Tammikuu lapsettomuushoidot!

Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp10
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp5
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp4
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp4
hedy, IUI 20.1, pp3
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, ensikäynti 01/06

Tänään aamulla kun menin töihin siellä haisi mun mielestä järkylle, että pahaa teki. Muiden työkavereiden mielestä kaikki oli niinkuin aina, mun hajuaisti vaan oli herkkänä. Olisko tää nyt sitte eka oire??? No ei vielä innostuta!
 
pikkuenkeli
B) Moikka Peuhu ja Ibiza B)

Juu, testin saisin tehdä perjantaina, jollon on pp14. Yritän parhaani mukaan sinnitellä sunnuntaihin asti ellei täti ilmesty ennen sitä... Olo on ollu nyt hyvä. Perjantaina oli vähän tätimäisiä tuntemuksia masussa, mutta ne meni illan aikana ohi eikä sen jälkeen oo ollu taas mitään. Nyt voi sanoo että alkaa jänskättään ihan aikuisten oikeesti... :D :whistle:

Mulla on yleensä migreeni tullu noin viikkoo ennen tätin ilmestymistä josta kans kaiketi vois laskeskella jotain... tosin nythän on kropassa sen verran hormooneja, että ne voi sekottaa senkin rytmin :) Kissallani on alkanut olla merkillisiä "oireita": se viihtyy mun sylissä silitettävänä ja heittäytyy oikein vauva-asentoon rapsutettavaksi ja saattaa tulla sänkyyn makaamaan mun mahan päälle ja kehrää aivan hulluna! Pomo meinas, että hänen kissa reagoi samalla tavalla sillon kun hän oli raskaana, mutta... :) Varovaisuutta kehiin, pikkuenkeli :saint: , ettei tarvi pudota sit niin kauheen korkeelta.

Juu, tämä omasta navasta. Nyt päiväkaffille muitten kans.

Piinailuja kaikille tänne!

t. :saint: + Valopilkut
 
pikkuenkeli
:ashamed: \|O Ööööhhh... \|O :ashamed: Sori, olihan täällä toki muitaki tuttuja Peuhun ja Ibizan lisäksi. Se on sama pää kesät talvet niin tässä on tulos :LOL:

t. :saint: ja Valopilkut (pp10)
 
peuhu
Jaaha kyllähän nuo teidän oireet vaikuttaa ihan raskaus oireilta. Itselle kaikki haisi raskaus aikana niiiin pahalle, meidän vessassakin oli AINA ihan ihme haju mutta kun raskaus oli ohi niin hävisi hajukin :D

Eläimillähän on sanottu olevan hyvä vaisto niin syntymän kuin kuolemankin suhteen. Itsellä yhden tutun koira läksi hirveästi juoten ja haukkuen isäntänsä perään yksi aamu eikä koskaan ennen ollut tehnyt niin auton rinnalla laukkasi varmaan puoli kilometriä vaikka yleensä ei pihasta poistu ja tämä tuttu ajoi sinä päivänä kolarin ja kuoli...kauhea tarina täytyy alkaa miettiä jotain muuta :ashamed:

Mä niin toivon että kaikkia onnistaisi niin olisi lasketut ajat sit kaikilla samoihin aikoihin...nyt pitää kyllä alkaa jarrutella ajatuksia eihän mulle ole tehty edes sitä punktiota vielä :whistle:
 
pikkuenkeli67
Moi Peuhu!

Kyllähän sitä niin mielellään uskois kaikkien oireiden olevan JUST SEN MERKKI, mutta pakko laittaa itelleen vähän suitsia ettei karu totuus pääse yllättämään ;)
Eilen oli taas hetkellisesti hyvin lieviä tuntemuksia masussa, mutta se meni ohi saman tien eikä oo taas sen jälkeen ollu mitään. Mä tuossa ehin miettiäkki yks päivä, että heti kun ehtii jollekki sanoo olleensa pitkään oireeton, tulee joku kumma nipistys tai just sellanen olo et nyt menkat alkaa :whistle: Ja sitte lähtee taas ajatukset juokseen nopeemmin ku mitä ite pysyis kannoilla :ashamed: Mutta kun nyt vertaan ensimmäiseen hoitokertaani tätä kertaa niin mielestäni nyt ei oo ollu nipistelyjä läheskään niin paljoo tai niin voimakkaita ku sillon marraskuussa. Se on oikeestaan ainut asia, johon nyt uskallan 100%:sti luottaa, koska omia tuntemuksia on helppo verrata.

