Tammikuu lapsettomuushoidot!

Päivi79
Pikku myyn kanssa mennään samaan tahtiin :) Mullakin on ollut melko oireettomia päiviä. Välillä nippaa ja jokin asento on kehno, mutta muuten ei suurempia oireita. Tiistaina kyllä herkistelin joka asialle, mutta siihen tiistaihin sitten jäikin........Viikon verran vielä kun jaksaisi odottaa ja piinailla.

Hirveesti tsemppiä ja jaksamista kaikille ;)
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp15
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp10
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp9
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp9
hedy, IUI 20.1, pp8
peuhu, IVF, ultra 30.1, punktio 1.2 tai 2.2
riina, clomifen
maari, punktio/siirto vko 7

Oma napa: Vatsa turvotuksen ja nipistelyn lisäksi eilen itketti ja tänään on saanut juosta vessassa.
Luulotauti alkaa varmaan iskeen!!!

peuhu: Tsemppiä maanantain ultraan!

pikku myy: Tässä alkaa kyllä tosissaan jännittämään!

Päivi79: Mä kanssa eilen olin tosi herkkä ja välillä tosi kiukkuinen!
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp16
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp11
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp10 (testi nega)
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp10
hedy, IUI 20.1, pp9
peuhu, IVF, ultra 30.1, punktio 1.2 tai 2.2
riina, clomifen
maari, punktio/siirto vko 7

Mun olis mieli tehnyt testata tänä aamuna, mutta mies ei anna lupaa.
Joudun siis odottelemaan keskiviikkoon asti... =)

Te joilla punktio/siirto helmikuun puolella, jos haluutte helmikuulle piinaamaan voin siirtää teidät sinne...

 
Mulla alkaa olla toivo mennyttä...tänään tuli jo vähän ruskehtavaa vuotoo aamulla :'(
olenkin alusta asti potenut niitä vatsakipuja, joten ei yllätys ole.
aattelin kans, et jos tekis testin jo ni ainaki varmistuis tilanteesta jota jo suuresti epäilen. mitään muita oireita kun mulla ei edes ole.
Kyllä V..uttaa :D
 
Tuo ruhekhtava vuoto voi olla ihan harmitonta! Älä vielä heitä toivoa hukkaan. Oon lukenut monista joilla tuhrua, mutta silti ovat raskaana. Munkin vatsa joka päivä oireilee jotain, mutta onneksi vuotoa ei oo näkynyt.
Viime siirrossa mulla alkoi tuhruttaan maanantaina, kun keskiviikkona oli testi. Eli jos ei huomenna tuhrua niin voin ehkä olla vähän toiveikkaampi kuin nyt. Vielä en uskalla toivoo plussaa, kun oon niin monesti saanut pettyä.
 
Nyt vuoto on jo muuttunut verisemmäksi ja tein apteekin testin, pp10, ei edes himmeetä viivaa näkyny...se siitä sitten...niin, että vaik menkat tai joku vuoto nyt alkais ni menenkö silti torstain veritestiin labraan? nimim. tietämätön :x ps. ja käytänkö kaikesta huolimatta lugeja testiin asti? no niin siinäpä vastailtavaa...
 
Joo, niin mä aionki soittaa sinne, jos vuoto lisääntyy, siellä osaavat sanoa mitä tehdä...Muuten tiedätkö olisko apteekin testin pitäny näyttää jo jonkinlaista viivaa, jos raskaana? Mulla ei ole kokemusta niistä...kään...
 
peuhu
Toivotaan kuitenkin vielä parasta pikkumyylle jos vaikka olisikin väärä hälyytys :hug: Tälläviikolla onkin sit jännät paikat monella, vähän joka päivälle on testejä...huh huh ihan jänniittä teidän puolesta!
 
pikkuenkeli67
Hyvää huomenta!

