Uusi ketju, toivotaan sen onnea tuovan Mollylle, kun se aloitti. Tietty muillekin

Molly, älä tokikaan heitä lusikkaa nurkaan, vaikkei mitään oireita olekaan. Useimmillahan ei ole mitään, tiedät varmaan senkin

Mutta ymmärrän kyllä, että olisi toiveikkaampaa, jos tekisi pahaa ja huimaisi vaikka, hih*! Toivotaan, toivotaan, että v-i-h-d-o-i-n täällä joku saisi plussan ikkunaan ja toisi hiukan toivoa tähän peliin.
Kiva, että Keijukaisen olo on hiukkasen parempi. Viikonloppu kuulosti ihanalle. Mikä ihanampaa kuin rauhallinen viikonloppu lämpimässä syksyyössä. Me ollaan kanssa illalla/yöllä myöhään istuttu ja poltettu kynttilöitä terassilla ja nautittu viiniä. Nyt pitäisi varmaan hankkia pian ne lämpölamput kattoon, niin voisi istua vielä vaikka talvella ;D
Niin, mun ei tarvinnut kauan miettiä, kenestä oli kysymys, kun näin k-ilmoituksen. Kuvallinen ilmoitus vielä jotenkin konkretisoi asiaa ja voin kuvitella, minkälainen menetys kyseisen ihmisen kuolema oli. Tulet varmasti kaipaamaan ihmistä, mutta varmasti löydät kanavia myös purkaa kaipuuta. Jaksamisia töihin "urpojen kanssa "

Gissa. Hienoa, että jaksatte. Pidän teille peukkuja, luovuteta ei vielä. Lääkärin realismi kuulosti suoralta, mutta valitettavan tottahan sanat kuitenkin toisaalta ovat; täytyy ottaa siis huomioon epäonnistuminenkin. Ehkä meillekin joskus sama lause lausutaan, eikä tarvitse niin kauaa siihen mennäkään välttämättä. Ajatus adoptiosta käy ajoittain mielessä. Mutta nyt ensin ivf-yritykseen omilla ja sitten murehditaan vasta, jos tarvetta siihen on.
Öh, pönttö pomo siis tiedossa. Ei kivaa. Onko faktaa, että se on hirviö vai pelkästään kuulopuhetta? Mä en yleensä halua kuulla etukäteen arvioita kenestäkään, vaan haluan tutustua itse. Joskus on siis tullut todistettua omin silmin tomppeli tyyppi ja joskus taas olen oikeesti tykännyt "muiden vihaamasta" tyypistä. Toivotaan, että esimies ei saa kaaosta aikaan, sillä pahimmillaan siitä kärsii kaikki. Jaksamisia töihinkin!
Kastis on hyvä vaan ja roikkuu täällä. Voit olla konsultoijana, vaikka oma tilanne on erilainen. Älä siis katoa mihinkään. Musta tuntuu, että sulle käy vielä vanhanaikaisesti eli saat yllätysplussan tolla menolla. Aika hassu tuo teidän kissu; munkin oma viihtyi talvisin isoissa kukkapurkeissa. Yksi kuvakin on, kun se keikkuu purkin reunalla ja aikoo kakkia multaan! Voi, on ne niin sööttejä palleroita!!
Annu, mekin saatiin vaan viedä simot labraan. Ei tarvinnut aikaa. Hoitakaa nyt asia pois päiväjärjestyksestä, niin pääsette etenemään. Alkoiko vuoto jo? Koita jaksaa vain ponnistella, kyllä vielä onnistaa. Uskotaan. On totta, että menkkojen aikaan ketutus on välillä tosi korkealla, sille ei mitään voi.
Kiitti Emmi inssitiedosta. Täytyy ny kattoo, että tehdäänkö mulle se tähän kiertoon eli ensvkolla. Lääkäri on lomalla ja mun säkä; varmaan maailman vanhin lääkäri tulee mulle sen vapisevin käsin tekeen, JOS saan ajan ja JOS se katsoo, että se nyt tehdään. Ottaa päähän, kun se oma yksityinen gyne on just lomalla silloin, kun mulla on kierto. Tää on niin syvältä, kun pitää elää kp:n mukaan, niin se voi olla vkonloppu tai sit just jotain muuta, ettei onnistu. Kakka! Hienoa, että teidän koululainen pärjää jo noin hienosti matkoilla. On siinä varmaan äidillekin huolta ja stressiä.
Nyt on mentävä. Työt kutsuu vielä...