** Talviunelmista Plussanneet Marraskuu 2008 **

Tänään rv 4+5. Mä taidan lähteä tästä apteekkiin hakemaan muutaman testin, katon tuleeko jo nega. Vaikka paperiin jäikin jo kirkkaampaa "verilimaa.." :'( En vaa haluis uskoo et se riistetää multa pois...Ei en haluu.. :'(
 
Saanks mäkin kirjoitella tänne *hymyilen kainosti*?
Kun toi lokakuisten pino on niin vieraita ihmisiä... =) tietysti oma moka kun en mee tutustuu mut...

MIINA; mulla alkoi ruskea tuhru 4+3, silloin tuli siteeseenkin, seuraavana päivänä pääsin tuurilla ultraan ja näkyi vain paksuuntunut limakalvo, joten ei saanu mitään selvyyttä tilanteeseen, vuoto jatkui niin että paperiin tuli muttei enää juuri siteeseen ja mua kyllä koski sekä vatsaan että selkään (ja aina enemmän heti kun sitä mietti) 5+6 kävin yksityisellä ultrassa ja vastas viikkoja 5+5 ja sydän löi, ja vuotoa oli siis vähän ollut koko ajan. 7+1 oon viimeksi käynyt ultrassa ja silloinki kaikki on ollut ok... Nyt on 9+1 (jo!) ja edelleen vuotaa, välillä enempi ja välillä vähempi ja ainakin olen siinä uskossa että kaikki on hyvin. Tällä haluan muistuttaa siitä että kaikki voi olla tosiaan ihan hyvin. Tottakai on olemassa keskenmenoja, tuulimunia yms kauheuksia, mutta mä päätin et yritän pysyä järjissäni niin kauan ku ei tarvii montaa panadolia ottaa kipuihin ja side ei ole täynnä verta. tietysti tää päätös välillä horjuu mut ei oo paljoa vaihtoehtoja =)(toki mulla helpottaa se et esikoisesta oli vähä samanlaista vuotoa, mut ei näin pitkään, ja tuo on ihan terveen oloinen 2vuotias)
Mä toivon ja luotan että sulla on kaikki ok! Perseestähän tää on, mut toivotaan et me kumpikin saadaan sitten syksyllä ne palkinnot.
 
Mulle tehtiin eilen ja tänään labrassa testit ja tulos oli heikko positiivinen. Otettiin verikoekin ja sen tulos selviää ens viikolla. Kotona tein tänään vielä kaupan testi ja heikkoa plussaa sekin näyttää :D Eli kyllä se taitaa olla niin, että raskaana ollaan!

Eli toista odotellaan, synnytyssairaala tulee olemaan Seinäjoen keskussairaala. Laskettua aikaa en osaa vielä sanoa, kun mulla oli helmikuussa kahdet menkat :whistle:
 
Hei!

Tuli mieleen ko sain tänää neuvolasta niitä lomakkeita mitkä pitää täyttää ja viedä eka nlakäynnille niin onko teilläki kaikilla mahollisuus osallistua siihe predo-tutkimukseen missä seurataan äitin hyvinvointia ja stressikokemusta koko raskauden ajan?? Ja siin tutkitaan myös raskausmyrkytyksen juttuja ja sit vauvan temperamenttia et onko raskauden ajan jutuilla vaikutusta noihin. Ootteko kuullu siit ja onko teil kans mahollisuus osallistua siihe tutkimuksee? Mä varmaankin osallistun, kuulosti ainaskin oikeen mielenkiintoselta :)
 
Well Hellou :D Tungen teidän ryhmään.... :whistle: Elikkäs alkuviikosta tein apteekin be sure-testin ja tärähti yhtä tumma viiva ku kontrollissakin.. :kieh: Laskureiden mukaan siis elellään viikkoa 6+1...ja ihan täpinöissäni olen...toinen muksu...yritystä takana 2v...esikoinen nyt 3v...parin viikon päästä soitella neuvolaan päin... :snotty:
 
