Loppukiertolaisten oirepino

Tänään tullut hitusen tuhrua.. Ihan pikkasen. Saattaa enteillä tosi lyhyttä kiertoakin, mä kun en tiedä tuota ovulaation ja menkkojen välisen ajan pituutta.. Ja kp 15 bongasin siis super vahvan ovisplussan..

Huoh.. Ollaan miehen kanssa tässä lähdössä pe kahdestaan Tukholmaan ja seuraavana lauantaina viikoksi Eurooppaan ja mä niin toivon, että meillä ois kolmaskin mukana.. :)

Miehellä tiistaina synttärit ja oih, plussa ois ihana lahja ja sitten saatais vielä bonuksena joululahja.. ;)

Jotenkin päivän mittaan taas nippailut tuonne oikeaan munasarjaan-- kuten aina.. :(
Jo jotenkin tuntuu vetiseltä tuolla alhaalla.. Vessassa juoksen tunnin välein, 2 tunnin käyminen jo tuskaa.. Aina kattelen, joko nyt vaikka viikko vielä ois odotettava.. Huoh!
 
Tämä on niin mielenkiintoinen pino, että pakko liittyä mukaan :)

Kp 27/32-39 ja dpo 8, toivottavasti mun ovisbongaus viime viikolla osui oikeaan..Testiin tuli hyyyvin liki yhtä vahva viiva kuin kontrolli, limat tuli myöskin ja mahassa todellakin tuntui kipua.
Ton testauksen jälkeen viiva alkoi tasaisesti vaalenemaan, eikä siitä ole tummunut, joten luotan tohon.
Nyt olis viikko tädin tuloon, joka mielellään sais jo jättää tulematta ;)
Oireita en kamalasti ole, mutta ehkä jotain kuitenkin, jos oikein miettii.. :D

-Lämmöt 37,2 (mulla normaalisti joku 36,5) hiukan kuumeinen olo, mutta ei yhtään nuhaa, yskää tai muutakaan tavalliseen flunssaan liittyvää

-Kamalasti väsyttää, joka saattaa kyllä johtua tosta lämmönnousustakin

-Kiukuttaa kamalasti :ashamed:

-Mahaa turvottaa ja on ilmavaivoja
:ashamed:

-Lotisevaa, vetistä valkovuotoa tulee välillä paljonkin

-Välillä palelen ja tärisen peiton alla ja välillä on tosi kuuma, tämäkin kyllä saattaa johtuia lämmöstä

Eli ei mitään kamalan selkeitä oireita ainakaan vielä, rinnat ei ole kipeät tai muuta..
 
Tätiä ei näy vieläkään !! Mutta perjantaina kun tein taas testin se oli negatiivinen.. Saa nyt nähdä tekeekö mun hormonit vaan kepposen.. eli menkkoja odottelen! En jaksa uskoa enään raskauteen.

Oireitakin kuitenkin löytyy edelleen;

- mahan turvotus ( ja ilmavaivoja välillä )
- VÄSY
- vetinen valkovuoto
- alamahan nippailu välillä
- aaltomaisesti etova olo JNE !

luulen et enteilee vaan menkkoja sit... katotaa!
 
Pitänee kanssa liittyä mukaan. Täällä menkkoja kanssa odotellaan. Nyt menossa kp 35/27-31. Että yli ollaan jo menty reilusti. Mutta pessimisti mussa ei usko raskauteen. Kuten ei myöskään raskaustesti :( Tein nyt päivällä ja yksi ainokainen viivahan siihen vain tuli. Pitää nyt vissiin vain odotella...

Oireita kyllä on:

  • - Mielialan vaihtelut, itkuisuus, en juuri koskaan itke ja nyt jo kahtena peräkkäisenä päivänä!
    - Mieliteko Pepsi Maxiin :LOL:
    - Vessassa saa rampata ihan koko ajan, jos jotain on juonut. Nyt oon jopa kolmena yönä joutunu käymään vessassa.
    - Tissit ehkä pikkasen arat
    - Iltaisin etova olo
    - Alavatsan nippailu
    - Kova väsy, mutta silti ei saa kunnolla nukuttua
Mitä ootte mieltä, voiko jo huomenna aamulla kokeilla testata uudestaan, jos ei menkkoja kuulu?
 
