Loppukiertolaisten oirepino

Ajattelin perustaa ihan uuden pinon oireiden vertailua varten,itselläni kun ainakin tahtoo olla joka kierrossa oireita jos jonkunlaisia,kaikkea se vauvakuume teettää :)

Kuumeilen pikkunelosta,nuorimmainen 2v.9kk,kuumeillut olen siitä asti kun neiti oli 8kk.

Itsellä nyt kp 26/27-38 (joka toinen kierto on pitkä ja joka toinen lyhyt,nyt lyhyt kierto menossa) Testiä en hetkeen aikaan uskalla tehdä. Mahdolliseen raskauteen viittaavat oireet:
-eilen illalla tuli huono olo,sanoin miehelle että jos ois aamu niin olis ihan selkeää aamupahoinvointia ja tänään muutaman kerran yököttäny
-hirveästi valkovuotoa,tuntuu ihan ku tulis ilmakuplia ulos ja ravaan vessas tarkastamas onko menkat alkanu
-rinnat ei ole ollenkaan kipeät (normaalisti tosi arat 10 päivää ennen menkkoja)
-eilen kun olin menossa nukkumaan vihlo kohdunkaulaa ja kohtua ja aina kun liikku tuntu kuin olis saanu sähköiskuja

Mutta yritän olla miettimättä ja mietin kuitenkin,(nytkin vihloo alavatsaa) mutta oon pettynyt niin monta kertaa jo.

Kertokaa oireita,on niin kiva vertailla muiden oireita omiin ja jännätä muidenkin puolesta olisko tärpännyt :)
 
nyt kp 28/26-28. Kp 26 tuli tuhrua ja sen jälkeen ei mitään. kp 27 testasin negan. tässä nyt ootellaan. ei mitään oireita. silloin toissa päivänä kyllä oli ihan selkeä menkkamainen olo ja olin ihan varma, että nyt alko menkat ku tuli vähän sitä tuhrua. Nyt ei tosiaan mitään oiretta mihinkään suuntaan.
 
Esikoista yritellään kovasti, nyt on kp 19/???, pari viime kiertoa on taas Terolutin "ansiota", joten en tiedä kiertoni pituutta..
Muutaman päivän ajan on ollut mahassa outoa nippailua, mielialat ovat heitelleet hirmuisesti ja on ollut yököttävä olo, ei mene edes ruoka alas vaikka ois nälkä. Todennäköisesti nää on taas näitä "haamuoireita" tai sitten stressiin liittyviä. Vissiin näin aikaisessa vaiheessa ei edes ole yleensä oireita?? Mutta tietysti kovasi toivon, että olisivat ihan niitä oikeita raskausoireita, sillä alkaa pää jo hajota tähän yrittämiseen.
 
lypy onko sul aikasemmis kierrois tullu tuhrua ja sit ei mitää?millo oot ajatellu uusintatestiä jos menkkoja ei kuulu?

Siili mietin tota sun kierron ajankohtaa et olisko mahollista et noi sun oireet liittyis ovikseen? tai sit ollu joku superaikanen ovis ja olisit oikeasti raskaana.. ootko sä syöny noita teroja kuukautishäiriöihin siis? kun en tiedä noista mitään :)

Mul jäi yks "oire" mainitsematta on tässä parin päivän aikana alkanu vuotaa verta ikenistä,eli jonkunlainen ientulehdus valloillaan,jos senkin laskis viel mun kuvitteelliseen oirelistaan. Tahtoisin niin kovasti plussata tästä kierrosta..
 
aina mulla menkat alkaa tuhrulla, mutta sitä saattaa olla sitte parikin päivää. ei tämmöstä oo ollut, että suurinpiirtein kahdesti veskissä huomasin tuhrut ja sen jälkeen ei mitään. en oikeen tiiä millon sitä uskaltais testata. ku en haluais väärää tulosta ja tuhlata viimeistä testiä turhaan. miten nopeasti ne hormoonit nousee, että ehtiikä lauantai-aamusta maanantai-aamuun juurikaan nousta? eli kannattaiskohan sitä sit testata ti tai ke. sen pidemmälle musta ei oo oottamaan, jos ei tätiä kuulu B)
 
eiks se mee niin et hcg-arvo tuplaantuu joka toinen päivä.. tääl sivul on ihan kiva hcg taulukko ja muuta kivaa: http://metku.net/~pesu/faq.php

mul on kans yks testi kaapissa,enkä halua testata liian aikasin. tänään siis kp 27/27-38. oottelen et tulis joku selvä oire,niin sit vois testata,esim. kunnon aamupahoinvointi :) aattelin et perjantaina testaan jos sitä ennen ei mitään tapahdu.miten tuntuu et nää viimeset päivät on tosi pitkiä..
 