Mut saa poistaa listalta. :'( Eilen tein vielä testin, plussa tuli, mutta tänään alko aivan kamalat kivut ja karsea vuoto, hyytymiä tulee ihan kokoajan. Kiva miettiä että mikäköhän noista hyytymistä oli se pieni. :'( :'( Tää on kauheeta. Vähääkään ku mietin jotain kaveria joka on tullu raskaaks tai ylipäätään tätä meijän tilannetta ni samantien itkut. Kokoajan vaan itkettää. :'( :'( Katoin eilen Onnen varjot, ja se oli niin aidon tuntunen leffa.. Toivottavasti me vielä jioskus saatais oma nyytti.
Saanko tulla tänne sitten takaisin jos meillä vielä tärppää? :'(
 
miina- toivon totisesti et tuut sit pikaisesti takaisin ja sit pikkuinen pysyis matkassa! Todella ikävä oli lukea viestis, voimia sinulle ja miehelles! Iso kasa voimahaleja ja jaksamisia!! :hug: :hug: :hug:

AE, mäki just mietin et onkoha se vain aluekohtaista sit ku siin luki ainaski et kaikki kanta-hämeen odottajat pyydetään mukaan ni mietin josko muitakin mut tuskin se ainoastaan kanta-hämeeseen rajoittuu.. Ku se on kummiski kunno tutkimus et on Helsingin päästä ne tutkijat.. tiedä sit.. mut kuulosti nii mielenkiintoselt et pakko se o osallistua jos vaa kaikki menee hyvi! =)
 
miina olen tosi pahoillani :hug: . tiedäthän, että keskenmenon jälkeen on kohtu yleensä tosi vastaanottavassa tilassa ja uusi raskaus on käytännössä helpompi. Näin olen kuullut monesta paikkaa. Tule siis pian takaisin.

Täällä aamupäivä ja osa iltapäivääkin on mennyt syödessä. Mulla on kestonälkä. Kai tämäkin on normaalia. Painokin nousee taas, nyt alusta tullut 10 kiloa. Kaitpa ihan normaalia näillä viikoilla?

katrinainen ja kirppunen 31+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja flinux:
Well Hellou :D Tungen teidän ryhmään.... :whistle: Elikkäs alkuviikosta tein apteekin be sure-testin ja tärähti yhtä tumma viiva ku kontrollissakin.. :kieh: Laskureiden mukaan siis elellään viikkoa 6+1...ja ihan täpinöissäni olen...toinen muksu...yritystä takana 2v...esikoinen nyt 3v...parin viikon päästä soitella neuvolaan päin... :snotty:

Tervetuloa mukaan! :flower:
Ilmoitatko mahdollisen lasketun ajan ja synnytyssairaalan.
 
Muistan kun kuumeiltiin muutamia kuukausia sitten samassa pinossa, ja oon seuraillut millon sinä plussaat, jäit mieleen, joten onneksi olkoon! :flower: Ja onnea muillekin plussanneille ja tarrasukkia kaikille vaaveille :heart:

Lady Di 26+4 tai vanhalta nimeltä Diarmuid :wave:
 
Red Dragon: Vointi on kohtalaisen hyvä kyllä. Tällä hetkellä on virtsatietulehdus, mikä ei nyt sinänsä kauhea vaiva ole, mutta saattaa ennen aikojaan kohdunsuuta alkaa pehmentämään, joten sitä nyt seuraillaan. Pahoinvoinnit lakkasivat siinä viikolla 15 lopullisesti, eli aikalailla alkukolmanneksen ne kesti. Sairaslomillahan sitä sillon tällön on joutunu olemaan, mikä ei toisaalta haittaa ollenkaan, saapi levätä =)
Kyllä se kuule aika hurahtaa, vastahan minäkin ovistikuilla pelleilin :kieh:
 
miina- sua tuol ensimmäistä kuumeilevissa vähä mietittiin et poistaako sut plussanneista vai ei.. jos sit ilmoittelisit sinnekin jotain suuntaan tai toiseen.. oon tosi pahoillani kyl sun puolesta :'( mikä sun olo nyt on? :hug:
 
Minä kuolen tässä raskaudessa. Mulla ei maistu siis yhtään mikään! Pakolla yritän jotain saada alas, mut heti tulee huono olo. Oksentanut en ole kertaakaan. vaan on se öklötys, huono/heikko olo.
Eilen oli sitten loput vieraan esikon synttäreillä. Ja siel oli hyvä yrittää olla..

Tänään sain just ja just itseni ylös sängystä klo 13.. En olis silloinkaan halunnut nousta ylös, mutta pakko, koska ei onnistu koko päiväinen makaaminen.. Ja nyttenkin olisin valmis nukkumaan.

Vointi ei ole mikään parhain.. Pelottaa ihan, kerran perjantaihin oli viikos tippunut -1,4kg.. Ni mikä on torstai aamuna..
 

Yhteistyössä