menkkakivut ja raskaus?

Heips!
Nyt kaipaisin konkareilta apua, kuukautisten oletettu alkamispäivä oli eilen ja olinkin iha varma että täti tulee ihan kohta kylään kun menkkakipuja tuli pitkin päivää, lievähköjä tosin. Kun aamulla ei vieläkään menkat alkanet tein ihan varmuuden vuoksi rfsu.n liuska testin kun oli kaappiin jäänyt, mihin pärähtikin saman tien viiva, vähän haaleampi kun tarkistusviiva, mutta selvä viiva kuitenkin!
onko muilla ollut voimakas fiilis että menkat ois alkamassa ja silti plussa?? ja onko noi rfsu.n liuskatestit ihan luotettavia? En jotenkin halua uskoa raskauteen, vaikka kovasti ollaankin vauvaa toivottu, vasta toinen kierto ilman ehkäisyä menossa... oireita raskaudesta en ole juurikaan havainnut, muutakin juuri nytkin outo juilinta alavatsassa. Pakko hakea tänään kasa testejä apteekista :D
 
Pari kuukautta sitten otin buranaa, kun tunsin menkkakivut ja tiesin niiden alkavan ihan kohta. Olin siis ihan varma että kyse oli menkoista, koska kipu oli juuri samanlaista. No, kun eivät alkaneet tein seuraavana päivänä kuukautisten poisjäämisestä juurikin tuon rfsun raskaustestin ja plussahan sieltä pärähti. Olin kuin puulla päähän lyöty vaikka vauvaa toivottiinkin. Viiva oli haaleampi kuin tarkistusviiva aika reilustikin, mutta erottui silti hyvin. Neuvolassa mulle sanottiin, että rfsun testit yleensä näyttää aika haaleeta viivaa, kuulemma esim. Pregcheckeissä näkyy paremmin. Nyt sitten odotellaan vauvaa joulukuussa saapuvaksi ♡
Onnea plussasta! :)
 

Yhteistyössä