**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

RD ihana nimi!

Semmosta mie aattelin kysyä, et kuin monella sykkeiden perusteella on tullu "oikeeta sukupuolta oleva vaavi"? :D Eli kui hyvin sykkeet pitäny paikkaansa? Ja missä vaiheessa sykkeet muutenkin jo laskevat sen verran, et voi jotain päätellä (jos haluaa niihin uskomuksiin uskoa)?? Kun alkuraskaudessaha muutenkin on aina korkeammat sykkeet.

NN täällä pojalla on mielestäni kieli näyttänyt aikalailla alusta samalta, en nyt vain muista, koska ensimmäisen kerran kiinnitin huomiota siihen. Välillä kielessä näyttäisi olevan niin selvästi sammasta, mutta sitten taas toisessa hetkessä näyttää suht normaalilta, joten on sitten ehkä vain maitoa. Kysäisen kanssa asiasta ensi neuvolassa :) minulla alkaa tosissaan nostella vauvakuume taas päätään, mutta tiedän että miestäni en saa siihen ajatukseen mukaan ihan heti. Eikä tässä toisella ookaan kyllä kiire, nyt pitäis vain osata päättää ennen jälkitarkastusta, että minkä ehkäisyn sitä ottais käyttöön :/

SS meidän pikkuisella sykkeet heitteli ainakin 135-165, joten niiden perusteella ei kauheasti voi sanoa. Toki kävihän se tuolla aika alhaalla, ja poikahan sieltä tuli, mutta en usko että niiden perusteella voidaan sanoa sukupuolesta mitään.

rd: onnea tytölle kauniista nimestä!

minä olen ihan paniikissa. varattiin miehen kans lauantaiks hotelli ja poika jää ekaa kertaa yöks ilman meitä.. miten mie selviän!? ja miten poika selviää? taidan peruu koko reissun.. oon ihan höpsö koska matkaa hotellilta meille ei oo varmaan kun 5-10 kilsaa ja päästään vaikka yöllä taksilla himaan jos tulee ongelmia ja silti panikoin jo nyt näin paljon :(

Heippa!

nea85 Se on kyllä rankka paikka jättää pikkuinen ekaa kertaa yökylään, mutta uskoisin että vauvalla ei ole hätää ja kyllä siekin siitä selviät. ;) Älä nyt ainakaan vielä mee perumaan hommaa, vaan katselkaa mitä tapahtuu. :)

RD Ihana nimi tuli tein pikkuiselle, varsinkin toinen nimi... ;)

NN Syntymästä asti on mein neiti ollut tuollainen pörröpää, ei ole hiuksia lähtenyt, vähän on vaalentuneet mutta ei muuta muutosta. Miialla oli kanssa kunnon pehko, samoin toisella pojalla ja kaikilla on pysyneet päässä.

SS Kyselit tuosta sykkeestä, meillä sykkeet vaihteli tuossa 130 - 140 välillä, en tiiä voiko noista mitään päätellä. 140 oli enemmän sitten loppuajasta.

Käytiin neuvolassa eilen Annin kanssa. Sai ensimmäisen rokotuksenkin jo. Painoa neidillä oli 7130 g ja pituutta 60 cm. Tasaisesti kasvaa siis pikkuinen. Sammakseen saan nyt sitten uuden lääkkeen, jos vaikka auttaisi paremmin. Rokotuksesta ei onneksi näyttänyt tulevan mitään sivuvaikutuksia, eipä mein lapsille yleensä oo kyllä mitään noista tullutkaan.

Nyt siivoilemaan, jos vaikka saisi jotain aikaiseksikin. :)

AngelEyes ja Anni 3 kk

Täällä tänään oli jälkitarkastus. Lääkäri kirjoitti jazz-pillereille reseptin.. Katsotaan aloitanko :whistle: . Pelkään mielettömiä mielialanvaihteluita ja jos seksihalut sitten taas häviää. Nykyään olen kuin durasell-pupu :whistle: . Ja olen alkanut pitämään miestä tyytyväisenä :D.. Mistä mies tykkää kovasti.. Itse en ole "siitä" hommasta niin tykännyt.. En ole kuin kerran aikaisemmin tehnyt.

