Emiliina: Voimia on silloin tällöin.. Joskus ei yhtään ja sitten taas on jonkin verran.
Tiikerikakku menikin sitten pakkaseen.. Vieraita ei sitten tullutkaan.. Tuli ukon kanssa riitaa ja ukko meni heidän tulonsa perumaan. Minun syytä kuulema kaikki, vaikka yleensä (ainakin mun mielestä) riitaan tarvitaan kaksi.
Entä jos yöllä antaisit korviketta, että saisit itse nukuttua? Tai, että lypsäisit omaa maitoa, niin miehesi voisi antaa sitten pullosta yöllä?
Tessa yleensä syö päivän viimeisen aterian klo 22.40.. Mutta eilen, kun aloitin sammaksen hoitoon puolukka-kuurin, ni neidillä tulikin siitä masupuruja.. Joten aloitti huutamisen klo 22 jälkeen ja itkeskeli klo 1.00 asti. Pieniä taukoja piti, että vähän maiskutteli maitoa.. Kello 1.00 joi sitten taas kunnolla ja rupesi nukkumaan. Seuraavan kerran heräsikin sitten syömään klo 6.40, 7.40. Mulla oli klo soimassa 7.30, koska perhekerhopäivä oli.. Mutta rupesin kuuntelee, että eihän meidän vanhimmat tyttäret olekaan noussut, vaikka yleensä heräävät klo 7.30.. Joten päätin, etten mene herättämään, että annan nukkua niin kauan ku nukkuuvat.
Neidit heräsivät klo 9, ja silloin pukivat vaatteet päälle.. Ukolle ilmoitin, että Tessa jää hänen hoitoonsa.. Sanoi: "eikä.. En mie pärjää tuon ikäisten kanssa..".. No nostin toisen sängystä ylös ja puin vaatteet päälle ja lähdettiin perhekerhoon
. Nuorimmainen nukkui koko kerhon ajan. Sitten kerhon jälkeen kävin vain tyttöjen ulkohousut hakee kassiin viel mukaan ja mentiin mun porukoiden luokse. Siellä sitten oltiinkin koko päivä melkeimpä. Illalla tultiin vasta kotio.
Äsken tein piparitaikinan jääkaappiin odottaa huomista. En tiedä minkälaista siitä tuli, mutta sen näkee huomenna. Lauantaille olisi tarkoitus tehdä toinen annos.
Torstaina olisi sitten jouluruokailu vapaaehtois työntekijöille (srk) ja ensi viikon torstaina olisi jouluruokailu nuorisotyön johtokunnan jäsenille.. Ja minä, kun oon aloittanut dieetin.. Ni miten mie maltan olla syömättä hirveästi.. Varsinkin kinkku ja perunalaatikko
.
Mutta nyt kahtoo salkkarit kovolta. Sitten pitäisi jo mennä nukkumaan.. Jos aion huomenna jaksaa ruveta tekee pipareita. Mutta, kun ei väsytä.. Ja olen tottunut menee nukkuu klo 1-2 aikoihin.
Red Dragon & Tessa 1kk1päivä :heart: