Loppukiertolaisten oirepino

Myrtle, hui!! Toivotaan ettet joutuisi käymään läpi tuollasta kauhistusta...oli sit rutiinitoimenpide tai ei niin voi silti olla epämiellyttävää. :hug:

Meripihkalle kans iso hali :hug:

Heilo, johan te oottekin jo saaneet odottaa, joten oikeeseen osotteeseen se plussa kyl meni!! Tuntuu itsellä tää alkukierto nyt kovasti pitkältä...vielä ehkä viikko ovikseen. Silti käyn koko ajan kurkkimassa täällä ku odotan kovasti että oisin taas loppukiertolainen :LOL:

no onneks alko sentäs menkat kuitenki jos positiivisia haetaan :snotty:
olivat yli viikon myöhässä meinaan...
meilläkin esikoista tehtiin 1,5v ja oli se kyllä niiiiin suuri yllätys kun se plussa siihen testiin silloin pärähti!! =) jotenkin sitä vaan ajatteli nyt, että uusi raskaus alkais nopeemmin/helpommin kun on tavallaan "kanavat auki" :ashamed:
pitää vaan yrittää nyt oikeesti pistää jäitä hattuun.. no tilasin sentäs sitten ovistestejä ja raskaustestejä, että odottellaan millon pääsee testailemaan taas :)

voimahaleja kaikille!! :hug:

Mites loppukiertolaisilla menee??? täällä alkaa olla taas iso kasa "oireita" vaikka joka kerta päätän että ensi kierrosta en sit varmaan ala tutkailemaan :) ois elämä helpompaa jos sais suljettua koko raskausajatuksen pariks viimeseks viikoksi vaan pois.. oireita siis:
-älytön hikoilu vaikka palelee järkyttävästi
-vessahätä tulee aivan yllättäen ja sillon on pakko päästä samantien vessaan
-finnejä naamassa (mul ei oo ikinä finnejä,nyt on parissa päivässä tullu 6kpl)
-valkkaria lorahtelee

no siinähän niitä.. kiva päästä taas muiden kans vertailemaan oireita:)

Jospa sitä tännekin tunkis... :D Elikkä kp. 20/26-27 kohta lopuillaan.. ja oireita ollu n. 4päivää. Lämmöt yli 37, korkeimmillaan 37,4, aamulla hieman alle 37 tai siinä tuntumassa. Näppyjä naama täynnä, posket kuumottaa ja punottaa koko ajan. Pissatulehdusoireet,en tiiä vaikka oliskin sitä,mulla oli edellisessäkin raskaudessa heti alussa... valkkaria tulee aivan vähän.

täällä oireena ihan kamala väsy! kaavinta oli 20.9 elikkäs liekkä ees vielä mahdollista olla raskaana, teoriassa kai ainakin.. :LOL: nooh, odotellaan nyt sitten, veskissä juoksuttaa ja normi kierto ennen keskenmenoa se 28-32 päivää...plussatuulia kaikille!

Kiva kun tulitte Neila ja enkelinäiti :)
Neila no periaatteessa mun viime menkat alko 21.9. et miksei sullakin vois jo olla oireita :D kun mullakin kerta on,ainahan mulla on :LOL:

niin siis kp 27 menossa ja dpo9 (ehkä ) kp 33 teen testin (ihan varmasti ootan siihen asti :saint: ) onko muilla testipäiviä suunniteltuna???

oisko mulla nyt sitten kp 28 jos aurella kop 27 menossa, mun laskuopilla.. :D testi mulla on ostettuna, semmonen digiversio joka oli aika arvokas, herkän tein tänään ja valoa vasten haaveillen siinä ehkä (ISO EHKÄ) saatto olla jotain??? testin kuivuttua ei kylläkään enää mitään näkyny,, :eek: elikkäs ellei täti saavu niin kai sitä maanantaina kannattas aikasintaan aamusta kokeilla... :D ekaa ja tokaa tehtiin kauan, tää kolmas nyt sitten tärppäs eka kierrosta (joka siis meni kesken) ja ois aika ISO ihme jos taas HETI ois napannu...usko ei riitä mutta toivoa onneks piisaa aina sinne saakka kunnes täti saapuu paikalle :eek: elikkäs, mukava on asia jakaa teidän kanssanne :hug:

Ensinnäkin: Moi kaikki ja plussatuulia kaikille meille piinaajille.

