Täällä tänään oli jälkitarkastus. Lääkäri kirjoitti jazz-pillereille reseptin.. Katsotaan aloitanko

. Pelkään mielettömiä mielialanvaihteluita ja jos seksihalut sitten taas häviää. Nykyään olen kuin durasell-pupu

. Ja olen alkanut pitämään miestä tyytyväisenä

.. Mistä mies tykkää kovasti.. Itse en ole "siitä" hommasta niin tykännyt.. En ole kuin kerran aikaisemmin tehnyt.
Eipä jälkitarkastuksessa ollut sen ihmeämpää. Hemoglobiini oli 142. Noussut normaaliksi. Verenpaine 104/76, josta sanoi, että hieman matalahko. Ja paino 68,3 :ashamed: .. Ja mittas viel sil vanhan aikaisella vaa'alla. Ja olin jo ennen joulua 65 kg.. Piti kotona käydä vaa'alla, ni se näytti: 67,8 kg. Eli onneksi vähän ees vähemmän.
Mie kävin tytöt viemäs päiväkotiin, jonka jälkeen menin tunniksi salille ja sit jälkitarkastukseen.
Kotona sitten siivosin keittiön, vaihdoin tytöille puhtaat petivaatteet, viikkasin puhtaat vaatteet kaappiin ja pesin sitten petivaatteet.
Kun haettiin tytöt päiväkodista, menimme sen jälkeen käymään anopin luona. Oli hauskaa lähteä pois, kun minulle tuli soitto, että olenko tulossa suunnittelee naistenpäivää.. Olin unohtanut ihan kokonaan

.
Huomenna olis tarkoitus mennä 1h salille + bodypump + fitness pilates -tunneille. Riippuen, onko paikkoja.
Täällä aamulla mittari näytti melkein -25 astetta. milloinkohan vähän vähemmän olisi pakkasta..