Heippa!
Ihanaa, meikä on yksin, mies lähti ulkoilemaan poitsun kanssa. Oli miehellä vähän kipeä olo aamulla, joten jäi tekee duunejaan kotiin. Mies ois jatkuvaan lähdössä Masan kanssa lenkille, diggaa sitä jotenkin yli kaiken. No, en estä lainkaan!
On kyllä niin loistavaa tämä kevätaika, kuten joku tuolla toisella puolella hehkutti. On NIIN ihanaa käydä lenkillä joskus ysin aikaan illalla, kun on vielä valoisaa ja kadut hiljenneet. Vaikka ois vaan rapiat +10, niin tuntuu jo huisin lämpimältä. Voikukkiakin jo kaikkialla...jeee!
Hyvä, että Riinuska olet jo hyvässä toipumisvauhdissa ja mies on auttamassa arjessa. Mä en lainkaan muista, miten nopsaan itse toivuin, mutta aika nopeasti vissiin. Kurkkuhan siinä on kipeänä aika ajoin.
Hellyttävä kuva Samusta! Mahtavan pitkä tukka poitsulla ja ihanan siniset silmät. Hauska se paplarikuva
Btw: kuvia Ilonasta pliiisss! Viimeksi neiti nähty joskus marraskuussa, joten Julia, hopihopi!
Hm.. I:llä alkavia nimiä...Tulihan noita jo monia kivoja. Isa on mun lemppari, samoin Iris ja Inka. Ida taitaa olla aika kovassa suosiossa, mun kaveri just kertoi, että sen lapsen päiväkotiryhmässä kaikki tytöt on joko Iidoja, Aavoja, Aadoja tai Elloja. Onhan ne toki kauniita nimiä, mutta kovin suosittuja.
Kakkukeisarin kakut on kyllä tuttuja, ovat oikein hyviä, tosin eivät mitään mielettömiä makuelämyksiä. K-Galleria on tuttu vain leivospuolestaan ja onhan sit se toinenkin...sen itävaltalaisen jepen pitämä Fredalla...en nyt muista nimeä.
Hauskaa Sande, että mies on jo pohtinut sun omaa aikaa ja aikaansa Iineksen kanssa. Kaupassa on kyllä ihan kiva käydä yksin, muistan, kun joskus sain jännätä, alkaako huutokonsertti maitohyllyjen luona vai vasta kassalla.
On kyllä tosi hino juttu, Murmeli ja Kata, kun teidät neitoset nukahtaa tissille ja siis tosiaan nukahtavat. Meillä kyllä tissiin nukahti, mutta auta armias jos siitä jonnekin siirsi, siis omaan sänkyyn esim., niin takuulla heräsi. Eikä tarvinnut edes siirtää, kun heräsi jo siihen, jos itse nousi vierestä pois. Voi vitsi, tuntuupa muuten ikuisuus siitä, kun on imettänyt!
Juu, taidan heittää itseni lepolasselle partsille. Illalla pitäisi sitten huutaa Suomi-poika voittoon. Aikamoista viisuhumua tuolla ytimessä, kun eilen käytiin. Ihan hassua, kun on niin paljon ulkolaisia Hgissä, on tunnelma kuin heinäkuussa. En muuten lainkaan ymmärrä tuota iltapäivälehtien Hanna-mollaamista. Siis mitä ideaa on mollata OMAA edustajaa!??? Ymmärtäisin jos keljuilisivat Ruotsin laulajalle, mutta että suomalaiselle...ei ymmärrä..