** Talviunelmista Plussanneet Marraskuu 2008 **

nea85: Vastaan Red Dragonin puolesta! :LOL: Eli kyllä voit! Tänne on varmaan kaikki tervetulleita! :D

Kamiliya: Ota vaan se Panadol 500mg, se on ihan turvallinen ja varmasti helpottaa oloa. :) :hug:

miracle: Muistelinki et sulla oli ton Predictorin kaa jotain hässäkkää... On se kyllä kumma..siitä on kyl niin paljon ollu joka puolel tasasin väliajoin puhetta että.. Nooh, huomenna se sitten lopullisesti ja "virallisesti" selviää mulle. :) Tuun heti yheksän jälkee kertomaa uutiset. Onkohan tääl sillon ketää vai ootteko kaikki töissä tai koulussa...?
 
Tämä raskaus loppuu luultavasti tähän. Neuvolassa testi haalea plussa ja äsken ku menin vessaa ni ruskeeta vuotoa valu pönttöön. :'( :'( :'( :'( Tää on ihan kauheeta. Miks just meille??? :'( :'( :'( :'(
 
Meillä ei ikinä onnistu mikään mitä toivotaan, aina pitää kaikki saada kauheiden koettelemuksien kautta. :'( Koiranpentuki kuoli jouluna. On tää elämä niin epäoikeudenmukaista. Ties kuin moni odottava äiti tälläki hetkellä vetää aineita jossain niin vitusti eikä vois olla vähempää kiinnostunu lapsen voinnista. :'( :'( Ihan oikeesti tää on niin kauheeta. En oo viel ilmottanu miehelle mitää. :'( Seki varmaa jollain taval romahtaa aika kovasti..onneks kielsin sitä kertomasta vielä kenellekkää.. Täytyy soittaa koht töihin etten jaksa mennä huomenna. :'( Soitin äsken lääkäriasema Ergoon että jos menisin sinne vielä tarkistuttamaan näkyykö ultrassa minkäänlaista möykkyä siellä... :'( :'(
 
Elikkä sinne Ergoon ei pääse ultraan kun siellä ei just nyt oo sitä laitetta millä voi tehdä tutkimuksen sisäkautta..tietenkään.. Nooh sitte kysyin verikokeista ni pitää soittaa kohta uudestaan.. Sitte soitin tonne terveyskeskukseen ni ei mitään vapaita aikoja ultriin eikä lääkäreille muutenkaan, mutta onneks oli tosi symppis-hoitaja puhelimessa, joka sanoi että yrittää nyt järkätä jonku ajan ja soittaa sitte mulle takasin. Kyllä mä nyt luulen että peli on menetetty, mutta onhan se hyvä mennä ihan oikeasti näkemään se kohtu.
Toivottavasti sieltä nyt joku aika löytyy.. Ilmotan sitte heti ku tiedän enemmän j a sitte ku oon käyny jossain tutkimuksessa.. :'(
 
Itse en edes jaksanut koneelle eilen illalla tulla. Töistä suoraan hakee tytöt kyytiin, sit porukoille ja sit siskon kaa koululle pitää kerho. Kerho kestää torstaisin klo 17-18.. Muta eilen lopetettiin jo klo 17.30, kun joka kerta sama tyttö rupeaa: "en halua" "en tykkää"

Ja eilenkin, luuli, että tippui pelistä pois.. Ja me selitettiin, että et tippunut, että tulehan takasin peliin. Sanoi neiti topakasti: "enkä tule".

Kerrankin kerholaisia oli kuusi, että ois voinu heidän kanssa jotain pelatakin. Ni eikös vaan rupea kiukuttelee..

Minä sitten, että lopetetaan sitten tämä peli ja kerho tähän, kerran tämä on viikosta toiseen samanlaista.

Sitten ois halunnut jatkaa ja sanoi: "minä, kun luulin, että tipuin". Mie: "mehän sinulle monta kertaa kerrottiin, ettet tippunut ja pyydettiin tulemaan takaisin"

Me ollaan useasti vain jatkettu pelailua ja kerhoa, mutta nyt ajattelin, että jospa ne nyt ymmärtäisi, että olemme tosissamme. Monta kerholaista on, jotka ois halunnut pelata ja olla.. Mutta tämä neiti aina jaksaa olla vastaan. Ollaan kysytty, mitä haluaa olla.. Ja kun ollaan niitä.. Ei kelpaa. Ja tyttö on 10 vuotias.

Hain sitten äidin töistä. Ei meinannu eka hoksata, että oon hakemassa, ku luuli, että isä on hakemassa :LOL: . Katsoi eka pyöräkatokseen, että hänen pyörä on viety :LOL: .

Sitten asentelin siskolle tietokoneelle jutut, että pystyy sims:it pelaa ilman levyä.

