Loppukiertolaisten oirepino

Siili iso halaus sinne,olisin niin toivonu että oisit sen plussan saanut.

entäs muut jännittäjät?laura ootko testannu uudestaan? *tahtoo lisää plussia*

Mä täällä ovista yritän oireiden perusteella metsästää mut ei ainakaan vielä mitään oireita oo ollu havaittavissa,pupuiltu ollaan kyllä ihan kiitettävästi.nyt kp 15 menossa (enää 18 päivää testauspäivään ja synttäreihin :D ) mä oon kyllä vakaasti päättäny että plussaan tässä kierrossa!
 
Kiitos aurella ja tsemppiä sulle, toivottavasti saat sen maailman parhaan synttärilahjan! :heart:

Mulla on nyt siis kp 4, kaksi ekaa päivää vuoto oli sellaista suht normaalia, ehkä vähän mun normivuotoa niukempaa. Nyt eilen ja tänään on tullut vaan toooosi niukkaa, oikeastaan pelkkää tuhrua. :eek: Ja tietysti aloin elätellä toiveita, että tää ei oiskaan menkkavuotoa vaan alkuraskauden vuotoa.. Mutta nännikivut sun muut on kadonnut, aamuyökötys kuitenkin on jatkunut (siis aamuisin ällöttää eikä tee esim. aamupalaa mieli. en oo kuitenkaan oksentanut), lisäksi edelleen alavatsassa vihlontaa. Niinpä mietin vielä puolitosissani että tekisin testin.. Kaikkea sitä keksiikin kun niin toivoo sitä vauvelia.. :ashamed:
 
siili kyllähän sä voit oman mielen rauhan takia testata jos testejä kotona sattuu olemaan,oon itsekkin tehny tossa tilanteessa joskus testin,sit se on ainakin selvää jos se on nega tai plussa eikä tarttee miettiä sen enempää. siirryin kuumeilemaan tän pinon lisäks tonne lokakuussa plussaaviin,kun ei itsellä ihan vielä oo loppukierron oireita :D
 
Mä liityn tähän pinoon, vaikkei mulla mitään vahvaa oireilua ole ollut :(
Ne on pitkälti sitä että toivon niin paljon olevani raskaana :p
Mutta milloin voisi testailla, nyt on ihan loppukierto.. Mul pitäis alkaa menkat laskelmien mukaan 9-11.10, kun viime kuussa alkoi 9pvä ja kahtena kuukautena alkoi mun muistaakseni 11pvä.
Eli osaisiko joku paremmin näistä kp jutuista perillä oleva mua neuvoa?! :wave:
Mulla on jo ennestään yksi pienokainen, helmikuinen poika :heart: :heart:
mutten edes siitä alkuhösäämisestä muista oikein mitään, kun sitä ennen oli keskeytynyt keskenmeno... :( niin meni muutenkin edellinen raskaus kuin tulisilla hiilillä -panikoiden..
Mutta kiitos avittaville :flower: =)
Ja suuren suuret onnittelut plussanneille!!!! :flower: :hug: Ja pettyneille tsemppiä seuraavaan yritykseen :heart: :hug: kyllä se odotus useimmiten palkitaan =)
 
Moikka kaikille! Mitähän tääkin nyt sitte tarkottaa eilisestä asti ollu kovaa menkkakipua, koko ajan tuntuu, että menkat alkaa. Aamulla paperiin tuli muutama veritippa. Nyt ku kävin vessassa ni valkkari on iha kökkäreistä ja limaista. Menkkakivut jatkuu. Kp 26/30-40. Outoo Olo on niinku aina ennen menkkoja, mutta toi valkkari ihmetyttää. No jos nyt alkaa menkat ni se on ainaki positiivista, että kierto on lyhyt Mut toivottavasti ei alkais...
 
:wave:

kai mäkin olen loppukiertolainen?
Kp 23/27,tosin luulen että tästä kierrosta tulossa pidempi jos niikseen.Oviksen tunsin/ testasin kp 18 vasta.
Lämmöt on kovin ylhäällä,korkeimmillaan ollut nyt 37.4(enkä ole kipeä,flunssassa tms)
Kohdunkannattimissa tuntunut repäisykipua(tosin niin oli viimekierrossakin,eikä plussaa tullut)
Valkkaria tulee kamalasti :x

Halaus ja tsemit kaikille loppukiertolaisille,extra :hug: Ellalle!
 
