Tahkoojaplussat23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana yllätys Aniliinille! Muahan jymäytettiin myös ja siitä totaalisesta yllätyksestä tuli oikein extramahtava fiilis, kun ei osannut yhtään mitään odottaa. Kyllä ystävät on pop. :-) Aniliini, ootteko ihan kotosalla juhannuksen?

Täällä sateli aamulla. Ei oikestaan harmittanut, sillä olen kirjoitellut muutamia ns. rästissä olleita sposteja, kun ei ole "pakko" lähteä ulos nauttimaan kesästä. Vaihdan myös lakanat ja pyyhkeet, joten kone ja kuivain laulavat. Ja josko aloittaisin sadepäivän kunniaksi sen valokuvaprojektin... Piritta, joko olet tehnyt omasi? Heh, mulle tuli muuten ajatus, että jos olisit ollut stadissa tänään, oltaisiin voitu mennä ex tempore lunchille... :-)

Ehdottomasti järjestetään se tapaaminen, josta Stella muistutteli! Itseasiassa se järjestettiin jo mun unessa viime yönä. Minä, Julia, Stella, Aniliini ja Riinuska istuskeltiin korkeilla baarijakkaroilla ja juteltiin. Heh, hauskaa nähdä unta ihmisistä, joiden ulkonäköä ei tiedä! Oli tosi elävänoloinen uni.

Kiinnitettiin muuten eilen jo turvakaukalon jalusta autoon ja varmaan ihan hyvä, että laitettiin, ettei tarvii sitten pähkiä sairaalasta lähtiessä.

Mun tarttis lähteä ostamaan meitin juhannusgrillattavat. Muut kamppeet haetaan illalla yhdessä miehen kanssa, mutta nuo haen seudun parhaalta liha- ja kalatiskiltä. ;-)

Palailen vielä ennen juhannusta, mutta jos joku jo katoaa linjoilta niin hyvää juhannusta!

P.S. Stella, miten ihmeessä Leoa voi luulla tytöksi? Pyynikki on upea paikka, kelpaa teidän siellä nautiskella kesästä.

Huomentapäivää. Leo nukkui ennätyspitkän pätkän viime yönä: 6,5 tuntia putkeen! Äiti on kuitenkin vähän väsynyt. Mulle ei sitten tietenkään tullut uni silmään, kun olisi kerrankin saanut levollisesti nukkua.

Riinuskalle piti sanoa onnittelut vuokrakämpän saannista. Niin kovasti tsemppiä talonrakennuspuuhiin. Olette kyllä rohkeita, kun lähdette siihen jo toista kertaa.

Ihanalta kuulosti Aniliinin ilta! Mahtavia ystäviä sinulla :D.

Täällä tulee varmaan kohtapuoliin juhannushiljaisuus. Minäkin olen poissa linjoilta ainakin sunnuntai-iltaan asti. Toivotan kaikille leppoisaa juhannusta! Saa nähdä, pysyykö Nekku kasassa vai tuleeko juhannusbeibi ;).

On pitänyt sanoa, että kiitos kämppäonnitteluista!

Bongasin just pojan ekan hampaan! Iso, valkoinen alahammas kuultaa ikenen alla, ei ihan ole vielä läpi. On se sitä ientä rassannutkin!

Kertoisko joku, miten aloitetaan uusi ketju????? Gissako sitä samaa ihmetteli tahkoojissa...

Huh hellettä! Meikä se odotteli sadesäätä, jotta voisin hyvällä omallatunnolla leipoa, mutta eipä tullut. No nyt kun voi auringosta nauttia milloin vain, on yksi ja sama olla sisällä koko pvän :) Eli pullataikina kohoaa liedellä :-) On nimittäin sellainen kavalkadi sukua ja ystäviä tulossa heinäkuussa meille, että pakko tarjota jotain omien kätöstenkin tuotoksia, ettei aina vaan Myllyn Parasta korvapuustia. Ei sen puoleen, hyviä nekin on, mutta mun pakkomielle on leipoa jotain itsekin...Ja onhan mulla AIKAA =)
Otan taatusti liian ison kakun hoidettavaksi, mutta ajattelin tehdä vielä pari pellillistä muffareita ja huomenaamulla leivon mansikka-limetortun juhannusjälkkäriksi. Mun koivet on meinaan aika kipiät, joten seisominen tekee tiukkaa. No välillä lepuutusta..

