Tahjoojaplussat 71

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiitu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiitu

Vieras
Tahkoojaplussat:

Mimmu: 29.10.2005 Venla, 53 cm, 3670 g
Kirppu: (esikoinen poika -97) 9.8.2005 Viljami, 52 cm, 4750 g ja 1.7.2007, Anna-Sofia 51 cm, 4475g
Hilla: 20.8.2005 Nea, 50cm 3390g
Riinuska: 7.1.2006 Juska, 50cm 3260g
Stella: 24.1.2006 Leo, 48 cm 3250 g ja 26.7.2007, Kaisla 50 cm, 3355 g
Julia: 30.5.2006 Ilona, 49cm 3240g
Nekku: 30.6.2006 Lotta, 51 cm, 4165 g
Piritta: 30.6.2006 Matias, 50,5 cm, 3330 g ja 27.4.2008, Tyttö, 50 cm, 3600 g
Aniliini: 21.7.2006 Vili, 51,5 cm, 3660 g.
Mariska: (esikoinen Teemu 12/02) 9.8.2006 Samu, 51 cm, 3100 g
Suvi: 10.2.2007, Elsa 46 cm, 2500 g
Kata: 23.2.2007, Vanessa 53 cm, 4428 g
Murmeli: 23.2.2007, Maija 51 cm, 3650 g
Sandeman: 1.5.2007, Nella 50 cm, 3320g
Hertta: 27.7.2007, Hertta 51 cm, 3680 g

Odottajien la:t:

Aniliini 23.4.2008
Julia 19.5.2008
Nekku 3.7.2008
Keijukainen 7.7.2008
gissa 14.7.2008
Tiitu 11.8.2008
Nasuppi 28.10.2008

No niin, jatketaan taas uudella ketjulla. Toivottavasti muistin Pirittan tyttären mitat oikein...

Aniliini vielä yhdes koos, jännää. Toivotaan, että kohta alkaa tapahtumaan:)

Kiva, että Sandemanin synttärijärkkäilyt sujuivat, pikaista paranemista Nellalle!

Gissa tais kysellä, että missä vaiheessa vauvan huoneen valmistelut ovat... Meillä ovat erittäin vaiheessa, kierrätettynä saatu pinnasänky on nostettu keskelle työhuonetta ja vaatteet tungettu ensimmäisenä vapaana olevaan laatikkoon;) Täytyisi alkaa pikkuhiljaa sisustamaan, heittää mäkeen tuolta huoneesta telkkari ja varmaan se kannettavakin kiikuttaa jonnekin muualle. Seinät ovat valkoiset toistaiseksi, en tiedä viitsisikö alkaa maalaamaan, ehkä ei, jos toisi sinne väriä vaikka joillain tauluilla tms.

Kävin tänään neuvolalääkärissä, kaikki muuten ok, mutta sen verran supisteli tutkimuksen aikana, että lekuri määräsi lepäilemään viikoksi, sairaslomalla siis nyt. En alkanut väittää vastaan, mikäs tässä ollessa, näillä keleillä vielä. Ensi viikon torstaina vasta töihin. Vielä olisi 4D-ultra tänään;)

Kiva kun Hillakin kävi piiitkästä aikaa moikkailemassa.

Aurinkoista tiistaita kaikille!

Heippa! Nyt taas kiirettä pitää, mutta pitäähän tämä pikailmoittautuminen tehdä päivittäin. Ollaan lähdössä kärryillä Hipon tyhjennykselle pankkiin, tarjolla simaa ja munkkeja sekä ilmapalloja, kuinkas muuten! :) Palaan.....

JUHUUUUUUUUUUUUUU, pk-paikka varmistui ja N pääsee tuohon lähipäiväkotiin!!! TODELLA hinoa kun oon kuullut karmivia stooreja kuljetusmatkoista. Huh, nyt voi hyvillä mielin suunnitella töihinlähtöä.

Vaikka nyt vielä nautitaan kesästä, tytöt!! N nukahti ja mää otin kaffet ja hesarit kotiterassilla kun en vielä uskaltanut pidemmälle lähteä tyttöä roudaamaan. Jos mama jaksais näitä kotoympyröitä vielä tän päivän niin sit taas pääsee reissaamaan.

Kommentit on jotenkin vähissä, aivot sumussa (parit huutosessiot taas viime yönä).Toivottavasti Vanen tissivieroitus sujuu jatkossa helpommin, musta se oli suht helppoa mutta nyt tuskailen vaan kalsiumin kanssa, miten ihmeessä sitä saa kun N ei malta juoda maitoa tarpeeksi? Tavallista jugurttia en oon vielä antanut ja maitokin on vielä korviketta. Kai pitäisi ryhdistäytyä.

