hei, tää pinohan näyttää mielenkiintoselta ja aika moni on plussannutkin! Onnea! =) Itse olen välillä mahdottoman huono kirjottelemaan mihinkään pinoihin, mut käyn kyl säännöllisesti seuraamassa mitä muut kirjottavat ja jännään ja pidän peukkuja kaikkien puolesta. Yritän nyt parantaa tapani, ku ois ehkä hyvä purkaa vähän muille samassa tilanteessa oleville ja sit on kiva lukea itsekin mitä oireita ja mitä fiiliksiä on itellä millonkin ollut.
Mulla on nyt kp 31/28-31 yk10 meneillään ja eipä oikeestaan oo oireita. Tai siis, juilii sillä tavoin ku että menkat ois alkamassa...tänään tai huomenna viimeistään. Mä jotenkin uskon, että jos oisin raskaana niin mulla ois sellanen tunne tuolla jossain syvällä sisällä, että NYT se tärppäs, mut ku ei oo nii sit ei oo. Kattellaan nyt. Niin joo, onhan mulla nyt useamman päivän ollut vähän sellanen "kuumeinen" olo tai niinku ois lämmöt kohollaan, mut en oo mitannut niitä, joten en tiedä onko se kuviteltua vai ihan totta. En oo ihan varma että millon ois ovis ollut, mut 19-20.9 oli kyl aika limaset oltavat ja halutkin oli ihan huipussaan, että veikkaisin sitä sinne. En tosin ole tikutellut.
Mä oon tällä viikolla saanut kuulla kahdelta eri taholta että siellä odotetaan nyt sitä esikoista ja oon tosi onnellinen heidän puolestaan! Oma kuume kasvaa vaan enemmän ja toki täytyy myöntää että sen toisen kohdalla tuntu kyl vähän epäreilultakin, ku ne ei oo edes yrittäneet vaan se on ihan puhdas vahinko eikä suhdekaan ole kovin vakaalla pohjalla...just vasta alkanut ja muutenkin vähän ollut "vaappuva". Niiden toisten puolesta taas olin tosi onnellinen ku ne on taas yrittäneet vielä pidempään ku me.