** Talviunelmista Plussanneet Marraskuu 2008 **

Red Dragon: PHKS

Täällä on myös havaittu tota väsymistä,tosin ajattelin aikasemmin että oon vaan yksinkertaisesti todella väsynyt.Hyvä että löytyi "syy" :D
Etomista + raudan makua suussa on myös ilmennyt.Esikoisen kanssa ei mitään tommosta ollutkaan ja väsymys tuli vasta paaaaaaaaljon myöhemmin.
Tissit on hirveet,järkytyin oikeesti..tätä menoa tarvin uudet liivitkin.
 
mamskeli tervetuloa! :flower:

Mulle kävi sitten kivasti sen ensi viikon yksityisen lääkärin kanssa, ne soitti ja sanoi, että lääkäri on perunut keskiviikon vastaanoton kokonaan! No, tarjosivat sitten onneksi mulle peruutusaikaa tälle päivää ja päätin mennä vaikka mietin, että sikiötä ei vielä edes näkyisi, jos lääkäri ultraisi. Menin sitten lääkärin vastaanotolle ja lääkäri teki ultran. Kyllä siellä vain näkyi 3 mm iso alkio ja sydänkin jumputti :heart: sain kuvankin mukaan, vaikka ihan toukaltahan se näytti :heart: mutta ainakin nyt varmistui, että ei ole kohdun ulkoinen raskaus, vaan mahakivut ovat ns. normaaleja. Tietenkin viikkoja on silti niin vähän kasassa, että mitä tahansa voi käydä, mutta oli helpotus nähdä, että kirppu oli ainakin oikeassa paikassa ja sydän löi :heart:

Mukavaa viikonlopun jatkoa, toivottelee Emiliina ja toukka 5+6 :wave:
 
tervetuloa [/b]Maotao! :flower:

Tsemppiä
maisa-08 huomiseen varhaisultraan, tuu kertoon sitten kuulumiset! :) ihan varmasti sua jännittää, mä en ainakaan meinannut pysyä housuissani eilen odottaessani sinne lääkärihuoneeseen, sen verran se jännitti :D
 
Tyttöjen aikaan aikoinaan oloa parhaiten kuvasi termi "kuin katujyrän alle jäänyt varis" eli kaikin puoli kurja olo. Nyt ainut haitta on melkoinen väsy ja rintavarustus on melkoisen arka ja mielikin on herkemmässä kuin aikaisemmissa raskauksissa. Ruoka maistuu ja välillä jo huolestuttaa ettei pääse turhia paisumaan kun niin tulee syötyä.Olisikohan se poika tämä sitten kun on niin erilaista.? Yllättävn nopeasti se yllätysplussa vaan muuttui iloksi =) ja nyt on tullut jonkin sortin pelko jos sattuukin jotain ja tämä menisikin kesken..
Lastentarvike kaupassakin piti vähän jo käydä "fiilistelemässä".. kaikki tyttöjen aikaiset tavarat kun on laitettu kiertoon kun en ollut pikku kolmosta ajatellut. No saapahan ostaa uudet vaunut ja muuta ihanaa, olisi ne vanhat jo olleetkin niin aatamin aikaisia, kun sieltä 10v takaa jo olisivat
 
miracle: Älä välitä. Miekin vollotan ihan ihme asioista. :snotty: Eilen suutuin ja aloin itkeä, kun mies ihmetteli minne olin juustohöylän laittanut. :LOL: :LOL:

Muuten mulla ei ole kyllä yhtään sellainen olo, että olisin raskaana. Jos en olisi testiä tehnyt, niin en uskoisi salamatkustajaan. Ei edes väsy vielä paina. Ennen se on iskenyt ihan heti.

Kyllä mä oon ihan tumpelo näiden koneiden kanssa. :headwall: En saa tuota laskuria toimimaan ja yritin tuonne vauvakuume puolelle laittaa nähtäväksi plussatestiä, mutta kukaan ei näe sitä. Mulle se kuva kyllä näkyy... :snotty: Mua ja koneita ei ole luotu yhteen! :LOL:
 
kopioinpa toisest pinost ku en jaksa kirjoittaakaan uuvelleen ku menos just unille :)

Tänään sit alkoi verenvuotokin..:eek: Saa ny kahtoo minkälaisena tuota vuotoa pitää et jos runsastuu ni sit kaiketi pittäis huolestuukin, mut onneks huomen on lääkäri ni voin senki luona sit kysyy :) Mut siteen laitoin ku kyl sitä jonki verran tulee.. eka tul vaa iha vähä paperiin ja alkkareihi oli tullu mut sit pikkasen enempi mut se on semmost vaaleenpunasta verta ja sinällään silti aika vähäistä.

Mut menkkamaista mahakipua kyl on.. ja aiemmin on kohdun kohdille sattunu suht paljonkin mut se men ohi ennen vuotoa.. noh, saa nähä... Kerros sit jos runsaantuu tms.. toivotaan et niin ei kävis!!

-miracle + pallero 7+4-
 
Toivottavasti miracle siulla on kaikki hyvin. Miulla oli kanssa tuollasta vaaleenpunasta vuotoa parin viikon ajan suunnilleen samoilla rv:illa kun siulla. Kaikki oli kuitenkin ihan niinkuin pitikin sit ultrassa. Inhottavaa tuollanen kyllä on.

AngelEyes ja masukki 12+0
 

Yhteistyössä