Eipä jälkitarkastuksessa ollut sen ihmeämpää. Hemoglobiini oli 142. Noussut normaaliksi. Verenpaine 104/76, josta sanoi, että hieman matalahko. Ja paino 68,3 :ashamed: .. Ja mittas viel sil vanhan aikaisella vaa'alla. Ja olin jo ennen joulua 65 kg.. Piti kotona käydä vaa'alla, ni se näytti: 67,8 kg. Eli onneksi vähän ees vähemmän.

Mie kävin tytöt viemäs päiväkotiin, jonka jälkeen menin tunniksi salille ja sit jälkitarkastukseen.

Kotona sitten siivosin keittiön, vaihdoin tytöille puhtaat petivaatteet, viikkasin puhtaat vaatteet kaappiin ja pesin sitten petivaatteet.

Kun haettiin tytöt päiväkodista, menimme sen jälkeen käymään anopin luona. Oli hauskaa lähteä pois, kun minulle tuli soitto, että olenko tulossa suunnittelee naistenpäivää.. Olin unohtanut ihan kokonaan :whistle: .

Huomenna olis tarkoitus mennä 1h salille + bodypump + fitness pilates -tunneille. Riippuen, onko paikkoja.

Täällä aamulla mittari näytti melkein -25 astetta. milloinkohan vähän vähemmän olisi pakkasta..

millukalle onnittelut :heart:

muuten en kerkiä taaskaan kirjottamaan, mä ihan oikeesti tuun joku päivä :ashamed:

mutta, meille luvattiin tyttöä tänään rakenneultrassa :heart: ja kaikki siellä siis oli hyvin!
nyt pitää mennä syömään, mä voisin syödä ihan koko ajan :p :ashamed:
ja ihan mitä vaan

umayya + siiri 18+0

Kuvapäivitys kun viikot poksuu...

Umayya: Ihanaa, pikkurinsessa! Onnea!

nea: Miten hotellireissu meni?

RD: Mä ajattelin kans kokeilla synnytyksen jälkeen Pilatesta. Mitä tykkäsit? Kuinka raskasta on, voiskohan piankin synnytyksen jälkeen aloittaa?

Oho mitä kello on! :eek: Äkkiä nukkumaan...

Pixie ja Pikkiriikki 35+0

pixie: kaunis kuva. oon kateellinen kyllä sun kropasta. hotelliyö meni ihan kivasti. jos ei oltas oltu alakerran baarissa kolmeen asti niin oisin saanu nukuttuakin kokonaisen yön mut nyt jäi sit taas yöunet kuuteen tuntiin. mut pojalla oli ollu kaikki hyvin. maha oli vähän vaivannu kun sillä on ollu nyt sillon tällön maha kovalla mutta muuten kaikki oli menny ihan hyvin. nyt ei oo kyllä taas tarve päästä mihinkään seuraavaan pariin kuukauteen niin sit poika onkin jo isompi ja on sit helpompi jättää hoitoonkin vanhempana.

Nea: Kiva kuulla et meni hyvin. Kyllähän baarireissu aina kunnon yöunet voittaa. :D Ei mut, oikeesti, hyvää se ulkona käyminenkin aina välillä tekee. Ja kyllä niitä kokonaisia öitä pääsee pian taas nukkumaan ilman hoitoonviemistäkin, se vauva-aika on yllättävän lyhyt. Voi ku osaiski taas nauttia siitä eikä vaan odottais et vauva kasvaa ja oppii kaikkee uutta. Mut ku sekin on niin ihmeellistä, seurata toisen kehitystä. :heart:
Mulla taitaa olla vähä romanttiset muistikuvat tosta vauva-ajasta. Mahtaakohan iskeä todellisuus kasvoille tän raskaushormonihöttöajan jälkeen. :LOL:

Öh, mun piti lopettaa ulkona syöminen mut pakko lähteä kun on nälkä enkä jaksa laittaa mitään. No menköön nyt vaikka sen piikkiin et tänään saa juhlistaa ku äippäloma alko! =)

Pixie: Pilatesta pystyy raskauden jälkeen aloittamaan. Jostain olen jopa kuullut, että pilates olisi hyvää harjoitusta raskauden jälkeen, koska siinä harjoitellaan niitä syviä lihaksia.

