** Talviunelmista Plussanneet Marraskuu 2008 **

Heippa!

Jee, kahden viikon päästä pääsee jo kurkistamaan masukkia. :) Enhän mie sitten muistanu eilen sitä ultra-aikaa varata, tajusin vasta 14.35 että ainiin piti soittaa, kun tuo soittoaika loppuu 14.30. No tänään sit sain tuo ajan. Täällä se np-ultra tehdään vain 11+0 - 11+6 viikoilla.

Ihanaa että vihdoin saa varmistuksen siitä että kölliikö tuolla masussa ketään. Oon kyllä vähän varautunut siihenkin että kaikki ei ookkaan niin kuin pitäsi, mutta suurimmaksi osaksi positiivisella mielellä kuitenkin.

Piti kommentoida vielä tuohon pahaan oloon, sen verran että itse en oo pystynyt syömään kunnon ruokaa taas melkein viikkoon. Tehtiin viime viikollakin ihanaa pizzaa ja mie en vaan voinu sitä syödä kun ajatuskin sai jo mahan vellomaan. Oonkin sit menny ihan leipä, kala, kana ja hampurilaislinjalla. Ei kyllä oo koskaan aikasemmin ollut tällästä, vaikka tyttösen raskaudessa oli kyllä vähän pahaa oloa mutta nyt tää on sama x 100. No painohan tässä vaan laskee että sillain ihan positiivista.

Hirmuisesti onnea Kutmulalle plussasta. :flower:

Anteeksi tää omanapasuus jälleen :ashamed:



AngelEyes ja masukki 9+1
 
venla: muistatkohan enää minuu? sie ootkin jo noin kauheen pitkällä, ihana kuulla että teillä on kaikki hyvin. ihanaa odotusta sinulle!

-nea ja vauva rv 18-

ja kutmula: saako udella mistäpäin joensuuta olet..? itsekkin joensuusta
 
Venla: Sinullahan ei enää kauaa olekaan laskettuunaikaan :D . Niin se aika vain menee eteenpäin. Vähänhän sulla on tullut painoa =)
Minua ihan hirvittää, mitä paino tulee lopus olee, ku nyt on ainakin 10 kg ylimääräistä. En oo koskaan painanu yli 70 kg.. Ja nyt painan 74,4 kg :ashamed:

Pitäis jaksaa mennä tekee korvapuusteja.. Sain taikinan tehtyä ennen kuin lähdettii käymään kaupassa.
 
Venla-05: Sulla on ihana nimi! :heart: Oon vähän miettiny aina Venlaa yhdeksi vaihtoehdoksi tytölle... :heart: Musta tuntuu että tytöille löytyis vaikka mitä nimiä, mutta pojille on kauheen vaikea keksiä?! Onko muilla mitään tällasia mietteitä?
Ostin tänään Vauva-lehden, kiva se odotusvihko-kalenteri mikä siinä tulee mukaan! :)
 
nea85 kyllä muistan. On ihana lukea "tuttujen" kuulumisia :heart: Sullakin jo paljon viikkoja kasassa =)

Red Dragonkiitos. Ei tuo painon tulo niin pelota :p kaikki maistuu tosi hyvälle täs vaihees ja vatsa tuntuu pohjattomalta. Ainut miinus on se, että lähes aina ruuan jälkeen on kuitenkin inhottava ähky... onkohan vähän ristiriidassa tää teksti :ashamed: ( ja miä voisin ja ottaa muutaman korvapuustin)
 
mä en juuri siit odotuspäiväkirjasta pitäny.. mieluummi teen ihan oman pikkuvihkosen odotusajalta :)

miina: mul on muutama nimi mietteissä kummallekin :) Tosin jotenkin on ihan poikaolo, et siis ny tulis poika ku ei oireit oo :D emmä tosin tiiä mistä sekin fiilis sit tulee :D
 
Heipä hei!

Oon ihan uus täällä palstalla ja tämmösen ketjun täältä heti löysin! Eli täällä odotellaan toista mukeloa (esikoinen täyttää 2 vee kuun lopussa), meineillään on nyt rv 5+6. Eli la ois 6.11. Ja synnytyssairaala PKKS, eli itä-suomi jyrää täälläki päin! Nea ja kutmula(?): Joensuusta minäkin! :)
 
Anzkuli: Tervetuloa. :)
Täällä alko tänään jonkinasteinen pahoinvointi.. Heräsin siihen äsken.. kiva jos alkaa näin aikasin ja kestää kauan... Nooh, onneks on kaksplus että voi täällä surffailla. :) Ja mies toi kiltisti Fantaa sänkyyn.
 
miina: Sinullahan on kiltti mies :D Ei taitais oma ukko tuoda mulle mitään sänkyyn :whistle:

Ite yritän jaksaa töissä olla, vaikka heikottaa kivasti. Tänään pitäis jaksaa kerho mennä ohjaa varhaisnuorille töiden jälkeen. Ja hakee penskat mukaan, ni saavat sen aikaa olla mummolassa.
 
Mulla ei oo pahoinvointia ollu ollenka - vielä ainaka. Ei ollu kyllä esikoistaka oottaessa. Jospa pääsisin nyt yhtä helpolla sen suhteen! *peukut pystyssä* Jonkun verran väsyttää, mutta onneks tää pikku-ukko täällä kotona on melko hyvin itekseenkin leikkivä tapaus että mamma saa välillä köllötellä sohvalla. Toissapäivänä ihan peittoa kanteli päälle miulle ja tänäänki komenteli aamulla ihan että "äiti, pökköttää!". :) Hyvä että joku pitää huolta! :) Ja illalla meen aikasin nukkumaan, viimestään 21.30 oon jo tuolla peittojen alla...
 
Hei arvatkaa mitä. Oli pakko käydä apteekissa ja tehä varmistustestit. Ja ClearBlue anto selkeen viivan(ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolliviiva), mutta Predictor anto selkeen negan!! Tosin pissa kerkes olee 2 ja puol tuntii rakossa, mut silti! Mitä tää nyt on?! :eek:
 
miina-: oho! Ihme juttu! Oisko sit aamupissasta varmempi tehä tuo testi? En kyllä tiedä... Pitäskö siun sit vielä varmistella? Mutta toisaalta kun selkeen viivan oot jo yhellä saanu, niin kyllä mie varmaan siihen sit luottasin!
 
Anzkuli: Nonii kaveriki sano että ei se toinenkaa sitte antas viivoja jos en olis...mut silti outoa..Huomenna meen aamulla neuvolaan. Ne saa tehä vieä yhen testin ja samalla saa varattua neuvola-ajan. :)
Aivan kamala öklötysolo päällä... :x
 
miina- predictor ei oo niin herkkä testi.. mul se kans anto negan vaikka apteekin omalla tuli plussa ja kotitesti.fi:n erittäin herkät liuskatestit ni kolmesti tul niihi haamu..

Mulle ennustaja ennusti seuraavaa:
Sinulle syntyy tyttö 26.10.2008 ja poika 10.7.2010.
 
Täällä maataan kipeänä angiinan kourissa :headwall: Ihan kamala olo. Ikävintä on se, että illalla ilmestyi poskille ja ohimoille sellaista ihmeellistä ihottumaa, vähän kuin "täpliä", kertakaikkisen kamalan näköisiä. Kävin tänään lekurilla ja parvorokkoepäily on mahdollinen. Tosin lekuri ei pitänyt sitä todennäköisenä, koska angiina todettiin eikä ihottumaa ole muualla kuin kasvoissa - käski kuitenkin ottaa yhteyttä neuvolaan, sanoi, että sieltä on nopeampi kanava äitiyspolille. Kysyi olenko ottanut mitään lääkettä ja sanoin, että yhden panadolin otin aamulla. Lekuri sanoi, että KAIKKIA lääkkeitä kannattaisi välttää. Nyt on sitten kamala olo siitäkin - kaikkialla muualla aina sanotaan, että panadol on turvallista!! Enkä ole niitä mitenkään kaksin käsin vetänyt, mutta olen kyllä joutunut välillä päänsärkyyn ottamaan. Nyt sain sitten kaiken kukkuraksi oikein megakuurin penisiliiniä - neljä tablettia päivässä kymmenen päivän ajan!! Arvatkaa vaan, olenko huolesta sekaisin vähän joka suhteessa. Olo on ihan kamala, päätä särkee nytkin, mutten uskalla edes sitä panadolia ottaa!!
 

Yhteistyössä