Loppukiertolaisten oirepino

oi kun ihanaa täällähän oikein satelee plussia :) jättimäiset onnittelut plussanneille :flower: tästä tulikin oikein onnekas ketju! toivottavasti plussauutiset jatkuvat :)

ON:kp31 tein testin aamulla,mammaksin herkällä testillä enkä saanu muuta ku värittömän viivanpaikan näkyviin.tilasin eilen lisää testejä kuitenkin,ku aattelin et jos tänää ei tuu mitää niin voi sit vaik sunnuntaina testata uudestaa :D oon oikea raskaustesti firmojen rahottaja (käviskö toi titteliks käyntikorttiin:) ) epäilisin et ne menkat alkaa sit huomenna.. mut on tää piinailu kivempaa seurassa kun yksin ja miehelle ei viitsi ihan kaikkia nippailuja ja oireita purkaa vaikka kärsivällinen heppu onkin mut rajansa kullakin..se lähinnä pitää mua vainoharhojen uhrina ku joka kuukaus muka on jotain :D

mutta ilmotelkaa oloja ja testaustuloksia! plussaonnea kaikille!

Täällä tosiaan tulee näitä plussia, mahtavaa. Antaa itsellekin toivoa. :p

Aurella, toivotaan että sullekin se plussa sieltä pärähtää! Mistä olet tilaillut noita testejä?

Itse oon ostellut Prismasta niitä pregentin liuskeita, kun oon testaillut vähän joka kuussa kun ei ole noita menkkoja kuulunut.. Niissä oon kuitenkin saanut välillä näkyviin ihan selkeän, "paljain silmin näkyvän" punaisen viivan, kuitenkin selvästi kontrolliviivaa haaleamman. En siis enää halua niitä käyttää, kun en ilmeisesti ole eka joka saa noita haamuja..

testejä oon tilannu http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=1&ala=12 http://www.kotitesti.fi/ ei ollutkaan siis mammaksi.fi mistä tilasin noi edelliset vaan kotitesti. huomasin just et tuol raskauskeiju sivulla on liuskatestit tarjouksessa nyt 10kpl/9,90 noi nettitilaus paikat on tälläsen hömppätestaajan unelma ku saa monta testiä halvalla eikä tarttee mennä täällä pienellä paikkakunnalla apteekkiin ostelee ku täällä kaikki tuntee toisensa :D

Tänään oli pakko tehä testi ku ei malttanu olla(27/30) mutta en oikee tiä oliko siinä mitää ehkä tosi tosi haamu tai nega.. Voi olla tietysti viä aikasta mutta niin haluis jo tietää!!!
Väsyttäny on ihan julmetusti ja välillä nippailee mahasta, saa nähä.

Ansu mikäs on tilanne? toivottavasti se oli haamu ja saat vahvemman viivan uusinta testiin :)

täällä kp 32 Maanantai aamuna teen testin seuraavaksi jos tarvii.olotila ei oikeastaa oo muuttunut mihinkään,edelleen vihloo vatsaa ja kohdunseutua aika ajoin,etenkin jos liikahtaa liian nopeesti.Rinnat on pikkusen arat,mut erilaiset vieläkin ku menkkakierroissa,sellaset ei kovat,vaan sellaset löysät ja painavat heh (mies sano tänään et ihan ku ne ois isommat:) ) mut en vieläkään plussaan usko,koko ajan vaan tuntuu et menkat alkaa,joka vessareissulla ootan näkeväni punasta.... argh,en stressaa yhtään :D nyt kyl on tänää hikoiluttanu vähän... se vois olla merkki alkamisesta kans...

Sori nää mun omanapaset yksinpuhelut,puran ajatuksia tänne edelleen etten saa miestä hulluuden partaalle vauvakuumeellani :D