Ekalla yrityskierroksella rinnat turposivat ja alkoivat kuumottaa noin kaks päivää oviksen jälkeen. Viikon verran sitä turvotusta ja kuumotusta ja kesti (ja oli myös yksi poikkeuksellisen vahva väsymyskohtaus n. 4 pvä oviksen jälkeen). Olin ihan varma että nyt tärppäs, koska ennen ehkäisyn lopettamista ei ole koskaan ollut mitään rintojen turpoamista (muuten kuin päivä tai pari ennen menkkoja).

..Mutta sitten noin viikon päästä oviksesta turvotus ja kuumotus häipyivät... ja siitä sitten viikon päästä täti tuli.

Sen jälkeen pari yrityskierrosta on mennyt täysin oireettomasti ja täti tullut ajallaan.

Tässä kierroksessa rinnat turposivat ja alkoivat kuumottaa samalla tavalla kuin ekalla kerralla heti oviksen jälkeen. Ja taas toiveet nousi kattoon.. Tänään (eli perjantaina) oviksesta on 6 päivää ja tuntuu vähän siltä, että turvotus ja kuumotus olis häipymässä taas :'(

Mun järki sanoo, että rintojen turpoaminen ja kuumotus olis munasolun hedelmöittymisestä johtuvia oireita (tuntemuskia), mutta jos kiinnittyminen ei ole tapahtunut tai on tapahtunut niin heikosti, että irtoaa, joten oireetkin katoavat ja täti tulee.

Onko kellään ollut niin, että oviksen jälkeiset "hedelmöitysoireet"(rinnat turpoaa ja kuumottaa) on ensin vahvat, mutta sitten häipyvät... ja että täti ei sitten kuitenkaan olisi tullut eli että olisi raskautunut vaikka oireet häipyivät?

Tässä on vielä viikko piinattavana, enkä tiedä uskallanko pitää toivoa yllä vai alanko ajatella pessimistisesti, etten taas pety. Voisko olla vielä toivoa?

Ja lopuksi vielä uudestaan plussatuulia kaikille meille
=)

[/b]Hysteria Minulla samanlainen tilanne, rinnat oli todella kipeät ja turvonneet reilun viikon verran, ja nyt oireet olleet pari päivää ohi. Heti ajattelin että ei tärpännyt sittenkään.. Joten samanlaisia pohdintoja täälläkin.

KP 22 ja dpo10 ja selkeet PMS-oireet ja tätiä enteilevät... Tein puhtaan negatestin hölmöyksissäni,kun edellisessä raskaudessa sain dpo10 jo plussan. Joten odotellaan nyt sitten menkkoja,argh. Toivottavasti muilla vähän parempi päivä :hug:

kp29 eilen tuli sellain tyhjä olo mulle kans,epäilen hyvin vahvasti ettei tässä kierrossa mitään ole tapahtunut... eli vähän samanlaiset fiilikset kun enkelinäidillä... iso halaus kaikille!!!

Mutta toivoahan on niin kauan kun tätiä ei näy! en tiedä onko parempi toivoa vai olla toivomatta,yhtä paha pettymys se taitaa olla joka tapauksessa... heh tulipa oikea masisvuodatus... no huomenna ehkä parempi päivä kuumeilun suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja JKVY:
Olinhan mä tännekin ilmottautunut....mut nyt kp 6/27-29 :snotty:
Uuteen kiertoon ja yritykseen.
Pian taas loppukiertolainen ja uudet jännitykset B)
Tsempit teille kaikille jännääville!
Heh, mä unohdin kanssa :D
Joo, eli kiero nyt 4/40. Oireita oli tossa loppukierrosta painon tunne alamahassa ja sellanen nippailu, mutta ei juuri muuta. Ja menkkojahan ne tiesi.. Jospa taas muistaisin loppukierrosta tulla kurkkaamaan :saint:

Onnea, jos jotkut ovat täällä plussanneet ja toivottavasti edes joidenkin oireet tietävät lisää plussia!!!

Monilla näkyy olevan samat oireet kun mulla:
kuumeinen olo, nippailua, väsymystä jne.
Mulla vielä pahamaku suussa ja huimaus. niin ja tosi etova olo.
Nyt kp 26/31-34
Ens viikon alussa meinasin testailla jos siltä näyttää =). En kuitenkaan jaksa uskoa, että + tulis. Pessimisti ei pety.

