Millukka: Oikein paljon onnea! :flower: Alustavia tietoja vain kehiin, niin lisäilen tuonne etusivulle!
mama-84: Oikein paljon onnea plussan johdosta sinullekin! :flower: :hug: Kyllähän tänne mahtuu lisää porukkaa!
JJ-t: Otahan rauhallisesti. Voimia sinulle! :hug:
Emiliina: Puolukkamehun pitäisi olla sokeroimaton. Eli mielellään ihan vain puolukoita haarukalla tilsittynä ja sitten topspuikolla kieleä pyyhkien. Vichyvettä/sitruunaa ei suositella käytettävän. Varsinkaan sitruunaa, kun on allergisoiva hedelmä. Ja itse kysyin reseptillä olevaa lääkettä sammakseen. En saanut sitäkään, kun pitää olla puoli vuotias. =(
umayya: Ihana kuulla sinustakin. Sie oot jo noin pitkällä!
AE: Vauvakuume jyllää täälläkin, jopa molemmilla.. Mutta ei vielä.
Ihanat hiukset Annilla! :heart:
En mie täältä ole mihinkään hävinnyt. On vain niin kiirettä pitänyt, että en ole minnekään pahemmin kerennyt kirjoitella. Ja tuolla vauva-puolella, kun ei mulle niin hirveästi vastailla, niin sielläkin olen vain käynyt lukemassa.
Joulu meni meillä mukavasti. Anoppi ja miehen veli olivat meillä joulun. Neidit sai ihan mahdottomasti lahjoja. Eivät he kyl niin kilttejä oo olleet
Uusi vuosi ja uudet kujeet. Uuden vuoden aattona oli tarkoitus, että mennään mökille saunomaan, roomalaisia poksauttelee (tai tytöt sai niitä ammuskella, joita jäi viime vuodelta) ja viettämään iltaa.
Nuorimmaisella oli tuolloin neuvola ja mitat oli 2,5kk:n nla:ssa 31.12.2008:
Painoa: 5655 g (18.12. oli 5290g)
Pituutta: 58 cm (ei ollut kasvanut)
Päänympärys: 41.1 cm (18.12. 41 cm)
Onhan neiti kasvanut syntymästä jonkin verran:
Eli 10.11. painoi: 3990 g, pituutta 51 cm ja päänympärys 38 cm.
Neuvolasta, kun kotiuduttiin, niin sähköt oli mennyt kahdesti. Ja alkoi ihana myräkkä.. Lähdettii klo 16 aikoihin sitten mökille päin ajelee.. Ja silloin se viima ja myrsky alkoikin kunnolla ja sähköt meni laajalta alueelta.
Näköetäisyys ajaessa oli 50m.. Sitä ajettiin sitten 20-30km/h. Suuri kuusikin oli kaatunut tielle. Piti sekin käydä kahtoo ennen kuin käännyttiin mökkitielle.
Ja kun mökille saavuttiin, tultiin siihen tulokseen, että on parempi jäädä sinne yöksi kuin miettiä, että päästäänkö edes pihasta pois, kun lunta pihaan tuli viiman johdosta kivasti. Piti viel vain kotona käydä hakee neidille maitoa ja petivaatteita yms mukaan.
Ilta meni kivasti ja yö hyvin. Mitä nyt 1.1.2009 alkoi menkat sitten! :$ Torstaina olisi jälkitarkastus, miten minä sinne nyt menen? Mie haluan raskaaksi, ni ei olisi kuukautisia
2.1. ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja lähteä käymään Ladylinella, kun jäsenyys kerta alkoi 1.1.09. Ajattelin mennä bodypump:iin, mutta paikat oli tottakai täynnä, kun sinne saavuimme.. Joten jäin sitten tutustumaan salin tarjontaan. Olin siellä sitten yli tunnin..
Portaiden alapäässä seisoskeli tyttö odottamassa jotain. Minun edellä käveli tyttö, joka puhui sen tytön kanssa joka odotteli.. Ja kuulin, kun sanoi portaiden alapäässä ollut tyttö: Peruutti.. Muuta en kuullut, mutta ajattelin, että kukahan peruutti ja minne.
Olin jo autolla, kun minulle huutaa se tyttö: Odota. Mie olin, että mitähän nyt, ei minulta ole kyl mitää taskuista tippunut. Tyttö minulle: "äiti peruutti teidän auton kylkeen"
Mie olin, että lasket varmaankin leikkiä.. Ei valitettavasti ollut. Onneksi ei ollut hirveän iso lommo.. Mutta kuitenkin. Oven lista ja siitä alhaalta ja ylhäältä taipunut jonkin verran.
Mikä on huvittavinta koko jutussa..
En tiedä muistaako kukaan, kun kerroin vuosi sitten meidän kolarista, jossa olisi meidän auto mennyt lunariin, mutta korjattiin itse, kun ei mennyt kuin valot, konepelti, purskuri ja jäähdytin taipunut vähän?
Silloin oli tammikuu, nainen ratissa ja volvo!
Kuten tälläkin kertaa: Tammikuu, nainen ratissa ja volvo!!!
Mikä kirous on meidän niskassa. Mitä tapahtuu vuoden päästä?!?
Mie oon sitä mieltä, että ketkä ei osaa farkulla ajaa. niin ostaa pienempi auto tai sitten olla ilman autoa.
Mie kiehuin sisäsesti asiasta. Minkä takia ei voi katsoa onko autoa lähettyvillä, johon saattaisi osua.
Onneksi oli rehellinen ihminen, eikä ollut poistunut vain paikalta. Poliisin vaimo oli kyseessä
Noh, saadaanpahan rahaa
. Tulee ainakin 600e tilille. Eli salilla käynti kannataa
. Melkein tienasin kahden vuoden kortin.
Uskaltaakohan sitä tänään edes salille lähteä, jos joku tunari päättää taas peruuttaa päälle.
Eilen oli meidän neidin ristiäiset. Mie viime viikolla ompelin keittiöön ylä- ja alakapat. Kaksi ikkunaa siis on. Isompaan ikkunaan viel puuttuu alakappa. En kerennyt toissa päivänä ompelee. Tilasin pitopalvelusta kinkku- ja kalavoileipäkakut. Pöydässä oli niiden lisäksi tarjolla torttuja, pipareita, täytekakku, suklaataskuja, keksejä, korvapuusteja ja tiikerikakku. Ja hirveästi meni pakkaseen!
Nimeksi meidän ihanalle Prinsessalle tuli:
Milka Evelina (lausutaan Eveliina) :heart:
Mutta nyt pukeutumaan. Lähdetään käymään mökillä ja sitten menen siskon kanssa ladyline:n. Sisko lähtee tutustuu ladyline:n.
- RD -
ps. Täällä mie mieluummin käyn kirjoittelee, ku täällä mulle vähän enemmän vastaillaan