Loppukiertolaisten oirepino

Täällä kolmen vuoden lapsettomuus ja nyt oireilua, tavallaan.. (mielikuvitusta varmaan)..

Nyt siis olisi muistaakseni dpo11 (tai mielummin rv 3+3, hope so) :)

Tässä näitä kuviteltuja "oireita":

- Iltaisin alavatsassa nipistelee (ja munasarjojen kohdalla)
- Dippailin eilen nakkia suklaalevitteeseen! :LOL:
- Ällöolo kun koira tulee haisemaan märkänä lähelle :x
- Tupakka ei maistu yhtään
- Kissat häärää masun luona koko ajan..
- Melkein oksensin tänä aamuna
- Rinnat kasvaneet miehen mukaan, mutta en itse sitä ole huomannut
- Ei ole mahdollisen oviksen jälkeen ollut rinnat kipeet (yleensä on oviksesta menkkoihin)
- Lämpöinen olo, hieman ehkä koholla lämmöt (36.6, voi olla flunssakin)
- Nuha
- Väsymys (nukuin yksi päivä 3 tunnin päikkärit) -> voi olla siitäkin, että olen lomalla ja SAAN nukkua paljon :D
- Rintoja kutitti pari päivää sitten, ei enää..

Kyllä mielikuvitus on vahva ja ihmeellinen asia.. tuota nakin dippaamista en kyllä tajua, teki vain mieli suolaista ja sokerista yhtä aikaa :D Mutta tässä vain rasittavinta on se, että tämä ei ole kolmen vuoden aikana todellakaan eka kerta kun olen ajatellut vahvasti olevani raskaana..

Niin ja yksi oire, näin unta, että meille syntyi poikavauva 6.7. (la olisi 8.7 jos nyt olisin raskaana)... huoh.. tyhmä minä, miks mie kuumeilen.. höh..
 
Noista lämmöistä:
Mulla siis on normaalilämpö (aamu ja ilta) n. 36,4-36,7c' ja joka kuukausi, oletetun oviksen jälkeen, lämmöt nousevat n. 0,5 astetta ollen yleensä 36,9-37,1c'.
Eli lämpöjen nousu sinänsä on mulla osa ihan normaalia kiertoa, kuten melkein jokaisella naisella, mutta nyt se on vaan pompsahdellut välillä vielä normaaliakin korkeammalle, joka siis saa toiveet heräilemaan.. :heart:

Ehkä revin tästä kierrosta vaan enemmän toiveoireita, kun ensi kuun alussa alkaa lapsettomuustutkimukset, ja olishan se ollu ihanaa plussata juuri ennen ja välttää se tuleva.. Ihmisen mieli on arvaamaton.
 
Möhköfanttis, toivottavasti nuo oireet olis nyt ihan oikeesti vihdoin juurikin siitä tietystä syystä johtuvaa!! :flower:

Sharona, mäkin toivon että se tiputtelu olis hyvä merkki, mut jotenkin en uskalla kuitenkaan liikaa toivoa. Sullahan nuo lämmöt on kivasti kohollaan, vaikken kyl oikeen tarkkaan tiedä miten lämpöjen kuuluis "käyttäytyä".

Yks kaveri kerto tänään, että sen kaveri oli nähnyt unta että minä olisin raskaana ja saisin kaksoset =) Nyt toivotaan vaan että se ois ollut enneuni...vaikka kyl yksönenkin kelpais :LOL:
 
Haaveissa esikoinen,
Yk 2. Kaksi edellistä kiertoa ollut 30 päivää ( stressiä, ovis ollut myöhässä).
Nyt siis on dpo 16 ja kp30/28-30. Tikutin ovisplussan 9 ja 10.10. ja sillon 11.10 neg eli ovulaatiopäiväksi lasken 11.10.

Oireita
-mieletön väsymys eilisestä alkaen(eilen nukuin 2 päikkärit ja piiiität yöunet, nukahdin päälivaatteet päällä kesken kaiken)
-niiskutus( juoksevaa räkää/limaa)
-huimaus
-hengästyn(outoa) pienestä
-vetistä, kirkasta valkovuotoa
-päänsärky
-rinnat arat
- menkkakivut puuttuvat(?)
- päänsärky
- vilu vilu ja vilu
Lauantaista ollut sellanen olo että menkat alkas ts ihan ku jotain alkas tulemaan mutta ei edes tuhrua paperiin.. Huoh, huoh, huoh kun jännittää. Aamulla tein negan, luulis kyllä näkyvän jo mutta eikös menkkojen kuulu alkaa 14 päivää ovulaatiosta eli niiden olisi pitänyt tulla jo? Viime kierrossa meni juuri se jämpti 14 pvää.

