**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

Paljon Onnea Plussanneille!

Ajattelin aloittaa tällaisen pinon, jolle oli toivomusta.

Aluksi voisitte kertoa itsestänne, monennettako haaveilette, synnytyssairaala ja laskettuaika.

Päivittelen pinoa parhaani mukaan.

Tervetuloa Kaikki Pinoon Mukaan, jotka tuntee kutsumuksen tähän pinoon!

(aukaisin sit toisen, kun en itse pääse tuohon toiseen pinoon)
 


5.12.2008
caffee81 - Odottaa toista lasta


8.2.2009
Mammutti-Mamma - Odottaa kolmatta lasta & synnytyssairaala HYS


18.2.2009
Pixie - Odottaa toista lasta & synnytyssairaala TAYS


1.4.2009
nti - Odottaa esikoista


3.4.2009
JJ-t - Odottaa esikoista & synnytyssairaala TAYS


10.4.2008
SuukkoSuulle - Odottaa esikoista & synnytyssairaala KHKS


24.4.2009
laala - Odottaa esikoista & synnytyssairaala TYKS


22.5.2009
Heidsu - Odottaa toista lasta


15.6.2009
umayya - Odottaa kolmatta lasta & synnytyssairaala PHKS


8.8.2009
Ninnurainen - Odottaa toista lasta


10.9.2009
Millukka - Odottaa viidettä lasta & synnytyssairaala HYS


Syntyneet


katrinainen
24.4.2008 Tyttö: pituutta 30 cm & painoa 3370 g

nea85
21.8.2008 Poika: pituutta 49 cm & painoa 2790 g, klo 7.09

kamiliya
8.9.2008 Tyttö: pituutta 48 cm, painoa 2960g ja pipo 33 cm, klo 4.35

Angel Eyes
6.10.2008 Tyttö: pituutta 49 cm, painoa 3855 g ja pipo 35 cm, klo 21.29

ipapii
8.10.2008 Poika

Minttu-Maaria75
31.10.2008 Tyttö: pituutta 51 cm, painoa 51 cm. Klo 16.31
[color/]

Rinzessa
5.11.2008 Poika: pituutta 49 cm, painoa 3160 g. Klo 8.15

Maotao
7.11.2008 Tyttö: pituutta 53 cm, painoa 4075 g. Klo 17.59[color]

Anzkuli
7.11.2008 Poika: pituutta 50 cm, painoa 3850g. Klo 2.18

Red Dragon
10.11.2008 Tyttö: pituutta 51 cm, painoa 3990g, pipo 38. Klo 11.55.

kutmula
15.11.2008 Tyttö: pituutta 52 cm, painoa 4140 g. Klo 10.54.


Pamu k
17.11.2008 Poika: pituutta 50 cm, painoa 3475 g. Klo 9.05.

Emiliina
24.11.2008 Poika: pituutta 48 cm, painoa 2955 g. Klo 8.47.


NinniNuppunen
8.12.2008 Poika: pituutta 54 cm, painoa 4155 g, pipo 36 cm. Klo 12.52.


Pienokaisensa enkeleille menettäneet:

tikruliini - kolmas
Millukka - viides rv 10+1
meilinde
Rouva Pikkumyy - viides (1.yhteinen)




Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

HYS = Hyvinkään aluesairaala
KHKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala




 
Kiitos RD uudesta pinosta. se vanha ei enää avatutunut tässä illalla, kun olisin tullut kurkkimaan miraclen kuulumisia. Toivottavasti hänellä kaikki hyvin.
Onnea caffee81 Ihania plussauutisia.
Kävin sitten iltakävelyllä kun oli niin ihana sää ja sain jopa ihan kunnon supistuksiakin aikaan. Ei tässä mitään huolta että vauva vielä syntyisi, mutta kiva jos paikat alkavat vähän kypsymään.
=)

Joko np-ultrat alkavat jännittämään? Nealla taitaa rakenneultrakin olla jo käytynä vai onko vasta tulossa?
 
Kopioin toisesta pinosta kun pitänee mennä nukkumaan kun voimat aika heikot..

Eiköhän se keskenmeno ollut. Nähtiin kuinka tuli siteeseen se meidän pienokainen, selvästi oli erotettavissa et ei se muukaan voinut olla.. ensin tuli paljon hyytymiä ja sitten sellainen pussukan tapainen alkio.. Tulin kotiin ja mies otti vapaata töistä et voi olla mun tukena.

Huomenna sit sairaalaan uudelleen ja ne ottaa verikokeita taas ja ultraavat ja sit ois varmaan lääkkeellinen keskeytys jos ei itsekseen tule kaikkea ulos... Puhui lääkäri siitäkin että yksi vaihtoehto että olisi kaikki hyvin ja sieltä alkio löytyisi mut en mä siihen itse usko enää yhtään, sen verran suurta on vuoto ollut ja oli se alkion tapainen möykky joka sieltä tuli et en usko et pikkuinen ois voinu elossa säilyä... Itkun purskahduksia tullut pitkin päivää ja olo on aika turta, tyhjä ja surullinen..
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
miracle :hug: :hug: en olisi millään halunnut tulla lukemaan tuollaisia uutisia, olet koko illan ollut mielessä :'( toivotaan, että pikkuinen selviäisi silti, eihän sitä koskaan tiedä. Olen kyllä kuullut, että joillakin on ollut todella runsasta vuotoa että normaalit siteetkään ei oo riittänyt ja silti kaikki on ollut hyvin. Toivon todella, että sullakin asia olisi niin. Paljon voimahaleja, tule sitten huomenna kertomaan, jos jaksat, mitä ultrassa nähdään.
 