Sen jälkeen hakee mies ja tytöt kotio ja kauppaan miehen kanssa.. Siinä sitten koko ilta menikin ja olin kuollut silloin. :D
 
miina pahoittelut :hug: . Pysy kovana sen ultran kanssa. Vaadi saada nähdä, sillä pelin ei vielä tarvitse olla menetetty. Ja joka tapauksessa on hyvä nähdä mikä kohdun tilanne on. Onko sulla mahdollisuutta jonnekin yksityiselle, jos et muuten pääse ultraan?
 
miina; tule heti ilmottamaan miten kävi kunhan tiedät. voimia teille!! :hug:

rd: kivaa jos saan liittyä tänne ku teidän kanssa on niin kiva rupatella. en oikeen oo päässy mukaan muihin ketjuihin vaikka oon yrittäny..
eli mun laskettu aika 13.8 ja esikoista odotellaan, synnäri p-kks.. tarvisko muuta?
 
Lähdin päivystykseen ja olin siellä klo11.30. Todella vittupää hoitaja oli siellä!!! Uskomatonta ei siis minkäännäköistä empatiakykyä omaava ja se kun on yks ihan lähtökohdista, että sitä täytyy olla hoitoalan työntekijällä!!! :'(

Nooh pääsin sitte lääkärille ku pidin puoleni ja se teki sisätutkimuksen. Ultraan on kuulemma tässä vaiheessa turha mennä ku ei mitään näkyis! (paskat) Kyllähän siellä varmaan jotain kuitenki näkyis! Lääkäri näki siinä vähäistä ruskeaa vuotoa ja sanoi että voi olla ihan harmitonta tai jos vuoto tulee runsaammaksi niin sitten luultavasti keskenmeno. :'(

Elikkä käynti ei auttanu tähän mielentilaan yhtään mitenkään. Saman tiesin itsekkin. nyt täytyy vaan odottaa ja odottaa ja odottaa ja odottaa ja tiistai-aamuna sitten uusi raskaustesti neuvolassa. Aion kyllä tehä ite tän viikonlopun aikana apteekin oman. Siitähän se selviää onko hormoni laskussa.

Jos jotain hyvää tästä tilanteesta voi sanoa, niin se, että lääkäri ei kuitenkaan sanonut että joo tämä on selvä km.
 
miina: Hyvä, ettei ainakaan sanonut, että selvä keskenmeno. Voimia! :hug:

nea: Tänne olet tervetullut! :flower: Odottelinkin jo sinua tänne.

Minulla menee voimat tähän omaan oloon.. Tein jauhelihakastiketta + keitin perunoita + vähä makaronia.. Ni eihään mulla tee mieli.. Ei maistu miltään.. Ja on oksettaa/ei okseta -olo. Miksei voi vaan oksettaa, ni ois helpompaa.. Pitääkö mennä sormet kurkkuun laittamaan.. :headwall:
 
miina-: voi harmitus! Toivottavasti siellä kuitenki vielä pikkunen ois kasvamassa... Toivotaan parasta! Jaksamisia!

Täällä väsy vaivaa! Eilen pikku-ukkelin kans tehtiin iltapesut yhtäaikaa ja mamma ja poika olivat nukkumassa 21.00! :D Hyvää teki, mutta nyt jo taas oisin valmis unille... Niin, pikkumies on päikkäreillä ja äiti vaan koneella istuu... :ashamed:
 
miina- toivotaan et se ois sitä harmitonta vuotoa vain!! Pidetään peukut pystyssä!

Mulla siis madam mamma ennusti seuraavan:
Korttieni mukaan odottamanne vauva on poika ja syntyy 26.10.2008. Lisäksi saatte tytön tammikuussa v. 2010.

Et saa nähä ny sit kumpi sielt tulee ko ennustajaelli oli sitä mieltä et tyttö ja tää sano et poika :D Tosin kumma kyllä, molemmat sano täsmälleen saman syntymäajan!! vaiks mulla Olis LA kai sillo 13.11 et aika paljo heittäis... mut saa ny kahtoo :D Mul itelläni kyl o ollu enempi poikaolo kuin tyttöolo :p:D
 
miina mulla oli alkuraskaudessa sekä viikoilla 6 että 7 tuhruvuotoa ja viikolla 8 kirkasta vuotoa ja kesken ei siltikään mennyt. Ja nyt tosiaan jo 31+3, joten saattaahan se olla vaan jotakin tuhrua mikä on muuten aika normaalia raskauden alussa. Älä vielä hätäänny. Ja joskus keskenmenokin voi tulla ilman mitään vuotoja. näin kävi kaverilleni, joten älä huoli. Kaikki on sinulla varmasti hyvin. :hug:
 
:hug: Monet jo sanoitvatkin, että vuoto ei tosaain välttämättä tarkoita keskenmenoa. Tiedän, että on vaikeaa rauhoittua, mutta yritä silti! Ja tosi harmillista, että kohdallesi on sattunut epäempaattista terveydenhuoltohenkilöstöä!

Sorry, kun olen unohtanut: Millä viikoilla olet? Mä kävin ekassa ultrassa viikoilla 6+3 (neuvolan mukaan silloin oli jo 11+jotain muistaakseni) ja kätilö ei löytänyt ensin kohdusta yhtikäs mitään. Tuomitsi jo tuulimunaksi :( Kävi kuitenkin hakemassa lääkärin, joka löysi pienen pienen alkion kohdusta. Eli jos sulla on viikkoja vähemmän kuin tuo, niin voi olla, ettei se ultraaminen tosiaankaan auta mitään. Toivotaan parasta!!
 

Yhteistyössä