Loppukiertolaisten oirepino

Kp 21/28-31.. Satunnaista pahanolon tunnetta, kun edellisestä syömisestä mennyt jo jokunen tunti. Palalee iltaisin ja tänä aamuna omituinen metallinmaku suussa. En tiedä onko mulla ollut ovis ja jos on niin milloin... Alkoi nimittäin ovisoireet jo joskus kp 10 kiepeillä ja jatkui ihan viime päiviin asti! :D
 
Tää on muuten huvittavaa, kun mulla ainakin "oireet" pahenee aina kun lueskelen täällä. Nytkin tuli heti vilu, etominen ja huimaus kun avasin kaksplussan. :D Mutta eiköhän mulla ole vain verensokerit alhaalla kun kello on jo lounasaika.
 
Heip taas, mulla on kp 18/28-30 ja oviksen bongasin viikonloppuna, en siis tikuttamalla, mutt oli kyl niin selvät oireet että pakkohan sen oli olla ovis. Nyt siis oon täällä jo haukkana loppukiertolaisten puolella, vaikka enhän mä ihan oo vielä loppukiertolainen ku ennemminkin keskivaiheilla :LOL: Mut joo, en vielä ala oireita bongaileen kuiteskaan. Hengaan vaan mukana ja toivottelen kaikille plussia plussia plop plop plop ;)
 
30/31 eikä mitään normaaleja oireita.. ei päänsärkyä, selkäsärkyä, vatsasärkyä, lämpöä, väsynneisyyttä tai huonoa oloa. Edes suklaata ei tee mieli.

Mutta muita oireita on sitten ollu kp16 tähän asti.. mieluhalut (maksalaatikko, kanankoivet; näitä en normaalisti syö, ja hirveä himo). Tossa yks viikonloppu meni täysin nukkuen ja oli hirveetä väsymystä, hyvä että töihin sain itseni raahattua. Lisäksi vielä että tolla ajalla orasti jatkuvasti päänsärky ja oli paha olo.. ei aamupahoinvointia mutta muuten sitten kokoajan. Nytkin pari päivää meinannut laatta lentää kaupassa makkara-osaston kohdalla, eikä lohikeittokaan nosta vettä kielelle vaan ennemmin jotain ihan muuta vatsanpohjasta ylös.

Noh, eiköhän sitä alas tulla rymisten.
Tein kyllä testin jo kp 18paikkeilla. kokoajan ollu sellanen olo että menkkojen tulisi jo alkaa, että on myöhässä. Kummajuttu että vasta huomenna olisi SE päiva :LOL:
 
Hysteria Kiitos epäilyistä, itsekkin vähän toivon ettei alkaisi, mutta saas nähdä! Minun rintani oireilevat taas, nyt ovat turvonneet.. eli joko nyt tulee menkat lähipäivinä, tai sitten on oiretta muusta! Kipeät ne eivät ole, nännit kyllä "eivät niin lepotilassa" =) miten sen sanoisi!!
Mietin itsekkin miten ystävät reagoisivat jos alkaisin tissipuheita puhelemaan muualla, voisi tulla erikoisia tilanteita! Kukaan ei edes kyllä tiedä että yritetään lasta, joten siksikin näitä on mukava täällä jakaa ja ihmetella ja kuumeilla-tämä on liian iso juttu ihan kokonaan itsellään pidettäväksi :)

Sydämmellä ja rehellisesti toivon onnea jokaiselle loppukiertolaiselle :heart: Toivottavasti kuullaan plussauutisia joltakulta kohta!!
 
Ambrosine kauheesti testailu onnea sinne päin!!! Ja tietenkin muillekin h-hetkeä odotteleville. Minähän siis taas tipahdin uuteen kiertoon,mut nyt on Järeät aseet käytössä,greippimehut :D Tässä kierrossa plussaan sit varmasti... kp3 menossa. Tehkää nyt plussia lisää tännekin pinoon!
 
Ajattelin jos perjantaina kävis testin ostamassa jossei siihen mennessä ala ja sitten viikon vitkuttais ennenkuin testais.

Niinhän se aina menee kun oot just saanu pissat purkkiin ja tikun sinne ni johan lorahtaa veret :LOL:

Mutta tsempitykset kaikille ja herkullisia hetkiä aurellalle greippimehun kanssa..

 
Humtidumtitumtidum.... :)

Mä täällä jo kovasti keksin oireita, vaikkei niitä voi edes vielä olla :LOL: Tissit kipeet ja masussa juilii ja viluttaa... ja mieli on kauheen hyvä kaikesta paskasta ja stressistä huolimatta :hug: Kahtellaan kahtellaan.
 
