**Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 2)**

emiliina kiitos, onneksi miehen lapset tulee taas viikonlopuksi niin ovat pienempien kanssa, saa huiliakin :) pääsevät toiset edes pihalle, äiti on niin väsy ettei jaksa raahautua pihalle :ashamed:
ja toivottavasti pääset pian hommiin, ei kai se tonttu siellä liian pitkään viihdy, mutta mikäs sen mukavampaa kuin oma pieni lämpöinen soppi jossa köllötellä :D

umayya no onneksi saat "lastenvahtiapua" viikonlopuksi, pystyt vähän levätä itse :) Juu toivotaan, että pikkuinen ei enää kovin kauaa viihtyisi masussa, mikäs siellä tosiaan varmaan köllötellessä, luulisi vain pian tilan jo loppuvan kesken :D no eiköhän se sieltä joskus tuu :heart:

Huomenta!

Emiliina Miulla alkoi kanssa maha toimia hyvin ennen synnytystä, että jos vaikka jotain enteilisi. :)

Umayya Kuulostaa kurjalta tuo siun olo, jaksuja sinne ja toivottavasti helpottaisi. :hug: Hyvä että pääsit edes sairaslomalle lepäilemään.

Tässä olisi tuore kuva mein Helmistä, kun eilen illalla kameran kanssa heiluin. :)

AngelEyes ja Helmi

I-H-A-N-A vauva AE:lla! Voi kun tollasta pääsis jo nuuhkimaan... Kärsimätön. :whistle:

Umayya: :hug:

Täällä pakkaaminen jatkuu. Loputon suo. :headwall: Pakattiin eilen esikoisen kanssa sen vanhoja vauvanvaatteita ja tuli mulle lopultakin vauvakuume. Kuulostaa varmaan typerältä mut oon ollut niin kiireinen etten oo hirveesti ehtinyt tätä raskautta ja vauvaa miettimään. Mikä on omituista koska normaalisti mulla on aina vauvakuume. Mutta nyt kun kattelee noita teidän kuvia ja niitä eilisiä vaatteita niin pää meinaa seota! Haluan sen vauvan nytheti! Tilasin eilen kasan kestovaippakuoria netistä ja lajittelin vanhat pyyhkeet ja lakanat erikseen. Sit kun muutto on tehty ompelen niistä kaikista sisävaippoja. Pesin myös pinnasängyn ja kehdon pehmusteita ja vauvan peittoja ja makuupusseja eilen... Aika ajoissa oon mut teen nyt samalla ku muutetaan. Tulis jo vauva!

Pixie ja Pikkiriikki 27+1 vasta! Nyt alko varmaan aika mateleen vaikka tähän asti on menny niiiin nopeesti...

AE toivotaan tosiaan, et tää mahan toimiminen ennustais jotain hyvää :whistle: Oi, kun oli suloinen kuva teidän Helmistä, "iso" tyttö jo :heart: minä haluan kans jo omani tänne! :snotty:

Pixie itelläkin odotusaika meni aika nopeasti äitiyslomaan asti, sen jälkeen aika lähti matelemaan, kun tekemistä joutuu oikein keksimällä keksiä ja kaikki ajatukset on koko ajan vain tulevassa synnytyksessä yms. Koita kestää siellä! Onneksi teillä on se muutto, niin saatpa muuta ajateltavaa :)

Nyt vissiin pitäis mennä jotain ruokaakin tekemään, että sais tänään syötyäkin jotain järkevää :p

AE: Aivan suloisen hellyyttävä eskimotyttö! :heart: :heart: Ihanan tumma ja tuuhea tukka. :heart:

Neuvolassa kävin ja kaikki ok. Sf-mitta oli jo kamalat 36.5cm!! :eek: :kieh: Alkaa olo ollakin aika täysi. Takakenossa pitää istua, että olisi edes jotenkin siedettävä olo. Vauva oli oikein päin, mutta en tiedä oliko laskeutunut. Terkkari on niin ärsyttävä, että ottaa ihan aivoon. |O :headwall: Kerroin, että supistelee paljon, mutta tuloksetta. Tokaisi vain siihen, että eipä sulla nuo aikaisemmatkaan ole ennen aikojaan tulleet, niin älä vielä kiirehdi. :eek: :headwall: Ja ei siihen vauvan tuloon mitään poppakonsteja ole, se tulee sitten, kun on valmis. :kieh: |O Joo, niin mähän olen luullut, että on olemassa joku haltijakeiju, jolle voi toiveen ilmoittaa, kun haluaa vauvan ulos. :LOL: :LOL: Teki mieli antaa vähän palautetta tuolle ämmälle, mutta hillitsin itseni ja nyt puurnaan siitä kaikille. :kieh: :LOL:

Mulla tuntuu häpyhuulet ja välilihan seutu todella aroilta. Vähän niin kuin olisi puutunut ja siihen vielä särkyä päälle, kun koskee. :/ Ja masu on kokoajan kovana, mutta ei yhtään kipeä. Selkää välillä juilasee. Epämiellyttävä olo. :(

...valivalivali... valivalivali... :ashamed:

~~NinniNuppunen ja äidin kiusaaja rv 39+1 :heart: ~~

ensi lumen saattelemana ma aamulla 17.11.08 meille syntyi klo 09:05 tummatukkainen ihanainen POIKA! 50 cm ja 3,475 kg :heart: pisteet 9/9.
sektiolla siis ja kaikki meni todella hyvin, tämä oli paras syntymäkokemus minulle. :)

tänään tulimme kotiin ja myöhemmin siis lisää kuulumisia.

kiitollinen ja onnellinen kolmen äiti
Pamuk perheineen.

Ihanaa pamu! Onnea koko perheelle! :heart:
nea: Oho, onpas poju kasvanut ;) Mieti jos ite tuplais painonsa kolmessa kuussa! Tai venyis pituutta 20 prossaa! :eek:

Täällä alkaa muuttoasiat näyttään jo paremmalta kun kaapit tyhjenee ja laatikkopinot kasvaa. Mulla on käynyt kaks konetta ja kuivausrumpu kaks päivää jatkuvasti ja oon pessyt ja tuulettanut ihan kaiken mikä irti lähtee. Tuli sopivasti pakkasetki mun siivousta varten. Ihanaa, kohta on suursiivo ja muutto tehty, sit saa tulla joulu ja sit vauva. :heart:

Pixie

Pamu: Onnittelut Poitsusta! :flower: :hug: :heart: Suloinen! :heart:

nea: Kylläpäs poika on kasvanut tosiaan! :D

Pixie: Lähetähän mullekin tuota siivousintoa :D Oon mie kyl tänää ja eilen pessyt vauvan vaatteita lisää kaappiin, mutta en muuten kyllä ole siivonnut. Imuroinut vain joka toinen päivä. Huomenna olisi tarkoitus tehdä viikkosiivous.

Mie olin tänään hullu ja lähdin vauvan kanssa vaunuillen käymään Prismassa.. Matkaa sellaiset vajaa 2 km suuntaansa.. Nyt on jalat ihan tuskissaan, varsinkin nivuset! Vauveliini nukkuu yhä edelleen! Ja klo 13 jälkeen lähdettiin lenkille. Huomenna ajattelin, että jos on yhtä hyvä ilma, niin menen vaunuilla kaupunkiin asti.. Kävisin kyselee, ketä pappeja on vapaana (pitää tietenkin ukon kanssa päättää mikä päivä) ja jos kävis työpaikalla.. Ja nuorisotoimistolla moikkaamassa nuorisotyöntekijöitä.
Mutta nla-täti tulee huomenna käymään, ni ei onnistu ainakaan huomenna.

Mutta nyt nti sit heräs :D. Vaipan vaihtoon ja maitoa antamaan! :wave:

Pamu Oikein paljon Onnea koko perheelle pienestä prinssistä! :flower: Ihana kuva pikkuherrasta :heart: Tule kertomaan sinäkin sitten enemmän kuulumisia, kun olette kotiutunut ja jakselet tulla! :)

NN kuulosti kyllä niin minun kirjoittamalta tuo sinun tekstisi! :kieh: täällä kans välillä sukset ristissä terkkarin kanssa. Ja muutenkin tätä oloa ei oikein voi sanoin kuvailla. Voin vain uskoa, että ylipäivät menevät päivät on varmasti tuskaa! |O Kuinka mm. Nea ja RD kestitte ne ylimenevät päivät? :eek: Muistan kyllä, että ainakin nea oli aika tuskissaan. Jos nyt muistan vain oikein :) tää raskaus kun on näyttänyt aiheuttavan muutenkin jonkin sortin muistin heikkenemistä.. :kieh: Kyllä nea teidän herra hyvin kasvaa, kyllä se aika menee äkkiä, justiin sinäkin sait pojun :eek:

RD kylläpäs teidänkin neiti on kiltti, kun vetelee tollasia yli viiden tunnin päikkäreitä! :snotty: :heart:

Emiliina: Kyllä sitä alkoi vain laskemaan päiviä.. Ja varsinkin sitten viimeinen viikko, että kunhan ei mene perjantaiseen asti, että joudun TAAS kerran käynnistykseen.. Mutta onneksi niin ei käynyt. Oma olotila oli toisaalta aika kökkö lopussa.. Vaikka yöt sain ihan hyvin nukuttua, ni silti tuntui, etten nukkunut oikeastaan mitään. Vesisängystä ei ole mitenkään kiva nousta ylös :D

Niin, meidän neiti kyl päiväl nukkuu hyvin.. Kiitos vaunulenkin :D. Mutta nyt on sitten iltanukkuminen ihan hakoteillä..