Mitäs meinaatte ja voi voi voi kun on jännää ! Tsemppiä kaikille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möhköfanttis:
- Kissat häärää masun luona koko ajan..
SAMA VIKA!! Kissa joka ei ole todellakan sylikissa on jotenkin ihan in love muhun. Se ei normaalisti tule edes sängyssä muualle kun jalkopäähän ja nyt on niin kehräävä ja seurankipee, siis mun seuran ei muiden. siitä mä aloin itsekin miettimään että josko kuitenkin vaikka jotenkin olen ollut rauhallisen, seesteisen, hyväntuulisen odottavan varma että mitään vuva tässä kierrossa ei tule vaikka niin kovasti haluankin ja haluamme.

Hassua että tää kierto ei ole ollut ollenkaan niin piinaava kuin edellinen, kiipeilin pisin seiniä koko ajan.
 
hmm hmm, nyt kp 26/28-30 ja eipä pahemmin oireita. Tai siis kauhee nälkä on koko ajan, mut se voi johtua jostain muustakin ehkä. Jotenkin ois sellanen olo että jos nyt ois tärpännyt, mut en uskalla luottaa siihen täysin enkä toivoa ku putoan kuitenkin kovaa ja korkeelta. Kahtellaan nyt. En testaile ku vasta ens viikolla jos sit sillonkaan. Mitenkäs muilla menee?
 
mulla on kp 27 ja alkaa vähän jännittää, että mitä tämän kierron loppu tuo tullessaan.. plussa ois kyllä jo niiiiin tervetullut. :heart:
Mulla ei oo ollut mitään selkeitä oireita. Tissit on hitaasti mutta varmasti turvonneet, tänään maistui metallin maku voimakkaasti suussa, valkkaria on toisina päivinä lorahdellut aika lailla, toisina ei lainkaan.. Ja mahaa on tietysti vähän nippaillut. Mutta nää kaikki on ollut vaan ohimeneviä, joten en yhtään luota niihin ja olen yritän nyt asennoitua niin että täti tulee.
 
eli kp 32/28-30 (29 viimeset kuukaudet kun laskeskelin uudestaan)
Dpo 18 tikutetusta oviksesta

Jah, testaillut olen ahkeraan.. tänään päiväpissa neg, eilinen aamuinen ja iltainen myös neg. Vuodosta ei pienintäkään merkkiä ja yllämainitsemani oireet jatkuu.. Mitä tämä on ?

Jännittää ja samalla on ihan rauhallinen olo.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marsan:
eli kp 32/28-30 (29 viimeset kuukaudet kun laskeskelin uudestaan)
Dpo 18 tikutetusta oviksesta

Jah, testaillut olen ahkeraan.. tänään päiväpissa neg, eilinen aamuinen ja iltainen myös neg. Vuodosta ei pienintäkään merkkiä ja yllämainitsemani oireet jatkuu.. Mitä tämä on ?

Jännittää ja samalla on ihan rauhallinen olo.. :)
Mulla sama juttu nyt kp36/31-34 vuotoo ei kuulu ei näy ja testit negaa ja oireet pysyvät vaan. :)
 
Kävin sit eilen ostamassa pari testiä kaappiin, saa nyt nähdä jaksanko odottaa ens viikkoon asti. Ja kuten eilenkin, välillä on tosi vahvasti sellanen tunne että nyt on tärpännyt. Sit taas tulee hetkittäisiä epäuskoisia ajatuksia. Toisaalta tekis mieli testata jo tänään, niin rauhottuis sit ainakin mieli, mut tuskinpa se kannattaa ku ei kai se nyt näkyis välttämättä vielä.
 