Heippa!

Minäkin liityn mukaan pinoon, pikkukakkosta haaveillaan ja esikoinen on nyt 1v. Ovislaskurin mukaan menkat pitäisi alkaa huomenna, yhden negan tein jo viime perjantaina. Pikkasen vihloo alavatsaa ja ällöttää, muuten ei oireita.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan plussia!!!
 
Heippa, minäki liittysin tähän pinoon kun loppukiertolainen olen, onkohan mulla nyt 25/28-31. Mulla ei muita oireita, kuin että 2 päivää ovulaatiosta alavatsaa on juilinut tai lähinnä vihlonut välillä aika tavalla, ennen en ole tällaista oiretta huomannut normikierrossa. Nyt on meneillään yk 1.

Välillä vihloo, jos esim. vaihdan asentoa nopeasti tai nousen sohvalta. Mutta vihlonta menee nopsasti myös ohi. Pariin otteeseen tuntunut menkkamaista kipua, ihan ku menkat alkais, kerran juoksin jo vessaan kun tuntui että jotaan valuu ja mahaan koskeen - mitään ei kuitenkaan tullut.
Mie ajattelin testailla r-testillä lauantaina kun on kp 30, ellei menkat ennen ala.. Jännittää kyllä huisin lailla. Sellanen hassu juttu mitä mietin, että voiko alavatsa mennä kovan tuntuseksi jos raskaus on aluillaan? Huomasin viikonloppuna kun vatsaani rasvailin, että sen lisäks et alamaha on kovin turvoksissa niin se on sellanen kovan tuntunen, ei tavallisen pehmeän löllö mitä se normaalisti on. ???
Tai sitten löysin piilossa olleet vatsalihakseni :whistle:
 
En oo tänään testannu.. eilen taas joku viivanpaikka tuli testiin.. Vaikka ei pitäny ees testata... En usko et mulle kyllä plussaa tulee ees.. :/ Kuhan taas aivot kehittelee oireita.
Tissit ei oo tänään ollu niin kipeet kun eilen, mutta oksetti sit senkin eestä melkein koko päivän töissä ja nyt oli heti töistä tullessa 37.3 lämpöö (normaalilämpö siinä 36.7 tai 36.8) ja ei oo juurikaan edelleenkään sairas olo..
Menee kyllä lievästi sanottuna hermo jo..

muoks. tarkistusmittaus lämmöistä, 37,45 ja ei tunnu missään..
 
Mä kattelen hetken vielä tätä mun vuotoa ja jos päädyn testaamaan niin tuun sitten tänne kertomaan. :) Mutta mullakaan ei ihan just nyt oo noita loppukierron oireita, joten poistun ainakin hetkeksi tästä pinosta. Tosin tulen varmasti kurkkimaan onko kukaan täällä plussaillut (toivottavasti kaikki). Mutta jatkossa mut löytää tuolta esikoisesta pitkään haaveilleiden pinosta.

:wave:
 
Heips :) Liityn mukaan tänne, tosin en tiedä onko mulla enää jännitettävää....Mulla on kp 31/28 menossa, viimeisen viikon ajan ollut menkkamaista jomotusta alamahassa, palelua, väsymystä, raudan makua suussa, rintojen arkuutta, finnejä & hiusten poikkeuksellista rasvoittumista, runsasta valkovuotoa jne. MUTTA eilen kp 30/28 tein illalla First Signal testin ja se oli puhdas nega, samoin tänä aamuna, samanmerkkinen testi 31/28 ja puhdas nega :( Vielä sitä vaan toivoo, että jos kuitenkin olis vielä liian aikaista, mutta muistaakseni esikoisesta plussasin 3 v. sitten kp 28/28, silloin oli Acon testi. Jätin pillerit pois kesällä ja siitä saakka ollut säännöllinen kierto 28 päivää.

Odotellaan siis...menkkoja tai uuden testin tekoa loppuviikosta. Onko teillä kokemusta ko testistä?

Toivotan kaikille plussaonnea :flower:
 
Moi kaikki! Onpas ihanan pirteä ilma tuolla ulkona :) Mulla on toiveet taas heränny, ehkä plussaankin tässä kuussa. Menkat ei oo alkanu vaikka olo oli vielä eilen sellanen, että alkaa hetkellä millä hyvänsä. Menkkakivut on poissa, pahoinvointi jatkuu voimakkaana ja mahassa nippailee aina kyykkimisen jälkeen. Testit on antanu haamuja jo kauan, siksi oli jo pelko persuuksissa, ku ei haamut oo vahvistunu. Nyt oon ollu testaamatta, huomenna testaan, sillon kp28/30-40.