Taidan palata aurinkoon kun vielä on rauha maassa...

No onpas täällä hiljaista. Tiitulle lepoa nyt vaan, otahan iisisti :) Pihalle hyvän kirjan kanssa, ah ihanaa :)
MUlla on taas vuorostani ollut ja on noita viiltokipuja alavatsassa, inhaa sekin.

Aniliinille tsemppiä edelleen, huomenna onneksi sulla se yliaikaistarkastus. Varmasti on huoli vauvasta, istukasta ym. Onneksi asiaa tarkkaillaan ja kyllä se tosiaan sieltä pian tulee vaikka odottavan aika onkin pitkä.
Voimia!

Julialla se vauva on sitkeesti perätilassa. Ihan hyvä tietysti varautua henkisesti siihen sektioon jos siihen sitten joudutaan.

Mulla ei valitettavasti ole perjantai vapaa, lyhyt päivä kumminkin, aamulla on neuvola. Huomennakin onneksi lyhyt päivä ja torstai vapaa, kivaa kun on tynkäviikko. Ja lauantaina sitten treffataan tosiaan osan kanssa. Kivakiva! Ja kiva Riinuska kun tulet meille :)

Tänään meen ystäväni kanssa syömään ja kauppaan illalla. Mun sisko tulee vapuksi tänne ja suunniteltiin vappupäivän piknikmenyytä aamulla. Mä lupasin tehdä salaatin grillatusta kalkkunanrinnasta ja patonkia & juustoa.

Öh, Tiitun suppareita. Ilmeisesti et itse olisi tajunnut saikulle jäädä? No, rauhallisesti siellä nyt. 4D on hino, me käytiin viimeksi. Heh, nää seuraavat näyttävät jäävän paitsi ylim. ultrista ja vakuutuksista… Eivät kuitenkaan onneksi pusuista ja haleista ja rakkaudesta, sehän se tärkeintä on.

Katselin tota meidän la-listaa ja tosiaan jännä juttu on se, että Keiju, minä ja gissa voidaan synnyttää ihan missä sattuu järjestyksessä. Tiitu toivottavasti ei siihen ryppääseen vielä ehdi.

Huippua Sande toi Neltsin paikka! Mä meinaan näen painajaisia siitä, ettei saada elokuussakaan siirtoa minnekään lähemmäs. Soititko suoraan pk:n johtajalle vai sille alueen vastaavalle tyypille? Mä en saa millään sitä pk:n johtajaa kiinni, siellä ei vastaa kukaan puhelimeen (ikinä!!!) ja se alueheppu on lomalla tämän vkon.

Mitenkäs sairastupalaiset?

Uuh, kun väsyttää, kun toi plikka herää sen kaksi kertaa aina. Eipä ehdi tottua liian hyviin yöuniin ennen kuin tämä seuraava sotkee taas kupletin…

Hih, täällähän minä, jo :-)) Tai siis ME :D ja Sniiifff, meidän ihana PIKKUPRINSESSA.

Niinpä siinä sitten kävikin, että ryminällä alkoi sunnuntaina, täysin puskista (sekin, hehh ;) Meikä kokkaa puolenpäivän hujakoilla pöperöä pöytään, kun mummi + veli ystävineen kylässä. Supparit alkoi juu yöllä, lievinä, enkä tuskin niitä edes tunnistanut siksi. Mutta unta ei tullut lainkaan. Tosi nopeasti voimistuivat, ja koska olin koko ajan pystyssä ja jotain puuhailin, niin eihän sitä niin tajunnut (todellakaan!), että pitäis olla jo MENOSSA...Olin jo kaksin verroin kiemuroilla, kun soitin about 15, että kai pitäisi alkaa tulemaan, kun tuskin saan henkeä. Jeee, mitkä fiilingit....