No siis nyt on pää ihan pyörällä, tänää tuli ihan muutama tippa ihan kirkasta verta mutta loppu siihen??MITÄ IHMETTÄ? menkkoihin on viä kaks päivää aikaa eikä tällästä oo kyllä koskaa ollu.. Onko muilla ollu vastaavaa? Jotenki oon ny lopettanu uskoni tähän kiertoon:(

ansu mulla tuli joskus kp 26/32 valkovuoto oli pikkasen veren sekasta yhdellä vessa käynnillä...sit ei tullut mitään enään ja sit tossa kp29 teinkin sen haalean plussan ja 30 vähän jo selkeemmän =)
kiinnittyminenhän voi aiheuttaa pieniä määriä veristä vuotoa ja sit ymmärtääkseni voi vielä myöhemminkin tulla istukan kiinnittyessä... mulle sano viime raskaudessa gyne varhaisultrassa että jos vuoto on niukkaa ja kirkasta niin on kiinnittymisestä,jos on paakkusta niin todennäköisesti keskenmeno... :whistle:
nyt on kyllä kokoajan sellanen olo että jotain lorahti housuun ja pelottaa mennä vessaan että jos on verta...lähinnä kai siks kun on niin epäuskonen olo,oireita kun ei vielä juuri ole...paitti väsymys |O
oikein paljon plussa onnea teille kaikille,toivottavasti pian ootte tuolla odotus puolella :heart:

heipat :wave:

noniin tähänhän on hauska kirjoitella kuvitelmiaan raskaustoivossa :LOL:
toinen lapsi toiveissa, yritystä viime vuoden heinäkuusta, helmikuussa todettiin 11+6 viikolla np-ultrassa tuulimuna, yritys sit vaan jatkuu... esikko sai alkunsa neljännestä kierrosta, nyt mennään näköjään pidemmän kaavan mukaan :whistle:

kp 25/25-27 tällä hetkellä
ja noin suurinpiirtein oviksen jälkeen/aikoihin ikenet vuoti verta muutaman päivän ajan, jota ihmettelin kovasti.
nyt menkkaoireina on kiukkuisuus ja finnit,
kuvitteellisina raskausoireina helposti hengästyminen ja hikoilu :D
pari kolme kertaa olen illalla havahtunut ihmettelemään nännien vihlontaa, niin kuin jäätävä tuuli puhaltelisi tai olisi pakkasta :D vaan joskus mulla on rinnat kipeät ennen menkkoja, joskus taas ei =)
eilen ajattelin että vatsaa kuumotti kun makoilin illalla sängyssä, mut kun touhusin muuta niin se tunne katosi, joten taisin vain ajatuksen voimalla loihtia sen oireen :LOL:
väsähtänyt ja helposti uupuva olo on nyt ollu pari päivää, mut se enteilee vaan tulevia menkkoja... eiköhän ne huomenna ala :D
siihen asti kehittelen lisää oireita :LOL:

Tervetuloa kuvittelemaan Sinimarja :) Sulla oli positiiviselta kuullostavia oireita,ootko miettiny koska meinaat testailla?

Tääl kp33 piti olla mun joka toinen kierto lyhyt/pitkä kaavion mukaan lyhyempi kierto mut ilmeisesti sit ei kuitenkaan...hikoiluttaa edelleen kovasti mikä kyl meinaa menkkoja,pitäs varmaan kirjata kaikki nää oireet joka kierrosta johonkin ylös niin vois sit vertailla et miten on menny negakierroissa........ huomen teen testin mut melko varmana et siihen ei kahta viivaa tuu. Mut toivoahan on niin kauan kun menkat alkaa eikös :D

pidän aurella sulle peukkuja, että tulis plussa huomenna. :)

mulla on ollut nyt ihan hirvittävä väsymys suunnilleen viikon ajan. On ihan voimaton olo jatkuvasti, oon joutunut ottaa päikkäreitä (ei yhtään mun tapaista) ja silmät lupsuu kiinni suunnilleen kävellessäkin. :D mutta kovasti yritän uskotella itselleni, että tää on vaan jotain stressiin liittyvää tms. koska en halua innostua liikaa.

onnea plussista! :) :flower:
mulla itelläni on joku kp 40 menossa nyt (ja kierto vähän sekasin pillereitten lopettamisen jälkeen vieläkin, lopetin joskus keväällä). Tein testin perjantaina mutta nega tuli. saa nyt nähdä jos uutta testiä tekee tässä tulevalla viikolla jos ei menkkoja näy. Nyt kun aloin miettimään niin pissalla on kyllä saanut ravata jatkuvasti, sitten välillä erityisesti ruuan jälkeen tullut huono ja etova olo.
Viikonloppuna tuli vähän otettua ja kahden kaljan jälkeen alkoi jo ällöttää, tuntui siltä että olisi kohta saanut juosta vessaan.
Pillitän joka asiasta.
Väsyttää ihan helkkaristi..
naamaan ilmesty kauhee finnimäärä joskus pari vko sitten mutta ne lähti pois..

no joo :) saa nähdä.