Sone
Kierto venyi aika pitkäksi, ehkä jotain kp 50, en niin tarkkaan laskenut. Ihan järkyttävä menkkaränkkä päällä, toissayönä oli niin kauheet kivut kun alkoi, että ihan kun olis ollu synnyttämässä. Aika jänskää et sanotaan kipujen ja menkkojen helpottavan synnytysten myötä, mutta miulla on kyllä just päinvastoin. Pelottaa jo valmiiks seuraavat menkat, kipulääkkeet ei juurikaan auta. No jos vaikka menkkoja ei tuliskaan... :whistle: ;) :xmas: Who knows :)
 
Eli onkos meitä nyt täällä 4 edelleen jännäämässä ?
Miinuskainen
Moumou
Sone
ja minä ??

Edelleen oireita, ei vuotoa. Hmmmh, iltapäivä pissa ( laimea) oli neg.
Dpo :t alkaa huidella lähempänä 20.. joko ovistestit on rikki tai mulla kenties kohdunulkoinen raskaus tai joku toosi outo kiertohäiriö, mun tietääkseni luteaalivaihe ei kyllä voi venyä. .

Viisaampia?

Noh mutta antakaas tytöt paukkua jos olisi jotain iloisisa ja POSITIIVISIA uutisia =)
 
Mulla digiovisplussa kp 20 ja tänään on kp 25/dpo 4
- loriseva valkkari
- rinnat turvonneet, vähän nipistelyjä
- alavatsatuntemuksia, repäisyjä
- väsymys
--> nämä luokittelen ihan PMS vaivoiksi, on ennenkin ollut vaikka mitä oiretta. Nyt yk 12 jo niin pitäsi kai kroppaansa jo tuntea. Mulla on kiertoja, joissa paljon oireita ja tosi oireettomia kiertoja- ja aina täti on saapunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marsan:
verikoekin oli neg !!

outoa, outoa, outoa.. alkais nyt ne menkat ettei tarttis hermoilla että mikä on pielessä.. .
Älä muuta sano :p Itse kehittelen vaikka minkälaisia kauhukuvia kaiken maailman kasvaimista jne. :headwall: . Yritän saada aika gynelle niin vois katsoo onko kaikki ok, viime vuonna kun oli kysta ja kp yli 50, nyt tosin oireet erillaisia kun sillon.



 
Mä ajattelin testailla jo viikonloppuna, jos tätiä ei kuulu.. Viime kierto oli 37 pvää, mutta nyt oli ovis jo kp 16 niin kierto on maalaisjärkeni mukaan myös viime kiertoa lyhyempi.. Ja kun oon malttamaton ihminen niin testailen sitten heti kun on kp 30. =)

Edelleenkään ei oo oikein oireita, paitsi noi mitä tossa eilen kirjoittelinkin. Ei siis tätiin viittaaviakaan. :)
Tässä kierrossa oon onnistunut onneksi aika hyvin pitämään pään kylmänä, en oo keksinyt samaan tahtiin oireita kuin edellisissä kierroissa.. Mutta kovasti on pyörinyt päässä se, että jos ois heti ekasta yk:sta tärpännyt niin laskettu aika ois tosi lähellä.. Ja täällä sitä vaan pyöritään edelleen vauvakuume-osiossa. :'( Vaikka en sais valittaa, kun on täällä monet yrittänyt tosi paljon pidempäänkin. Se ei vaan omassa kaipauksessa ja ahdistuksessa kovin paljoa lohduta.
 
Uusia oireita ilmennyt eilisen ja tämänpäivän aikaan :LOL:
Oireina nyt:
-paksu kirkas valkovuoto
-väsymys
-nippailu
-vilu
-yökötys olo
-tyhjän tuntuset rinnat siis sellaset lutterot vaan, ei kipua ei mitään yleensä tässä vaiheessa kiertoa ovat kovastikkin arat
-arka "alaosasto" tuntuu ettei voi istua kunnolla
-kauhee turvotus alamahassa, ei meinaa housut mennä jalkaan
:LOL:
 
Sullahan on aika mielenkiintoisia oireita, miinuskainen! :)

Mä tässä mietin, että voiko nää olla repäisykipuja vai mitä, kun menen selinmakuulle niin tuntuu kuin joku pistelis terävällä veitsellä tms. alavatsaan. Siis sellaista terävää, viiltävää kipua. Ei oo ainakaan ennen ollut sellaista ennen tätiä. :eek:

No, nytkö mä sit alankin kehitellä näitä oireita, ku just kehuin että oon onnistunut ottamaan aika rauhallisesti.. :ashamed: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siili H:
Sullahan on aika mielenkiintoisia oireita, miinuskainen! :)

