Loppukiertolaisten oirepino

Pitäskö itelläkin tulla tänne mietiskelemään näitä omia juttuja.. :D

Ensinnäkin mulla ei oo tarkkaa tietoa mikä kp mulla on menossa, kun oon hukannu kalenterin mihin merkkasin edelliset :whistle: Veikkaisin kuitenkin jotain kp ~23/28-30.

tuossa suurinpiirtein kp 17-18 tienoilla mahhaa nippaili ja halutti ihan hulluna koko ajan, nii olettasin että ois voinu olla ovis. ja samoilla tienoilla sitte on myös tullu harrasteltua :D

Eli eihän se voi mitenkään olla mahollista (vaan voiko???) että nyt muka jo jotain oireita ois

:D nooh, mulla ollu jotenkin kumma olo. Mahhaan ja selkään juilinu ( mitä olin kirjottanu ykkösestäkin oireiksi ennen testin tekoa), muka välillä ollu paha maku suussa. tännää jotenki lievää etomista, mutta tämä kyllä voi aivan hyvin johtua ympärillä riehuvasta vatsatauti epidemiastaki :whistle: nii ja tosi väsynykki oon tänää ollu loppupäivästä.

Mutta en mä kyllä tiiä kuulunko mä vauvakuume osastollekkaan, koska suunniteltu hommahan tämä ei oo.. mutta niin, jos sieltä semmonen ihme ilmottas olemassa olostaan niin mitäs teet ;) toivottavasti kukaan ei pistä pahakseen, että tulin tänne teidän sekaan piinailemaan :)

Onnea paljon Tinker Bell! :flower:
 
heipsan! täälä on ollukkin näköjään viestiensuhteen hiljainen alkuviikko. mitäs ihmisille kuuluu?
vieläkö pohdiskellaan loppukierrossa? ja miikku84 tervetuloa vaan mukaan! :)

mä roikun edelleen lopppukierrrossa sillä en ole saanut aikaiseksi testata vieläkään eikä tätiäkään ole näkynyt..huomenna siis jo kolmisen viikkoo myöhässä. pelko persuksissa mulla vaan on sen testaamisen kanssa et mitäs jos se onkin nega mun oirettomuuden takia ja sit joudunkin miettimään et mikä ihme vika on muhun nyt tullu ja soittelemaan gynelle selvittääkseni mikä on menkat multa vieny..on miettiny kaikki kystat ja kasvaimetkin valmiiks :D siis mä oon varmaan ihan pöllö ku pelkään sitä testaamista ja tää tuntuu niin oudolta ku lueskelee kaikkien malttamattomien tekstejä siitä ku on tehty monta testii jo ennen tädin pois jääntiä.mä saan kyllä paniikin jos testi näyttää negaa ja täti on silti pois :( tää pelko se vasta karseeta onkii!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu86:
niin ja mä olen nyt kuiteskii saanu prediktorin testin tänne meille kotiin saakka =) tuolla se pelottelee mua kaapissa :whistle:
Kauan sä olet malttanut odotella testaamatta. testaatko huomenna aamulla, kun testikin on jo valmiina? Odotellaan täällä mielenkiinnolla tulosta. :)
 
hipsu86 rohkeasti vaan testailemaan, minä piän täällä peukkuja! :)

ja nuita oireita muka itellä taas lisää. Siis olin eilen nii väsyny, menin jo ysiltä nukkuun mitä en oikeesti IKINÄ tee, ja nukkuin 10 tunnin yöunet. Silti aamulla musta tuntu just aivan samalta ku illallaki, oisin vaa halunnu NUKKUA! Lisäksi ollu vähän semmonen kipee, lämpönen olo. Ja aamulla pöksyissä oli pikkanen veri(?) viiru ja valkkaria ihan lorahti pönttöön. nii ja maha on kyllä aivan turvoksissa, mikä kyllä viittais enempi menkkojen tuloon. mutta juu, jänskättää kyllä.

