Tammikuu lapsettomuushoidot!

Toivottavasti Ibiza79 koitos tänään on mennyt hyvin.

Päivi79, meillä on sitten melkeen samanlainen ohjelma ja saadaan piinailla yhdessä.
Kävin tänään ultrassa ja yksi hyvä 18mm follikkeli siellä odotteli. Toinen oli jäänyt niin paljon jälkeen ettei ehdi mukaan kiertoon. Sain irrotuspiikin samantien ja inssi on sitten perjantai ap....
Huh kun se piikki teki kipeetä ja vieläkin kivistää, mihin lie sen tökänneet...ei ennen ole tälläi sattunut... \|O
 
Päivi79
Hirmuisesti kiitoksia kaikille tsemppi toivotuksista ja peukuista :)

Toivon kaikille tärppionnea ja että se pikkuinen tuhiseva käärö tulisi meille kaikille, jotka niin valtavan kovasti sitä toivomme :heart:
 
peuhu
Heippa hei

Kotiuduin juuri helsingistä(pakko poiketa samalla ikeaan). Lääkäri sanoi että kaikki on mennyt suunnitelmien mukaan ja gonalia alan piikittää huomenna. Sit maanataina käyn oman paikkakunnan labrassa ja verinäyte lähetetään pikana väestöliittoon, jos ei siinä mitään poikkeava löydy on seuraava käynti vasta 27 päivä perjantaina.

Onnea päiville huomiseen ja kiva et muilla mennyt tää päivä myös hyvin :flower:
 
Piinistelijät:
Ibiza79, PAS, siirto 18.1, pp0
hedy, IUI 20.1
Päivi79, IUI 19.1
pikku myy, IVF, siirto 19.1
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, ensikäynti 01/06

Meillä oli 4 alkioo pakkasessa kaikki jouduttiin sulattamaan. Yksi onnellinen selvis siirtoon oli tänään 8-soluinen. Olen onnellinen tästä huurunenästä!
 
pikkuenkeli67
:hug: :flower: Ibiza :flower: :hug:

Upeasti oli huurunenu lähteny jakautumaan ja kasvamaan. Nyt sitte vaan jännittämään jatkoa. Onnea!

tv. pikkuenkeli + valopilkut (pp6)
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp6
Ibiza79, PAS, pp1, testi 1.2
Päivi79, IUI 19.1, pp0, testi 4.2
pikku myy, IVF, siirto 19.1, pp0
hedy, IUI 20.1
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, ensikäynti 01/06

Tänään on alavatsaa vähän nipistelly! johtunee lugeista...
Mites muilla on mennyt?

 
tänään oli sitten alkion siirto ja yhden laittoivat, koska kuulemma ekassa hoidossa suositus. solujahan saatiin 17 joista 15 oli hedelmöittynyt, mutta vain 3 oli lähtenyt jakautumaan. elikkäs 2 on nyt sitten pakkasessa :( parempi sekin silti kuin ei mitään!
mulla maha edelleen kipeä ja turvoksissa punktion jälkeen, mut on kuulemma nestettä niin paljon vieläkin johtuen paljosta rakkulamäärästä, et normaalia...
nyt ei muuta ku 2 viikon piinistely :/
 
Päivi79
Ensimmäinen inssi onnistuneesti ohi. Hieno kokemus ja kiitos kuuluu ihanalle hoitajalle joka suoritti toimenpiteen todella hienosti.

Olemme saaneet mahtavaa palvelua Turun väestöliitossa. Meillä on yhteensuuntaan matkaa reilut 90km ja palvelu on aina hyvää.

Miehen siittiöt oli laadukkaita ja mun kaksi follikkelia olivat muuttuneet keltarauhasiksi eli ovis oli tapahtunt (irrotus piikki oli).

Nyt jännätään ja toivotaan elämän ensimmäisen plussan tulevat melkein kahden ja puolen vuoden yrittämisen jälkeen 4.2.

Tsemppiä muillekin.
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp7
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp2
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp1
pikku myy, IVF, siirto 19.1, pp1
hedy, IUI 20.1
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, ensikäynti 01/06

Mulla menossa vasta pp2 ja haluaisin niin tietää tuloksen. Mitään ihmeellisiä oireita ei oo, välillä nipistelee alavatsaa. Ja tekee mieli mennä koko ajan petiin peuhaamaan... =)
 
Minunkin inssi sitten onnellisesti ohi tänään ja nyt on "kovat" piipussa! Ovis oli jo tapahtunut eli toivotaan nyt ettei "juhlat" olleet ohi. Irrotuspiikin sain siis toissapäivänä ja lääkärinkin mukaan oli ihan hyvä että puuhasteltiin sinä iltana myös luonnollisesti. Miehen tavara oli siitä huolimatta tänään jo ihan priimaa.