Tulin vain ilmottamaan, että Valopilkut on sammuneet... testasin jo lauantaiaamuna 04.30 vessareissulla ja tyylipuhdas viivahan Clear Blue:n tikkuun ilmestyi. VOIHAN PASKA!!!!! \|O \|O \|O \|O :kieh:
Olin tällä kertaa niin varma, että nyt onnistui... näemmä oireettomuus ei ollutkaan hyvä merkki piinispäivien kuluessa.

Ensimmäisellä kerralla menkat alko viikonlopun aikana kun perjantaina olin tehny negatestin (pp14). Nyt menkkoja ei oo vieläkään näkyny!! :\| Johtunee Estradot -laastareista, jotka mulla oli käytössä. En vaan yhtään tiedä kuinka pitkälle ne sekotti mun kiertoa.

Joudun joka tapauksessa nyt apteekkiin ostamaan toisen testin, koska onhan tää silti tarkistettava. Näin oli ohjeissaki Clear Blue:n pakkauksessa.

Parempaa onnea teille muille, jotka vielä saatte piinistellä. Lugen käytöstä sanoisin sen verran Pikku Myylle, että käytä niitä niin kauan ku täydellisesti voidaan varmistaa ettet oo raskaana! Minäkin oon vielä käyttäny, vaikka edes menkkoja ei vielä näy...
 
peuhu
Voi ei otan osaa :'( pikku enkeli. Mäkin käytin ivm hoidossa lugeja kaksi viikkoa vaikka testasin koti testissä negan, veri tëstiin wn viitsinyt mennä kun on tuttuja labrassa töissä. Menkat alkoi vasta luget lopetin ja pas siirtojen kanssa sama juttu.

Tässä alkaa toivo hiipua , jotenkin tuntuu ettei kellään onnista :( . Mä lähden joka tapauksessa nyt sinne helsinkiin ultraan ja saan toivottavasti tietää punktio päivän.

Plussa testejä kaikille kuitenkin, kaikki muuthan taitaa testata tällä viikolla paitsi mä ja maari. :wave:
 
pikkuenkeli67
Lugesta vielä... mulle gynen hoitaja sano ensimmäisen hoidon aikana, että niitä pitää käyttää kunnes menkat tulee vaikka oiski testannu negan. Eli ymmärsin niin ettei ne pidä menkkoja pois. Voin olla ymmärtäny toki väärinki.

Minä siis testaan vielä huomenissa uuestaan ellei tän päivän aikana tapahu mitään uutta. Onneksi mun mies ehotti vielä hoitojen jatkamista, se antaa voimia.
 
:hug: Lohtuhaleja Pikkuenkelille :hug:

Toivotaan nyt vielä, että se viiva siihen testiin ilmestyis huomiseksi.

Itsellä myös ihan hiljaista mahassa eli olen jo täysin asennoitunut tädin vierailuun pikimmiten. Rintojen kivistyskin sivuilta enteilee sitä. Jotenkin en jaksa olla edes superpettynyt. Kyllä tää täysi hiljaisuus (ainakin minulla) on merkki, että mitään ei ole tapahtunut.

Toivotaan nyt kuitenkin, että edes joku tästä ketjusta plussaisi :whistle:

Meillä ei ole hoitoja helmikuussa enkä tiedä onko tulossa enää ollenkaan. Keikun nyt kuitenkin vielä vähän aikaa tässä pinossa.
 
pikkuenkeli67
Ei tarvi tehä toista testiä: soitin VL:n hoitajalle, joka sano että kunhan jätän Lugetkin vielä pois Estradotin lisäksi niin kyllä ne menkat sieltä tulee...

Eli täysin erilaiset ohjeet ja neuvot verrattuna TAYS ja VL tuon Lugen osalta! Myös alkionsiirtoon mentäessä oli erilaiset ohjeet: TAYS vaatii täyden virtsarakon, VL ei.

Mielenkiintosta huomata, miten erilaisia käytäntöjä voi olla. Ole siinä sitte ite asiantuntijana oman asias kans! :ashamed:

Kyllä kolmannelle kierrokselle lähdetään miehen kans. Mies sitä tavallaan ehti ehdottaa ensin kysymällä haluaisinko jatkaa... Maaliskuulle menee seuraava yritys. En vielä luovuta, en halua uskoo vielä että tää ois tässä meijän osalta!
 
peuhu
hEIPPA.