Mutta taasen antaa maitoa :whistle: Jospa nyt rupeis yöunille :D :wave:

RD juu voin vain kuvitella, että ylimenevät päivät on tuskaa :headwall: tuntuu kans, että vaikka nukkuu ihan hyvin, niin silti tuntuu ettei olis nukkunut ollenkaan :/ no eikai se sinne mahaan ikuiseksi ajoiksi jää kuitenkaan :kieh: toivottavasti saat nyt teidän pikku neidin iltapuulle, jospa sitä itekin tästä pikku hiljaa.. :wave:

emiliina: tuntu etten jaksa millään viimesiä päiviä. olin ihan hermona ja tosi masentunu koko ajan. ihme että mulla on vieläkin kavereita ja mies kun olin kaikille sillon niin kiukkunen. suututti eniten ihmiset jotka sano että malta vielä hetki, kyllä se pian sieltä tulee ja nyt haluunkin sanoa sen saman sinulle :LOL: yritä jaksaa vielä vähän :)

ps. mulle sattu hyvä tuuri ku tuli olympialaiset just sillon kun olin viimesilläni niin aina ku ei saanu unta niin pysty niitä katsomaan

Voi että tuota Pamun pikkuista kun on niiiin suloinen. :heart:

Ihana pitkiä unia RD:n neitokainen jo vetelee.

Kuvapäivitys profiilissa. Innostuin kuvaamaan mahaa pitkästä aikaa kun neuvolassa saavat niin pieniä sf-mittoja että piti oikein verrata kuviin viimeraskaudesta. Isompi se nyt on ku viimeks tähän aikaan, mut mitat alakäyrällä, viimeks yläkäyrällä?! Kumma juttu. Johtuneeko vauvasta, minusta vai mittaajasta? Ilmeisesti parin viikon päästä ylimääräinen ultra pienistä mitoista johtuen. Sitä odotellessa...

Öitä! :wave:

Pixie ja Pikkiriikki 27+1

Pixie: Noiden päikkäreiden jälkeen nti joi tunnin välein maitoa 50 - 60 ml..Ja nyt ehkä rupes sitten yöunille. Pääsenpähän ite kahtoo ukon kanssa sitten ohjelmia.. Vaikka ehkä järkevintä olisi itsekin mennä nukkuu, mutta ei ihan vielä :D

Minulla on vain vauvakuume.. Se ei ole poistunut mihinkään.. Vaikka ajattelin, että se menee ohi, kun vauva on syntynyt.. Ja varsinkin ponnistusvaiheen aikana tuli: Tämä on meidän viimeinen vauva :whistle:

Mä tiedän ainaki nyt jo että tää ei tuu olemaan meidän viimeinen vauva jos se minusta on kiinni. Kolmas pitää ainakin saada vielä jollei neljäskin... Tää raskaana olo on niin ihanaa että tuntuis hurjalta että olis viiminen kerta. Ja jos vauva- ja pikkulapsiaika on niin ihanaa kun tuon esikon kanssa on ollut niin haluan näitä meille vielä lisää. :D

Ellen sitten ponnistusvaiheen aikana kans vanno taas jotain ihan muuta. :whistle:

Mites nea? Joko kuumeilet toista? ;) Kai me ollaan sit kaikki samaan aikaan taas kesäunelmista haaveilevissa? :LOL:

pixie: nolo ois mennä tuonna vanhojen tuttujen joukkoon haaveilemaan taas jotka jo sillon vuos sitten tuolla haaveili kun myökin siellä oltiin :$

juu ei vielä toinen tuu kysymykseenkään. kivut edelleen niin vahvasti mielessä vaikka synnytys helppo olikin (kuulemma). välillä kun poika oikein kiukkuaa niin mietin että miten ihmeessä sitä ikinä selviäis kahden kiukuttelijan kans. mut pakko myöntää että ehkä ihan vähän on vauva kuume. mutta sen lupaan että toista ei ainakaan vuoteen tule. :)

Hirmuisesti onnea pamulle pikkuprinssistä! :flower: :heart: :flower:
Hän on vallan hurmaava. :)

nea Tosi hyvin tullut tein vauvalle painoa ja pituuttakin. Ollut ruoka-aikaan kotona. ;)

Miulla on kanssa vauvakuumetta, oon kovasti yrittänyt taas alkaa ajatella että Helmi olisi viiemeinen vauva, mutta kun ei vaan tämmönen ajatus sovi päähän mitenkään. :) Mie vaan niin rakastan lapsia.

Ihana massu Pixiellä. :heart:

RD Ihanan pitkiä unia vetelee tein tyttönen. Mitä sie muuten puet päälle hänelle tuonne vaunuihin? Miulla on vähän hakusessa tää pukeminen kun kevätvauvoja on muut olleet. Tuntuu että aina laitan liikaa vaatetta vaikka miten vähän laittaisi. :|

Yhteistyössä