Minut voi poistaa odottajista ja laittaa vaikka keskenmenon saaneisiin tai miten vain.. Eli nyt kävin lääkärissä, ottivat verikokeita ja ultrasivat. Kohtu ammotti tyhjyyttään.

Hyvää täs kuitenki on se et kohtu on varmaa suht kunnossa kun oli enää 13 mm limakalvoa ja alkio oli tullut itsestään pois (eli oli se se möykky mitä arvelinkin, siltä se kovasti näytti) ja verenvuoto on runsasta joten loputkin tulee varmaan itsestään pois. Jälkitarkastusta ei tarvita ja uudelleen voi yrittää sitten kun siltä tuntuu.. Että näin..

Kiitos kaikille tuestanne :) Eilinen oli aika helvetillinen pvä mut nyttemmin ei oikeastaan ole enää niin paha olo, oon niin tottunu oleen vahva elämässä ja selviämään hyvin ja eilen jo ku näin sen tulevan pois niin tiesin ettei siel kohdussa enää mitään ole. Pikkuisen on sitten onnellisempi olla enkelinä, siel se toivottavasti pilven reunalla istuu ja tietää kuinka paljon me oltais sitä rakastettu :heart:
 
katrinainen: joo mulla oli rakenneultra ja kaikki oli hyvin, sukupuolta ei saatu vielä selville.. onko teistä kukaan käyny aiemmissa raskauksissa tossa 4d ultrassa? jos on niin minkalaisia kokemuksia..? olen itse tuvennu miettii että pitäiskö sinne mennä..
olen ollut kipeenä pari päivää niin on jäänyt kirjottelu vähemmälle.
miraclelle laitoinkin jo viestiä tonne talviunelmasta haaveileviin. voimahaleja vielä sinulle :hug:
 
miracle :hug: Voimia! Tule pian takaisin!
nea en ole käynyt 4D:ssä mutta olen kuullut, että jos yksityisellä käy niin tarkasti tutkivat kaiken. Meillä täällä norjassa pyritään jo rakenneultrassa selvittämään sukupuoli ja erikseen pitää kieltää kertomasta jos sitä ei halua tietää. Onhan 4D:ssä tarkempi kuvan laatukin, kaikki jotka ovat käyneet ovat olleet varsin tyytyväisiä (siis kaikki jotka tiedän). Ihanaa, että teillä oli kaikki rakenneultrassa hyvin.
 
katrinainen: joo soittelin äsken yksityiselle ja ultra maksaa 200 e eli taitaa olla liian tyyristä touhua meille.. :$
olen vaan tosi harmissani kun ultraan sattui inhottava nainen jolla oli vissiin huono päivä.. ei kertonu oikeastaan mitään ja sukupuoltakaan ei ruvennu sen tarkemmin tutkimaan vaikka pyysin.. :'(
onkohan neuvolassa tiedossa vauvan pituus ynm..? kaipa ne tiedot on jossain ylhäällä mitä ultrassa selvisi?
 
nea85 harmi tosiaan, että teillä kävi huono tuuri ultraajan kanssa, mutta onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin. Onhan se mahdollista, että saat vielä myöhemmin uuden ultran, esim. koko arvion tai muun takia. On kyllä aika hurja hinta tuo 200 euroa. Huh. :|
 
Vissiin on vielä tullut tässä vähän aikaa sitten se, että tuosta 4D ultrasta ei saa enää Kelan korvausta ollenkaan. Itsekkin olisin sinne halunnut mennä, kun tämä on kuitenkin meidän viimeinen raskaus niin olisi ollut kiva muisto tuossa käydä. Mutta meillekin tuo hinta on kyllä sellainen että ei pysty mitenkään menemään. :(
 
angel eyes tosi harmillista, jos KELA-korvaus on kokonaan poistettu. :eek:
Monella ei esim. ole muuten ollenkaan rakenneultraa. 200 euroa on tosiaan ihan hirveän paljon ultrasta. Varsinkin, jos kaikki on muuten hyvin ja ultran haluaisi vaan nähdäkseen vauvaa tms.
Mulla saattaa olla vielä koko arvio ultra edessä, mutta taitaa meidän neiti olla jo niin iso, että vaikea on varmaan nähdä mitään erityistä. Eiköhän ne lähinnä varmaan vaan mittaile. Kohtahan tytön saa syliin jo ihan oikeastikin.

katrinainen ja ei niin-kirppunen enää 34+1
 
Mulla on se käsitys, että KELA ei korvaa ns. "hupi-ultria", mutta kylläkin ne 4D-ultrat, joihin on lääketieteellinen syy. KELA-korvaus riippuu siten myös aika pitkälti siitä, mitä ultran suorittaja sinne papereihin kirjoittaa!
 
Joo, näin se taitaa just olla että jos ei oo mitään erikoista syytä niin ei korvaa. Kaverille oli kyllä sanottu että yleensä siellä jotain sellasta löytyy, että saa sen korvauksen, mutta itse en ainakaan uskaltaisi lähtee ja jos ei ookkaan mitään syytä niin se ois 218 euroa, kiitos.
 
joo kysyin että tuleeko kelan korvausta ollenkaan siihen 4d ultraan niin sanovat että ei jos lääkäri ei oo määränny ultraan. eli kyllä tuo 200 on liikaa meille.. :whistle:
mut pitää nyt vaan odotella nauvolaa jos sit sieltä sais tietoa vauvasta. tosiaan se ultra akka oli ihan kammottava kääpä eikä mitään tietoja mulle kertonu. sano vaan että kaikki näyttäs olevan kunnossa.. mut pääasia tosiaan että kaikki on ok. ei pitäs minkunkaan valittaa ku tosiaan monella ei oo tilaisuutta ees käydä tossa rakenne ultrassa..
 

Yhteistyössä