Nonni. Niinhän siinä sitten kävi, että kyllähän ne menkat sieltä alkoi :headwall: Näköjään heti kun testaa, niin menkatkin alkaa. Kyllä se on kuulkaas niin, että ihmismieli kehittelee aika loistavasti itselleen raskausoireita, sitä niin kovaa tahtoessaan. Kaikki kun jo raskauteen viittasi, mutta jälleen kerran joutui pettymään.

Puoli vuotta on nyt takana yritystä. Koskahan sitä oppisi olemaan stressaamatta ja miettimättä asiaa koko ajan....
 
Taidanpa mäkin tänne kirjailla..kiertopäivät mulla menee jo 35/32-37, mutta dpo4 (oviksen tikuttamalla bongasin+järkyt kivut).
-lämpö mulla on pysynyt normaalia korkeammalla(joka vissiin kuuluukin laskea vasta ennen menkkoja)
-mahalla välillä nippailee, vihlasee..
-palelen jatkuvasti.. meillä sisällä +23 ja mä oon ihan umpi jäässä jatkuvasti.
- valkovuotoa valuu reilusti
- kn on jotenkin ihmeellisesti mutkalla.. kokeilemalla suoraan ylöspäin osuu "nipukan seinään", eikä se suu oo siinä vaan mutkan takana... erikoinen. En oo ennen tämmöstä huomannut, enkä kyllä oo edellisissä raskauksissa edes kokeillutkaan
-muuten tosi levollinen ja rauhallinen olo, mitä mulla ei kauhean usein loppukierrosta todellakaan oo...
-häpyluuhun välillä jomottelee..

ja nämähän voi taas viitata vaikka ja mihin... :LOL:
 
Tesmis, onnea! :flower:

Mulla nyt 25/27-32 dpo 6.

-Rinnat todella turvonneet ja arat, suorastaan jomottavat kipeänä, kestänyt muutaman päivän
-Alavatsaa kourii ja vihloo todella voimakkaasti välillä
-Nenä tukossa koko ajan ja jotenki kipee olo
-Siivousinto (pakko olla oikeesti kipee tms, ei normisti halua koko aikaa siivota)

Testaan viikon päästä. Sellanen olo kyllä on et joku tuolla mahassa möllertää, meinaan oisko ollu 10 päivää alavatsa kivuton sen jälkeen ku menkat alko 8.3. Muuten juilii ja vihloo koko ajan. Tikutin kyllä oviksen 26. joten luotan että sillon oli. Saas nähdä. Varaan kyl lääkärin jos tuleeki menkat, ei tämmösiä vattakipuja kuulu olla.
 
no pitää kai minunki tulla tänne oireitani lateleen :D
mulla on nyt kp 33/?

-nännit ovat olleet arat jo jonkin aikaa.
-menkkamaista kipua ollu koko kierron ajan
- viimisen viikon tulla tosi vihlovia kramppeja alamahaan
-väsymys
- leukosyyytit koholla ( epäiltiin tulehdusta eikä löytyny syytä, lääkäri sano että voi johtua raskaudestakin)
-lämmöt 37c
-mielialanvaihtelua

no tässä nyt sitten odotellaan että alkaisko menkat vai näyttäskö testi vihdoin plussaa :)
testasin kp29 negatiivisen tuloksen. mitäs mieltä olette oireista? milloin kannattais uudelleen testata jos menkat ei ehdi sitä ennen alkaa. mulla on nyt 3kk terolut kuuri takana ja niiden jälkeisiä ensimmäisiä "luomu" menkkoja tässä odotellaan. nyt on yk 10 menossa.
plussa onnea :)
 
