Ihanaa talvista sunnuntaita :xmas:
on ihan joulufiilis päällä kun lunta pyryttää ja maa on ihan valkoisena :xmas: mä olen kuunnellut viimeiset 4 joulua antti tuiskun joulu CD:tä ja nyt en löydä sitä mistään
en tosiaan muuten tuiskua kuuntele, mutta se sen joululevy on aivan ihana :heart: toivottavasti löytyy vielä jostan :saint:
kauheesti ei ehdi kirjotteleen, mutta teidän kuulumiset käyn silti aina lukemassa :heart:
AE teidän helmi on kyllä ihana pieni peikkotyttö :heart: mahtava määrä hiuksia
pamu onnittelut potran pojan syntymästä!!! :heart:
RD teillä onkin mennyt hienosti
kovasti sulla on suunnitelmia, hyvä vaan jos jaksat!! joo olen nähnyt nuo molemmat leffat ja tuo PS. rakastan sinua oli kyllä ihana!! katoin sen joskus rv 12 ja voin sanoo, että ei ollut edes 5 minuuttia, ettenkö olis itkenyt :'( juri sopiva raskaana oleville
NN sinne voimia huonon olon kanssa :hug: ja josko nuo supparit muuttuisivat kunnolisiksi ja pääsisit itse asiaan :saint:
täällä kanssa yksi joka kuumeilee kakkosta :wave: ajattelen jo nytten hankintoja niin että menisi sitten kakkoselle samat yms.. kyllä sitä pitää heti alottaa sitten synnytyksen ja imetyksen jälkeen. tässäkin meni niin kauan että tulee muuten liian iso ikäero :/ no jospa sais tän raskauden kunnialla loppuun niin ajatellaan sitten enemmän
SS hyvä että oli kaikki hyvin vauvalla!! mua pelottaa kanssa tuo liukkaus, kun muutenkin on niin sählä, niin mahan kanssa tulee sählättyä vielä enemmän :ashamed: eikös teillä ole rakenneultra keskiviikkona..? tsemppiä sinne!! aiotteko kysyä sukupuolen??
tänään mies tunsi ensinmäiset potkut :heart: itse on tuntenut päivittän jo yli kahden viikon ajan. käteen taisin tuntea viime viikolla ja tänään taas oikeen kunnolla :heart: kyllä tuli paniikki kun pariin päivään ei tuntunut kunnon liikkeitä
dopplerilla sain heti sydänäänet kuuluun ja seuraavana päivänä liikkeetkin tuntui taas hyvin. ehkä kaveri potki sitten äitiä selkään
milloin muuten pitäisi tuntea liikkeet sen 10 kertaa tunnissa?? onko se vasta ihan lopussa..?!
oikein ihanaa talvista sunnuntai-iltaa kaikille mammoille :wave:
JJ-t ja masu 21+2