**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

NinniNuppunen: Nyt siulla on tuo ihana vaihe meneillään, mikä mulla oli vähä aikaa sitten :D :whistle: Kyllä vauveliini sieltä kohta tulee :D

Ketkäs ne oli halukkaita siihen painonpudotus urakkaan minun kanssa? Eikös se ollut, että heinäkuun alkuun mennessä pitäisi olla pudottanut oman tavoitteen verran? :wave:

Se pino varmaankin pitää tehdä tuonne laihdutuspuolelle. Haluaako joku sen tehdä? Millä otsikolla?

Ja asiasta kolmanteen. Kuka haluaisi ruveta tätä pinoa päivittämään?

Huomenna olisi Tessan nla klo 13 ja klo 16.30 on naisten päivien suunnittelupalaveri. Ajattelin vaunuillen mennä kaupunkiin ja ottaa vauveliinin kokoukseenkin mukaan. Mutta missähän mie olisin tuon väliajan :/ .

Mitäs muille kuuluu? :wave:

Tänään kävin neuvolassa ja kaikki ok. Sf-mitta oli pienetynyt 0.5cm ollen nyt 36cm. Vauva oli jo kiinnittynyt ja hyvin asemissaan. Sisätutkimuksen pyysin terkkaa tekemään ja sanoi, että kohdunsuu oli pehmeä ja auki 2cm, pituutta oli 2cm. Yritti oikein pyöritellä ja ärsytellä sitä, jos vaikka auttaisi käynnistystä. Mulla, kun ei ole supistellu kunnolla kahteen viikkoon. Maha on vain melkein koko ajan kipeä, tasaista menkkajomotusta ja pimpsakin on kuin tulessa koko ajan. Maanantaina seuraava aika ja jos ei meinaa tilanne muuttua, niin laittaa vielä äitipolille tutkittavaksi. Toivottavasti syntyisi ennen maanantaita!

RD: Joo tämä olotila on kyllä yhtä herkkua. :kieh:

Emiliina: Sie se taisit saada nyytin kainaloon. :heart: Jospa miekin saisin kohta. :whistle:

~~NinniNuppunen ja prinssinakki rv 40+1 :heart: ~~

Tänään oli pienokaisella nla, punnitus. Vaihtoi vaakaan patterit.. Ensimmäinen mittaus näytti: 4 kg (eli perjantaista olisi tippunut vähä päälle 100g), toinen mittaus näytti: 3990 g ja kolmas: 3930 g. Eli paino vain neidillä tippui ja tippui :whistle: .

Sitten nla-täti, että ei pidä kyllä paikkaansa, koska kyllä tunnen jo sylissä pidellessä, että painaa kyllä enemmän enemmän. Haki toisen vaa'an, joka näytti: 4370g :heart: .

Klo 12 lähdin kävelee (nla klo 13) ja nla:n jälkeen kävin kirjastossa, lindex:illä & cm:ssä kiertelemässä ja hyvä eväästä otin mukaani kinkkupaninin ja menin Tessan kanssa Isomummon luona käymään. Näki miehen mummokin prinsessan ensimmäistä kertaa. Mitä nyt kantokopasta näkyi.

Sen jälkeen menin naisten päivien suunnittelupalaveriin ja klo 19.20 tulin kotiin. Eli tänään tosiaan on tullut käveltyä yhteensä 10 km. Kunpa tuo neitokainen tuolta kohta heräisi.

Mies on tyttöjen kanssa mökillä. Siellä on myös anoppi ja miehen täti miehensä kanssa. Mies laittamassa uutta perää autoon ja kohta kai heidän pitäisi kotiin tulla. Ihanaa, saadaan oma auto käyttöön :D. Eihän me olla kuin kuukausi oltu ilman. Enpä mie silleen kaipaile, koska oon tottunut kävelemään.

