala kai sitten lauantaina uusi testi.
Jatko suunnitelmia ei oo vielä, kun en oo voinut keskustella miehen kanssa ja sitten pitää odotella sitä vuotoa... Soittelen hoitopaikkaankin vasta, kun vuoto alkanut. :headwall:
 
maari
ibiza :hug:

täällä ihmetellään että mihin menkat ovat jääneet, kolme päivää myöhässä. kerrankin kun niitä odottaa innolla, ei näy. Gonalin pistelyä en siis ole voinut aloittaa...harmittaa!!!
 
pikkuenkeli67
Ibiza, vielä hali täältä :hug: !

Toivottavasti päätätte miehes kans vielä jatkaa. Minä kans oottelen siis vuodon alkamista. Migreenistä päätellen tulollaan on... ;) Kierto meni siis nyt sekasin, kiitos Estradot -laastarien - ainakin oletan niin. Normaali kierto on 29, nyt menossa kp35! :kieh:
 
peuhu
MÄ EN KESTÄ TÄTÄ KUN KAIKILLA MENEE JUTTU PUIHIN \|O .

Niin heippa vaan kaikille!

Punktiossa käyty ja kuusi soilua sit loppujen lopuksi vaan saatiin. Ihan helposti ja melkein kivuttomasti punktio sujui. Mieskin sanoi et oli sit kuitenkin ihan asiallinen huone se näytteen anto huone, dvd:t ja kaikki. Ilmeisesti se vessa missä hän ekaks kävi oli sellaine varahuone jos on kovasti jonoa niin pääsee nopeammin toimeen jos ei tarvitse virikkeitä.

Kukas se seuraavaksi testasikaan? päivi? No joka tapauksessa onnea testaukseen kaikille lopuille tällä viikolla . Mulla on sit testi 17.2.
 
Päivi79
ibiza: toivottavasti pikkuinen ilmoittaa olemassa olostaan kuitenkin teille sitten lauantaina kun testaat uudestaan. Tämänpäivän osalta kuitenkin :hug: lohtuhalaus....älkää luovuttako tekään.

Meillä olis tänään pp14, mutta lääkärin ohjeen mukaan testataan vasta lauantaina.......jos seuraa piinistelijä listaa niin kauheesti ei ole plussia tullut.......ei kauheesti nostata tunnelmaa......
 
:hug: :hug: :hug: Haleja täältäkin Ibizalle !!!

Valitettavasti en voi nyt oikein nostattaa fiilistä täällä ketjussa sillä menkat alkoivat aamulla. Eli puihin meni täälläkin :headwall:

Ei olla vielä keskusteltu miehen kanssa jatkosuunnitelmista, mutta ainakin seuraava kierto menee ihan luomuna, koska mies matkoilla kriittisellä viikolla eikä voi näin ollen sitoutua ainakaan mihinkään hoitoihin.

Jos jaksamme innostua ja saamme rahat riittämään niin IVF:ää voi kokeilla aikasintaan huhti-toukokuussa. Lääkärin mukaan minun pitäisi syödä pillereitä pari kiertoa jotta "paikat" lepäisi (jottei tule kystiä) ja sitten aloitus olisi lyhyen kaavan mukaan isoilla määrillä menopuria (näin siksi kun viimeksi alkioita kehittyi vain kaksi ja punktiota ei voitu tehdä).

Toivon tosiaankin ettei teistä kukaan ole enää silloin "toukokuun lapsettomuushoito-pinossa" vaan olette kaikki plussanneet jo sitä ennen. !!!

En katoa kuitenkaan linjoilta kokonaan vaan käyn lukemassa kuulumisianne edelleen ja saatan jonkun kommentinkin heittää välillä.
Pikkuenkelin kanssa saatamme "törmätä" tuolla yli 35-v kuumeilijoissa.

:wave: Hei vaan... ja onnea yritykseen :whistle: :whistle:

:heart: Hedy :heart:
 
peuhu
Voi hedy otan osaa :hug: , mikähän nyt on vikana kun kellää ei tärpää.
Me tilattiin äkkilähtö teneriffalle ja ollaan siellä viikko. Tullaan ystävän päivänä takasin.Toivottavasti saan sillä keinoin ajatukset muualle.

Huomenna menen sit siirtoon ja lauantai aamuna aloitan luget.