Itse tykkään enemmän sellaisesta, jossa saa hien kunnolla pintaan ja ollaan enemmän liikettä. Joten itse en tule pilateksessa käymään kuin silloin tällöin. Kyllähän se tehokasta on jne, mutta jokin ei vaan siinä ole minun juttu. Enemmän tykkään tuosta bodypumpista :D

Sie oot jo hurjan pitkällä :D. Joko on minkäänlaisia tuntemuksia synnytyksen suuntaan? Kaunis maha!

umayya: Sullahan oli sitten oikea tuntemus, että tyttö tulee :D. Onnea! :flower:

SuukkoSuulle: Kyllähän tuo ukko vieläkin puhuu siitä, että neljäs vain alulle.. Mutta ei vielä.. Ennen kuin on isompi asunto ja mie oon päässyt joskus painotavoitteeseeni
:whistle: Joka ei kyllä tuu koskaan tapahtuu, mutta haaveessa on hyvä elää.

Asiasta kolmanteen.. Yritän tehdä katoamistempun täältä palstalta melkein kokonaan.. Ainoastaan vaikutan tuolla laihdutuspuolella.. Että etsisin pinon päivittäjää? Onko vapaaehtoisia? Minut kyllä löytää siis laihdutuspuolelta, jos haluaa rupatella, tutustua lisää, ja tietenkin y-viestien kauttakin. Mutta facebook:issa näköjään tulee nykyään oltua enemmän :D. Joten, jos haluat tutustua minuun paremmin, olla kaverini, ota y-viestillä kiinni :D

Kiitos RD vastauksesta tohon pilates-asiaan. Sitä sitten alottelen heti kun saan lantiopohjanlihakset synnytyksen jälkeen kuntoon. Mä tykkään kans bodypumpista, oon käyny siinä jonkun viitisen vuotta. Nyt ajattelin kyl jäädä tauolle, viimeviikkonen tunti sai jäädä vikaks vähäks aikaa. Äitiyslomaki alko, ei mun enää tartte jaksaa. :D

Maha on tipahtanut tosi alhaalle mut muuten ei tunnu et synnytys olis lähellä. Tiistaina lääkärineuvola, tuun sit kertoon kuulumisia. :wave:

hui kun pino on tippunut :eek:
kiitos kaikille onnitteluista!

minä voin vaikka päivittääkin.. teen tässä jossain vaiheessa uuden pinon sitten, het kun on aikaa :)

pixiellä aivan ihana masu :heart: mun oma on aika outo kahden pojan jälkeen, leviää vaan kummasti, hassua kun pojista oli sellanen pallo tossa edessä.. voisin itekin laittaa masukuvaa kunhan saan miehen ottamaan..

RD aivan ihana nimi :heart: heitin yksärillä sinuu, mä ainakin haluun tutustua paremmin =)

SS aika menee ihan mahottoman nopeaan, en ole kerennyt miettiä kunnolla koko raskautta ja kohta se on jo ohi.. toivottavasti ei jää viimeiseksi.. :whistle:

päätin että aloitan äippiksen varhennettuna, on vähän hankala tilanne töissä niin pääsen helpommalla ja onhan mulla sitten 8 viikkoa lomaa mitä voin pitää vielä siihen päälle. jotenkin hurjaa kun n.12 viikkoa enää töitä.. mut nyt pitää taas mennä hetkeks..

anteeksi kaikille kelle unohtui kommentoida..

umayya + siiri 19+2

Yhteistyössä