Kyllä se sullaki punktio tulee ja sitä myöten sit siirto ja nämä "kivat" piinispäivät! :flower: :hug:

t. pikkuenkeli + Valopilkut (pp11)
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp11
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp6
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp5
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp5
hedy, IUI 20.1, pp4
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, ensikäynti 01/06

pikkuenkeli67: mä en ainakaan pysty odottamaan testaamista yhtään ylimääräistä päivää.
peuhu: kyllä se sunkin punktio ja siirto sieltä tulee ja pääset sitten piinailemaan...

Mulla on tänään ollu oireeton päivä vaihteeksi!!!
 
pikkuenkeli67
:) Moikka Ibiza :) ja muut!

Minä kärvistelen väkisin ainakin pyhäaamuun asti... saa nähä miten hermo ja pää kestää... Tai kestäähän ne jos ei menkat sitä enne oo alkanu. Sillon voi sanoo jo et näyttää hyvältä.

Tosiaankin, pp11 menossa. Eilen oli ohimenevä etova olo, sen jälkeen ei oo taas ollu mitään. Aika paljon on ollu näitä oireettomia päiviä mikä tietenki tuntuu hyvältä ainaki tässä vaiheessa.

Ei muuta ku kärvistellään edelleen! ;)

t. :saint: + Valopilkut
 
Moi kaikille!
Voi ku voisin sanoa samaa oireettomuudesta :'(
mä oon satavarma, et menkat alkaa, on niin kovat vatsakivut, eihän se muuta sillon voi olla :(
no, silti toivottava vaan, et menee ohi ja pysyy poissa!!!

\|O
 
peuhu
Heippa vaan kaikille!

Mulla menee aika madellen ja lääkkeiden otto on hankalaa kun meinaan unohtaa. Tänäänkin oltiin tytön kans jo kävelemässä perhekerhoon kun muistin että gonali piti pistää ennen lähtöä ja piti tietenkin kääntyä takasin ja myöhästyttiin kerhosta.

Vesijumppaankin piti mennä tänään mut kaverin konehuone vuotaa niin jäi sekin väliin tänään. Muu ei oiken päässä pyöri kun tää hoito vaan ja miten muitten piinailut menee, onneksi tätä ei kestä enää kauaa. :\|
 
pikkuenkeli67
:flower: Huomenta kaikille :flower: !

Muistan vielä ensimmäisen hoitokerran, jollon elämään ei muuta mahtunu ku oman kropan nippailujen seuraaminen ja jokaisesta "uudesta" tuntemuksesta hermoilin ja hysterisoin. Se oli kamalaa aikaa näin jälkikäteen ajateltuna! Ja tosiaan senkin huomas vasta jälkikäteen, miten sitä oli sulkenu muun maailman ja elämisen pois seuratakseen vaan piinispäiviä tunti tunnilta.

Onneksi jostain syövereistä löysin sellasenki vaihteen itestäni, että osaan olla hermoilematta. Tai ehkä se ensimmäisen hoidon epäonnistuminen teki sopivasti nöyräksi ja tajus, ettei asioille loppujen lopuksi voi kuitenkaan ite mitään... On vaan hyväksyttävä se mikä eteen tulee ja elettävä sen kans.

:ashamed: Menipä synkistelyksi :ashamed: ... Ei ollu tarkotus masentaa teitä, mutta heräs vaan tällasia ajatuksia kun luin noita edellä olleita kirjotuksia.