Mutta laittaa tytöille iltapalaa valmiiksi, jotta pääseevät sitten nukkumaan. :wave:

RD: Mie taisin muuten hulluuspäissäni ilmottautua siihen painonpudotus urakkaan. :ashamed: :whistle: Mutta pinoa en kyllä jaksa alkaa perustaan. :ashamed: :snotty: Paino on noussut raskauden aikana 16.5kg. Eli se pitäis pudottaa ja päälle vielä reilu 10kg. :headwall: Ahdistaa jo ajatuskin urakan suuruudesta. En todellakaan pysty pudottamaan tuota määrää heinäkuuhun mennessä. :LOL:

Heipsis!

NN Sie se tiukasti pysyt vaan yhdessä koossa. :D

Emiliina se on tosiaan tainnut vauvan hakuun lähteä kun ei ole aikoihin kuulunut mitään.

RD Mie voisin ilmottautua painonpudotus urakkaan mukaan, 20 kiloa pitäs saada poies, tosin ens kesään mennessä ei taida tapahtua kuitenkaan, kun en uskalla mitään dieettiä aloitella. Liikunnalla meinasin saada vähän tippumaan. Tuosta pinon perustamisesta ja päivittelystä ei ole kyllä kokemusta, mutta voisin mie yrittää jos vähän saa neuvoja. :)

Meillä oli se neuvolalääkäri eilen ja miulla jälkitarkastus. Helmillä oli kaikki ihan ok. Painoa oli 5995 g (3850g), pituutta 56 cm (49cm) ja pipo oli 40 cm (35cm). Eli hienosti kasvanut. Mie sain lähetteen ultraa, että kattoovat onko tuonne kohtuu jäänyt jotain ylimäärästä, kun tuo jälkivuoto ei ota loppuakseen. Muuten kaikki ok. Kävin viemässä todistuksenkin tuosta jo Kelaan, että saapi sitten rahaa jatkossakin. :)
Helmi on alkanut nyt jutella ihan kunnolla ja masullaan ollessa nostaa päätään. Kohta se jo viilettää pitkin lattioita, miun pieni vauva. :'( Tässähän alkaa jo pukata oikeesti vauvakuumetta, ainakin niinä päivinä kun ei ole kaikki kuorossa huutaneet koko päivää. :p

AngelEyes ja Helmi 7 vkoa

Tääl on nettitauko meneillään ku pääsen nettiin vaa anoppilan koneelta.. Meide kone on huollossa (emolevy kai meni).

Mut rakenneultrassa kaikki hyvin!! Painoarvio 335g ja sukupuolta ei haluttu tietää. Siel se meidä pieni myttymme vaa liikuskeli ja 5 ihanaa kuvaa saatii mukaan =) Maitoakin on alkanu jo vähä tihkua. Eli semmosia tänne kuuluu, tänää poksahti vkotkin!

Toivottavasti pääsisitte synnärille kaikki, jotka ootta nii pitkällä.. Vai olikos muita kuin NN? En oo ehtiny oikei lukkee mitää ku nii vähä koneel.. Mut jossai vaihees taas tuun entistä ehompana ja luen kaikki :D

SS & mytty 21+0!!

moi!
mä olen ollut viiko koneelta pois :O mut joo tässä syy miks, ajattelin tulla ilmottelemaan,
viime lauantaina mulle nousi kuume ja samalla alkoi oikean hartian pistos hengittäessä, pahoinvointi yltyi ihan mielettömäksi, ja sunnuntaina olin siinä kunnossa että makasin veskissä ja vaan oksensin ja itkin, ip:llä sitten vihdoin lähdin päksiin päivystykseen, ja sisällehän mä jouduin, crp oli 60 ja olin aika pahasti kuivunut, eilen illalla vasta varmistui että keuhkukuume oli mun sairaus, antbioottia kyllä sain suoneen jo keskiviikosta alkaen kun crp oli jo 90, tänään pääsin kotiin, olo on vieläkin todella väsy, 5m kun kävelee täytyy jo pysähtyä hengittämään mutta voiton puolella siis olen, kahteen päivään ei ole kuumetta ollut, ma oli siis myös se ultra ja siellä oli täysin viikkoja vastaava vauveli, hyvin itsepäinen tapaus, ei olisi tykännyt ultrauksesta ollenkaan mutta kaikki oli hyvin, seuraava ultra on sitten tammikuussa, rakenneultra, nyt pitää mennä huilaamaan tulen kommentoimaan muiden juttuja varmaan huomenissa tai kunhan jaksan.

umayya + siiri 11+4

tere!!!

koitahan parannella nyt itses kuntoon umayya!! tsemppiä!

