Tahkoojat 75

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastehelmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haudi!
Perhana, kerrankin kun ois ollut hyvät mahdollisuudet nettiaddiktoineeseen elämään, talossa ei tietenkään netti toiminut juuri maceissä...No nyt onneksi taas pelittää!

Täällä sitä yksin sitten istutaan...jotenkin alkaa tuntua jo rangaistukselta tämä työnteko tällaisella ilmalla, mutta niin, ketä tästä nyt syyttäisi :) No aion häippästä kohta ytimeen, kunhan saan parit asiat eteenpäin.

Vieraat on ruokittu ja jututettu, eilinen ilta meni sitten siivotessa ja tarjottavaa valmistaessa. Hyvähän se oli hieman siistiä, ei sen puoleen! Käytiin uimassa 22 aikaan ja oli muuten lämmintä toi merivesi! Aivan upeaa. Mun vanhemmat kyläilee sitten koko vklopun eli ei vapaa-ajan ongelmia :) Ihan kivaa, tosin terasseille ei ole asiaa =( Ajateltiin käydä sunlines-risteilyllä ja hengailla Kauppatorilla ja Espalla, ihan kiva haistella vaan omaa kotikaupunkia :)

Keiju, ollaankohan me sitten samaan aikaan laivalla =))) Me varattiin 13.8. Siljalle, ollaan 3 pvää Tukholmassa. Ihanaa! Musta se city on jotain tosi mahtavaa kesällä, ja niin paljon isompi kuin tämä meidän Hki. Onhan noi matkat sikamaisen tyyriitä, mutta harvoin siellä käy, ja nautin joka minuutti. Onhan se hyvin syöminen ja juominen laivalla sellaista itsensä hemmottelua, että oksat pois :D Hedonisti ilmoittautuu :)
Sekin pitää muistaa, että onhan kulut nousseet hirmuisesti laivoillakin, esim. öljy ja muut kustannukset. Tappiollahan noi laivat kai liikkuu =(

Sanelmalle Pq, että kotona on jo piristynyt mies. Toisen alakuloa ei ole kiva katsoa.
Niin ja Siirapille PQ, jännä on tilanne!
Jatketaan...

Kiav Piritta että jaksoit eilen väsymyksestä huolimatta! Minä olin kans ihmeen pirteä iltaan saakka (tosin otin torkut bussissa ja parvekkeella :-) Toi valo ja lämpö vaikuttaa varmasti asiaan, kesällä ei tartte niin paljoa yöunta.

Me mennään (jos siis tilaa on) laivalle vasta 15.8. joten ei sitten olla samaan aikaan...Te taidatte tulla just 16.päivä pois kun me tullaan vasta 17.8. Ei olla siis yötä Tukholmassa. Kiva olis olla mutta toi pelkkä risteily oli tosi halpa siihen verrattuna joten tyydymme siis risteilyyn.
Kannattaa muuten ehdottomasti poiketa Tukholman yöelämässä, me oltiin muutama vuosi sitten siinä hotelli Ariadnessa elokuussa, oli ihana ilma ja lämmin kuin etelässä. Juotiin valkkaria huoneessa kylvyssä ja lähdettiin keskustaan. Joku tosi kiva klubi löydettiin, en vaan muista nimeä :( Mentiin paikkaan jossa oli pisin jono ideana että se on hyvä ;-) Ja niinhän se olikin. Metrot kun siellä kulkee neljään saakka yöllä niin kivasti pääsee jos hotla ei ole ihan vieressä.

Ja Gröna Lund on mahtava! Varsinkin se ""Vapaapudotus"", 80 metriin noustaan ensin kiduttavan hitaasti (teki hyvää tälläiselle korkeenpaikan kammoiselle!) ja sieltä vapaapudotuksella alas. YEAH! Siinä lähti kankkusenpoikasetkin ...

Ja aivan mahtava pizzeria Drottningsgatanilla siinä kävelykadulla, ""Al Forno"". Siellä on mahtava sisäänleivottu calzone-pizza, käykää ihmeessä, ikinä en ole saanut niin mahtavaa pizzaa, se tomaattikastike ja juusto, aivan huippua! Olen suositeltu sitä kaikille ja ylistäviä kommentteja tulee.
ja onhan siellä Tukholmassa vaikka mitä...

Älä sure Piritta, mä oon sun seurana ens viikon! Kärvistellään yhdessä. Elokuu on upea kuukausi pitää lomaa!

Kiitos kaikille sympatioista miehen masennukseen. Eiköhän se kohta hellitä. Täytyy jotenkin yrittää olla niin symppis, että se ei enää voi mököttää...

Ja Julialle, tää mun kilppariongelmani (krooninen tulehdus)on tosiaankin vähän vaikeaselkoinen, kun ei siitä oikein lääkäritkään tiedä kauheasti, ja mitään poppakonstia parantumiseen ei ole. Parantuu tai ei parannu. Tarttis varmaan rukoilla useammin. Kortisoni ja Burana. Siinä ne mun kaverit. Tuota jälkimmäistä ei oikein viitis ottaa 2-3x600mg päivässä, jos sattuis oleen raskaana. Kortisoni puolestaan ei niin haittaa (ei läpäise istukkaa), mutta sekään ei pieninä annoksina nujerra tulehdushuippuja ja raskauden aikana ei suositella suuria muutoksia annostukseen. Tulehdushuiput puolestaan aiheuttavat niin paljon kipuja ja huonoa vointia, että jompia kumpia nappeja on pakko ottaa. Plääh! Monimutkainen juttu jokatapauksessa.

Moikkis!

