** Talviunelmista Plussanneet Marraskuu 2008 **

TähtiTaika, no mul ainaski nyt on lääkäriaika, eli siis ihan kunnon eka lääkäri joka tekee sisätutkimuksen yms. Mut mul ois menkoista laskien vkot 8+5 ni sen mukaan nla täti sit toimii vaikka sanoinkin et ovulaatio oli myöhemmin ku yleensä oletetaan.
 
miracle onnea matkaan. nuo verenvuodot on alkuraskaudesta yleisia. Mullakin oli, parikin kertaa ja vauva pysyi silti matkassa mukana. Ei siis kannata stressata.
Huhtikuu alkoi ja seuraavana onkin sitten tuo minun kuukauteni. Aika on tosiaan mennyt ihan hirvean nopeaan. Vastahan tassa plussattiin. joten hyvat mammat, pian se on teidan vuoronne. tanaan olisi luvassa kiertokayntia synnarille. Mukavaa kayda tutustumassa.

Onnea kaikille uusille plussanneille Mahtavaa! Ja nyt on joulukuisetkin jo korkattu! =)

katrinainen ja kirppunen 34+0
 
Tää sit heitti mun viestin poies...

TähtiTaika eli mul on tänään se kunnon lääkäri ja menkoist laskien olis 8+5 ja sen mukaan nla tätikin menee vaikka kuinka sanoin et ois vasta 7+5 ku ovis oli myöhässä..

toi "vierailija" tais sit olla mun viesti ku tää jäkkäs pahemman kerran :p
 
miracle: Voi kulta... :hug: Monelta sulla on se lääkäri? Jos yhtään helpottaa, niin mulla kuopuksen raskausaikana hematooma kohdussa ja vuosin verta rv 8-16. Ja kaikki on hyvin. Ihana pikku riiviö syntyi kaikesta huolimatta.
 
Voi miracle :'( :hug: Onko siulla mitään kipuja tms. juttuja, kivuton vuoto ei yleensä oo niin vakavaa. Just tuolta lokakuisten pinosta joku kertoi että oli verta tullut ihan kunnolla ja sit oli lääkärissä ultrattu niin pikkuinen oli kuitenkin ihan ok. Toivottavasti se siun lääkäri laittaa siut päivystysultraan niin saat selvyyden tuohon asiaan.

Mie kovasti toivon että kaikki on hyvin ja saat jatkaa odotusta. :)
 
TähtiTaika, mut sul ei tainnu mustanpunasia hyytymiä seassa olla? sillä äskenkin mulla tuli semmonen iso.. välil vuoto lakkaa ja sit jonkin ajan päästä tuleekin jo kahta kauheemmin.. ny ei oo vuotanu pariin minuuttiin taas... Ei tää saa olla todellista....!! Mä niin rakastin tätä pikkuista jo!

Scarlett-79, :hug: :hug: :hug: taidanpa tietää mitä koet just nyt... :'( :'( ei löydy sanoja ei...
 
AE, kyl on semmost pientä menkkakipua joka ajoittain suurenee mut sit loppuje lopuks kummiskaa ei mikään hirmusen kova kipu.. mutta se iso hyytymä :eek: tuntuu et siin se ois ollu... on niin hirmusen paha olla et ei sitä vaan voi käsittää ennen ku sen kokee... ja jos ei oliskaan km niin kyl osais pelästyttää aika lahjakkaasti.... aiemmin (enne ku oli vuotoja) mul oli iha semmone tunne et tää menee loppuun asti ja kaikki on hyvin mut nyt tuntuu niin pahalta et ei voi ku itkee...
 
TähtiTaika, mut ku kipuja kyl on.. mut sitä vaan et mielettömän suurta kipua ei ole mut kipua kumminkin. Eli et ei niin et joutuis ottaan mitenkään särkylääkettä mut silti.. mies tulossa seur. mahdollisel junal kotiin tai no suoraan sinne neuvolaan... tosin taitaa olla lääkäri jo tutkinut siinä vaiheessa...
 

Yhteistyössä