Jaa, että täti on yllättänyt muutaman.
Ensi kiertoon parempaa onnea! :hug:
johjo, tuohan taitaa olla ihan tyypillistä miehiltä, ettei oikein kehtaa ääneen sanoa toivovansa vauvaa. Kavereiden asettamat paineet eivät varmaan helpota asiaa.
Heippa
OLIVIA06, kiva saada sinut mukaan! =)
rusina85, toivon todella, ettei seuraava kiertosi veny kuuteenkymmeneen päivään. Tiedän kokemuksesta kuinka odottaminen on tukalaa. Nyt kun vielä toivot vauvaa, niin ylipitkä kierto on varmaan tuskaa. :hug:
Olen taas tänään jotenkin allapäin, enkä usko, että olisi voinut tärpätä. Tunteet kyllä vaihtelee laidasta laitaan nyt kun vauvaa tosiaan haluaisi ja kaikkensa on yrittänyt sen eteen tehdä. :ashamed: Eilen vielä ihmettelin miehellekin suureen ääneen vitsillä, että "mulla on joko diabetes iskenyt näin yhtäkkiä tai sitten olen raskaana"... tarkoitin sitä, että heräsin yöllä pissalle ja eilen vessassa piti juosta ihan koko ajan! Tänä yönä samaa ongelmaa ei kuitenkaan ollut. Rinnatkaan ei ala kipeytymään, mitä kuvittelen omalla kohdallani käyvän, jos tärppää. Oviksesta on nyt viisi tai kuusi päivää (jos bongaus onnistui), eikä oikein mitään selvää oiretta tunnu. Viluisuutta on edelleen ja olen tuntenut myös jotain nipistelyä alavatsalla melkein koko ajan. Voihan se tietenkin johtua ihan vatsalihasten heikkoudesta tai kohdun kannattimien löysyydestä. :| Yhtä asiaa ihmettelen kyllä: kasvojen iho on ollut tosi hyvässä kunnossa nyt melkein viikon verran. En tiedä mistä johtuu. En uskalla testata kuin vasta puolentoista viikon päästä, jos nyt täti ei tule ennen sitä. Pelkään muutenkin niin kovin, että kierto venyy tosi pitkäksi juuri tällä kertaa.
En uskalla edes jännittää, kun pelottaa, ettei tärppää. :'(