 
Moikkelis kaikki! kopsaan tännekkkin saman tekstin kun muille.
nyt on kuulkaas niin, että täällä on kr 50/28 yk1 ja juuri tehty kaksi clear blue testiä: tuloksin: RASKAANA +3 eli 5+. raskauslaskurin mukaan viikkoja olis mun kierrolla jo 7 kannatti odotella testaamisen kanssa nää kolmeviikkoo mulla ei siis ole eikä ole ollut yhtään mitään raskausoireita missään vaiheessa. en todellakaan uskonut edes olevani raskaana, mutta testeihin se on uskottava. olen siis yksi todiste siitä ettei kaikille tule mitään oireita normaalisti ovulaation aikaan ja ennen menkkoja mulla on ollut rinnat arkoina ja sun muuta mielialan vaihtelua mut nyt ei mitään olen kuin tyyni viilipytty ja voin mainiosti nyt haluunkin puhallella kaikille teille muillekkin paljon plussatuulia mun tarttee siis ens viikolla soitella neuvolaan ja kysellä jatko ohjeita tsemppiä kaikille teille!!! siirryn siis pois loppukierron pinosta koska ei tää nyt sit ollukkaan loppukiertoo vaan ihan oma kiertosa :LOL:
 
pieni toivon kipinä on herännyt;)

nyt dpo 3-4
oireet
rinnat arat niinkun aina oviksen jälkeen ja turvonneet
nenä tukossa ollut eilen ja tänään mutta nuhaa ei ole eikä räkää tule vaikka niistää
vasemmale puolelle vatsaa pistää ajoittain
menkka juilimista välillä
valkkaria on PALJON
vatsa turvonnut
lämmöt 37.2-37.3
tämä kierto ollut aika outo kaikinpuolin ja ajattelin jo että mitään toivoa ei edes ole.
nyt siis kp 23/32 ovis vaan tuli hirmuisen myöhään tässä kierrossa eli ovis oli kp 19-20 luueln että tuo kp 20 on enemmänkin se oikea koska silloin tuli ovistikut postista ja testasin heti ja sain vahvan plussan sillon myös vatsa oli tosi kipeä yhtäkkiä keskellä päivää parituntia.

jännää on :whistle:
 
Eli kierto heitellyt 28-34 välillä. Nyt ovisplussa kp 15 ja seuraavana päivänä vielä plussa, mutta himpun verran haaleampi..

Ei nippaile vatsaa. Yleensä tässä vaiheessa kiertoa alavatsa/munasarjat tulessa, nyt ei siis mitään.
Väsynyt oon, mutta olen kai ollut muutenkin.
Eilen infrapunasaunassa rupes ahdistaa ja normaalin pirteyden sijasta olin yliväsynyt.
Valkovuoto loppui kp 17 kuin seinään, kuiva päivä. Tosin jatkui sitten täysin valkoisena ja hiivamaisena. Minulla ei ole hiivaa.
Niin, ja itkeskellyt kp 17 lähtien. Eilen Selviytyjiä katsoessa nyyhkin tossa miehen kainalossa. Tosin aattelin, että jos LH-huippu oli ke ja sitten arvot romahti, niin varmasti vaikuttaa..

Nuo nippailujen puuttumiset mietityttää.. Niin toivon, mutta aavistus on, että ei taaskaan tärppäää..
 
Pitäisiköhän munkin ilmottautua tänne ! :) En tiedä tarkalleen mun kiertoa, ennen se oli 28-30pv, mut edellisten menkkojen väli oli 38pv ! Jos mulla on tua 28-30 päivää niin silloin menkat olis viikon verran myöhässä, mutta jos taas mennään tolla 38:lla päivällä ( mistähän johtuu että yhtäkkiä väli oli noin pitkä ? ), menkkojen kuuluis alkaa parin päivän päästä.
Kaks testiäkin olen tehnyt, mutta ihan selviä negoja on ollut !