Ei muuta ku pitäkää hännät pystyssä ja mieli korkeella. Toivottavasti täältä pinosta löytyy monta plussaavaa!!

t. :saint: ja Valopilkut (pp12, oireetonta elämää)
 
:attn: :wave: :attn: :wave: :attn:

Hei kaikille vaan tasapuolisesti !!!
Olen ollut poissa koneen ääreltä perjantaista lähtien ja tämä se vasta piiiiinaa on ollut. Mutta täällä sitä nyt ollaan

Vastaus Päivi79: me tosiaankin mennään tässä hommassa ihan käsi kädessä eli inssit peräkkäisinä päivinä. Mulla on ollut kanssa jotain "oireen tapaisia" kuten nipistelyä ja vihlontaa ettenkin asentoa vaihtaessa. Sängyssä on munasarjat olleet kans kipeät. Kait se johtuu siitä kun siellä muhi se yksi iso follikkeli ja sitten pari pienempää.
Välillä oireet on ihan kadoksissa ja usko sammuu, mutta sitten taas nippaa alavatsasta ja toivo syttyy.... :( =) eli yhtä vuoristorataa. Mutta odotellaan isompia oireita, kuten kuvotusta "innolla" :LOL:

Joku kyseli tuosta hajuherkkyydestä niin mulla ainakin se virittyi tuota ainokaista odottaessa jo ennen testin tekemistä niin, että palautin lihapaketin kauppaan muka vanhentuneena :LOL: :LOL: Mies ja lihakauppis eivät haistaneet kyllä yhtään mitään. No siitä se vaan yltyi ja keskivaiheilla odotusta tunsin olevani samanlainen hajusieppo kuin koirat on.

Kaikille "hauskaa ja hauskaa" loppuviikkoa
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp12
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp7
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp6
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp6
hedy, IUI 20.1, pp5
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, ensikäynti 01/06

pikkuenkeli67: sulla on sitten hyvät hermot, jos maltat odottaa viikonloppuun.

pikku myy: toivotaan, että vatsa kivut eivät ole merrki menkoista!

peuhu: mulla on lääkkeistä muistutus puhelimessä... mäkin harrastan vesijumppaa!!!

Mulla oli tänään aamulla taas etova olo töissä ja nyt ei meinaa housut mennä kiinni on turvonnut vatsan seutu. Mä oon kuitenkin ajatellu, että ei tää ajattelemalla parane. Kaikki on niin pienestä kiinni. Kyllä me tästä vielä kaikki selvitään...

Iloisia ja positiivisia ajatuksia kaikille!!!
 
pikkuenkeli67
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2006 klo 13:39 Ibiza79 kirjoitti:
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp12
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp7
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp6
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp6
hedy, IUI 20.1, pp5
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, ensikäynti 01/06

pikkuenkeli67: sulla on sitten hyvät hermot, jos maltat odottaa viikonloppuun.

pikku myy: toivotaan, että vatsa kivut eivät ole merrki menkoista!

peuhu: mulla on lääkkeistä muistutus puhelimessä... mäkin harrastan vesijumppaa!!!

Mulla oli tänään aamulla taas etova olo töissä ja nyt ei meinaa housut mennä kiinni on turvonnut vatsan seutu. Mä oon kuitenkin ajatellu, että ei tää ajattelemalla parane. Kaikki on niin pienestä kiinni. Kyllä me tästä vielä kaikki selvitään...

Iloisia ja positiivisia ajatuksia kaikille!!!
:wave: Hei Ibiza! :wave:
Enpä menis kehumaan mun hermoja... jotenki vaan on ollu tällä toisella kerralla niin erilainen fiilis alusta lähtien... hermoilin ja poukkoilin ku päätön kana sillon ensimmäisessä, mikä on tietysti ymmärrettävää kun kaikki koukerot oli uutta ja outoo, jännittävääki. Nyt suhtaudun jotenki iisimmin kaikkeen. Mutta ei se tarkota ettenkö silti yhtään hermoilis... sisällä kuohuu välillä oikein kunnolla kun mieli tekee tepposia ;)

Ja toisaalta jos aattelisin, että plussa sieltä paukahtaa, niin on se plussa vaikka oottasinki pari "ylimäärästä" päivää ;)