Nyt liityn sitten kaikkien teidän muiden kanssa (joiden kaikkien nimiä en muista, sorry...) piinailemaan.
Koitetaan kestää tätä ja kertoillaan alkaako tuntua missään!

Viikonloppuja :flower:
 
mä en tiiä mitä tää on vai pelkäänkö vaan niin paljon, et kuvittelen kaikkee...eilisen siirron jälkeen mulle nousi kuume ja sitä kesti koko illan ja yön, nyt ei mitään, outoo :\|
no, nyt mulla aivan samanlainen tunne kun aina ennen menkkoja, vatsaa särkee samalla tavalla ja ihan sellanen tunne, et kohta alkaa vuoto :'(
osaaks kukaan muuten sanoo, et onks se normaalii ku 15 hedelmöittyneestä solusta vaan 3 lähti jakautuu??? Auttakaa :ashamed:
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 18:47 pikku myy kirjoitti:
mä en tiiä mitä tää on vai pelkäänkö vaan niin paljon, et kuvittelen kaikkee...eilisen siirron jälkeen mulle nousi kuume ja sitä kesti koko illan ja yön, nyt ei mitään, outoo :\|
no, nyt mulla aivan samanlainen tunne kun aina ennen menkkoja, vatsaa särkee samalla tavalla ja ihan sellanen tunne, et kohta alkaa vuoto :'(
osaaks kukaan muuten sanoo, et onks se normaalii ku 15 hedelmöittyneestä solusta vaan 3 lähti jakautuu??? Auttakaa :ashamed:
Mulla ei edes kehity kuin jotain kuutta munasolua ivf hoidossa ja niistä viimeski lähti jakutumaan viisi. Niinhän ne aina sanoo että yksikin riittää :heart:

Voiskohan olla mahdollista että sä jännität niin kamalsti että tulet ihan sairaaksi?

Raskauden alkaessahan usein tulee menkkamaisia oireita että niistä ei kannata turhaan murehtia... tulee sit jos on tullakseen.Yritä nyt rentoutua ja olla hyvillä mielin. Yrittäkää keksiä jotain muuta tekemistä että saatte ajatukset muualle( itse olen tietysti ihan hysteerinen parinviikonpäästä kun piinailen :D )
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp9
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp4
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp3
pikku myy, IVF, siirto 19.1, pp3
hedy, IUI 20.1, pp2
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, ensikäynti 01/06

Mulla saatiin IVF:ssä 12 munasolua niistä 5 hedlmöittyivät ja lähtivät jakaantumaan. 1 tuorresiirrettiin, pakastuksesta selvisi vaan 1 huurunenä matkaan. Nyt ei jäljellä mitään. Piinailen nyt tätä huurunenää!

Muokkasin piinalistan sunnuntaina!!!!
:hug:

 
Päivi79
Hedy:

Onko sulla oireita?

Ollaan melkein päivälleen samassa tilanteessa (meillä inssi 19.1) ja molemmilla inssi. Mulla vihloo oikealle puolelle (jossa oli isompi follikkeli) ja joissakin asennoissa on vaikea olla.

Jännittää kovasti. Milloin sulla testi päivä? Meillä 4.2=pp16.
 
Moi!
Mulla on oireita ollu alavatsan nipistely ja silloin tällöin vihlaisee oikein kunnolla. Olen ajatellut et jos johtuu lugeista.
Tuorre siirrosta en tälläistä huomannut, mutta silloin oli vatsa muuten kipee ja sitten oli hyperstimulaatio olin 3vrk sairaalassa tarkkailtavana.
Testipäivänä oli hcg 2 eli selvä nega ja sitten alkoi vuoto, kun lopetin luget.
Nyt onkin vaan tiedossa kotitesti, mutta jos positiivinen oon ajatellu et soitan mua hoitavalle gynelle ja pyydä veritestiin. Niin saa sitten varman vastauksen. Mua hoitaa oikeastaan kaksi lääkäriä toinen siellä hoitopaikassa90km päässä ja sitten ultrissa ym. paikallisella gynellä.
Tulipas sepustettua muutakin kuin ne tän hetkiset oireet.
 
peuhu
Tällä viikolla onkin sit hiljaisempaa kun loppuviikosta vasta ibizan testi ja mulla ultra ( saan sit tietää punktio päivän). Kiva että kuitenkin jaksatte kertoilla fiiliksiä. Mä pidän peukkuja kaikille!
 

Yhteistyössä