Tahkoojaplussat 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siirappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!

Mulla on tulipalokiire, kun olen sopinut tärskyt kaupunkiin jo olen jo oikeastaan myöhässä, eli tulen porisemaan illemmalla kuulumiset ja kommentoimaan jutut. Täällä kaikki hyvin ja ""normaalisti"". Illalla ja yöllä oli vähän ankeaa (niitä vähän pikkukiristyskipuja ja kipuilevat luut alapäässä), mutta ei mitään hälyyttävää. Eli kasassa ollaan hinosti!

Kivaa päivää!

P.S. Ketju taisi täyttyä

Aamupäivää,
Siirappi tosiaan kadonnut....Liekkö edelleen siellä pöntöllä vai joko jo laitoksella...? Hykerryttävän jänskää :)

Nekku, tiedä häntä vaikka on kohdattu hp:llä =) Mä olin tosiaan vähän hämmästynyt, miten jaksoin siellä pyöriä, ehkä johtui kellonajasta, olin siellä about kahden kolmen aikaan. Yleensä poimin sieltä pari ennalta katsomaani tuotetta, nyt oikein silmät pitkinä bongailin ostettavaa. Ja kovasti luotan palaavaani normikokooni, koska ostin yhden paitapuseron ja tavallisen paidan, jotka nyt on aavistuksen piukeita etenkin rintojen kohdalta.
Se limebody oli ihan vauvaosaston alussa sen kahvilan (?) jälkeen. Mexxin ja tosiaan, ihan uskomattoman suloinen! Olen heikkona tohon väriin. Tulevalle kummitytölle, siis Lotalle, ostin Benettonin pinkin asukokonaisuuden. Söpö.

Kiva kun puhuitte noista vatsanmuodoista, nimittäin mulla on just sellainen iso pallomaha, aivan kuin jättikokoinen jalkapallo ois liimattu tohon eteen. Mutta liekkö se nyt ennustaisi sukupuolta..??

Vaavi on kyllä mönkinyt yhtenään. Ja just tossa rintojen alla. Eilen tuntui ihan kummalliselta, kun veteli ihan pinnassa ja iho vaan aaltoili. Tosin olin syönyt - jälleen - namia, kun oltiin leffassa, joten taisi se sokeri saada kaverin oikein superaktiiviseksi. Ihanalta kyllä tuntuu, ja mieskin saa nykyään päivittäin kicksejä kämmentä vasten. Ja hää on yhtä hymyä.

Ikävää, että Mariska sun th on tommonen =( Eihän sen nyt tärkeitä mittauksia pitäisi unohtaa! Mä jännäsin tosi paljon, millaisen th:n saan, koska sitä niin toivoo näin esikoisen kanssa etenkin, että saa hyvän, lämpimän kontaktin ko. tyyppiin. Ja onneksi näin onkin.

Julialle jo etukäteisonnittelut huomisesta vimosesta pvästä! Eipä yhtään hassumpaa. Mites meinaat korkata ensi vkon maanantain? Mä varmaan suuntaan heti päiväkaffelle keskustaan ja vuokraan leffan ja otan päikkärit. Just can't wait!!

Nyt töihin. Jutskaillaan jälleen!