No, katotaan kuin emännän käy tässä jännäämisessä. Edelleenki kaikki tuntuu oireettomalta... hyvä vai huono juttu?
 
maari
no niin, tampereella tuli käytyä ja alustavasti, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, ensi viikon alussa aloitan gonalin ja viikolla 7 punktio ja siirto :) :) mä olen nyt jo niin helpottunut ja onnellinen kun saatiin homma vihdoin käyntiin! nyt se rasittava odottaminen loppuu ja pääsee "työntekoon". mahtava palvelu väestöliitolla, kohtelivat kuin IHMISIÄ, hurja ero julkiseen.

tsemiä kaikille hurjan paljon ja enkeleitä elämään muutenkin!
 
peuhu
Ihanaa maari että pääsit noin nopeasti hoitoon ja punktiokin on jo viikolla 7!!! Musta tuntuu et oisin käyttänyt näitä hormoneja jo kuukausi tolkulla vaikka nelisen viikkoa takana...meille tehdään pidemmän kaavan mukaan.
 
peuhu
hei ibiza!

Mullakin on puhelimessa muistutukset mutta puolivuotta vanha puhelimeni tietenkin alkoi reistailemaan niin että toisina päivinä muistuttaa ja toisina ei. En viitsisi huoltoonkaan just nyt sitä viedä kun hoitojen takia tarvitsen puhelinta.

Mitkäs on olleet olot ?
 
maari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 10:58 peuhu kirjoitti:
Ihanaa maari että pääsit noin nopeasti hoitoon ja punktiokin on jo viikolla 7!!! Musta tuntuu et oisin käyttänyt näitä hormoneja jo kuukausi tolkulla vaikka nelisen viikkoa takana...meille tehdään pidemmän kaavan mukaan.
joo, mahtava juttu kun näin äkkiä saatiin homma käyntiin. minkälainen olo sulla on ollut hormoneista?
 
peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 16:37 maari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2006 klo 10:58 peuhu kirjoitti:
Ihanaa maari että pääsit noin nopeasti hoitoon ja punktiokin on jo viikolla 7!!! Musta tuntuu et oisin käyttänyt näitä hormoneja jo kuukausi tolkulla vaikka nelisen viikkoa takana...meille tehdään pidemmän kaavan mukaan.
joo, mahtava juttu kun näin äkkiä saatiin homma käyntiin. minkälainen olo sulla on ollut hormoneista?
gonalista ei ole tullut mitään oireita mutta noista nenä sumutteista tuli mummo oireita niinkuin kuumia aaltoja ja unettomuutta mut nekin on oikeastaan mennyt ohi jo. pidetään peukkuja sullekin, mulla on huomenna sit ultra että saan kuulla koska on puktio.
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp13
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp8
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp7
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp7
hedy, IUI 20.1, pp6
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, punktio/siirto vko 7

pikkuenkeli67: mulla kanssa samanlaisia fiiliksiä, ettei pitäis hötkyillä mutta välillä mopo karkaa käsistä ja suunnittelen testaamista ennen testipäivää!

maari: tsemppiä alkavaan hoitoon!

peuhu: huomenna oot taas askelta lähempänä punktiota!

Omanapa: tänään melko oireetonta, mitä nyt välillä vatsaa nipistelee!
 
pikkuenkeli67
:flower: Huomenta Ibiza :flower: ja muut pinon tutut!

pp14 menossa täällä ja maltoin olla tekemättä testiä aamulla ennen töihin lähtöö. Isäntää muistutin, että tänään sais testin tehä johon se tuumas, että oisko parempi testata lauantaiaamuna, jos tulee vaikka nega, että saa sit rauhassa surra kotona eikä töissä. Ihan fiksusti ajateltu.