Ensimmäiset oireet ensimmäisissä raskauksissa olivat:
pojasta:
valkovuodon runsautuminen
rintojen arkuus
iltapahoinvointi
väsymys
tytöstä:
mielialamuutokset, räjähdysherkkyys,
aamupahoinvointi
naaman kukkiminen

jommasta kummasta oli myös päänsärkyä ja molemmista menkkakipua kierron lopussa ennen plussaa.

Nyt menossa kiertopäivä 21/25-28 ja oireilen toivessani luultavasti. =) Niitä ovat väsymys, mielialanmuutokset, tihentynyt vessassa käynti sekä mieliteot terveelliseen ruokaan ja makutottumusten muuttuminen. Esim. jauheliha on HYI YÖK! maistuu jotenkin oudolta..
 
nyt on ollu sellasta pientä kipulua ja mielialavaihtelua että kai se täti ois kylään tulossa..
eli voipi hyvin olla että taas kuukauden päästä ihmettelen täällä ja jännäilen :) 33/31 menossa.. mutta MIKÄLI mitään EI ala tapahtumaan niin viikonvaihteessa lupaan testata ja kertoa teille miten kävi :D
Voishan nää tietty olla jotain ihan muita mielialavaihteluita ja tuntumisia ;)

edit.
Ehkä mä käyn samantien apteekissa ja testan jo tänään, eipähän tartte turhia toiveilla ja ainakin viikonlopuksi saa rauhaa.. voihan se olla ettei menkat tule ja negaa edelleen, mutta ostaa toisen testin kaveriks ja katsoo taas myöhemmin jos siltä tuntuu
 
tännehän olikin tullut tekstiä =)

täällä ovista bongaillaan tänään kp 12 ja alotin tikutuksen, oli melkein jo yhtä tumma kuin kontrolliviiva ja limaakin näyttäis olevan.. aloitamme siis harjoitukset ja kohta taasen ollaan loppukiertolaisia :D

plussatuulia!!!! +++++++ :whistle:
 
täällä tätiä odotellaan edelleen vaikka kp:t paukkuu..kroppa kai keskenmenosta vielä sekaisin...väsyttää, viluttaa ja vituttaakin tavallista herkemmin... :D roskishaamun sain, elikkäs negan, uusiksi menee su aamuna ellen ala ennen sitä vuotaa.
 
ON: kp 25/28-30. Eipä oikeen mitään oireita paitsi PMS.. Eilen tuli himo testata, vaikka joka tapauksessa liika aikasin, negahan se tietenkin oli. Viimestään ens perjantaina menkat pitäs alkaa... Notta seuraavaan viikonloppuun joudun vartoileen.

Mä oon kiukkunen kuin herhiläinen ja ahistaa :/ , tissit turvonnu ja tuntuu, että pissatulehuskin kohta tulee.. Josta tulikin mielee, että taidanpas taas tästä lähteä juomaan.. Kärsittekö te kukaan muuten usein toistuvista pissatulehuksista? Mulla on estolääkitys nyt koko ajan päällä ja silti vähintään yks tulehdus kesällä ja yks talvella... :( ei oo kivoja ne.
 
Pakko tulla tänne avautumaan näistä (mielikuvitus)oireista. :ashamed:

- On muutamana päivänä ollut outoa päänsärkyä
- Vatsa muuttunut iltapäivisin ilmapalloksi, siis niin järkyttävän kivuliasta meininkiä, ettei kävelemään pääse, mutta istuminenkin tuottaa tuskaa. Polttelee.
- Välillä paineentunnetta.
- Menkkajuilimisia jo heti oviksesta lähtien.
- lämmöt olleet oviksen jälkeen +37-37,1c' tänään n. dpo 6 lämmöt 37,4c'
- hengästyminen (esim kenkiä jalkaan laittaessa)
- säikkyherkkyys, hyppää sydän kurkkuun joka kolauksesta
- valkovuoto on paksua ja sitä tulee ihmeen runsaasti
- armoväsymys 24/7

Että semmoista tänne :D
 
Mulla on kp 23/37(?), tiedän ettei vielä oikeastaan voi olla minkäänlaisia oireita kun oviksen tikutin vasta viikko sitten. Ihmettelen kuitenkin että mitäs nämä mun oireet nyt sitten oikein onkaan (ehkä kuvitelmaa taas?), kun pari päivää oviksesta tissit turposi ja turpeina ovat pysyneet. Nyt muutaman päivän ajan on ollut myös alavatsassa turvotusta ja nippailua. Valkovuoto on ehkä vähän normaalia runsaanpaa, mutta myönnän että tän voin ihan hyvin vaan kuvitella! :) (En oo nimittäin kauheasti aikaisemmin kiinnittänyt v-vuotooni huomiota, siis koostumukseen, määrään tms.)