Mies lähti anivarhain töihin ja mä kömmin sängystä ylös vasta hetki sitten. Ihanaa, kun on lauantai vapaana, pari viimeistä lauantaita olen paiskinut töitä, ei oo kivaa, kun yleensä mulla on aina vkl:t vapaat. Ja niin tästä eteenpäinkin. =)

Toivottavasti Sanelma sun miekkonen on kerännyt voimia parin päivän mökkäyksen aikana ja on taas ilopilleri vastaisuudessa! Kökkö toi sun kilpparijuttu, toivottavasti sekin menee parempaan suuntaan.

Kastikselle täältäkin peukutukset vaikka asiantuntija oman kroppasi suhteen oletkin. Toivon taas kuitenkin, että tällä kertaa erehdyt!

Oltiin eilen kamun kanssa rannalla piknikillä, hiphurraa, pussikaljaa oli kamulla mukana entisajan meiningin mukaan, mulla valkoviiniä. Oli kiva turista pitkästä aikaa jonkun kanssa ihan kahdestaan, yleensä meitä on iso ystäväporukka iltaa viettämässä, eikä siinä aina tule keskusteltua syntyjä syviä.. Eilen tuli. :)
Kotiuduin kuitenkin jo yhdentoista tietämissä eli pitkät unet tuli vedettyä!
Tänään olis taas tarkoitus kasata iso jengi kokoon ja pelailla ulkona kaikkea kivaa. Mm. mölkkyä ja petangueta, joskus innostutaan keräämään kymmenen tikkua ja juokseen piilosille, kivaa!!

ON: Mulla on sama ""riesa"" kuin muistaakseni Julialla, että vasurin vuoro kun on ovuloida, eipä juuri tuntemuksia ole. Että tiedä sitten toimiiko vehkeet sillä puolella ollenkaan, nytkään ei juuri minkäänlaisia nipistelyjä ole ollut ja kaiketi oviksen ajankohta on jo mennyt. Eli en ole varma, onko toiminta ajoittunut oikealle kohdalle, sitä on kuitenkin ollut ihan mukavasti.. No, ensi kierrossa sitten on toivottavasti oikea vuorossa, niin ei jää epäselvyyksiä oviksesta. Ja jos kierto pelittää, seuraava ovis osuis mukavasti maanantaille, eli sitten vkl:na pitää jyystää oikein kunnolla! =D

Hauskaa viikonloppua joka mimmille, yritän ensi viikolla ""kieltäytyä"" anopin töistä, en ainakaan joka päivä jaksais sinne raahautua, eli kuulumisiin! =)

Häät alkais parin tunnin päästä, vaatteet kyllä jo odottaa päälle laittamista, mies tulee kahdelta töistä. Pitäis varmaan ruveta meikin pohjustusvoidetta levittelemään ja hiuksia laittamaan. Menkatkin vihdoin ja viimein loppu, kesti 6 päivää. yöks!

Palailen linjoille viimeistään maanantaina. Se on morot ja aurinkoista ja kivaa viikonloppua

Piknik tekisi kyllä terää! Mulla on vloppu töitä, ja miehelläkin tämä päivä. No, kunhan tämä vl on lusittu, niin sitten olisi vähän pidempi vapaa tiedossa.

Tuntuupi muuten siltä, että tätsykkä kurvaapi hetkellä millä hyvänsä pihaan. Olo on 100 % menkkamainen. Keljua, mutta toisaalta hino homma, että kierto pysyy aisoissa ja pääsee taas kohti uutta clomisessiota. Toivottavasti sitten paremmalla onnella.

Mutta mitä Kastis? Vieläkö odottelet menkkoja? Hope not ja kerta kiellon päälle PQ...

Sarille mukavia häitä ja kaikille muillekin mukavaa vloppua!

Lauantaita täältäkin. Vedin vielä Aniliinia paremmaksi ja herösin vasta 13.50!! Siis miten niin univelkaa?
Oli ihana vaan nukkua. Menihän meillä kyllä eilen myöhään, itse menin nukkumaan 3.30 ja mies tuli kotiin vasta kahdeksalta aamulla!! Mutta ei haitannut kun tiesin että hän on naapurissa. Oli taas mahtavan hauska ilta! Pojat laittoivat fetapiirakkaa ja punkkua, vietiin skumppaa ja mansikoita, niistä nautiskeltiin ja sitten oli vielä kirsikoita ja herneitä. Oikein kesäistä siis. Se on kumma miten aika vaan rientää!
En ole missään aikaisemmassa asunnossa ollut ""tuttu"" naapureiden kanssa, no, moikattu toki kaikkien kanssa, mutta näin että istuttaisi iltaa toistemme luona. Kerrostalossa se taitaakin olla harvinaisempaa? Miten teillä muilla?
Nastaa se on ainakin. Lyhyt matka kotiinkin =)

Tänään tulee sitten sisko kavereineen grillaamaan illalla. Tehdään mitä nenä näyttää, lähdetään kaupungille tai sitten ei.

ON: Aloitin tikuttamisen tänään, kp14 ja samanvahvuinen viiva tuli mammaksin testiin. OIreetkin viittaa ovikseen siis jo nyt. Olen käyttänyt aikaisemmin vaan aconin testejä joten en tiedä miten tummaksi viiva voi mammaksissa tulla? Kokemuksia?
HMM..kierto viimeksi 34 ja nyt tulis oviksen mukaan 28.
Touhuista en tiedä kun mies nukkuu vielä enkä henno herättää kun menee illaksi leffakuvauksiin ja joutuu valvomaan mahd koko yön..

Sarille hauskoja häitä ja kaikille mitä mukavinta vkonloppua!!