Toivotaan parasta lopuille piinisteliöille :heart:
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp15 (nega)
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp14(nega), pp15
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp10 (testi nega), pp11 (menkat)
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp14(menkat)
hedy, IUI 20.1, pp13(menkat)
peuhu, IVF, punktio 1.2, siirto 3.2, testi 17.2
riina, clomifen (plus)
maari, punktio/siirto vko 7

maari: Kyllä ne menkat tulee, vai onko mahdollista plussaan?

pikkuenkeli67: Tsemppiä uuteen yritykseen!

pikku myy: Kiitos halista!

peuhu: Sait sentää 6 solua, toivotaan että kaikki hedelmöittyy!!! dbdb Onnea siirtoon ja hauskaa matkaa!

Päivi79: Toivo on kyllä vähissä, uskon menkkojen alkavan hetkella millä hyvänsä! Harmi, että et päässyt testaamaan. Halit!

hedy: Harmi,menkkojen alkaminen! Halit! Tsemppiä jatkoon!
 
peuhu
Otan osaa päivi :hug: Tää ei voi enää olla totta.Milloin uusi inseminaatio on, vai oletteko vielä miettimässä mitä teette?

Yksi plussa clomeilla , onko kellään muulla enää testiä kuin mulla? yksi plussa on aika pieni saldo koko tammikuun ryhmästä:(
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.02.2006 klo 20:09 Päivi79 kirjoitti:
Peuhu: uusi inseminaatio tehdään heti tähän uuteen kiertoon. Puregon piikit alkaa taas kerran lauantaina.
Toisaalta on varmaan ihan kiva päästä yrittämään heti perään uudestaan...siinä ei ehkä ehdi niin surra mennyttä. Pidän peukkuja teille. :flower:
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp15 (nega)
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp14(nega), pp16
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp10 (testi nega), pp11 (menkat)
Päivi79, IUI 19.1, pp14(menkat)
hedy, IUI 20.1, pp13(menkat)
peuhu, IVF, siirto 3.2, testi 17.2
riina, clomifen (plus)
maari, punktio/siirto vko 7

Päivi79: mukavaa, että pääsette heti yrittämään uudelleen IUI:tä.

Mulla menossa kp 32/~30 pp 16, mennkoja odotellessa. Jos huomiseen mennessä ei ala niin sitten testaan uudelleen.
 
peuhu
Heipä hei

Arvatkaa mitä, mä ajatuksissani alotin luget liian myöhään. Ne piti jo aloittaa eilen ja mä olin aloittamassa vasta huomenna. Mun edellisessä ivf:ssä aloitettiin luget vasta punktion jälkeisenä päivänä nyt piti aloittaa keräyksen jälkeisenä. Uusin tutkimus on että se auttaa asiaa jos aloittaa luget jo silloin. Siis siinä lapussa lukikin kyl niin mut mä en jotenkin ollut sisäistänyt sitä teksitä oikein.no ei se mitään oma moka... ei se ole liian myöhäistä aloittaa nytkään.

Kuudesta alkiosta hedelmöittyi viisi joista yksi ole moni tumainen eli se hylättiin. Yksi siirrettiin ja pakkaseen meni kaksi plus yksi.Nyt ei muuta kuin odotellaan. :p
 
maari
No niin, menkat tuli neljä päivää myöhäsä ja uskollisena tietenkin tavoilleni, se pienenpieni ajatus plussasta vilahti..mutta vain vilahti.. no, ultrat ensi viikolla, jännätään että onko Gonalista mihinkään, clomit mulla vaan toimi tyyliin monitiamiinitabletteina.

jotain muuta mukavaakin, sain kutsun työhaastatteluun :) Nyt me jäljellä olevat, varpaatkin tsemi asentoon!!
 
maari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 10:30 maari kirjoitti:
No niin, menkat tuli neljä päivää myöhäsä ja uskollisena tietenkin tavoilleni, se pienenpieni ajatus plussasta vilahti..mutta vain vilahti.. no, ultrat ensi viikolla, jännätään että onko Gonalista mihinkään, clomit mulla vaan toimi tyyliin monitiamiinitabletteina.

jotain muuta mukavaakin, sain kutsun työhaastatteluun :) Nyt me jäljellä olevat, varpaatkin tsemi asentoon!!
kirjoitusvirheet kunniaan: monivitamiinitabletteina...
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp15 (nega)
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp14(nega)
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp10 (testi nega), pp11 (menkat)
Päivi79, IUI 19.1, pp14(menkat)
hedy, IUI 20.1, pp13(menkat)
peuhu, IVF, testi 17.2, pp2
riina, clomifen (plus)
maari, punktio/siirto vko 7

Jatkosuunnitelmista soittelen maanantaina hoitopaikkaan. Tulen sitten taas kertoilemaan kuulumisia!

 

Yhteistyössä