AJ10, mulla oli leukosyytit koholla tuon kuopuksen ihan alkuraskaudesta...kun en siis vielä tiennyt olevani raskaana :) tsemppiä siis sinne ;)

nyt olis kp 38/32-37 ja dpo 7..
-hiukset rasvottuu (eilen kävin saunassa ja jo heti aamusta ihan rasvasen tuntuset)
-turvotusta masussa (voipi merkata myös alkavia menkkoja)
- tissit tuntuu ehkä ihan pikkusen painavemmilta, ei kuitenkaan kipeät
-hajut käy nenään :x
-kuuma-kylmä-kuuma-kylmä...

siinäpä ne tän hetkiset...
 
Tänään on kp26/32-34 ja dpo10. Oireet:
- Rinnat vähän arat. Niitä myös särkee ja kihelmöi välillä.
- Valkovuoto vetistä tavallista runsaampaa.
- Välillä tuntuu kuin supistaisi. Silloin hulahtaa valkkaria.
- Lämmöt on hieman koholla.
- Hajut käy nenään ehkä hieman tavallista herkemmin.
- Nuhaa meinaa olla. Tukkoisuutta on tavallista enemmän.
- Kohdun ja muniksien alueella on tuntunut nippailuja ja juilintoja jo hyvän aikaa. Vihlaisujakin tulee välillä.
- Olen tavallista herkempi kiukustumaan ja itkuherkkyyttäkin on.
- Ei tee mieli tupakkaa eikä alkoholia.

Tuntuu kuin oireita ei juurikaan olisi, mutta saattaa tuosta jotain puuttuakin. Olen yrittänyt olla tarkkailematta kovin paljoa ja ottaa ihan rennosti. Tarkoitus on odottaa vähintään kp35 asti ennen testaamista, mutta en välttämättä malta odottaa niin kauaa. Ehkä dpo 16 (=kp32) voisi aikaisintaan testailla, jos en millään malta pitää näppejäni erossa testeistä. Mulla tosin on enää yksi tavallinen puikko ja sitten yksi viikkonäytöllinen digi (jonka käytän vasta varmistustestinä). Jos malttamattomuus käy ylivoimaiseksi, on pakko tehdä tilaus nettikauppaan. En usko, että mahdollinen raskaus näkyy kovin aikaisin, un ei ole ennenkään näkynyt.

Plussausonnea kaikille!

 
Käyn täällä aina välillä kurkkimassa B)

Mulla nyt kp23/29 ja seuraavanlaisia oireita:
- alavatsassa paineen tunnetta (kp 21 alkaen)
- kirkas vetinen valkovuoto (kp 22 alkaen)
- ristiselässä vihlontaa (tänään)

Käykäähän aiemmin kirjoittaneet kertomassa, miten teillä on käynyt!
 
Täälä toissapvänä tuli apteekin omaan r.testiin haamu, mutta tänä aamuna nega :headwall: tiedä sitten häntä mitä tarkottaa...
kp olis 44 ja dpo vissiin 13.
-pissattaa (yölläkin)
-aaltoilevaa huonoa oloa..
-tissit tuntuu ajoittain turvonneelta ja eilen illalla jomotteli
-valkkaria valuu edelleen
- ympäri alamasua ajoittain nippailuja, kiristyksiä.
-yhtään ei oo menkkamainen olo kyllä.
-eilen nivusia kolotteli samalla tavalla kun aiemmissa raskauksissa on kolotellut

jotenkin hämmentynyt olo nyt kyllä :/
 
Siirrynpä tuolta lapsettomuuspuolelta tänne nyt kun taas on kierto lopuillaan... Koitan olla positiivisin mielin :)


Oireita:

- Mahaa nippailee
- Valkkaria tavallista enemmän
- Itkuherkkyys


Tulis jo se plussa meillekin!! :attn:


Muoks: Ja jatkuvasti pissattaa!
 

Yhteistyössä