**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

Huomenta!

nea85 Voi kuinka surullista. :'( Voimahaleja täältäkin siulle. :hug: Mie jouduin tuossa pari vuotta sitten viemään mein koiran lopetettavaksi, kun oli niin kipeä. Se oli varmaan kamalin asia mitä ikinä oon kokenut, katsoa kun hyvä ystävä vaan nukahtaa ikiuneen. Vaikkakin se onkin tuollaisessa tilanteessa parasta niin silti ei ollenkaan helppoa. :( Kyllä se jossain vaiheessa helpottaakin, mutta miulla ainakin vielä on kova ikävä mein Retu-hauvaa.

KP Ihanainen hauvavauveli teillä. :)

Mie oon ollu kipiä tässä pari päivää, nokka vuotaa, kurkku on kipee ja muutenkin ihan höntti olo. Pitäisi alkaa siivoilemaan joulua varten ja laitella koristeita yms. ja ei millään jaksaisi. Miulla ei oo yhtään joulufiilistä jostain syystä. Varmaan nuo ristiäiset vei jotenkin mehut, että ei jaksa joulusta innostua. :( No ehkä se tästä vielä kuitenkin.

Anni on alkanut höpötellä kovasti ja tänään harjoitteli tuossa kiljumista. :D Oli kyllä hauskan kuuloista. Sammaslääkekin on tehonnut hyvin, tämän viikko pitää vielä antaa vaikka kyllä on jo hävinnyt kaikki valkoinen suusta.

Joo, mutta nyt yritän aloitella siivoilua tässä, jos vaikka jotain saisi aikaiseksikin. :)

AngelEyes ja Anni 2,5 kk

Mokspoks.
Uskallankohan mä tänne jo tulla...Pixie on kyllä käynyt mua tänne komentamassa... :D :D
Plussasin tossa muutama päivä sit.
Tän hetkinen la on 8.8-09,mutta se varmaan muuttuu vielä,olettaisin niin.
Saas nähä alanko täälä oikeen urakalla poikkeilla,vai sillointällöin.
Mutta mukava "nähä" vanhoja tuttuja :wave:

Ninnurainen :xmas:

kp: Kuinka suloinen toinen on! :heart:

Mie eilen tein suklaataskuja :p , tänään korvapuusteja neljä pellillistä (niiden pitäisi riittää ristiäisissä). Tänään myös vaihdoin kahdelle kukalle ruukut, ku toisen ukko tiputti lattialle ja meni ruukku rikki. Ja toinen näytti siltä, että tarvii parannusta. Tänään piti tehdä myös kutsut ristiäisiin, mutta en mie enää niitä jaksa tehdä..

Pitää huomenna niitä yrittää tehdä.. Tai siis ne on pakko tehdä huomenna ja viedä postiin. Aamulla on Tessan neuvola. Sitten illalla on nuorisotyön johtokunnan jäsenten jouluruokailu :p . Mitenkähän mun dieetin käy.

Mutta nyt alkoi tuo pikku neiti ähistä. Vaipan vaihtoon siis.. On kakankin tehnyt.

Red Dragon & Tessa :heart:

Ninnurainen: Nonii, hyvähyvä! Tervetuloa! Mikäs on vointi? Joko ekoja oireita pukkaa?

Mä veikkaan et seuraava plussaaja on KP. On sit niin monelle kaverille käynyt niin että on hankkinut koiravauvan vauvakuumetta lievittämään ja heti perään plussannut kun on pikkuinen pentu saanut ajatukset hetkeks muualle. Toivottavasti käy niin. d =) b

Mä oon ollu koko päivän sisällä. Blaah... Askarrellut joululahjoja aikani kuluks. Tulee jo pitsinauhat korvista ulos. Mulla ei ole elämää. Tulis jo helmikuu... :headwall:

Sori valivalitus. :D

Kiitosta RD =)

No joo ja jaa...Mä en noista oireista oikee osaa sanoo.Välillä ihan vähän aikaa tuntuu että vois oksentaa.Ei oo niinku huono olo,mut hetken ajan tuntuu että ruuat potkii takas ylös.
Ja on välillä aka väsy.
Ja hetkittäin tissit on oudon tuntuset.
Mutta ei nyt sillain mitään oireita varsinaisesti oo.
Jos oliskin niin tää tuntuis vähä todellisemmalta :whistle:

Jos ette kerro kelleen,ni voin kertoo teille että täytin tänään 30 vuotta.Ja sain kuulkaas pidettyä tän vauva-asian salassa vaikka se tossa mielessä koko ajan pyörikin.
Että tässä tuli joulu ja synttärilahja samalla kertaa :heart:

Semmosta.

Huomenta!
Neuvolakuulumisia:

Paineet: 117/70
Turvotus: -
hb: Ei mitattu, viimeks 141
Sf: 27,5
paino: +306g

7 kiloa on nyt tullut ekasta punnituksesta ja se on 4 kiloa vähemmän mitä oli esikosta tähän aikaan. Terkan mielestä ok, mut mun mielestä tuntuu hurjan vähältä. Ton verran jäi jo synnärille, joten imetysvararavintoa pitäs kai kerryttää ettei mee sit alipainon puolelle kun se tippuu niin vauhdilla synnytyksen jälkeen. Jouluna aion kyllä syödä ihan hyvällä omatunnolla. :D :p

Sf-mittakin oli noussut keskiarvokäyrälle, vähä yli, ollen jo enemmän ku esikoisesta tällä viikolla. Pienuushuolet saa nyt sit unohtaa, mut pitääkö mun seuraavaks alkaa stressaamaan et tuleeko siitä yli nelikiloinen jos menee yliajalle... :x Ois mahtavaa kun osais olla stressaamatta mistään ees vähän aikaa.