Nla oli taas aamupäivällä. Kaikki tuas hyvin, th:n mukaan "näyttää jo aika hyvältä". Hm.....Hän arveli, että voisi syntyä ihan lasketun ajan puitteissa, hyvin on bebe kantimissa, ollut jo pitkään, tosin ei vielä täysin laskeutunut, koska hartiat pystyy paikantamaan ja vatsa on vielä melkoisen ylhäällä. Tosin kaikilla se ei kuulemma laskeudukaan. Paino pysynyt ihme kyllä kurissa, vaikka takana on kaksi pitsaherkuttelua ja jäätelöä 10 litraa...Pitsa kuumuuteen yhdistettynä toi kyllä inhottavan jalkaterä-turvotuksen, joten vessakäynnit yöllä ovat TUSKAA....ja aamulla sängystä nousut, auts.
Alkanut äiti soitella joka toinen pvä, sisko joka kolmas....Hienoa, että huolehtivat ja kyselevät, mutta mun kertomiset on aika minimissä. No kaikkihan voi alkaa rytinällä, you never know.

Nekku, sullahan la on ihan käsillä! Mullahan tässä on vielä hyvä tovi, mutta jännittäviä hetkiä elellään... Mä hengaan kyllä vkloppuna täällä, joten tullos sitten hetki kertomaan tuntemuksia.

On kyllä aavistuksen ankea jäädä kotiin, kun kaupoissa ja parkkiksilla ihmiset täyttää autojaan ja kaikilla on sellainen "nyt mökille"-fiilis...Että kyllähän sitä pitäisi kaupungista pois päästä! No kullalla oli ihana ehdotus: juhannuspäivänä mennään kahdestaan läheiseen saareen piknikille, otetaan kertis-grilli mukaan (tiedän, erittäin epäekologista!), Mölkky, piccolopullo kuoharia ja retkituolit ja -pöytä. Ja fiilistellään! Ei tiedä, vaikka bebe tulisi mukaan fiilistelyihin, hihiiii :D

Aniliinilla oli tosiaan kiva ylläri! Tuommoisista ihan puun takaa tulevista jutuista jää kyllä hyvä mieli pitkäksi aikaa. Ihania ystäviä sulla!

Riinuskalle voimia pakkailuun. Done that...mutta lopputulos palkitsee siinä hommassa jos missä. Ja pianpa tosiaan pääsette sitten siihen uuteenkin kotiinne, vuosi menee silmissä.

Vaunut menee ensi vkoon...hitto, että ärsyttää. "In any days" se siellä langan päässä sönkötti, mutta eihän se voi olla "in any days", jos ne ei ole vielä laivassakaan! Mikä maksaa??? Mun äänensävy alkoi olla aika..positiivinen, sanoin, että vauva syntyy ihan näinä päivinä. Ja muutenkin, tahtois jo kuivaharjoitella työntelyä =))

Jassoo, pitäiskös sitä käydä tarkistamassa pullataikinan tilanne. Ihanaa, kun pääsee herkuttelemaan pullien ja kylmän maidon kera, nam se on sitten hyvää! Nla on vasta vkon päästä, joten pieni painonnousu ei haitanne.
Olin eilenkin superreipas, pesin (osan) lattioista, kh:n ja imuroin. Tiedä häntä mikä puuska iski, en ainakaan tunnista itsestäni mitään pesänrakentamisviettiä..kunhan huomasin, että likaista on!

Vointeja tytsyt, ja oikein leppoisaa juhannusta! Mä pidän meitä kyllä linjoilla :)

Yhteistyössä