Ella-83 :hug:

Vera78
tervetuloa joukkoomme oireilevaan oireilemaan =)
 
Ääh, nyt musta tuntuu et on alkanu tisseihin särkee pikkaisen... kun oon palellu. :p
Mut en tiiä onko mikään oire sit sekään vai pelkää kuvittelua..
Eilen meinaan tein aivan puhtoisen negan cittarin pregcheck nimisellä testillä :( höh... Mul on kiertopäivät nyt, mun laskelmien mukaan :D oon oppinu näitä palstoja lukiessa et miten lasketaan =) niin ois 28/30-31-32. En tiiä milloin sit kantsis testaa.. Viikon päästä?!
 
Täällä tänään kp 33, viime kierrossa 32 ja sitä ennen ties mitä. Näissä kahdessa kierrossa käytössä siis Terolut ja tässä ekaa kertaa Clomifen. Menkkoja odottelen, kun en ole mitään kummempia raskausoireita keksinyt. :/ Edelleen palelee, mutta lämmöt ole juurikaan noussut, kuin hetkellisesti. Vatsaa juilii ajoittain menkkakipujen tapaan. Ja aiemmin mainitsemani elohiirikin on silmästä pikkuhiljaa tainnut kadota (vielä alkuviikosta nyki toista silmää "mukavasti").
Tänään olen rampannut vessassa, mutta ei näy tätiä. Tulisi nyt, että päästään uuteen kiertoon. Tai olisi sitten oikeasti tulematta, sitä tässä on toivottu niiiin pitkään! Toiveita elättelen, mutta silti yritän olla realistinen, tai ehkä jopa pessimistinen...

Välillä tuntuu, että tulen hulluksi, koko päivä mennyt kytätessä ja odottaessa. :headwall:
 
Tein tunti sitten Clearbluella positiivisen testin! :heart: :attn: =) :p

Sekosin täysin testiä tehdessäni, selkeä tulos pärähti tauluun heti, mutta minä tuijotan ohjeita, itken ja huudan, että "mitä helv., mistä laatikosta tämä luetaan ja miten tossa nyt noin lukee, ei voi pitää paikkaansa." Uskomatonta! Tein myös jollain halvalla liuskatestillä, siihen tuli todella haalea viiva.
En siis oikein tiedä mitä uskoa, mutta aamulla teen testit uudestaan ja olen menossa työterveyslääkärille (muusta syystä) niin taidan pyytää lähetettä verikokeeseen.

Mutta oireita en siis ole tähän mennessä juuri huomannut. Mies sanoi jo jokin aika sitten, että mun rinnat tuntuu erilaisilta, kiinteämmiltä. Ajattelin, että ehkä se johtuu laihtumisesta. Parina aamuna mulla on ollut vähän huono olo, mutta sen olen laittanut nälän piikkiin, kun nälkä on ollut.
Mahan juilintaa on. Ehkä se itseasiassa on vähän erilaista kuin menkkojen aikaan. Ehkä.
Onkohan tää totta?!
 
Mä tulin tänne kurkkimaan että mitäs loppukiertolaisille kuuluu ja heti sain lukea plussauutisia!!! Tosi hienoa Heilo!!! ONNEA! :flower:

Mä nyt vaan odottelen että tulis ne päivät että vois alkaa yrittään oviksen bongausta...eli kp 6 vasta meneillään...
 
Heilo onnea :flower:

Omanapa 27/27,menkkakivut toissapäivältä kadonneet tuhka tuuleen,valkkaria tulee lorahtaen,lämmöt edelleen koholla, ja muita virallisen epävirallisia oireita ainakin tuhat :whistle:

Tulenkohan kohta alas,kovaa ja korkealta? :ashamed:
 
Minä aloitan nyt jo loppukierron kuumeilun, vaikka vasta kp 16/28 ja dpo 2, mutta onhan se enemmän loppukiertoa, kuin alkukiertoa. Ovis ultrassa varmistettu ja hyödynnetty tarkoin, joten nyt kyllä jännittää! Jos nyt ei tärppää, niin seuraavasta kierrosta sitten laparoskopia, sitä en halua.
 

Yhteistyössä