Täyttä omaa napaa...Täti meni vissiin hukkaan. Menkkakivut ovat, mutta tuhruakaan ei tule. Varmaan alkaa huomenna, mutta tämä on minulle ihan uutta. Normaalisti kivut kestävät noin tunnin, jonka jälkeen hanat aukeavat. Clomit taitavat muuttaa oireita.

Alan pikkuhiljaa kerätä kamoja ja lähteä töistä kotiin. Pari lasia valkkaria uppoaa nyt helposti. Jee!

Roikun huomenna taas linjoilla. Viettäkää mukavaa lauantaita tahoillanne!!!

Heipsan!!
Sisko lähti ystävänsä kanssa just eikä väsytä...Kyllä kesä on ihanaa aikaa! Ei vaan väsytä. Valo ja lämpö...ah!
Katottiin ""Very bad things"". Aika sairas leffa!

Siirapille PQ! Varovasti että menkkkakipujen tapaiset kivut voivat kertoa raskaudesta...tai no, sitten ei. Mulla on välillä ollut pahimmat kivut päivää ennen menkkoja. Toivotaan kuitenkin että sulla ne olis plussaoireita...tule kertomaan huomenna (tai siis tänään..) että miten kävi.

Grillattiin kanaa, syötiin oikein kunnolla tyttöjen kesken. Uusia perunoita ja kananfilettä. Olisivat vieraat jääneet pidempäänkin mutta siskolla huomenna töitä.

Kerroin jo aikasemmin että tää kotikone alkaa tökkiä muutaman rivin jälkeen kun on langaton näppis. Kysyin mieheltä että alkaako patterit olla loppu johon hän tokaisi että ""kyllä varmaan tolla sun näppiksen kulutuksella "" =)
Tuli 5 min päästä sanomaan että ""vaihdoin uudet patterit""..tietää tän mun henkireikäni :)))

Mies on tosiaan siellä kuvauksissa koko yön ja varmaan aika dead meat huomenna. Touhuamaan ei nyt päästy...kyllä se tuossa heitti ennen lähtöä pienet flöötit mutta sitten meikä nukahti terdelle aurinkoon...ohi mennään, yhteen tullaan!
Täytyy tikuttaa vielä huomenna jos olis mahkuja. No, loma tulossa joten sitten ainakin ehtii... =)
Jännä nähdä miten kierto asettuu! Aloitan terot taas siis huomenna kp15!

Hyvää yötä!

Hellurei! Mä olen niin eläytynyt tuohon pientalorakentajan rooliini, etten ole muuta ehtinytkään kuin raksalla heilua. Yötä päivää! Torstaina saatiin lattia valettua ja kattokin on jo päällä, alkaa hökötys näyttää talolta. Tässä se loma on raataessa huvennut. Vielä olisi ensi viikko työleiriä jäljellä, sitten pääsen töihin lepäämään...

Ainoa lomareissun tapainenkaan tänä kesänä oli eilinen päivän pyörähdys Oulussa asuntomessuilla. Piti vähän käydä ideoita kalastelemassa.

Onkos täällä mitään mielenkiintoista tapahtanut viimeiseen pariin viikkoon? En ehtinyt lukaista kuin tämän 75 ketjun, pari on tainnut mennä sivu suun. Pitää alkaa penkomaan! Onko uusia plussia Suvin jälkeen? Miten Moonin kävi?

Kastis, Siirappi ja joku kolmas (Julia?) näköjään piinailevat parhaillaan, PQ kaikkiin suuntiin! Mullakin on loppukierto menossa, kp30 mittarissa ja tuhruillut pari päivää. Toiveita ei oikeastaan ole muun kuin sen suhteen, että tässä kuussa menkat olisivat hieman inhimillisemmät kuin viimeksi. Puuhailtu on, mutta jos ovis (jäi bongaamatta) oli joskus, niin epäilen ettei taaskaan aivan parhaaseen aikaan yritetty. On ollut niin kiire, että kun on sänkyyn illalla (tai aamuyöllä) päässyt, on paneskeluhommat viimeisenä mielessä!

Heipä hei taas kaikille! Ja pirtsakkaa sunnuntaita täältä töistä vapaapäiväläisille!

Tuota noin. Nyt ne menkkaoireet loppuivat kun seinään. Eilen juili ja poltteli kuin viimeistä päivää, nyt täysi hiljaisuus. Nyt siis kp 30. Vertakaan ei tule eikä ole näkynyt yhtään, ei edes tuhrua.

Luin tuolta clomiketjusta, että jos kierto on ollut pitkä (ennen clomeja) ja ihan sekaisin, niin ensimmäisellä clomikierrolla ovis voi tulla tosi myöhään. Jollakin kirjoittajalla ovis oli tullut todistetusti kp 25 (!), joten oiskohan se tuhru silloin kp 24 voinut olla oviksesta peräisin? Kuulostaako aivan järjettömältä? Jos näin olisi, niin nyt olisi kuudes oviksen jälkeinen päivä. Grrrr...hulluksihan näiden mietteiden ja laskujen kanssa tulee...

R-testailen tiistaina, jos menkat eivät ilmesty, mutta enpä oikein usko plussaan. Pakkomielle vain saada testata...ja tuijottaa tyhjää ruutua.

Surulle: Mitä mieltä olit messuista? Löytyikö idiksiä? Uusia plussia ei taida olla Suvin jälkeen, eikä Moonistakaan ole kuulunut mitään. Taitaapi lomailla vielä.

Palaan myöhemmin vielä asiaan, eli päätän raporttini täältä tähän.

Huomenta päivää. Krapulainen ilmoittautuu. Huh, olipa eilen rankkaa meininkiä.

Kiva kuulla Surusta. Hienoa, että taloprojekti edistyy. Vaikka se on varmasti todella rankkaa työtä, niin onhan se mahtavaa kun sen tekee itsensä ja oman perheensä eteen. Ihanaa sitten ensi kesänä nauttia auringosta oman talon pihalla :)

Keijukainen, meidän taloyhtiö muodostuu pienistä taloista, tässäkin taitaa olla 7 asuntoa. Kaikki muut asukkaat ovat tainneet asua tässä talon valmistumisesta asti (-81) ja heiltä ovat jo lapsetkin lähteneet pesästä. Me ei siis olla hirveästi naapureiden kanssa tekemisissä, tervehditään jne mutta ei muuta. Ei ole oikein sellaisia sielun kumppaneita, ikäerokin aika mahtava. Muutenkin ollaan yleensä aika vähän himassa, ja ne hetket sitten mieluusti nautitaan miehen kanssa kaksin.

Siirapin tilanne kuulostaa jännältä. PQ!

Mä laitoin eilen uudet kesäkengät kun lähdin kaverin kanssa terassille. Se oli virhe. Asemalla piti ekana sanoa, että ennen terassia käydään ostamassa mulle uudet kengät. No, löytyi alesta onneksi tosi hyvät, vieläkin 50 eur, mutta niillä jaloilla en olisi päässyt metriäkään. Piti ostaa apteekista vielä niitä kalliita rakkolaastareita, mutta kun kaikki tuollaiset oli hoidettu, voitiin aloittaa terassikierros. Oltiin keskustassa parissa paikassa, sitten syömässä meksikolaista, sitten Vespan, Tornin ja Loisteen terasseilla. Sitten Fridayssa mansikkamargaritoilla ja sitten mentiin On the Rocksiin. Mies käy siellä usein, joten törmättiin häneen ja kavereihin ja rokattiin loppuilta. Mies oli todella vauhdikkaalla päällä, joten multa meinasi hihat palaa siihen, että koko ajan piti katsoa ettei juomat tule syliin - toinen hieman jorasi.. Hoh hoijaa. Miehen vanha ystävä, 2-vuotiaan tytön isä siellä imuutti jotain 19-vuotiasta blondia. Mimmi oli pikkaisen tyrkky, teki hieman pahaa katsoa. Mies kävi vähän oikomassa kaveriaan, että mieti nyt vähän, mutta mitäs se mietti.. Blondia ja sen rintavarustusta varmaan. Eipä näyttänyt kotiväki (vaimo + lapsi) paljon kiinnostavan. Klo 3.30 taksijonossa oli ihanan lämmintä, 21 astetta. Ja kotiin nukkumaan. Aamulla heräsin sitten pikku darraan. Nyt on enää rutosti univelkaa ja pieni päänsärky mutta illalla pitää taas jaksaa. Taidan kohta vielä vähän nukkua. Vaikka tuo näyttää ihanasti paistavan, niin eipä tuo aurinko nyt jotenkin houkuta :(

Omaa napaa.. Tuhru jatkuu edelleen. Tissit ovat kipeät ja olo ei ole yhtään menkkamainen. Tuhrua tulee kerran päivässä, ei ole verta vaan ruskeaa valkkaria. En tajua. Ilmeisesti keltarauhanen ei ole jotenkin lähtenyt pelittämään. No, vielä se tulva sieltä hyökkää. Täytyy sanoa, että tämä on taas ihan uutta mulle mutta samapa tuo. Aamulla vähän karkotettiin darraa, eikä sekään avannut patoja..

Terve!

Ehdin minäkin sanasen sanoa johonkin väliin, tää lomailu on niiiin mahtavaa että en tiedä miten kestän kahden viikon päästä töihin paluun.. (ei ole tarkoitus kettuilla niille joilla lomaa ei ole, vaan itsellänikin 4 vkon loma ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen..)

Oltiin viikonloppu kaveriporukalla (10 henkeä) kaverin mökillä kolmekymppisillä, ja meno oli varsin railakasta, tuli siinä itsekin kuppia kallisteltua, nyt kun taas voi..=) Tän pävän ruokavalio on ollut makkaraa, pizzaa ja oluttaa..aargh, mutta menköön näin lomalla...
Huomenissa varmaan suunnataan taas omalle mökille Inkooseen, ja viikonlopuksi Raumalle sukujuhliin.

Viikko sairaalareissusta, ja vuoto näyttää jo tosi vähäiseltä ja ruskealta, olisi ihanaa jos loppuisi kohta, kun kuulemma voi kestää jopa 6 viikkoa pahimmassa tapauksessa..seksiä kaipaan nimittäin! On ollut hiljaista makuuhuonerintamalla monestakin syystä jo ennen tätä keskenmenoa, ja nyt sitten vuodon loppumista odotellessa..huokaus! Alkaa huomata vähäiset lakanan liikkeet kun rupeaa yöunet olemaan eroottissävytteisiä!

Mieli on jo parempi, life goes on tai jotain sinnepäin.. näin lomalla saa ladattua taistelutahtoa, ja en malta odottaa uutta yritystä, 1.8 oon varannut tarkistusajan klinikalle, toivon vaan että päästäis pian taas piikittämään. Kohta alkaa maksukatto täyttyä ja saadaan ainakin ilmaiset lääkkeet sitten. Jotain positiivista..

Surulla kuulostaa hurjalta tahdilta talonrakennus, voimia sinne! Kunnioitan ihmisiä jotka moiseen pystyvät, kun ikinä en itse voisi ryhtyä tuollaiseen projektiin. Vaikka ei pitäisi ikinä sanoa ei ikinä, sen olen aiemminkin huomannut!

