Loppukiertolaisten oirepino

Mäkin tuppaudun tähän pinoon :D

Mulla kp 34/29-39 dpo 12

Oireita, heh... mä oon kevään aikana ollut niin monesti jo "raskaana" että tiedän, ettei nää oo mitään, mutta:
Maha turvoksissa, lievää pahoinvointia, rinnat on tosi arat , finnejä aivan järjettömästi, jatkuva nälkä, päänsärky, alavatsaa vihloo välillä oikein kunnolla, välillä tulee selkeä "menkkakipu"
Eli kaikki nuo oireet ovat samoja, joita mulla on joka kierrossa ennen menkkoja, mutta toisaalta jos olisi raskaana niin nuo oireet olisikin sitten raskausoireita. En siis usko oireisiin. Itse testailen lauantaina jos on tarvetta, nyt taas tuo maha sattuu siihen malliin, et varmaan menkat alkaa jo tänään :(

Onnea Mirna kyllä sä raskaana olet :)
 
kp 27/24-26 pari päivää on ajoittain ollut ällöä oloa ja huimausta. Eilen oli migreeninomaista sahalitaa silmässä puolisen tuntia mennen sitten ohitse onneksi. Migreeni toisinaan liittyy menkkoihin +- 2-3 päivää kierron alusta. Pari menkkafinniäkin on. Tissikipua vähemmän mitä yleensä, näin mulla oli ekassa raskaudessa. Olin kirjoittanut päiväkirjaani "että nyt nännejä ei erityisemmin arista" joten en voi olla raskaana. Voihan se oireettomampi kierto joskus ollakin merkki raskaudesta, joillainhan ei ole edes raskaana ollessa oireita..
 
onnea plussanneille!

Sinimarja ja siili mikäs teillä on tilanne? Ja ellan testaustakin odottelen :)

tatomira kuullostat yhtä hyvältä kuumeilijalta kun mäkin.. oon meinaan ollut kanssa oireitten perusteella jo monet kerrat tässä raskaana :D toivottavasti sun oireet on nyt sitä itseään!!!

Täällä mahtavat kp 4 nyt menossa mutta mieli hyvänä uuteen kiertoon suuntaamassa.. annoin miehelle nootin että vähintään joka 3. päivä seksiä ja vitamiinipurkin kävin ostamassa,pakko ottaa tehokeinot käyttöön kun gynellä jo kysyttiin että haluisinko lähetettä tutkimuksiin,mut totesin että mulla on kolme ihanaa tyttöä enkä ainakaan vielä halua yhtään enempää stressiä :D vaikka tosin tulin raskaaksi nyt viimeisimmällä kerralla kun aloteltiin tutkimaan että missä vika on,ehdittiin ottaa verikokeella prolaktiiniarvo ja kun sain tuloksen niin olinkin jo raskaana :) tavallaan sit ku oli jo luovuttanu niin plussa tuli.. jäin sit pohtimaan et johtuuko tää plussaamattomuus ja kiertojen hyppiminen nimenomaan liiasta yrityksestä ja stressaamisesta...

no tulipahan purettua taas itseä! kolme viikkoa viel niin pääsee piinailemaan uudestaan :LOL:
 
aurella me ei taideta olla ainoita jotka kuvittelee ties mitkä raskausoireet :D

Mulle on taas tullut yksi "oire" lisää, jatkuva kusihätä, oon nyt ollut hereillä reilu 4h ja käynyt vessassa jo 4 kertaa!! Noh, aiemmissakin kierroissa tuo "varma oire" on ollut ja menkat on tulleet, tänään kp 35/29-39 dpo 13
 
morjens :wave:

kyllä kuule aurella kävi niin et täällä on kp2 :D
vaan palataan piinailemaan kolmen viikon kuluttua :LOL:
aurella :hug: mut juu, sotasuunnitelma: täti lähtee -> seuraavat kaksi viikkoa ihan totaalisen ankaraa pupuilua... mies voi kyllä saada slaagin jatkuvasta ahistelusta, mutta sille ei parane sanoo, et nyt sänkyyn, pitää tehä vauva, sit sen into kyl loppuu, kun menee suorittamiseksi koko touhu :p

:LOL: :LOL: :LOL:

plussaonnea kaikille, pysyköön täti poissa mahdollisimman monen luota!
:wave:
 
Moi kaikille!

