Loppukiertolaisten oirepino

Tervetuloa kaikki uudet! :hug:

Toivotaan että tässä pinossa tosiaan on jotain maagista ja kaikki saa pian plussan. Yllättävän paljon täällä on näitä plussauutisia tullutkin! :heart:

Mulla on edelleen nännit kipeät ja lämmöt hiukan koholla + alavatsassa niitä outoja nippailuja. Teen testin todennäköisesti lauantaina. En kyl jotenkin uskalla enää tehdä sitä kun en halua enää yhtään negaa.. :| Mutta toivotaan parasta.

Plussatuulia kaikille ja tsemppiä pupuiluun! :)
 
Täällä mennää kp 24/32.. Ovistuntemukset oli täysin huomattavissa tuossa kp17-18. Ja molempina päivinä tikutin selvän plussan. Oireina on kipeytyneet tissit, jotka ovat todella kipeet. Hirveet ruokahalut ja maha jotenki sekasi!! Voi toki johtua tuosta syömisestäkin!! :LOL: Täällä tosiaan nyt yk 20 että olis suotavaa kyllä ruveta sitä plussaakin jo pikkuhiljaa tulemaan!!!!
 
Ovis oli maanantaina ja nyt ois lämmöt korkeemmalla ku yhessäkään kierrossa (normilämpö alkukierrossa 36.2) oviksen jälkeen, normaalisti 36.4 ja nyt 36.8 jo kolmatta päivää...herättelee toiveita; vaik eikai vielä tässävaiheessa VOI olla oireita, mut toivo on mukavata =)
 
Moi kaikille! Olen taustalla seuraillut näitä palstoja jo jonkin aikaa, nyt on pakko itsekin kirjoittaa, kun haluan jakaa tämän jonkun kanssa, ettei oma pää räjähdä.... =)

Mulla on tänään kp 26, viime kierto kesti 32 päivää. Söin tähän kiertoon ekan kuurin clomeja ja toista kiertoa teroluteja, ovistesteissä sain monena päivänä haaleaa plussaa ja jonkun vähän vahvemmankin, peittoja on heiluteltu siis oikeaan aikaan.

Nyt olen miettynyt mahdollisia raskausoireita, enkä periaatteessa ole mitään yleisiä oireita huomannut. Paitsi, että olen koko ajan jäässä, lämpö ei kylläkään ole koko aikaa koholla, ajoittain kylläkin, mutta pistän tämän kaiken pienen flunssan piikkiin, kun nenä vuotanut jo useamman viikon. (mutta eikö sekin voi olla raskausoire?)
Nyt on kolmatta päivää elohiiri oikeassa silmäkulmassa, luomessa. Välillä se katoaa ja tulee sitten taas takaisin. Oli pakko netistä katsoa, onko kellään ollut tälläista raskausoireena, ja kyllä vaan, muutamat ovat näin oireilleet. Ihan hullua, mitä kaikkea sitä mielessä liikkuukaan, luultavasti silmäkulma nykii stressin vuoksi... :snotty:
Eilen illalla kyllä mies sanoi, että mun rinnat on erituntuiset kuin ennen! :eek: Ehkä ne vähän onkin. Olen kovasti odottanut, että rinnat kipeytyisi, sitä pitäisin luotettavana oireena.

Tänään on kyllä ollut koko ajan tunne, että meknat alkaa, ja olen ravannut vessassa tarkistamassa, mutta ei sieltä mitään tule. Toivottavasti ei tulekaan!

Kovasti tekisi jo mieli testata, mutta eihän näin aikaisin ole mitään järkeä. Ehkä ensi viikolla sitten. Miten tämä aika matelee näin hitaasti?!
 
Heilo...kirjoitat osuvasti :) Tää on niin hullua tää oman itsensä tutkiskelu ja mietiskely ja oireiden etsintä/tarkkailu että välillä ei voi ku :LOL: Mäkin täällä hirveessä piinassa, ku huomenna vasta lupasin testata, että ei menis hirveeks testausrumbaks TAAS :| Tsemppiä sulle, pianhan säkin jo pääset testaan =) Ja pura tuntojas tänne, mua se ainaki auttaa.
 
kirjoittelin tossa maanantaina saaneeni negan, mutta taas on toivo hieman virinnyt, kun menkkoja ei kuulu ja menkkaoireetkin katosivat. nyt ei ole mitään oireita ja toivo korkealla! :) koskakohan sitä uskaltaisi testata uudelleen, pettymystä ei kyllä taas haluaisi kokea. mutta on tää epävarmuuskin kiduttavaa!!! :)

Haleja ja jaksamista kaikille haaveilijoille!
 
hei taas... eipä oo menkat vieläkään alkaneet ja aivan kuten esperanzadoralla, minullakin on kaikennäköiset menkkaoireet kadonneet!! ehkäjospajoskuitenkin uskaltais edes vähän toivoa :) tosin jos mulla on ovis ollut vasta vaikka 20.9. niin eihän sit pitäis menkkojen alkaakaan ku ehkä ylihuomenna kai? vai oonko ymmärtänyt oikeen?

mut siis, eihän mulla ole mitään raskausoireitakaan, niin että ehkä mä en sittenkään ole. Tsemppiä miljoonasti kaikille! :hug:
 