Pidän hurjasti peukkuja että tulisi taas plussaa kehiin jollekin. Ja menisi hyvin loppuun asti, meillä on ollut enemmän keskenmenoja kuin laki sallii täällä tahkoojissa minun mielestäni.

Voikaahan hyvin ja kärventäkää nahkaanne samalla sihijuomaa nauttien! Niin minäkin teen!

Iltaa leidit!
Mun kone kämmäsi mun perjantain viestin, jota hartaudella naputtelin, joten laitan se tähän, kun kerta säästinkin :) ELI....

Kiitos Tukholma-vinkeistä Keiju =) Siellä on tosiaan vaikka mitä, tulee ihan ongelmaksi minne menee. Me ollaan just yötä tuolla Ariadnessa, sekun on kätsysti siinä Siljan terminaalin vieressä. Eli pitää ottaa saman kaavan mukaan kuin te :) Olen vähän huono tuon miehen kanssa käymään yölämässä, se kun on helposti sellaista jurottamista, kun ei oikein tanssi, ainakaan kovin mielellään. Mutta jossain me käydään ehdottomasti!
Me mennään siksi pitemmäksi ajaksi sinne, kun aina aika loppuu, jos on vain päiväristeilyllä. En ole koskaan tutustunut esim. Skanseniin ajan kanssa. Yleensä sen kuuden tunnin aikana tulee sekopäisenä kierrettyä kaikki putiikit ja muu kulttuuri jää sitten kokematta. Me käydään katsomassa yksi naisten tennispeli, on sellainen kv-turnaus siellä, jossa mm. Venus Williams. Grönalundissa olen käynyt pari kertaa ja se riittää :) Ja ei tuo miun mies sinne lähtisi edes. Hyvä kun saan sen Lintsille seuraksi. Ja siellähän on se Edelfeltin supersuosittu näyttely, täällä jäi näkemättä, joten sinne pitää ehdottomasti mennä.

Kastis, mystinen kyllä sun tilanne! Ikävää tuollainen elimistön temppuilu :( Heh, vkloppuna ois todnäk ovis, mutta mieheni tuntien on aika nihkeetä puuhastelu, jos on vieraita yökylässä ja etenkin MUN ISÄ JA ÄITI.... Meillä on vielä sellainen pääty sängyssä, joka ei ole hyvin kiinni, eli jos siihen tarttuu, ryske käy... : D Ongelmat ne on mullakin, plääh...No jos tää kierto menee ohi, menköön. No stress

JA NYT SIIS PÄIVITYSTÄ :)
Eli vanhemmat on saatu ovesta ulos, kiva vkloppu niiden kanssa kyllä oli. Eilen hengailtiin kauppatorilla, käytiin risteilyllä ja Espalla. Illalla grillailtiin ja uitiin. Kun porukat kömpi nukkumaan, me kaadettin miehen kanssa drinkit ja istuttiin peli-iltaa partsilla. Mukavaa :)

Tänään oltiin Nuuksiossa. Hieno paikka, voi vitsi. Onhan siellä joskus 6 v. sitten tullut käytyä, mutta kyllä se vaan säväytti. Ihania kallioita, maisemia, saaria ja kirkasvetisiä lampia. Siellä sit uitiin ja nautittiin. Ja toki pieni luontopolku käveltiin. Mukavahan siellä ois vaikka telttaillakin.

Nyt on ryde olo. Pitäisi toi mies vikitellä edes yhteen puuhaan tässä kierrossa, ovis varmaan tuli ja meni, mutta ainahan sitä vois varmistella ja toki muutenkin. Niin kuin kuvittelin, eilen ei hää suostunut =( No joo, ymmärrän kyllä :D

Mutta naisilla on ollut kivat illat. Kastis, oliko terasseila ruuhkaa? Hitto, kun en ole koskaan edes siellä Tornin terdellä käynyt. Loiste on kyllä ihan jees.
Keiju, mukavaa, että olette niin hyviä ystäviä teidän naapureiden kanssa. Onhan se aika ns. luksusta. Me ei tunneta ketään tässä talossa, eikä kiinnosta. Hyvät ystävät asuu ihan lähitalossa, ja niillä on kiva istua iltaa.

Kata, ihanaa lomanjatkoa sulle! Voin kyllä kuvitella, miten ihana lomailla nyt. Lomalla on ihana vain olla ja lähteä ajamaan, minne lystää. Ja kelitkin on niin hienot.

Surulle tsemppiä raksapuuhiin. Meidän ystävät muuttaa reilun vkon kuluttua uuteen rakentamaansa kotiin, ja onhan siinä ollut aika urakka. Ja toinen talo jo niillä...Mä en siihen ryhtyyn rupeis, ihan jo siksi, ettei kumpikaan ymmärrä niistä puuhista tuon taivaallista.

Siirapilla on tosiaan jännä tilanne. PQ nyt vaan!
Noh joo, olenkohan täyttänyt tarpeeksi ruutua...?
Kaunista iltaa, mä alan katsoa mun nauhoitettuja Tehis-jaksoja, joita on peräti 3...

Arg...sori mun kirj. virheet...läppärillä on veemäistä kirjoittaa välillä, kun en saa kytkettyä pois tota koneen omaa ""hiirtä"", sit pitää kirjoittaa ranteet katossa, ettei kohdistin ala hyppiä...
Mutta en siis siihen puuhaan ryhtyisi...rakennuspuuhiin siis :)

Kastis, hauska toi sun kenkäproggis. Mitkäs kengät niin puristi? Toiv. löysit sentään hyvät kengät sillä 50 egellä. Jotenkin on kyllä oppinut, että vaikka korkkarit tms. on ihanat yöelämässä, ne alkaa puristaa jossain vaiheessa ihan saa****sti, kun jalat ei ole moiseen tottuneet. Pitäisi enemmän harjoitella :)

Tossa se mies nyt nukkuu sohvalla. Ideoita, miten sen sais innostumaan sekstailuun...Any ideas?? Kai se pitää itse rojahtaa sängylle ja sieltä alkaa huudella, että kuuuulllttaaaa..... ; )

Iltaa vielä. Suihkussa on käyty ja syöty. Nyt pitäisi ruveta pukemaan ja valmistautumaan taas iltaa varten. Hoh hoijaa, ei meinaa vanha jaksaa :)

Piritta, kyllä siellä Tornissa oli ruuhkaa. Ei päästy ulos istumaan, mutta näkihän tuolta sisältäkin. Yhdet otettiin, vodka-paukku muistaakseni 7,50 eur. Ei ihan halpaa. Me oltiin terasseilla auringon paistaessa ja hyvin mahduttiin istumaan joka paikkaan, mihin mentiin. Myöhemmin illalla Mikonkadun terassit (On the rocks, baarikärpänen jne) olivat ihan täynnä. Onneksi ei tarvinnut siitä ryysiksestä välittää, kun voi mennä vip-oven kautta suoraan.

Kierto on kyllä tällä kertaa vähän omituinen. Niin kovasti kun olin tyytyväinen, että taitaahan tuo elimistö pelittää clomien jälkeenkin. No, jos nyt kerran tulee joku heikompi keltarauhanen niin ihan sama, kunhan ei tulisi kovin usein.

Meillä on muuten myös tuollainen sängynpääty eli joissakin tilanteissa se hieman kolisee. Muistetaan sitten aina välillä vetää sänkyä vähän kauemmaksi seinästä tai sitten nappaan siitä kiinni, sillä se vaimenee. Ei tarvitse alakertalaisten kuunnella sitä kolinaa :)

Mua ei varmaan häiritisi vanhemmat samassa kämpässä, olisi kuitenkin omat huoneet kaikille. Me osataan olla ihan hiljaakin, jos niikseen tulee ;) Mutta ymmärrän kyllä, ettei se aina sytytä.

Jaaha, josko sitä saisi itsestään vielä ihmisen näköisen. Vaatteiden värivalinta on tänään aika helppo, Tuskan mukaisesti mustaa :) Huomenna roudauksen jälkeen päästään lähtemään pariksi päiväksi mökille, sitten kotiin pakkaamaan ja perjantaina lentoon. Jipii!

Piritta, ne kengät olivat sellaisen uudet avokkaat, jossa on varpaiden päällä vain nahkakaistele ja pieni korko. Oma iho sitä nahkaa vasten ei oikein toiminut, olivat vielä niin uudet että se nahka hinkkasi. Jatkossa pitää varmaan laittaa pikkuvarpaisiin suoraan laastarit, niin ei tule ongelmaa. Mulle tuli molempiin pikkuvarpaisiin rakot puolessa tunnissa, toiseen verentäytteinen. Nyt kun ne onneksi puhkaisin ja laitoin rakkolaastarin niin avot. Hyvät läpyskäthän mä sain, aleakin oli kuitenkin 20 eur, että kyllä se lämmitti. Tulee niillä käyttöä olemaan.

Vinkki.. Älä mene makkariin vaan yllätä mies siinä sohvalla. Mulle tehtiin niin viime sunnuntaina ja toimi ;)

Huomenta vaan kaikille ja terviisiä poroilta ja länsinaapurista!

Loma siis toistaiseksi lusittu. Ihana loma ja kuuma... :-) Lämpömittari ei tainnu tippua kertaakaan alle 26c, tuntu ainaski siltä öitä myöten. Paarmat puri luihin asti ja pääsimpäs joulupukin syliinkin :-) Oli muutes kiva baari uudessa Santaparkissa Rovaniemellä, sisällä pakkasta -10c ja kalusteet tehty jäästä. Kiva oli helteellä käydä siemasemassa lasillinen kuohuviiniä.

Juu ja odottelen taas mooniksia alkavaks tuossa viikonlopulla :-( Eli ei tärppiä viime eikä kyllä tästäkään kierrosta, sen verran hiljasta oviksen aikoihin touhuilu oli. Loma meni välillä 3-4 lapsen kanssa ja muu aika autossa istuessa tai turistirysissä. Iltasin ei hotellissa tai mökeissä oikeen jaksanu kumpikaan innostua lemmenleikeistä. No vietettiin kyllä pari ikimuistoista yötöntä yötä ;-) Juu ja eilisaamuna kotona otettiin vahinko sitten kunnolla takas... Kehtaankos kertoakkaan, mies oli jo heti aamusta aikas täpinöissään ja sillä aikaa kun mä kävin suihkussa se kaivoi vaatehuoneesta lapsilta piilotetun pornofilmin ja odotti silmät kiiluen levitetyllä sohvalla. no siinähän tuo aamupäivä sujui ratevasti, ei vielä tänäkään aamuna sapettanu tulla töihin vaikka loma loppui :-)

Jaa eihän se loma ihan vielä loppunutkaan, vielä olis elokuussa viikko mustanmeren rannalla varattuna. Nyt taidan kuiteski kuukauden ensin toipua edellisestä lomasta, siis lomailla tääl töissä tuosta matkailusta :)

Mites teillä tytöillä, eikö joku ollut vasta alkamassa lomaansa? Entäpä, varovainen kysymys, plussanneita? Toivottavasti! Yhtä pettyneitä kuin minä :-(?

Juu ja tarkemmin lueskeltuani huomaan että lomilla taitaapi olla suurin osa tahkoojia. Nauttikaa, olette sen ansainneet!

Muotoillaas kysymys uudelleen; onko ketään vielä töissä ja tunnollisesti täällä roikkumassa :-) ?

Heipsan! Kylläpäs olikin lauantain jälkeen tullut viestejä! Suru, pitkästä aikaa, kiva kuulla tosiaan että taloprojekti edistyy vaikka rankkaa on ollut!
Ja Moon, teretulemast lomalta. Nythän on tälläistä vähän pilvistä joten mikä siinä.. :-)
Katalla vielä loma jatkuu?

Kastehelmellä on ollut ""rankka"" viikonloppu! Mutta mukava. On se kivaa bilettää joskus kunnolla!
Ja Piritallakin ihanaa luontoretkeilyä ja Helsinki-sightseeingiä.
Tukholmasta vielä että jos ette ole käyneet siinä National museumissa niin itse tykkäsin siitä kovasti. Ne varsinkin oli aivan ihania kun siellä oli tehty sellaisia ""lavasteita"" Tukholmalaisista saaristomökeistä, juhannuksen vietosta jne.

Mitenkäs Tiitun ja Julian Tammerfestit meni, jos olette lomalaiset vielä linjoilla?

Eilen illalla oltiin vielä syömässä Manalassa tuttavapariskunnan kanssa ja mentiin sitten leffaan. Samalla katsastettiin se linja-autoaseman valokuvanäyttely, oli aikas hienoja kuvia?Oletteko helsinkiläiset käyneet kattomassa?
Leffana oli Mr. and Mrs. Smith ja kyllä tykkäsin, mutta totta se oli että jostain välistä olis voinut napsaista ainakin 20 min. pois, oli vähän sellaista toistoa.

Jaahas... vielä 5 pv töitä ja sitten alkaa kauan odotettu loma! Sunnuntaina kurvataan sitten mökille. Ihanaa!

ON: vahvan ovisplussan sain vielä eilen mutta puuhastelua ei ole valitettavasti ole ollut :( Eilen mies oli rättiväsynyt niistä yökuvauksista ja nukkui vaan kunnes lähdettiin sinne syömään&leffaan. Kai se tämä kierto meni sitten harakoille ...

Noista tikuista muuten että suosittelen kyllä aconin tikkuja kun niissä saa sen ovisplussan paljon selkeemmin. Luulen ettei mammaksin tikuissa se testiviiva tule edes paljon tummemmaksi, se muodostuu vaan ennen kontrolliviivaa ja tulee samanvahvuiseksi, ehkä aavistuksen tummemmaksi.

Aamupäivää!
Kivaa kun voi töihin tulla milloin haluaa, kun ei täällä muita ole. Ja oikeastaan, täällä on aikas mukavaa :)
Tervetuloa takaisin Moon! Olikos se niin, että asustelit siellä pohojosessa? Mä en varmaan koskaan tottuis pohjosen valoisuuteen - sehän on jotain ihan ihmeellistä. Tarpeeksi sitä valoa hämmästelee jo täällä etelässä.

Keiju, nyt mulla on koko pitkä viikko aikaa hengailla täällä, joten oot sitten mun seurana :)
Tosiaan, toi Nat. museum on taatusti käymisen arvoinen, jos vain aikaa on, niin sinne vaan. Oliks se Ariadne kiva hotla? Varmaan aika perustasoa. Mutta kätevä sijainti kyllä.

Hei miettikää rakkaat ystävät: mä olen tasan viikon päästä 30 vee...kääkkkk.....! Ajattelin lusmuta sen päivän ja mennään varmaan Porvooseen päiväksi kullan kanssa ja pientä samppanjan siemailua vois harrastaa myös, hih! Keskiviikkona meillä on 3. v. hääpäivä, mennään Kuliksen kasinolle syömään.

Kastis, kyllä mäkin voisin puuhailla, vaikka vanhemmat on kylässä, huoneet on kuitenkin aika eri puolella asuntoa. Mutta mies on vaan aika hannari, ja se pääty tosiaan kolisee - tuli testattua eilen :D Eli sain kun sainkin miehen kellistettyä, vaikka hermo meinasi mennä. Joskus kyllä toivoisin, että se ois vähän aloitteellisempi ja innokkaampi, kai me ollaan sitten jo niin vanha pari, että sellainen spontaani intohimo on vähän jäässä ajoittain. Esim. Moonin tapaista ylläriä ei todellakaan meillä näkisi.

Mitäs muuta...Äh, kai se pitää alkaa purkaa työsumaa, hommia on sillai..sopivasti. Onkos tytsyillä jo mansikat pakkasessa? Hitto ne pitäisi käydä jostain ostamassa, ja pian!

Juu Piritta, täällä ollaan koko viikko =)
Siitä Ariadnesta mun pitikin sanoa että mun mielestä se on tosi kiva hotelli. Huoneet oli siistit ja mahtavat maisemat jos sattuu saamaan korkeelta huoneen. Meillä oli muistaakseni 13.krs ja ikkunat suoraan merelle. Partsia ei kyllä ole mutta eipä se yhden yön takia haittaa!
Kylppäri oli iso ja ainakin meillä oli tosi iso amme siellä. Huoneissa on myös jääkaapit johon saa juomat kylmään ;-)
(skumppaa kylvyssä....)

