Saanks mäkin kirjoitella tänne *hymyilen kainosti*?
Kun toi lokakuisten pino on niin vieraita ihmisiä... =) tietysti oma moka kun en mee tutustuu mut...
MIINA; mulla alkoi ruskea tuhru 4+3, silloin tuli siteeseenkin, seuraavana päivänä pääsin tuurilla ultraan ja näkyi vain paksuuntunut limakalvo, joten ei saanu mitään selvyyttä tilanteeseen, vuoto jatkui niin että paperiin tuli muttei enää juuri siteeseen ja mua kyllä koski sekä vatsaan että selkään (ja aina enemmän heti kun sitä mietti) 5+6 kävin yksityisellä ultrassa ja vastas viikkoja 5+5 ja sydän löi, ja vuotoa oli siis vähän ollut koko ajan. 7+1 oon viimeksi käynyt ultrassa ja silloinki kaikki on ollut ok... Nyt on 9+1 (jo!) ja edelleen vuotaa, välillä enempi ja välillä vähempi ja ainakin olen siinä uskossa että kaikki on hyvin. Tällä haluan muistuttaa siitä että kaikki voi olla tosiaan ihan hyvin. Tottakai on olemassa keskenmenoja, tuulimunia yms kauheuksia, mutta mä päätin et yritän pysyä järjissäni niin kauan ku ei tarvii montaa panadolia ottaa kipuihin ja side ei ole täynnä verta. tietysti tää päätös välillä horjuu mut ei oo paljoa vaihtoehtoja =)(toki mulla helpottaa se et esikoisesta oli vähä samanlaista vuotoa, mut ei näin pitkään, ja tuo on ihan terveen oloinen 2vuotias)
Mä toivon ja luotan että sulla on kaikki ok! Perseestähän tää on, mut toivotaan et me kumpikin saadaan sitten syksyllä ne palkinnot.