Oireina on:

- Viikon verran ollut maha turvoksissa
- Alamahassa juilii, vähä kun menkat ois koko ajan alkamassa olo.
- Väsymys, iltasin saatan mennä jo 21-21:30 nukkuun. ( esikon aikana oli kans tota väsymystä, mut silloin saatoin jo kahdeksan aikaa mennä nukkumaan :D )
 
Täällä kp 23/ehkä noin 28-30 ja seuraavanlaisia oireita:

- Etomista ollut viimeiset neljä-viisi päivää iltaisin ja viimeiset kolme päivää aamuisin
- Tissit tulivat kipeiksi eilen aamulla kainaloita myöten ja kipu on voimistunut
- Nännipihoihin ilmestynyt pieniä nystyjä
- Alavatsaa nippaillut ja ollut paineen tuntua
- Alaselkää juilinut

:heart: Saa nähdä miten käy..
 

Kirjauduinpa nyt sitten minäkin tänne. Taustalla seuraillut kohtalotovereita.
Pikkukakkosta yritetty nyt 8kk. Esikoinen synt.12/2005 eli aikaa vierähtänyt....Esikoinen kyllä tärppäsi jo 2kk jälkeen. Silloin alkuoireena oli tosi arat rinnat ja tunteet pinnalla.

Ovulaatiotestejä olen tehnyt kahden viime kierron aikana. Ja plussat tullut 15 pv kohdalla. Taas kuitenkin näyttää siltä että tämä kierto loppui tähän vuodon myötä kp28/28-32. Ärsyttävän säännölliseen aikaan vielä!
Gynellä kävin 1.3. vuositarkastuksessa ja tarkistettiin ultralla munasarjat. Näkyvissä oli vasemmalla puolella johtava rakkula 14mm? Peittohan siitä sitten lähti heilumaan (gynen kehotuksesta ) kotona, ja parin päivän päästä sain ovistestillä plussan (kp 15), mutta näemmä tuloksetta.
Salaa toivon olevani raskaana menkoista huolimatta, sillä oireet oli aivan kummalliset ennen vuodon alkua ja nyt on tunteet pinnassa (samoin kun ekasta). Ehkä vaan lietson itseäni näihin tuntoihin....
 
Eli eilen muuttui mun oireettomuus täysin.. Illalla alkoi jomottaa munasarjaa ja se säteili jalkaan.. Ööö, ei taida olla ihan raskausoire.
Samoitenkaan ei taida olla kahden viime yön painajaiset-- edellisenä tuplat.

Äsken heräsin kamalaan selän jomottamiseen ja tosiaan painajainen loppui. Olin lomalla ja lapset lentokoneessa, jonka putoamisen näin.. :( Ihan kamalaa!
Eilen tosiaan päivällä oli keskellä mahaa nippailua, mutta se siirtyi tonne toiselle puolelle munasarjaa. Nyt on oikeesti menkkakivut päällä..

Kuiva kausi tosiaan on, eli ovis ollut jos ollut.. Testihän oli vahva plussa keskiviikkona.

Illalla nukahdin taas aikasin, mieskin naureskelee näitä mun simahtamisia.

Kp 20 jo.. Viikko vielä odottelua. Huoh!
 
täälä tuskin on raskauduttu, mutta kirjottelempas oireitani silti... :D
nyt siis meneillään kp 28/32-37. tänään ollut aivan kamalan huonoa oloa, kahvi ei oo maistunut kohta viikkoon ollenkaan mikä ei oo mulle normaalia (yleensä juon ihan reilusti kahvia), ala selkä oli tänä aamuna niiiin kipee et hyvä kun käveleen pääsi ja väsymys ollut viikon jo aivan järkyttävää... yövuoron jälkeen nukuin 11h ja siitä parin tunnin päästä yöunille joita posottelinkin ihan sikeesti aamuun asti. Hieman on myös itku herkkyyttä ollut havaittavissa..suuta kuivaa ja valkaaria taasen sitten valahtelee oikein reilusti, vetistä sellaista...
 
