Keijukainen, kyllä munasarjoihin asti levinnyt tulehdus varmaan nostaisi kuumetta. Toivotaan, että ovat vain oviskipuja. Ja kun kuurikin on vielä kesken, niin voihan siellä vielä joku sinnikäs muhia. Jos ei helpota, niin uudestaan vaan lekuriin, mutta eiköhän se siitä
Suvi, ihan varmasti jokaisella lääkkeellä on omat sivu- ja haittavaikutuksensa, mutta sitten taas monilla lääkkeillä on isot hyödyt. Pitää vain punnita, että kummat ovat isommat, haitat vai hyödyt. Olet sä kyllä kovasti tehnyt tota clomi-pohdintaa

Mä itse ajattelin nyt pokkana ainakin tässä kierrossa vetää clomit, katsotaan sitten mitkä ovat ajatukset seuraavassa (että pidänkö vähän väliä). Mihinkään ultraan en mene, koska enpä usko niiden mitään suuria haittavaikutuksia mulle tekevän. Haluan vain vähän boostata tätä elimistöä, kun tuntuu kierrot pitenevän (32 ja 31 entisten 29 sijaan). Useimmiten noita monia rakkuloita kehittyy pco-laisille ja sitähän sulla ei ole. Mutta tosiaan, kuten monesti todettu, kukin tekee niinkuin parhaaksi näkee.
Gissankin miehellä sitten simpat hienosti parantuneet. Liekö sitten stressi vaikuttanut asiaan vai joko se kevät näkyisi tuloksissa

Eikös se ollut niin, että huhtikuusta alkaen simppamäärät kasvavat. Ja muutenkin raskauksia alkaa eniten maalis-syyskuussa, joten nythän ne on taas otollisimmat ajat. Eipä vaivuta siis synkkyytten naiset
(On muuten tosi helppoa kirjoittaa noin vapautuneesti, kun homma ei ole enää itselle mikään ""pakko"". Tulee jos on tullakseen ja jos ei tule, niin sitten tämä ihan hyvä elämä jatkuu näin..)