Siili kiitos peukuttelusta! Ja toivottavasti sullekin se plussa tuleepi,etkös säkin aatellu ens viikol testailla?

pullero-pallero toivottavasti sun nega muuttuu plussaks vielä!Aika samanmoisia oireita on sullakin kun meillä muilla :) Mulla kans kierrot sekasin,en tosin pillereitä oo syöny -99 vuoden jälkeen kun tulin pillereitten aikaan raskaaksi :) mut inhottavaa kuumeilla pitkien ja epäsäännöllisten kiertojen kanssa..

Juu tuun sit aamulla kertomaan,toivon et jos ne menkat on alkaakseen et alkais yöllä ennen ku ehdin testaamaan tai sit ei alkais ollenkaan...

aurella, jees toivotaan :) pidän täällä peukkuja teille muillekkin ! :)

tilasin testejä netistä nyt niin ne tulee varmaankin sitten tiistaina.. että jos keskiviikkona testailisin jos ei menkat tuu :) toivotaan että pysyy pois :)

ai niin ja valkovuotoa on kyllä aika paljon ja muutenkin kulta on kyselly et oonko salaa käyny pistää jotai liukkaria :LOL:

niinpä siinä kävi et täällä on kp1 :( ,hyvää täs on se että en ehtiny testiä tuhlata niin kuin toivoin et jos alkaa niin alkais ennen aamua.. jännäilen nyt teidän muiden puolesta ja peukutan teitä oikein kunnolla!!!! ja aattelin yri ttää bongata oviksen ens kierrossa :)

Hei, minäkin kirjoitan tänne, vaikka olenkin varma että oireet liittyvät tuleviin menkkoihin.
- mulla nyt kp 24/24-26, kp 17 lähtien rinnat olleet turvoksissa. Muutama päivä sitten alkoi lievä nännikipuilu. Nyt tuntuu selvemmin koskettaessa.
- väsymys
- tänään aamulla maha sekaisin (yleensä tätä on 1-3 päivää ennen menkkojen alkua)
- alakuloinen fiilis

ristiriita: ovislimapäivät olivat kp 18-20 ja jotain nippailuja kp 19-20. JOS ovis ollut vasta kp 20 niin ei vielä pitäsi olla menkkaoireita ja tädin tuloa odottelisin vasta kp 30 lähtien.

Viime kierrossa mulla oli vahvoja oireita mm. repäisykipuja, pissatusta, tosi kipeet tissit ja nyt tän hetkiset oireet ovat tosi pientä siihen verrattuna. Kysessä on toinen raskaus, ja ekassa alkuraskaudessa mulla olikin vähemmän oireita kuin yleensä normikierroissa. Vähäoireisuus ainoastaan pitää hieman toivoa yllä..

edit: mulla kolme viime kiertoa ton 24-26 päivää ja niissä melko selvät ovispäivät kp 14-15 olleet..

moi taas! :wave:

voi harmitus aurella :hug: mut uuteen nousuun ja uuteen kiertoon, eiks juu :)

mulla nyt 26/25-27
viikonloppuna oli lorahteleva tunne, mut ne oli vääriä hälytyksiä, kun aattelin et menkat alkaa.
nyt oon jo niiiin rasvanen, et täti vissiin aikoo tulla kylään, kun tukka on hirvee ja iho... finnejä on selässä, mut ei niinkään naamassa onneks, jospa se uus aknevoide auttaa :D

heh,tosta oluesta kun tuli puhe, niin perjantaina nukahdin kesken toisen olutpullon ja kesken c.s.i. :n, väsy voitti :D yritin viel lauantaina, mut totesin et jo puol tölkillistä (kolmen desin tölkki) meni niin kauheasti päähän, etten halunnutkaan juoda enempää. se oli outoa.... mutta toisaalta ennen menkkoja alkoholi vaikuttaa mulla enempi...

testasin ovistesteillä raskautta pe, la ja su, ja viiva vaaleni aina edellispäivään verrattuna, et sen puoleen en usko raskauteen...... jos ois tullu tummat viivat ois tullu kiirus ostaan r-testiä. nyt täytyy vaan katsella, kuinka kauan malttaa kiltisti odottaa tätiä vai sorrunko (TAAS) ennenaikaisiin testailuihin :LOL:

plussatuulia +++++++++++++++++++ :whistle:

