No niin, nyt paremmalla ajalla..
Naapurikuntalaiselle terkkuja!
Höh, tuota Sande-paran tämänhetkistä olotilaa, muistelin tässä oikein mikä se fiilis oli, kun odotti ja odotti ja odotti, että joko nyt.. Argh! Mä en niinkään ärsyyntynyt kyselyistä, tai en ole varma kyseltiinkö multa kovin taajaan, kun olin minäkin kaikille sanonut, että ilmoitan, kun lähtö tulee. Mulla ei kipeähköt supistukset kestäneet kuin yhden vrk:n, joten mä veikkaan, ettei se Ilppiskään viitsi mamaa kiusata enää montaa päivää. Jaksamista joka minuutille!!!
Voi ei, tuota tutkija-Leoa! Naurattaa, kun kerroit sekasorrosta Stella, mutta varmaan hymy hieman hyytyy, kun täällä sama koittaa. Kyllä Vilikin jo nyt aukoo kaappeja ja laatikoita, muttei läheskään kaikkia saa auki, eikä vielä osaa nousta seisomaan tavara kädessään, joten lähietäisyydellä pysyvät roinat, eikä mitään löydy vielä esim. vessanpytystä.
Piritta, Vili oli jo vajaan viikon ihan terve, mutta viime yönä alkoi yskiä uudelleen ja nenä vuotaa taas. Penteles sentään!!!! Mitenkäs Matias, joko niistot on tältä erää ohi?
Mä en allekirjoita omalla kohdallani tuota, että imettäminen on helpompaa ja nopeampaa joka paikassa. Ei meillä, kun tissiä vastaan taisteltiin ihan alusta asti. Ja koko ajan enenevissä määrin, mitä enemmän annoin pullosta. Voi luoja sitä itkun ja taistelun määrää, kun yritin tissiä tunkea suuhun. Johan se rintamaito sitten ehtyikin ja omat voimavarat, jokainen imetyskerta ennen lopettamista päättyi meidän molempien hervottomaan itkukohtaukseen. Siihen loppui imetys, vain 2 kk jaksoin taistella. Toivottavasti Kata saatte Vanessan huolimaan pullon, että pääset himppasen omille teillesi. Meillä on käytössä Ainu Mam Ultivent-tuttipullot, tutti matkii äidin rinnan muotoa (kukakohan sitäkin on testannut???!). Kokeilehan niitä, jos ei ole vielä testauksessa, ainakin Prismasta niitä löytyy ja maksavat noin vitosen. http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/tuttipullotjatutit/ainumamultiventtuttipullo200ml/
Hertta, aiotteko kysäistä sukupuolta?
Suvi, huhuu!
Mä sorruin eilen pizzaan ja jädeen, tänään käytiin sitten Vilin kanssa vaunutellen hölkkäämässä (hullun näköistä, sanon minä, toivottavasti kukaan ei nähnyt!!

, vaikka taivaasta kaatui vesi niskaan. Vielä kunnon jumppa päälle kotona, niin jo oli reipppaampi mieli.
Jotakin vielä oli asiata, mutta mitä...?
Nyt pitää mennä laittelemaan ruokaa, miekkonen kotiutuu pikapikaa.