Palelu jatkuu täällä, tänään kp 24 mutta vasta 5 dpo.
Tänään on ollut koko päivän ajoittaista alavatsakipua, menkkamaista mutta välillä repivää kipua. Olo on vähän ärtynyt samalla tavalla kuin juuri ennen menkkojen alkamista. Housut tuntuvat kiristävän ja ahdistavan alavatsalla ja muutenkin kaikki ylimääräinen tuntemus ärsyttää, ihan kuin kaikki tuntuisi normaalia voimakkaammin ja ärsyttävämmin.
Kierron loppuvaihe on tosin jäänyt aika (turhan) lyhyeksi nyt monta kertaa että voihan se olla että vuoto on jo alkamassa... se tarkoittaisi kyllä ihan liian lyhyttä luteaalivaihetta, ei minkäänlaisia kiinnittymismahdollisuuksia jos oviksen jälkeen jää vain viikon verran aikaa ennen vuodon alkamista :eek:
 
hmm, ihan ku mä oisin jostain lukenut että päänsärkykin voi olla raskausoire, mutta mistä sen luin ja kuinka luotettava lähde se oli...sitä en muista. Mulla ei vieläkään menkkoja, tänään kp 33. Nyt on vähän kipee olokin, ihan ku ois edelleenkin vähän lämpöä. Noh, katotaan. Onkos ketään testaamassa lähiaikoina? Itse ajattelin ehkä viikonloppuna, jos ei menkat ala sitä ennen.
 
Mulla on kp 37, tänään testasin taas kerran negan. :headwall: Varmaan taas viikonloppuna testailen..

Jos jonkinnäköisiä oireita on ollut, välillä tuntuu et oon ihan varmasti raskaana, mutta välillä tuntuu, että kohta alkaa menkat. Ja sitten pelottaa, että ei ala menkat enkä ole raskaana. En jaksa, jos joudun taas mennä lääkäriin ja hakea lisää lääkkeitä. :/

Plussatuulia kaikille (myös mulle! :D )!!!
 
Siili H: lohduttavaa, että jokuu muukin on samassa tilanteessa! Toivotaan, että se plussa sieltä vielä tulee! mulla on kans kp36/28-29 ja testasin taas aamulla: nega... :( mulla ei oo aikasemmin kierrot venähtäny, niin tuntuu oudolle. ja testin piti olla sellanen herkkä. ens ke olis lääkäri, tutkitaan olisko endo. mun tuurilla ne menkat alkaa nyt sit just, et joudun senkin perumaan. toisaalta olis hyvä et alkais, ni pääsis uuteen yritykseen...

toivottavasti saadaan paljon plussauutisia tänne! :)
 
Tulkaas tytöt kertomaan miten testailut on sujuneet!! mä en jotenkin uskalla testata ku pelkään niin kovin että sieltä tulee taas nega ja joka kerta se kolahtaa kovempaa... Mulla ei siis vieläkään ole menkat alkaneet ja nyt on kp 34. Mulla on yleensä ollut aika säännölliset kuukautiset 28 päivää ja joskus ihan tosi harvoin on sit venynyt 30 päivään, mut nyt ja viime kierrossa onkin sit venyneet useammalla päivällä. Onkohan jotain vialla?
Stressiä tietenkin ollut, että ehkä siks. Pitäisköhän sitä uskaltautua testaamaan ja pettymään taas kerran? :|
 
Oireita, vaan en tiedä kumpaan viittaa:
- munasarjavihlonta (yleensä alkukierrossa ennen ovista tätä
- alavatsakramppeja/nykäisyjä esim. imuroidessa
- järkyttävä väsymys, vaikka oon nukkunut yön hyvin
- nälkä ja mieliteko ruokaan, vaikka olisi syönyt vs. aamusta huono olo jos maha tyhjä ja murisee
- itkuherkkyyttä
- rinnnoissa "paineen" tuntua, ei varsinaisesti kipuile. Yleensä ennen menkkoja nännit aristavat.
- alaselkäkipu/-jomottelu ajoittain
- päänsärky
- valkkari paksua, valkoista ja runsasta.
 
Juu ei ollu tosiaankaan, ehkä jopa huonompi haamun haamu/viivanpaikka mut esim tissit on vielä kipeemmät ku eilen.. ja lämpöö on ollu nyt kolmena iltana, sairas olo ei oo juuri muuten kun et paleltaa..
Jospa tässä oottelis muutaman päivän ja sit testailis ettei ärsyttäs niin paljon..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laura-vm86:
Juu ei ollu tosiaankaan, ehkä jopa huonompi haamun haamu/viivanpaikka mut esim tissit on vielä kipeemmät ku eilen.. ja lämpöö on ollu nyt kolmena iltana, sairas olo ei oo juuri muuten kun et paleltaa..
Jospa tässä oottelis muutaman päivän ja sit testailis ettei ärsyttäs niin paljon..
Samat sanat täälläkin, ihme lämpöilyä iltaisin..

 
Mulla on tänään kp3/37.. Eli eipä tarttenut testailla.. :/
Masentaa pikkasen, mutta oon kuitenkin suht positiivisin mielin, koska ainakin menkat tuli ilman Teroja tällä kertaa ja oviksenkin bongasin. :)

Tsemppiä kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laura-vm86:
tissit on vielä kipeemmät ku eilen.. ja lämpöö on ollu nyt kolmena iltana, sairas olo ei oo juuri muuten kun et paleltaa..
Lupaavalta vaikuttaa nuo oireet. Mun ekassa raskaudessa ihan ensimmäinen oire (kun menkat myöhässä noin 3-4 päivää )oli kipeät rinnat ja vähän myöhemmin alkoi ihan kamala palelu, etenkin iltaisin. Lämpö oli useita viikkoja 37,5-37,8.
Täällä tänään kp 27 (27-29 ollut viime aikoina) ja jännittää, koska ellei nyt tärppää tästä kierrosta niin alkaa tutkimukset. Hormoni-verinäytteet kierron eri vaiheissa, kierron keskivaiheella follikkeliultra + siemennesteanalyysi mieheltä. Voi kun oiskin nyt tärppi niin ei tarttis lähteä tutkimuksiin! :)
Oireita ei ole yhtään. Ei mitään.
 

Yhteistyössä