Eilen testattu eka nega dpo 11, mutta vielä en masentunut. :D

Mahdollisia oireita;
-Kuumeinen ja viluinen olo
-Tunteet pinnassa
-Väsyttää
-Huimaa toisinaan
-Arat tissit
-Alavatsakivut
-Välillä etova olo
-Dpo 5-7 tuli runsaasti valkkaria, mietin vain, että onko kiinnittymisvuoto aina veristä..... Nyt ei ole enää mitenkään poikkeavasti tullut. Ja muistaakseni mulla on muissakin kierroissa alkanut lisääntyä dpo 5 alkaen aina tädin vierailuun saakka. Nyt sitä oli vain jotenkin poikkeavan paljon.

Mutta näitä muitahan mulla on aina ennen tätiä, joten turha innostua.. Enköhän mä putoa peffalleni taas ke iltaan mennessä, pah.

Niin joo, menkkajomotusta on tässä kierrossa vähemmän kuin yleensä. Yleensä eka kunnon kramppi tulee noin viikkoa ennen kuin menkkojen pitäis alkaa, nyt ei ole tullut oikeastaan yhtään sellaista tosi pahaa...

Äläs Myrtle heitä kirvestä kaivoon, testasit niin aikaisin, ettei nega ole ihme ja kyllä se ehtii plussaksi muuttua :) Toivotaan parasta. :)

Mulla kp 21 ja dpo 8, eikä mitään muita oireita kuin ne turvonneet tissit, ja tunnustelen niitä vähän väliä, kun pelkään että turvotus laskee..

Kiskii, mikä tilanne? Milloin sulla pitäis alkaa menkat? Onks turvotus kokonaan pois?

Sone
Pakko oli tulla lukee tänne oireita.. Kp36 tai jotain sinne päin, rinnat on turvoksissa ja arat, voisin melkeen väittää olevani raskaana, mutta testi oli kuitenkin nega lauantaina. Pitää varmaan tehdä uusi jossain vaiheessa. Tai sit miulla on vaan rintalihakset arkana, välillä kyllä pistelee. ..hmm..

Hysteria kp taitaa olla nyt vähän vajaa 40, menkkaoireita ollut, mutta mitään ei ole tullut.. Minun kiertoni on hyvin epäsäännöllinen nyt kun olen vasta jättänyt pillerit pois, mutta tosiaan kolmesti jättänyt ennenkin, ja tärpännyt on heti kahden kierron sisällä(yksi lapsi aiemmin, eli kaksi päätynyt km). Nyt kun sanoin tuon ääneen niin tietysti tämän kerran joudun yrittämään oikein monta kiertoa.. En oikein osaa sanoa miltä tuntuu, se kipuilu on loppu, mutta ihan ei tavalliselta tunnu rinnat silti-joko menkat tosiaan tulossa tai sitten ei =)
Närästystä, väsymystä, selkäkipua, tukkoisuutta yms. on ollut, mutta pelkään ihan kamalasti analysoida näitä oireita! Kaikki on nyt niin "onnistuuko tämä" pelkoa, ja toisaalta sitä "pysyykö tämä sisällä jos onnistuu" myös.
Luojan kiitos on tämä palsta, ei näitä muualla voisi purata näitä itsetutkiskelutuntoja ja jännityksiä :)

Kiskii: Kp 40 ?!? Ja närästystä ja selkäkipua ja vaikka mitä?! No kyllähän toi vaikuttaa ihan selvältä: ei ne ala! :)

Ja juu, voihan tietty olla niinki, että alkaa :| . Tää on just tätä: alkaako vaiko ei? Ollako vaiko ei? Tullako hulluksi vai ei? Mä olen kyllä tullut jo.

Kyselin myös toisella palstalla tätä tissiasiaa, ja siellä monella oli kokemus, että rinnat alkaa turvota oviksen jälkeen ja laskee kun menkat alkaa. Ja jos on raskautunut, niin tissit jatkaa turpoamistaan.

Ei siis auta munkaan muuta kuin odotella vielä 6 päivää eli sunnuntaihin. Silloin menkkojen pitäis viimeistään alkaa, (jos kierto on 27).

Joo, onneks on tämmöinen palsta, jossa voi jutella näitä juttuja niin paljon kuin sielu sietää. Läheiset taitais kadota läheltä aika nopsaan, jos tällä intensiteetillä niille juttelis tisseistä, limoista, kp:stä, nippailuista ja muista hienouksista :D

Yhteistyössä