Niinpä sekä täällä että siellä joudutaan vielä kärvistelemään tuloksen suhteen. Masu on edelleenki vaan oireeton. Edellisen kerran oli pienenpientä tuntemusta viime perjantaina, joten en oikein tiijä mitä siitä ajatella.
Muista sivuoireista voisin sanoo, että maha on aivan älyttömän kovalla ollu jo monta päivää eikä toimi muutenkaan kovin usein. Aina on niinku täys olo ja silti tekis mieli syödä jotain... :)

Piinisjatkoja vaan kaikille edelleen. Minä peukutan teidän kaikkien puolesta ja ootte mun ajatuksissa päivittäin!

t. :saint: ja Valopilkut, jotka ainaki vielä loistaa... ;)
 
Hei kaikki :wave:

Pikkuenkelille: oli ehkä tosiaan viisasta jättää testaus huomiselle ja voi sitten joko tuuletella ja surra omissa porukoissaan. Tosin ihmettelen että pystyt odottelemaan. Jään odottamaan maanantain tuuletustasi !!!

Täällä pinossa on ollut aika hiljaista, kaikki ilmeisesti vain odottavat ja odottavat....niinkuin minäkin. Tosin olen kyllä aika pessimistinen, koska kaikki oireet on kadonneet tipotiehen ja luulen ettei mitään ole tapahtunut... :(

Onko teille tullut lugeista selkäsärkyä? Mulla alkoi alaselkää särkemään heti kun luget tuli maanantaina kuvioihin ja samalla kaikki nipistelyt ja vihlomiset loppui. Jotenkin on alkanut miettiä, että onkohan niistä mitään hyötyä ja voisiko jopa olla haittaa.

Hauskoja viikonloppuja ja plussahenkäys :whistle:
 
pikkuenkeli67
:wave: Hedy :wave:

Haaa...täällä nyt sit kärvistelen ja mietin, että saanko huomisaamuna olla ilonen etten tänään vielä testannu vai harmittaako että oisin saanu iloita yhen päivän aikasemmin.. :p

Migreenintulo nyt oikeestaan pelottaa eniten... siis että tuleeko sitä. Ihan ku vähän olisin tuntevinani takaraivolla jotain kummallista just nyt... \|O Pitänee kiehauttaa kunnon sumpit ja psyykata ajatukset muualle tästä touhusta, muuten ei varmasti polla kestä tätä olotilaa!

:hug: ja piinispuhallus :whistle: täältäki kaikille! Palaan maanantaiaamuna asiaan joko hyvin tai vähemmän hyvin uutisin!
 
Piinistelijät:
pikkuenkeli67, pp14
Ibiza79, PAS, testi 1.2, pp9
pikku myy, IVF, testi 2.2, pp8
Päivi79, IUI 19.1, testi 4.2, pp8
hedy, IUI 20.1, pp7
peuhu, IVF, ultra 27.1, punktio/siirto vko 5
riina, clomifen
maari, punktio/siirto vko 7

pikkuenkeli67: Onnea huomisaamun testiin! dbdbdb

hedy: Mulla ei lugeista oo selkääsärkenyt. Vatsa on turvonnut ei oikeastaan muuta!

Tää piinaaminen kyllä on aika raskasta... Toivotaan, että pikkuenkeli hyppää plussajunaan ja vetää meidät kaikki mukaansa!!!
 
peuhu
Hej på dig!

Nyt on hesassa käyty. Toinen puoli ei ollut reagoinut hoitoihin lainkaan, löytyi vain yksi pieni Folliikkeli. Toiselta puolelta löytyi kuitenkin 7-8 eri kokoista. En saanut tietää punktio päivää vaan pitää käydä ultrassa vielä maanantaina...huoh. Punktio on joka tapauksessa keskiviikko tai torstai.

Toivotaan tosiaan että pikkuenkeli vetäisi meidät kaikki plussa junaan :heart:
 
joo sitä plussa junaa odotellaan ja toivotaan täälläkin :heart:
tuskaisaa tää piinailu..nyt ollut suht oireettomia päiviä verrattuna viime viikonlopun "menkkakipuihin" :x
jos ei ennen ens torstaita ala vuoto, nyt siis pp8, ni täytyy sanoo, et sit jännittää :snotty:
 

Yhteistyössä