Huh mikä yö :/ ei oo kauheesti tullut nukuttua. Tää meidän "vauva" (ikää pian neljä vee) valvottaa mua taas yöt. Huutelee ja heräilee ja itkeskelee. Milloinhan se alkaa nukkuun yöt läpeensä. En jotenkin osannut kuvitella että yöt olis rikkonaisia ikuisesti...
Johjo on sulla kyllä ihmeellinen tilanne. Mutta jos sieltä väestöliitosta sanottiin, että on ihan normaalia tuollainen niin kai se sitten on. Mutta joko olette päättäneet aloitatteko yrityksen saman tien vai odotatko kiertojen säännöllistymistä?
Olishan se ihanaa olla jonkun ystävän kanssa yhtä aikaa raskaana. Esikoista odottaessa oli kiva, kun kolme muuta hyvää ystävää odotti samaan aikaan
Ei ollut puheenaiheista puutetta. Viime yönä näin unta, että mun sisko oli ostanut vauvan vaatteita. Epäselväksi jäi odotti hän unessa vauvaa. Olikohan tuo enneuni, niitä tulee joskus nähtyä
Hunaja Voisko olla raskausoireita? Jännää
Meillä oli lapsilla kova kantokoppa ja olihan se toisaalta kätevä, kun lapsen sai siirrettyä vaunuista sisälle ilman, että hän heräsi. Pehmeässä on kuulemma se ongelma, että vauva helpommin herää kun heiluu siel sisällä kantaessa. Mutta toisaalta se pehmyt olis helppo säilyttää, vie vähemmän tilaa kun sitä ei tarvii tai joutuu esim autossa kuljettamaan. Meillä on vaunujen hankinta sitten edessä. Entiset laitettu eteen päin. Ja olen jo mietiskellyt hankitaanko meille sitten tavalliset yhdistelmät vai pärjäiskö pelkillä isorenkaisilla rattailla jotka menee makuuasentoon + lämpö/kantopussilla. Hmm, pitää vielä pohtia kunhan on ajankohtainen.
Mutta nyt pakko alkaa aamutoimille.