Lisää oireita havaittavissa ! :D

- eilen alkoi närästys
- tänään kuvottava olo
- En tiedä onko tää oire vai mitä, mut valkkaria tulee aika runsaasti, sellasta tooosi vetelää !

En kyllä vieläkään jaksa uskoa että olisin raskaana. Jos sunnuntaihin menkat eivät ole alkaneet niin sit testailen.

kp: 32/28-30
 
täysin puutunut tähän kuumeiluun ja pelkään pettymistä, mutta tää itkeminen on ihan älytöntä.
Perjantaina tää alkoi.. Tänään taas itken, en tosin tiedä mitä. No joo, lapset koulussa ja ikävä niitä. Pink ( sitä siis kuuntelen ) itkettää, lauantaina Selviytyjiä katsoessa itkin, eilen Twilight- Uusikuu itketytti.. Mä varmaan sekoan.
Jotenkin on tunne, että raskaana ole. Tuntuu, että menkat alkaisi just nyt. Vaikka viikko vielä kärvistelyä.
Toisaalta, pelkään taas tuota kuun vaihdetta.. Mä niin toivon.. Ihan sekopää olen..
 
Hei, saanko liittyä pinoonne?

Tänään kp 28/28-37

Viime viikolla (n viikko oviksesta) pari tippaa verta housuihin, polttavat selkäkivut
Pari päivää tämän jälkeen rintoja palelsi, etovaa oloa

Tänään etovaa oloa, vatsakipua, polttelua.. iho on ihan täynnä näppylää, ihan hävetti tänään töissä oma naama :O :D Pissallakin saa ravata..
Huomenna testaan, jännittää! :snotty:
 
Täälläkin olis tähän pinoon uusi tulokas, kp21/24-28.

Oireita:
Väsymys (joka oli ihan tajutonta, viime raskaudessa, joka päättyi keskenmenoon)
Ihmeellisesti tissit kipeenä, kutittaa välillä ja sit kipeenä nännien vierestä...
mahaa ja alaselkää juilii
syömisen jälkeen etovaa oloa
röyhtäilyttää
sekä valkovuoto tosi juoksevaa ja tuntee ihan kuinka se valuu

Suuri epäilys kuitenkin, et menkat tulee, ja mieli tekee tepposia....
 
Hätähousuna menin testailemaan.. :ashamed:

Negahan sieltä tuli ! ..tai en nyt ihan 100% varma oo, saattoi olla myös oikein haalea haamu.. Voi tietty olla että mieli näkee mitä kovasti haluais.. Menkat nyt silti myöhäs ja tänään kp 33/28-30 ..
 
Lisään vielä:
Nyt nämä pari päivää lämpö on noussut yli 37, mulla normaalilämpö on nippanappa 36astetta, oviksen jälkeen jotain 36,5, jos sitäkään...

Ja ihan mielettömästi sattuu rintoihin...tuntuu painavilta...

Kumpa ei olis pelkkää mielikuvituksen tuotetta, millonkohan uskaltais testailla, kun toi kiertokin on keskenmenon jälkeen vaihdellu...

Niin ja palelee vietävästi
 
En tiedä, onko oireita.

Tissit on turvonneet, ja mieskin siitä sanoi.. :LOL: Vaikee arvata, miksi. Tosin nännit on kipeinä ja nöpöttää, mikä on mulle outoa. Vähän sivuilta särkee.

Nukahdan joka ilta aikasin, mutta aamusin heräilenkin sitten aikaseen.
Kamala kuuma, tai hehkun kuumuutta ja sitten kuiteskin saattaa paleltaa. Lämmöt hieman koholla.

Jotenkin tuntuu, ettei tule meille jouluvaaviakaan. Toisaalta taas toivon. Viikko vielä tätä odottelua.

Ens kuussa sitten alkanee clomit, jos ei tässä tärppää.

Onnittelut plussanneille ja woimahali kaikille muille!
 

Yhteistyössä