lypy onnea! :flower:

aurella, totta, voi olla ovisoireetkin. enpä tullut ajatelleeksi.
teroja oon syönyt, kun menkkoja ei tuu välillä ollenkaan.. nyt taas jännäillään, että tuleeko menkat tai testissä plussa, jos ei niin sit taas lääkäriin. *huokaus*.
 
Siili onhan se varmaan positiivista jos olis vaikka niitä ovisoireitakin niin olis ainakin menkat tiedossa :) toi on varmasti tosi raskasta kuumeilla ilman menkkoja.. itselläkin tuntuu että on jo turhauttavaa kun joka toinen kierto venyy aina yli 35 päivän,mutta sun tilanne antaa vähän suhteellisuuden tajua tähän omaankin surkutteluun. Toivottavasti saisit plussan :)

Itsellä ei mitään uutta kp 28/27-38 yritän tsempata itseäni odottamaan perjantaihin asti.nyt tosin on jo sellain olo et tuskinpa oon raskaana taaskaan. tälläi masennuspäivä,sori. huomenna voi taas mietteet ja toiveet olla pilvissä.
 
hih mä piinailen yksisteni täällä :) kp29 ja epäilisin et menkat alkaa lähipäivinä,jotenkin sellain tuntu takaraivossa. toivottavasti alkas ennen perjantaita.olis kiva kuulla muitten piinailijoiden mietteitä,ja yhtä ihania plussauutisia ku lypyllä,piristäis omaa mieltä vähän :)
 
Heissan! Täälä kans yks super kuumeilija! Piina päiviä mennään viä ois viis päivää menkkoihin, saa nähä tuleeko (toivottavasti EI) Rinnat vähän aristaa, huonoo oloo silloin tällöin, janottaa ja on kuumeinen olo. Mutta voi olla että sitä taas kehittelee jotain oireita.
Jänskättää... =)
 
Ansu ootko sä kauan kuumeillu?

Kolme ekaa viikko kierrosta menee hyvin mut viimenen viikko on joka kierrossa yhtä piinaa :) oon yrittäny eritellä et mitkä on normaaleja kierto oireita ja mitkä vois olla mahdollisia raskaus oireita ja mitkä vaan kuviteltuja oireita :D
-vessassa ramppaaminen (voin tietty alitajusesti juoda liikaa ja siks pissattaa koko ajan..)
-rintojen aristus alko eilen (voi liittyä menkkoihinkin)
-huono olo sillon tällön,jos on nälkä ja heti syömisen jälkeen (henkistä:p tätä ei oo aikasemmin ollu missään kierrossa)
-alavatsan vihlonnat
-lämmöt korkealla (37,5) (vähän korkeammalla kun aikasemmin on ollu loppukierrosta (37,2) )

No katsellaan miten tän tytön käypi,perjantaina testaan joka tapauksessa jos punasta ei näkyvissä...

tsemppiä kaikille!
 
täällä kanssa loppukierron kuumeilija :heart:
pikkusisarusta tänne haaveillaan esikoisen seuraksi.
esikon kanssa jouduin syömään teroja ja sitten otettiin myös käyttöön clomit kun ei vauvaa kuulunut...niiden kanssa saatiinkin sitten alulle toisessa kierrossa :heart:
nyt on tilanne erillainen sen suhteen että kierto on ollut säännöllinen sitten synnytyksen, kun menkatalko =)
nyt on kp29/30-32 ovis plussan tein kp17 ja nyt siis odottelen että saako sitä kaivaa raskaustestin viikonloppuna esiin vai ei :D toivottavasti pääsee testaamaan :heart:
no mutta nyt aiheeseen kun on vierestä mennyt jo taas niiiin pitkään :D
oireita on oluut seuraavia...
-pissattaa,joudun käymään vessassa varmaan kerran tunnissa kun tuntuu että rakko halkee...
-tänään tuli valkovuotoa mikä oli sen verran punervaa että paperia vasten erottu...vuoto on myös lisääntynyt
-pientä viiltelyn tunnetta on ollut alavatsassa
oikeestaan ei juuri muuta...esikon kanssakaan ei ollut missään vaiheessa mitään pahoinvointia ainoot oireet sillon oli pissalla ravaaminen ja öinen nälkään herääminen =)