Naikkarilla kätilö huomasi, että juuh, naamasta näkyy, että aikamoiset tuskat ja totesi, että sähän olet jo lähes täysin auki (9cm). Että ei kun beibi ulos vain. Mä olin, että TÄH, nou way, puudutteet kehiin ja heti. Pääsin heti saliin ja ihana doktor tuli nopeasti ja onneksi sain spinaalin. Auttoi, toi sen kuuluisan taivaan ja rentoutuksen. Että kyl määkin nyt tiedän, mitä on puudutteen autuus ja siltä osin helpohko synnytys :) Kauhee vapina siitä tosin seurasi, mutta pientä niihin supparikipuihin. Ponnistus oli ab 20 min, kesti aika tovin (ainakin tuntui siltä!), koska en oikein saanut aikaiseksi ponnistamisen tarvetta johtuen just tehokkaasta puudutuksesta. Mutta ulos tuli, kaunis 9 pisteen tyttö. Masan näköä paljon, pieni nökönenä kuten veljellään ;-)
Tummaa tukkaa, mutta oihh, miten pieniä nämä vauvat onkaan! Kyllä sen oli vaan unohtanut. Syö hanakasti, auts, mikä imuote on. Mutta hyvä niin. Kaikki kunnossa, joten päästiin näin pian kotiin. Mikä tosi ihanaakin. Matias ja isä oli perhehuoneessa mukana eilisen ja yön, kaikki nukuttiin siellä. Noh, nukuttiin ja nukuttiin, meikällä 4 lähes unetonta yötä takana...Vauva toki nukkuu, mutta päivällä, hehh. Yöllä on sitten kiva kiljua (mikä kipakka ääni..!) ja vaatia pöperöä ja toki killistellä maailmaa.

Matias on ollut liikuttavan kiinnostunut siskostaan. Koko ajan koskettelee ja menee katsomaan, mikä vauvan tilanne. Tosi hienosti mennyt. Toki pitää vahtia, ettei tunge pikkuautoa nenään tai suuhun, mutta kovin on tohkeissaan ja heti ensi hätään huutelee, että "vauva", kun tulee siskon lähelle. No näkee nyt, mähän olen tässä ollut riittävän kauhistunut, joten voihan tämä arki sujua suht hyvinkin. Ihanalta kyllä tuntuu, wauu, että poika ja tyttö meillä! Kyllä nauratti ja liikutti, kun eilen saatiin toviksi molemmat muksut unille ip, ja siinä sitten sängyltä katseltiin meidän lapsia pinnasängyissään. Aihh, miten ihana näky! Että _meidän_ lapset.

Naikkari oli ihana paikka, aivan mahtavia kätilöitä ja todella avuliaita ja mukavia. Kaiken kruunasi tämän päivän lastenlääkäri. Olen meinaan tavannut niin paljon mölöjä naislekureita, että tämä setä oli aivan fantastinen. Kandit sen vierellä samoin.

Että tämmönen tapaus :) Olen todella onnellinen, että meni nopeasti synnytys ohi, ja muutenkin sujui hyvin. Voitte uskoa, että oli suhteellisen pöllämystynyt olo su-iltana, kun päivä menikin niin, ja lapsi oli kahdessa tunnissa ulkona, kun tultiin laitokselle.

Nyt pitää nauttia pienistä oman ajan hetkistä, kun lapseT nukkuu. Huisia, että se on sitten monikko jatkossa ;) Mikä kesä tuli tässä parin pvän sisällä, kun oltiin sairaalassa.

Tsemppiä Anskulle, pidän peukkuja, ettet joudu kärvistelemään enää kauaa. Palaan heh, paremmalla ajalla taas muihin juttuihin. Olette ihania, kiitos onnitteluista!

Hihii, niin sitä vaan suodattaa kirjoitusvirheitä, mä en ainakaan ennen Tiitun mainintaa huomannut otsikossa mitään erikoista. Ollaan nyt sitten tahoojaplussia hetki. :)
Ja niitä kirjoitusvirheitä saattaa täältäkin pukata entistä enemmän, kirjoitan nimittäin miehen läppärillä ja mun kirj.virheprosentti kasvaa jostain syystä tällä kirjoittaessa kummasti.

Taas pitää manata lapsosten sairasteluja, paranemisia Leolle ja Kaislallesekä Nellalle!
Toivttavasti Nellan röörit aukeaa, eikä olisi mitään astmaattista.

Kiitokset muuten kaikille tsempaukseista, olen selkeästi huomannut,että tuo aurinko vaikuttaa mun mielialaan oikein erityisesti tällä hetkellä. Eilen, kun ei paistanut, mietin ihan joka minuutti tulevaa synnytystä ja kuulostelin vauvan liikkeitä jne. Tänään nautin ulkona kävelystä ja sen jälkeen luin pihalla lehteäpitkän tovin Vilin leikkiessä vieresä, enkä ajatellu ollenkaan muuta kuin lehden sisältöä ja kaunista päivää.

Ja Sandelle kiitokset kännistyskertomukesta, muistatko oliko se prostaglandiinia, jta mös sperma sisältää? Saitko suun vai alakerran kautta? Kun mulla viimeksi laitettiin heti okstosiinitippa käpälään, eikä mitään puikkoja/pillereitä? Johtuikohan siiä että avautumista oli silloin tapahtunut. Nyt kun ei ole (tai ainakaan viime viikolla ollut) saattaa käydä toisin. Ja sitä seksiäkin on tullut kokeiltua, ei auta täällä, ei! =)

Katan ja Vanessan matka kuulosti tosi kivalta, pl. lennot. Hienoa, että saitte nautiskella täysillä! Ja tsemppiä oikein kovasti imtksen lopettamiseen, vatii varmasti hermoja niin kuin kaikki vieroitukset ja siitymävaiheet.