Ninnurainen: Synttärionnittelut! :flower: Maailman ihanin synttäri- ja joululahja. :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:

Pixie ja Pikkiriikki 31+2

nea: :hug: Koitahan pärjätä. Ikävä on varmasti kova. :hug:

Tänne ei kummempia. Loppu tältä mammalta tietokoneella istuminen. :LOL: Aaro on kiltti vauva. Nyt vain muutaman päivän aikana ilmennyt sylittelykaipuu. Kitisee joka välissä ja, kun ottaa syliin, niin rauhottuu. Nytkin köllii sylissä. :heart: Meillä syöpötellään usein. Yleensä 2-3 tunnin välein, joskus erehtyy nukkumaan 4 tuntia putkeen ja silloin on kyllä tisulit koetuksella. :kieh:

-NinniNuppunen ja Aaro 13pvä :heart: -

Kiitän ja kumarran onnitteluistanne :)
Mä oon vuntsinu josko menin siihe varhaisultraan yksityiselle,että näkis asuuko mahassa kukaan ja onko sielä kaikki hyvin ja koska on laskettuaika.
Mulla on niin jotenkin semmonen tunne/olo,että en varmaan ees oo raskaana.Tai että ei tää jaksa pysyä mukana,tai jotain pahaa tulee kyllä vastaan :(
No,toivottavasti pelkään ihan turhaan.
Tosta ekasta oli niin vahvat oireet jo heti alussa että sen kyllä tiesi olevansa raskaana.
Nyt ei oikeen tiiä mistään.Harvoin ihan salaman nopeen hetken vähä oksettaa tai nänneihin sattuu.Mut eipä muuta.
Ja välillä mahaa vihloo tai repii.Niinku äskenki kun aivastin,niin repäs tuolta vasemmalta puolelta.
Kumpa vain kaikki menisi nyt hyvin :snotty:

ja ninnurainen: mene ihmeessä yksityiselle. mie kävin sillon kun poikaa ootin ja suosittelen. hintaa tuli noin 50e ja sain mielenrauhan kun näin pienen sydämen sykkivän. vihlaisuista älä ole huolissas. minuukin vihlo aina jos nopeemmin käännyin tai aivastin. ihanaa odotusta sinulle!

pitkästä aikaa palstalla ja heti sain lukea hyviä uutisia: Paljon onnea Ninnurainen!!!!

nea pahoittelut teille koiranne kohtalosta :'( aika auttaa, usko pois!! ja upeasti teidän pieni mies on kasvanut :heart:

ninninuppunen ihanaa olet saanut jo pienen syliisi :heart: teillä onkin sitten heti joulu yhdessä :xmas:

tulin tänne oikeastaan toivottamaan kaikille teille rakkaille palstasiskoille hyvää joulua!!! :heart: tässä pinossa me kaikki ollaan pitkään jo oltu ja tämä tulee elämään pitkään, siksi te kaikki olettekin tärkeitä virtuaaliystäviä!! niin pitkään kukin eri tilanteissa ollaan yhdessä palstailtu :heart:

IHANAA JA RAUHALLISTA JOULUA JOKA KOTIIN JA KAIKILLE MAMMOILLE JA VAUVOILLE!!!

JJ-t ja poitsu 25+4

Hyvää joulua kaikille ja kiitokset tästä vuodesta! Ihania olette! :heart: :heart: :heart:

nea: Hienosti poju kasvaa!

Ninnurainen: Mullakin on ollut tosi oireeton raskaus niinkuin tohon toiseen pinoon sulle kirjoitin. Ja silti kaikki mennyt hienosti. Älä huolehdi, hyvin se mennee. :hug:

Jj-t: Kiva kuulla susta pitkästä aikaa. =)

Jee, nyt joulun viettoon...

Pixie ja Pikkiriikki 32 tasan

Mulla ihan kummasti toissa yönä kasvoi maha... :eek:
Pojastaki se tuli silloin yhtenä yönä,mutta ei sentään ihan vielä näillä viikoilla.
Jos niitä nyt on jotain 7 -8 kasassa,en itekkään oikeen tiedä,niin eihän mahasta pitäs olla tietookaan...

Ninnurainen oho!! Jopas on iso maha viikkoihin nähden! :D Mut jospa se vaa turvottaa niin paljon. Mut on kyl komia :D :heart:

Täällä kärsitään jonkinmoisista suonenvedoista/krampeista aika useinkin. Ja kipu tuntuu aina etureidessä. Miltei järestään se on vasemmas jalas. Eilen tosin meinas iskee nilkan kohillekin sekä pohkeeseen. Mut sain onneks veettyä takas :D

SS & mytty 25+2

Voi pas*a mikä olo ollut tänään.Niin ihanaa ja kamalaa :LOL:
Oksentanu en oo,mutta karsee olo.Paleltanu ja väsyttänyt.
Ihanaa :heart: ällöttävää :kieh:
Harmittaa vaan ku ei sit ton pojan kans jaksa oikeen touhuta.
Mutta en valita.. :D

Yhteistyössä