Aamiainen oli tosi hyvä, sehän kuuluu siihen huoneen hintaan automaattisesti. Ja se oli kiva kun sinne sai kätsysti kamat laivalta ja sitten taas vastaavasti oli lyhyt matka viedä kamppeet laivaan. Se huonehan pitää luovuttaa aamupäivällä mutta mun mielestä siellä oli joku matkatavarasäilytys, johon me jätettiin kamppeet koko päiväksi ja napattiin vaan mukaan sieltä laivaan tullessa.
Ja vaikka siellä hotlassa on sisäänkirjautuminen periaatteessa vasta (klo 13??) niin voi käydä kysymässä vapaita huoneita heti kun laivahan tulee satamaan jo 9.30, kyllä me mun mielestä saatiin huone jo muistaakseni klo 11?

Kyllä se nastaa on olla yötä, ei tule tosiaan niin paniikki kaikkien nähtävyyksien suhteen! Sitä pizzeriaa kyllä suosittelen ehdottomasti, siinä on myös terassi joten ulkonakin voi syödä :)

Mulla on vähän sama juttu ton valoisuuden kanssa että en oikein tahdo saada nukuttua. Lauantaina jouduin ihan turvautumaan niihin jenkkityylisiin silmälappuihin että sain nukuttua pitkään!!Enempi nautin elo-syyskuun öistä kun on vielä lämmintä mutta jo pimeää.

Jaahas, pukkaakos Piritalle kolmenkympin kriisiä?? :-D

En asu pohojosissa mut sielläpäin on puolet juurista. Lomasta tuli kuitenki n. puolet siellä vietettyä. Ajeltiin vaan ympäriinsä periaatteella että ei ole kelloa eikä kalenteria kun kerran lomalla ollaan. Mentiin minne huvitti ja yövyttiin missä alkoi reissaaminen väsyttää. Miehen kans ollaan molemmat vähän ""lappihulluja"", kaunista maisemaa meni mihin vuodenaikaan hyvänsä.

Toi seksiasia on varmaan vähän sellanenkin juttu että tämmösessä tilanteessa kun tosissaan yrittää vauvaa saada aikaseksi ja kerta toisensa jälkeen pettyy ei se seksikään aika ajoin tunnu kuin pakkopullalta. Varmaan miehistäkin. Luultavasti niiden itsetunnolle se on hiukan suurempikin kolaus, miehet kun tuntuvat kaikessa mittaavan itseään suoritustensa kautta. Ja vertaavat itseään kavereiden saavutuksiin, ikätoverit ympärillä vaan ""tekevät"" lapsia. En tiedä auttaako mun miehen kohdalla tuo seikka että hällä on jo lapsia, ts. siitä asiasta jo selvitty.

Mun mies tuntuu tykkäävän siitä että mä olen vähän ""vaikeasti tavoiteltava."" Sitähän en ole mutta esitän kun se tuntuu toimivan. Puen päälle pikkuisen liian lyhyen hameen ja alan imuroida ihan muina naisina. Kun se puristelu ja tuhma vihjailu alkaa- ja se alkaa aina- sanon että älä viitsi, ihan totta... joskus pihtaankin jopa seuraavaan päivään jolloin mies on jo sekoamispisteessä. Nautin itekkin tuosta tyylistä, mies tekee ihan mitä vaan...
;-) Tietenkin kaikki pitää hoitaa tyylillä, ei toista halventaen. Ja olla valmis vastaaviin suorituksiin. Mikä ei tuota vaikeuksia... Kokeilkaas. Vähän uutta hajuvettä ja rintsikat ihan vahingossa vilahtaa. Tai miehen pyykkivuorolla pyykistä löytyykin yöpaita jossa on vähemmän kangasta kuin nenäliinassa. ja sitten ei olla tietääkseenkään koko asiasta kun puheeksi ottaa. No, en tiedä toimiiko kaikilla mut meillä pelaa ;-) Ja jokainenhan oman kultinsa parhaiten tuntee.

Vai että kolmenkympin kriisi..:-) Eläpä sure, täälä tullaan ihan kannoilla...

Terve!

Vielä tää viikko ja sitten alkaa viikon loma:=) jee!!!

Häistä selvittiin hyvin, oli kivat puutarhajuhlat ja jatkoille sitten aamun tunneille saakka:)

Mansikan keruuseen pitäis illalla mennä, josko kävis talveen mennessä niin, kun siinä sokerimainoksessa:=)!! Paitsi en taitais kuitenkaan niitä mansikoita vauvaa varten säiliöä...

Kiva kuulla Sari että häät meni mukavasti. Ne on aina kivoja kesäjuhlia ja kokemuksesta voi sanoa että vaikka ne omat häät ovat aivan unohtumattomat niin silti on hauskempaa olla vieraana. Omat häät menee aika sumussa, kaikkien kans pitää ehtiä seurustella, ruoka ei oikein maistu jne. Ja kun mua vielä jännitti ihan pirusti siellä alttarilla ja miestä kans, se meinas vaatimattomasti pyörtyä rojahtaa kesken toimituksen!!!

Moonilta tuli hauskoja miehen viettelyvinkkejä :-)
Meillä mies on selkeä beba-addikti, se on ihan hulluna sellaisiin kireisiin lantiofarkkuihin (tosin sellaisia ihan rajoille meneviä ""teinifarkkuja"" en suostu käyttämään! Eilen mulla oli taas farkut jalassa kaupungilla ja aina sopivan tilaisuuden tullen vähän syrjässä, mies puristi pakarasta...
Toinen mihin se on heikkona on keinonahkahousut. Tosin näin kuumalla niitä ei voi käyttää.

Onkos muilla jotain seksivaatetta jolla on helppo viekotella mies? Moon tuossa mainitsikin tuon liian pienen yöpuvun :-)

Yhteistyössä