RED mä ainaki ilmottauduin mukaan kilojen karistukseen ja oon vieläkin messissä!
Oon päässy hyvään alkuun, vaikka oonkin vaan herkutellut! :p imetys vissiin tekee tehtävänsä eikä onneks tullutkaan enempää kuin muistakaan.
mä painoin syntymäaamuna 72,5 kg ja nyt hiukan vajaat 2 vkoa takana niin 65,0 kg!
että toivotaan, että sama tahti jatkuu niin ei jää kuin pari/muutama kilo mitkä pitää oikeen tiputtamalla tiputtaa!
Ihanaa kun pääsee kävelemään! Olo alkaa tuntua taas pikkuhiljaa normaalille tai siis ainakin kroppa on MUN.

juu eihän tänne meinaa keritä millään, meillä isi on ollut nyt nämä 2 vkoa isyyslomalla niin sekin selittää että on tehty kaikenlaista muuta kuin oltu koneella. kivasti tämä alkaa pyöriä kolmenkin kanssa...mutt mitenhän mun käy kun oon ens viikolla YKSIN! hui :D

eli palaillaan,
niin poika on edelleen rauhallinen, tissi maistuu ja osaa vähän nukkuakin ;)

Kyllä vain, nyytin haku reissuun sitä päästiin sitten sunnuntai-illalla ja meille syntyikin poikavauva maanantaina klo 8.47 :heart: mittaa pikku herralla oli 48 cm ja painoa 2955 g :heart: eilen päästiin kotiin ja kaikki hyvin! Poika syö parin kolmen tunnin välein, muuten on perustyytyväinen, vaikka tempperamenttiakin löytyy :) Tästä se ihana vauva-arki sitten alkaa :heart:

NN vieläkö olet yhdessä kasassa? Lähetän sinne paljon kipeitä suppareita! :wave:

Emiliina ja Prinssi 5 vrk :heart:

Emiliina: Sydämelliset onnittelut pikku prinssin johdosta! :heart: Otit sitten varaslähdön ja jätit miut yksin kärsimään! :kieh: :LOL: Joo eli kasassa ollaan edelleen. :/ Kaikesta yrityksestä huolimatta. Nooh, kyllä se joskus tulee. :whistle:

umayya: Voi reppana! :hug: Koitahan siellä toipua ja parannella itsesi. :hug: :flower: Ja hyvä kuulla iloisia ultrakuulumisia. =)

Pamu: Kiva kuulla kuulumisianne. Kyllä se arki lähtee sujumaan yksinäänkin. :hug:

~~NinniNuppunen ja ulostulopelkoinen poika rv 40+3 :heart: ~~

Täällä neidillä on alkanut masuvaivat, kiitos d-vitamiinitippojen, jotka aloitettiin maanantaina. Eilen kävin hakemassa jekovit-tipat, että jospa niillä helpottais. Neiti ei pahemmin tykkää nukkua.. Mieletön piereskely yms..

Enpä ole jaksanut pahemmin tehdä mitään.. Oon vain ruoan tehnyt, petivaatteet vaihtanut lapsille ja laittanut likaiset petivaatteet pyörii koneeseen. Ja siivonnut keittiön pöydät.

Pitäisi joku päivä imuroida ja pestä lattiat.. Sitten pitäisi leipominen aloittaa.. Nämä on näitä mun suunnitelmia, mutta kahtoo milloin on voimia toteuttaa. En tykkää öisin herätä kolmen-kahden tunnin välein :whistle:

Voinhan se miekii tehdä pinon tuonne laihdutuspuolelle, mutta AE: vieläkö olet halukas? Mikä laitetaan pinon nimeksi? Ja sovitaanko joku tietty punnituspäivä vai jokaisella on oma tietty punnituspäivä? Itse oon ajatellut ottaa perjantain punnituspäiväkseni.

Ja jokainen laittaa itse vaikka jonkin tietyn kilomäärän, jonka haluaa tiputtaa jne.