Minullakin ollut vaikka mitä oireita viimeisen kolmen yrityskuukauden aikana. Välillä on melkein oksennus tullut kun on ollut niin paha olo ym. mutta, mutta.. kaikki on ollut vaan mielikuvituksen temppuilua..

Mulla on siis mennyt ihan kokonaan usko näihin omiin "raskausoireisiin".. B)

Aina kierron alussa päätän, että otan rennosti enkä kuvittele turhia tai stressaa, mutta loppuvaiheessa on taan armoton itsensä ja oireiden tarkkailu päällä.. nytkin on vähän etova olo, mahassa juilii ja nännit on kipeät.. Taitaapi olla vaan menkkaoireita ja kohta "pääsee" aloittamaan seuraavaa yrityskuukautta.

tsemppiä kaikille muillekin oireiden vahtaajille.. :)
 
Mulla alkoi keskiviikkona "menkka-oireilu", mutta ei ole kuitenaan menkat vielä alkanut.. Tein tänään aamulla varmuuden vuoksi taas raskaustestinkin, mutta nega se oli edelleen. Menee hermot, alkais ees ne menkat!!
 
Niin kuin tuolla ekalla sivulla oon kirjoittanut niin mulla oli kp 19 paikkeilla kaikenlaisia oireita (mahan nippailua ym.) ja ajattelin että voisko ne olla raskausoireita. Aurellahan sitten keksi, että ne voisikin ovisoireita. Olin jotenkin "unohtanut" sen, ja nyt oon odotellut kuukautisia alkavaksi koska nyt on jo kp 32. Nyt kuitenkin keksin, että jos ovis olikin vasta kp 19 paikkeilla, niin mun kiertohan olis joku 38 pvää (näin laskin yhdellä ovislaskurilla). Ja jos kierto on 38 pvää niin eihän vielä pitäisikään näkyä raskaustestissä plussaa, vaikka oisikin sitten tärpännyt.. Nyt oon taas ihan innoissani, koska voinkin ehkä olla raskaana. Nyt on ollut nimittäin ties minkälaista oiretta, mutta oon ajatellut että ne on kuukautisiin liittyviä.
Mä oon varmaan ihan hullu ja epätoivoinen kun kehittelen tällaisia.. Mut ihan sama! Mun järkeilyn mukaan vielä on toivoa ja se on tärkeintä. :D
 
Siili mun järkeilyn mukaan jos ovis ois ollu kp19 niin menkat pitäs alkaa (tai siis olla alkamatta) kp33 tai 34 jos keskimäärin oviksesta menkkoihin menee 14 päivää.... mä oon oottanu et saisin nännikipua ku mul ei ikinä oo ennen menkkoja sitä ja oon aatellu et se ois THE raskausoire :)

Tatomira ISOT onnittelut!!

Mä just laskeskelin et teen testin mun synttäripäivänä (heh nyt oon menossa jo kp7,hyvä miettiä testailuja jo täs vaiheessa :LOL: ) ku sillo ois kp 33 ku oishan se maailman paras synttärilahja jos plussan sais... viel 2 ja puol viikkoa ankaraa pupustelua,jos se vaikka onnistuis tässä kierrossa!!!
 
Tatomira, onnea onnea onnea!! :flower:

Aurella, mä en muista että mullakaan olis ollut ennen menkkoja nännikipua, tissikipua on ollut kyllä. Mutta ihan oikeasti en enää muista tarkasti menkkaoireilua kun suurin osa vuodoista on tullut lääkityksen ansiosta.. Toivon kovasti, että se ois nyt mulla THE oire. :) Ois jo aikakin, ainakin mielenterveyden kannalta. Oon vissiin "heikko ihminen" kun alan hajoileen kunnolla jo nyt (siis kun vertaa ihmisiin jotka yrittää vuosia). Eilen kuulin taas yhden raskausuutisen ja kun jäin mieheni kanssa kaksin niin hajosin ihan kokonaan, itku ei meinannut loppua millään. Eikä se ole mitenkään multa pois, että muut saa lapsia, mutta en voi tälle kateudelle(?) mitään.. :headwall:

Toivotaan, että saat maailman parhaan synttärilahjan! Tsemppiä taas yritykseen! :hug:
 
Mä nyt taikauskoisesti kirjotan tänne kun tuntuu että täällä kaikki plussaa.. :LOL:

Lopetin pillerit vasta reilu kuukaus sitten ja nyt odottelen. Hätäsenä tein tänään (kp31) testin ja negaa näytti. :( Ei kai se mikään yllätys oo ekalla yrityskk:lla mut ois se plussa tervetullut.. Oon kuvitellut ainakin kymmenen raskausoiretta joten nega oli kyllä pettymys. Voi olla että nämä tuntemukset on "oikeita" mutta johtuu siitä, että menkkaoireet tulee vahvempina nyt pillerien lopettamisen jälkeen... ää. Alkais edes ne menkat nyt sitten jos kerran meinaavat. :|

Onnea plussista! :flower:
 
Onnea tatomira!

lueskelin innolla teidän tekstejänne ja pakko jakaa omat oireet. täällä menkat myöhässä pari päivää ja tänään ollut vihlovaa kipua alavatsassa. ramppaan koko ajan vessassa tarkistamassa, joko on alkanut menkat... huomenna testaan, jos tätiä ei kuulu. tosin voi olla kyl alkavaa menkkakipuiluakin, koska muita oireita ei ole ollut, mutta toivossa on hyvä elää! :)

Plussatuulia kaikille!
 
hei, tää pinohan näyttää mielenkiintoselta ja aika moni on plussannutkin! Onnea! =) Itse olen välillä mahdottoman huono kirjottelemaan mihinkään pinoihin, mut käyn kyl säännöllisesti seuraamassa mitä muut kirjottavat ja jännään ja pidän peukkuja kaikkien puolesta. Yritän nyt parantaa tapani, ku ois ehkä hyvä purkaa vähän muille samassa tilanteessa oleville ja sit on kiva lukea itsekin mitä oireita ja mitä fiiliksiä on itellä millonkin ollut.

Mulla on nyt kp 31/28-31 yk10 meneillään ja eipä oikeestaan oo oireita. Tai siis, juilii sillä tavoin ku että menkat ois alkamassa...tänään tai huomenna viimeistään. Mä jotenkin uskon, että jos oisin raskaana niin mulla ois sellanen tunne tuolla jossain syvällä sisällä, että NYT se tärppäs, mut ku ei oo nii sit ei oo. Kattellaan nyt. Niin joo, onhan mulla nyt useamman päivän ollut vähän sellanen "kuumeinen" olo tai niinku ois lämmöt kohollaan, mut en oo mitannut niitä, joten en tiedä onko se kuviteltua vai ihan totta. En oo ihan varma että millon ois ovis ollut, mut 19-20.9 oli kyl aika limaset oltavat ja halutkin oli ihan huipussaan, että veikkaisin sitä sinne. En tosin ole tikutellut.

Mä oon tällä viikolla saanut kuulla kahdelta eri taholta että siellä odotetaan nyt sitä esikoista ja oon tosi onnellinen heidän puolestaan! Oma kuume kasvaa vaan enemmän ja toki täytyy myöntää että sen toisen kohdalla tuntu kyl vähän epäreilultakin, ku ne ei oo edes yrittäneet vaan se on ihan puhdas vahinko eikä suhdekaan ole kovin vakaalla pohjalla...just vasta alkanut ja muutenkin vähän ollut "vaappuva". Niiden toisten puolesta taas olin tosi onnellinen ku ne on taas yrittäneet vielä pidempään ku me.
 
Ekaa kertaa jotain tännekin...
Yk 11 menossa ja tutkimukset alkamassa, toista siis ollaan yrittämässä.
Ovistesti näytti plussaa perjantaina ja lauantaina oli reilut oviskivut (oviksen oletan tapahtuneen pe-la aikana) ja maanantaina varmistui ultrassa että ovis on tapahtunut.
Nyt vain 3 vrk oletetusta oviksesta mutta karmeaa väsymystä ja palelua on tänään ilmaantunut. Todennäköisesti johtuu jostain vaanivasta flunssasta tai ulkolämpötilan viilenemisestä ja synkästä kelistä, mutta ainahan sitä toivossa voi elää...
Noh, ihan liian aikaiset oireet olisi joka tapauksessa mutta toivon todella kovasti plussaa tässä kierrossa ettei tarvittaisi lähteä tutkimusrumbaan.
Eka raskaus alkoi ihan luomusti ja siinä en pohtinut oireita kuin vasta siinä vaiheessa kun havahduin siihen että menkat oli 3-4 päivää myöhässä ja rinnat aristi tosi paljon.
Vasta myöhemmin rv 5 alkaen tuli ankara palelu, väsymys ja pahoinvointi mukaan kuvioon.
 

Yhteistyössä