Nyt on käyty taas hesassa ja punktio on sitten keskiviikkona, tänään pistän illalla irrotus piikin ja perjantaina alkion siirto.

Pikkuenkeli oli kiva lukea että et luovuta. Mulla on monta ystävää joilla on tärpännyt vasta kolmas tai neljäs ivf (aika paljon lapsettommudesta kärsiviä tuttuja) kyllä se teilläkin tärppää kuhan jaksatte yhdessä yrittää. Ihanaa et sun miehen asenne on noin kannustava =)
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp15 (nega), pp17
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp12
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp10 (testi nega), pp11 (menkat)
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp11
hedy, IUI 20.1, pp10
peuhu, IVF, punktio 1.2, siirto 3.2
riina, clomifen
maari, punktio/siirto vko 7

pikkuenkeli67: Pahoittelut negasta! Halit! Ihanaa, että ette vielä luovuta!

peuhu: Sullakin on nyt sitten jotain odotettavaa keskiviikolle!


 
Moikka!

Mä sitten joudun jättämään tältä erää piinistelyt kesken, menkat alkoi ja uskottava se on ettei tämä hoito tuottanut toivottua tulosta :'(
Soitin vl:eek:on ja käskivät lopettaa luget ja perua rt:n.
Soittelen sitten kunhan tämän kierron lisäksi tulee vielä yksi täysi kierto eli kolmannen alussa vl:eek:on ja varaan aikaa ultraan, et päästään suunnittelee pas:ia. Menee maaliskuun loppuun uuden hoidon aloitus...
Tsemppii teille muille ja toivotaan teille parempaa onnea kuin mitä mulla oli. :hug: kaikille :hug:
 
maari
PikkuEnkelille positiivista mieltä, ollaan yhdessä tässä veneessä!

Mä täällä odottelen menkkoja, oli jo se tunne viime to.että alkavat ja ehdinkin jo hätääntyä että aikataulut menevät mönkään väestöliitolla, mutta vieläkään eivät ole alkaneet, nyt vaan 1pv myöhässä että en oikeastaan laske sitä edes myöhässä olemiseksi :)

en ole sitten ieilä aloittanut Gonalia, flunssaisena nenä tukossa odottelen että missäköhän ne mensut luuraa. kurvaisivat nyt vaan paikalle, niin pääsis homma käyntiin!
 
Päivi79
pikkuenkeli.......lohtuhalaus :hug: Kyllä maailma potkii päähän ja oikein kunnolla. Koittakaa jaksaa ja älkää luovuttako.

pikku myy......lohtuhalaus :hug: myös sinne. Sinnillä jatkakaa tekin. Pakkohan auringon on joskus paistaa risukasaankin.

Itsellä menossa pp11 ja hiljaista on. Lääkäri määräsi testipäiväksi lauantain.......Mitään oireita ei ole nyt. Hiukan pelottaa että olen elätellyt jo turhia toiveita..........
 
pikkuenkeli67
Kiitokseksi kaikille lohdutuksista kukkasia minulta, olkaa hyvät :flower:

Kyllä mä oon onnellinen siitä, että mun mies on niin täysillä kans mukana tässä touhussa, vaikka rahaa palaakin! Enkä oikein usko, että jos vain toinen ois tosissaan hommassa mukana, että se onnistuiskaan pidemmän päälle. Kyllä nää sen verta rankkoja hoitojakin on, että sitä "nyrkkeilysäkkiäki" tarvitaan ;) , jolle riehua kun hormoonit jyllää ja on myös se lohtuolkapää vieressä kun on sen aika!

Maaliskuussa jatketaan, nyt pieni tauko väliin että taas jaksetaan.

Pidän peukkuja plussien puolesta vielä testaamattomille!
 

Yhteistyössä