- Red Dragon & Tessa -

Huomenia! :wave:

Emiliinalle hirmuisesti onnea pikkuisesta pojasta. :heart: :flower:

NN Siulle tsemppiä loppuajan kärvistelyyn, ihana masu siulla on. :)

RD Jos sie haluat niin laita vaan se pino pystyyn, kun siulla on kuitenkin enemmän kokemusta tuosta pinon ylläpitämisestä. :) Mie saatan vaikka sössiä koko homman. :D Miulle ainakin sopisi että on joku tietty punnituspäivä.
Ihania kuvia olit laittanut tein neideistä. :heart:

Käytiin eilen isomummoa moikkaamassa, alkaa olla jo sen verran vanha että pitää yrittää näitä naperoita käyttää siellä kun ei tiedä millon on viimenen kerta. No kuitenkin oli aika kauhea reissu sitten loppujen lopuksi. |O
Keli oli ensinnäkin tosi ihana, hirmuinen määrä sohjoa tiellä joten köröteltiin sitten kuuttakymppiä koko 30 km matka tuonne. Mies oli sellaisessa koulutuksessa joten ei ollut mukana ollenkaan. Päästiin kunnialla perille kuitenkin, vaikka pari kertaa meinasi auto pyörähtääkkin. Oltiin sitten kylässä ja lähdettiin takaisin niin että seitsemän maissa ehdittiin miestä hakemaan jäähallilta.

Oltiin vähän etuajassa ja kun Helmi alkoi heti huutamaan kun auto pysähtyi niin ajattelin ajella ympäriinsä niin pitkään että mies tulee. Vähän aikaa ehdittiin ajella kun kakkonen valitti että mahaan sattuu ja on oksettava olo. Samantien oksensikin sitten autoon.

No ei auttanut muu kuin auto parkkiin tien viereen, kakkonen keskipaikalta äkkiä ulos oksentamaan, esikoinen otti sitten Helmin rievun ja alkoi siivoomaan suurimpia oksennuksia pois penkiltä ja lattialta, Miia heräsi kesken unien siinä ja alkoi huutamaan ja siitä sitten Helmikin hermostui ja alkoi myös huutamaan. Oli varmaan sillä vaunulenkeilijällä, joka siitä mein ohi meni, ihmettelemistä kun yksi yrjöää tien vieressä, toinen heittelee mattoja ulos autosta, kaksi pikkuista huutaa ja mie yritän siinä vielä neuvoa esikoista tiukalla äänensävyllä. :LOL:

Lapsien kanssa autoilu on välillä tosi kivaa. :p

AngelEyes ja Helmi 8 vkoa

emiliina suurensuuret onnittelut pojan pallerosta :heart:

AE voi kääk, mikä reissu, mut silti kiitos tuli hyvä mieli, tykkään aina lukea lasten kanssa sattuneista tapahtumista ja alkoi hymyilyttään :LOL: :D

RD ihania kuvia :heart: voi vitsi teidän tyttöjä :)

itse täällä mietin että pitäsköhän soittaa lääkäriin kun tuo kipu hengittäessä tuli nyt takasin vaikka se oli jo poissa, jos toi kuuri ei purekaan..

umayya + siiri 12 POKS! YES!! :D

Umayya Oli joo aika reissu. Unohtui tuosta äskeisestä viestistä toivotelle siulle paranemisia. :hug:
Kuulosti aika hurjalle tuo siun keuhkokuume, sen kanssa ei kyllä ole leikkimistä, että jos tuntuu ettei olo korjaannu niin lääkärille vaan. Miulla oli lapsena keuhkokuume ja muistelisin että oli tosi pitkään sen jälkeen kun oli parantunut, sellainen pistävä kipu tuolla keuhkossa kun vähänkin hengästyi.

AE kiitos :) soittelinkin tossa äsken lääkäriin ja hoitaja sanoi että ilman muuta heti vain sinne näytille, labrat varmaan ottavat jne. mulla ei ole ikinä ollut keuhkokuumetta niin on vähän hakusessa että että mitä pitää seurata, mut sano että kipu on aina huono merkki..

joten palaillaan :wave:

Yhteistyössä