Ai niin, ja alkoholia ei oo tehnyt yhtään mieli. En normaalistikaan ole alkoholin suurkuluttaja ja olen harvoin humalassa, mutta lasi hyvää viiniä ruoan kanssa on suuri nautinto ja kamalan päivän jälkeen saatan "nollata" avaamalla yhden siiderin. Nyt ällöttää kun ajattelenkaan alkoholia. :eek:

Plussatuulia teille kaikille! :heart:
 
helou naiset!

Sharona, mitkä kp:t sulla menossa? Mullakin on muuten ollut pientä juilimista oviksesta asti.. eli bongasin oviksen n. viikko sitten. Vielä ei pitäis siis olla oireita, mutta valkkaria on tullut aina välillä oviksen jälkeenkin. Tänään sit tulikin pari pienen pientä, kirkkaan punaista veritippaa valkkarin mukana ja nyt kovasti sitä ihmettelen, että miten se nyt tollain, ku ei koskaan ennen oo. Ja samoin ku Siili H, en osaa oikeen sanoa tuosta valkkarin määrästä, ku en oo siihen silleen kiinnitellyt ehkä huomiota.

Niin ja sit se ihmetyttää, ku mulla oli ihan hirveet päänsäryt ovikseen asti, mut sen jälkeen ne oli ku pois pyyhitty, oiskohan mulla jotain hormonaalista epätasapainoa?

Joop, mut nyt nuquun. Plussia kehiin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Pakko tulla tänne avautumaan näistä (mielikuvitus)oireista. :ashamed:

- On muutamana päivänä ollut outoa päänsärkyä
- Vatsa muuttunut iltapäivisin ilmapalloksi, siis niin järkyttävän kivuliasta meininkiä, ettei kävelemään pääse, mutta istuminenkin tuottaa tuskaa. Polttelee.
- Välillä paineentunnetta.
- Menkkajuilimisia jo heti oviksesta lähtien.
- lämmöt olleet oviksen jälkeen +37-37,1c' tänään n. dpo 6 lämmöt 37,4c'
- hengästyminen (esim kenkiä jalkaan laittaessa)
- säikkyherkkyys, hyppää sydän kurkkuun joka kolauksesta
- valkovuoto on paksua ja sitä tulee ihmeen runsaasti
- armoväsymys 24/7

Että semmoista tänne :D
Täällä vasta bpo 7 että järjen mukaan ei kauheasti pitäis voida listailla "oireita" vielä. Ja mä olen erittäin hyvä kuvittelemaan niitä muutenkin (on tullut tässä reilun vuoden mittaan harjoiteltua), joten... :saint:

Tänä aamuna lämmöt 36,9c' ja huono olo herätessä, oli pakko syödä heti aamiainen vaikka normaalisti en koskekaan muutamaan tuntiin. Rintoja on pistellyt ärsyttävällä tavalla eilisestä, mutta sekin voi kuulua ihan normikiertoon. Ei auta kuin ihmetellä ja odotella. :)

Ai niin, jos mieheltä kysytään (raukka) niin mielialanvaihtelut on aika rajuja, välillä ihan raivostuttaa pienetkin asiat, sitten naurattaa, ja joskus itkettää.

Plussatuulia muille jännittelijöille! :flower:
 
Nyt uskallan jo väittää, että tää mun valkovuoto ei ole mulle normaalia. En tosiaan ole ennen kiinnittänyt valkkariin huomiota, mutta sen verran tiedän että tällaista mulla ei ole ennen ollut. En joudu yleensä käyttämään pikkuhousunsuojia, koska vuoto ei ole missään vaiheessa kiertoa kovin runsasta. Nyt tunnen välillä kun oikein "lorahtaa" pöksyihin ja olen tänäänkin jo joutunut vaihtamaan alushousut kun olivat niin valkkarissa.. Huomenna marssin kyllä ostamaan elämäni ensimmäiset pikkuhousunsuojat!

Näin viime yönä unta että plussa pärähti, se oli niin todentuntuinen uni että herättyäni olin hetken ihan innoissani. Sitten tajusin, että se olikin vain unta. Meinasin siinä samassa tehdä raskaustestin, koska tuntui ettei tulos voi olla muuta kuin plussa, niin todelta tuo uni tuntui. Mutta maltoin sitten mieleni, sillä eihän se testi vielä plussaa näyttäisi vaikka olisikin tärpännyt. Vielä reilun viikon kun malttaisi odotella..
 

Yhteistyössä