Ihana plussia enteilevä pino täällä...Tsemppiä kaikille =)
Itseäni hieman epäilyttää, koska on yk 1 lopuillaan kp 29 / ?? ja pillereitä oon syönyt varmaan noin 5 vuotta tätä ennen. Yritin metsästää ovista ja tuhlasinkin siihen varmaan lähemmäs 7 testiä... negoja vaan tuli :/ No sitten eilen siis kp 28 ihmettelin kun oli ihan kuin ovislimoja. Eli tuleekohan tästä ekasta kierrosta superpitkä |O
Tänään kuitenkin on ollut alavatsassa sellaisia tuntemuksia (joita ei tosin menkkoja ennen ole ollut) ja oikean munasarjan kohdalla sellaista nipistelyä/lievää vihlontaa. Ajattelin testailla vasta ens viikonloppuna vasta kuitenkin, jos vaikka menkat sitä ennen alkaa. Jännää :D
Minä oon syönyt nyt yli kuukauden ajan jo enemmän vitamiineja ja foolihappoa ja jätin alkon pois kokonaan kolme viikkoa sitten. On tuntunut oikeastaan vaan hyvältä...

Plussia plussia kaikille :heart:

morango

heh, oli pakko testata oman mielenrauhan vuoksi ja negaa se viel näytti. hain pregent stickejä marketista ja lirautin laihan päiväpissan, mistä testasin. sellainen viivanpaikka kyl näkyi, kunnes oli kulunu 10min ja testi kuivunu, sit en enää nähny sitäkään. täytyypä kokeilla huomenaamulla tujummalla pisulla. noh, niin kauan on toivoo ku tätiä ei näy :D

Sinimarja, mulla on näyttänyt joka toinen pregent stick sellaista melko selvää haamua, joka on siis ihan "paljaalla silmällä" näkyvissä, mutta sitten muut testit näyttää kuitenkin negaa. Toisilla kuitenkin pregent stickin samanlainen viiva onkin positiivinen.. Eli jos saat vähänkään selvän haamun pregent stickillä niin kannattaa tehdä joku toinen testi ennen kuin alat kovasti iloita. Mulla ainakin vaihtui riemu itkuksi..
(Sori jos oon ilonpilaaja! :/ )

moi :) en oo aiemmin tähän pinoon vielä kirjoitellut.. tuolla esikoishaaveilijoissa olen kirjoitellut silloin tällöin.. mull nyt yk1 kp28/??.. oon käynyt lukemassa teidän kirjotuksia mielenkiinnolla.. jos menkat ei ala viikon sisällä niin aion testailla viikon päästä.. on tiedä onko mulla raskausoireita vai vaan kuviteltuja sellasia mutta oon ainakin ollut todella väsynyt, valkovuoto on tosi runsasta ja epävarma oon siitä että onko rinnat kipeet vai ei, kun on sen verran isot et kun liivit ottaa pois niin kyl se niissä tuntuu.. (mulla siis on normistikin aika suuret) ja välillä saattaa olla äklötystuntemuksia että joku hajutekee pahaa tai ei ruoka maistu, mut näistä siis en oo varma et onko raskauteen liittyvää vai kuvitelmaa.. toivottavasti ois se eka vaihtoehto :)

paljon plussia testaaville ja pysykööt tädit poissa :D

tänään käytiin siskon synttäreiden kunniaksi pizzalla . luulin jo oksentavani sen jälkeen ja kun mentiin sitten siskon luokse (jossa tämän mies oli tehnyt ruokaa) ruoan lemu tuli niin vahvana nenään että oli pakko mennä muualle istumaan :D meni kyllä lopulta ohi mutta tommosta ruuan jälkeen ällötystä on tullu useemmin .. hmmm :)

oireita on ollu joo. yllensä menkkafiilikset alkaa viikkoa ennen pienellä mahakivulla, mutta nyt on ne on jatkunut yli viikon. oon tosi herkkä ja itkettää helposti. sen viikon verran myös mittasin joka ilta lämpöä 37 astetta vaikka en tuntenu olevani kipeä, vaan lämmin.eilen oli tosi kipeä pää. tänään tein huvikseni kp32 ovistetestin ja raskaustestin, ja molemmat näyttää plussaa!oonko siis raskaana vai hormoonit temppuilee?

Yhteistyössä