Mä tässä mietin, että voiko nää olla repäisykipuja vai mitä, kun menen selinmakuulle niin tuntuu kuin joku pistelis terävällä veitsellä tms. alavatsaan. Siis sellaista terävää, viiltävää kipua. Ei oo ainakaan ennen ollut sellaista ennen tätiä. :eek:

No, nytkö mä sit alankin kehitellä näitä oireita, ku just kehuin että oon onnistunut ottamaan aika rauhallisesti.. :ashamed: :LOL:
Siis on joo :LOL: noi oireet ihmeeliisiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja miinuskainen:
Uusia oireita ilmennyt eilisen ja tämänpäivän aikaan :LOL:
Oireina nyt:
-paksu kirkas valkovuoto
-yökötys olo
-tyhjän tuntuset rinnat siis sellaset lutterot vaan, ei kipua ei mitään

:LOL:
Hahaa! Tyhjät tissit mullakin ja mulla on kyllä nippailuaaltoja tänään ollut vähemmän. Mun tissit on sellaset kun ekan vuoto päivän jälkeen alkaa ns. sulamaan turvotuksista :b

Tuon kuuloista vuotoa mulla ollu "menkkojen" ajan. Ne olis nyt loppumassa jos siis olisivat alkaneet edes. Outoa kun ei tipan tippaa punaista... :heart:

Pohdin ja pohdin että jos hedelmöittyminen olis ollut 12 ,13 tai14 pvä(ne laskurin mukaan hedelmällisiä päiviä kun ovis 11 pvä)
niin vielä ei välttis näkyiskään.. hetki sitten sanoin ukkelille että jooh, mulla on varmaan aivokasvain. :O. ei kai, pitäs nyt vaan odotella.
Rakkaudella häärätty 8pvä, 10-11 yöllä ja 13 pvä.
Alunperin oviksen tikutin kun oli sellanen olo, siis yhtäkkiä lampsin niitä testejä hakeen ja ovishan se oli. Päätettiin olla yrittämättä sen enempää ja mennä halujen mukaan enempiä stressaamatta ja tästä tulikin NÄIN JÄNNÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Ei ole yhtään sellanen olo että vuoto alkais, saas nähdä.. Alavatsaon erilainen.. ja niin kokoajan nälkä ja sitkun syö niin yök. tällä hetkellä en tiedä oksettaako vaiko nälättäälö, olen siis toistaiseksi ollut syömättä.

TSEMPPIÄ kaikille ja jokainen pysyy nyt sitten linjoilla raportoimassa =)
 
Tuon kuuloista vuotoa mulla ollu "menkkojen" ajan. Ne olis nyt loppumassa jos siis olisivat alkaneet edes. Outoa kun ei tipan tippaa punaista... :heart:


Mulla ois kans loppumassa nyt jos ois alkanut ei oo mullakaan tullu punaista ollenkaan hmmm... Jännittää niin kauheesti.
Oviksen ajankohdasta ei tietoo, mutta oletan, että 10pv olis ollu kai... :LOL: En ole vielä sortunut oviksen tarkkailuun, ukko sano että menee liian vakavaks jos sen aloitan joten toistaisekseksi mennään mutu tuntumalta eli touhutaan joka toinen päivä :saint:
 
Jännää toden totta.. Meillä vasta yk2 hain tosiaan tikut kun tuli sellanen olo ja halusin tietää tunnenko kroppani..

Mietin tossa äsken että ne raskauden "ensioireet" on menkkaoireet mitä keltarauhasen toiminta aiheuttaa ja nyt kun nippailu on rauhoittunut, mä en enää PALELE (paleluhan aiheutuu kun keltarauhashormoni nostaa ruumiinlämpöä hiukan niin e ilmenee viluna vertaa kuumeen nousuun) niin voip hyvin olla että me ollaan selvitty yhden kriittisen rajan yli raskauksissamme vaikka emme vielä edes tiedä.
Ehkä "vetovastuu" on nyt siirtymässä istukalle.. Mun alavatsallakin on jotenkin lämmin olo ja ei yhtään enää ole (niin paljoa siis) sellanen olo että kohta se vuoto lorahtaa pöksyyn vaan pikemminkin että ne ei nyt tod tule ainakaan ilman yllättävää kipukohtausta..

Kävi miteen kävi, niin täällä pysytään ja raportoidaan..
 

Yhteistyössä