mun on nyt pakko kysyä että...
missä vaiheessa kohdunsuu menee kiinni ja kovaksi jos on raskautunut? ja millä kohdalla se on? kun eikös se ollut ennen menkkojen alkua pehmeä ja alhaalla niin oliko se ylhäällä ja edessä jos on raskautunut... :whistle: joo tiiän tyhmä kysymys mut mua vaivaa kun en muista :headwall: sillon esikon aikaan kun olin ketjussa niin siellä siitä puhuttiin :D
 
Tuosta kohdunsuusta... En tiiä onko aina näin, mut mulla oli. Kp 25 teki kipeää yhdynnässä, kun se napukka tuntu tosi alhaalla ja tosiaan sitä ihan vihloi ja oli kova. Siis luulen että oli alhaalla kun mieskin siihen törmäsi vaikkei nyt normaalisti ihan sinne asti yltä, ainakaan tässä asennossa :D (kivan yksityiskohtasta, sori..). Testin tein sit aamulla kp 26 ja plussa tuli. Kierto mulla 26-36 ja olin ajatellut testaavani aikasintaan kp 30, mutta tuosta oireesta uskalsin aiemmin. Sama oli myös edellisessä raskaudessa (meni kesken), muutamana päivänä just sillon kun menkkojen olis pitänyt alkaa, oli kohdunsuu kipeä. Ikinä aiemmin en ole moisen läsnäoloa juurikaan noteerannut, joten mulla se on merkannut raskautta.
 
ansu noi keskenmenot on aina kurjia :hug: itselläkin aikoinaan 2 kpl ollut.. koska oot ajatellu testailla?

kiva saada infoa vähän tosta napukastakin,tosin en uskalla kokeilla sitä enää ku kokeilin ja alko vihlomaan ihan hirveästi.

kp30 tänään vähän päänsärkyä,mikä saattaapi olla huono merkki.. yleensä kaks päivää pää kipeä ja kiukkuinen ja haluton olo ja sit alkaa.. no katsellaan päivä kerrallaan.

Isot onnittelut A-L-M :flower:

Huomenna piti testailla mut nyt ei kyl tunnu yhtää siltä et haluaisin,jos yrittäis pitkittää viel lauantaihin tai sunnuntaihin asti,vois olla fiksumpaa...

Toivon että nyt plussia satelis kaikille oikein urakalla!
 
Tulkaa sit kertomaan heti kun ootte testaillu! Toivotaan, että tää on oikea kunnon plussaketju ja kaikille tulee plussa. =) Pidän teille peukkuja.
Mää odottelen vielä viikon verran ennen kun alan miettiä testailua (nyt on vasta kp 23/??).
 
Onneksi olkoon IhanaOmena :hug: .

Itselläni kp 22 ja dpo 7 meneillään. Aivan mieletön väsymys iltaisin iskenyt sekä hieman etovaa oloa. menkkamaista jomotusta on ollut pahimmillaan dpo 3-5 ja on edelleenkin mutta hieman vähäisemmässä määrin... ja pakkohan se tänä aamuna oli testata herkällä testillä ja mitään ei näkynyt... toisaalta en kyll ees odottanutkaan et vielä mitään näkyis. Alkaa kärsivällisyys vaan loppumaan, voi kun tulis ens viikko :LOL:
 
täällä tehtiin eilen netistä tilattuun liuskatestiin haalea viiva...tänään sitten hain aamulla apteekin oman ja siihen tuli myös haalea viiva. molemmissa ihan selvä mutta vaaleampi kun kontrolli-ikkunan... :whistle:
ei sitänoihin viiti luottaa vaikka mistä se viiva sinne tulis jos ei raskaus olis alullaan... :heart: eikä oviksestakaan oo vielä sitä 14pvää...
onnittelut kaikille plussanneille :flower: ja toivottavasti tulee lisää plussia :heart:
 

Yhteistyössä