Me ostettiin uusi kaasugrilli, en tiedä minkä kokoinen jättihirviö on, kun ei nähty kaupassa kasattuna. Kokonaan rosterinen, joten ainakin kuvassa näyttää ihan hienolta. Ja ihan oli hienosti hintaakin, mutta mies halusi juuri sen. Saa nähdä milloin saa kootuksi, on nimittäin tuhannen palasina. Voi mennä päiviä! :)

Toivottavasti Julia saat pikapikaa ajan kontrolliin, ettei tarvitse olla epätietoisuudessa. Onko sulla minkäänlaista tuntumaa, olisiko voinut kääntyä? Mä en kyllä voinut siitä erehtyä, auts.

Gissa, onko supistelut hellittäneet? Tiitullakin samaa vaivaa, vihan kökkö. Onko kipeitä? Eihän teillä kumamallakaan mitään avautumista ole kuitenkaan ollut? Tiiu, varmistatte lmeisesti sukupuolen 4D:ssä? Va oliko se niin, että tiedätte sen ihan varmaksi jo?
Koskas Keiju te taas tapaatte pienokaisenne ruudulla?

P:n kuulumisia odottelen kovasti! Jos "mua" huomenna käynnistellään (mitä en siis usko, vaikka toivon), niin en tiedä milloin pääsen koneelle seuraavaksi.. Onni, että tylleröinen tuli maailmaan paria päivää ennen l a:aa, näin ylipäiviä kun en kenellekään soisi.

Mä sain eilen uuden kännykän, menen tutustumaan, kun Vilkkukin nukkuu. Lähteekin päikkäreiden jälkeen mummin kanssa pyöräretkelle. :)

Hinoa kun Piritta on jo kotiutunut ja ehdit tänne kirjoittamaan. Ihanaa lukea uudesta tilanteesta (ja kuvitella itsensä siihen..huh) ja varsinkin kun kaikki on mennyt noin loistavasti. Ehditkös näkemään ed. ketjusta mun nimiehdotuksen, Minea?

Aniliinin ilmoittautumiset ovat kaivattuja, hullut täällä jännäävät. Josko jo huomenna jäisit tositoimiin?!
Mulle on hyvin selvää miten päin vauva on, ei voi erehtyä noista monoista tuolla alapäässä ja jättimäisestä, kovasta möykystä rintalastan alla. Perätilassa ja sitkeesti. Ei muuten vieläkään ole kuulunut Taysista mitään. Pitäisköhän sinne soittaa perään, ettei vaan unohda mua.

Nyt lepäilemään kun Ilonakin sattui nukahtamaan. Pvunet kun nykyään tuppaavat jäämään pois.

Oijoi, olipas ihanaa saada Piritan kuulumiset näin nopeasti. Synnytys kuulosti kovin samalta kuin mulla oli Leon kohdalla. En tajunnut lähteä ajoissa ja sitten olinkin tosi kipeä kun sairaalaan päästiin ja lapsi oli ulkona kahdessa tunnissa. Että on sulla ollut ripeää toimintaa, hyvä niin. Ja kuulostat kyllä NIIIIIN onnelliselta kaikin puolin. On se vaan niin hienoa, kun on perhe koossa ja voi ihastella taas pienenpientä vauvaa. Euforia on alussa upeaa (ja jatkossakin).

Onnittelut Sandelle ja Nellalle päiväkotipaikasta! Mä odottelen meidän päätöstä kuumeisena. Voi kunpa kävisi yhtä hyvin kuin teille.

Julia, mahtaa tuntua ikävältä perätilaisen lapsen potkut! Kun ne kädetkin moukaroivat joskus aikas kipeästi.

Tiitu, viikon lepo kuulostaa hyvältä. Toivottavasti supistukset ei tosiaan avaa kohdunsuuta. No, kunhan lepäät niin eiköhän tilanne rauhoitu.

Meillä meni nyt vappusuunnitelmat ihan uusiksi tän sairastelun takia. Harmittaa :(. Minä ja Kaisla aloimme oksentaa eilen illalla ja mies tänä aamuna. Mulla alkaa olla nyt suht järkevä olo, vähän on vielä lämpöä ja lihaskipuja. On muuten aika kamalaa hoitaa kahta lasta ja koiraa oksennustaudissa. Etenkin kun me K:n kanssa oksennettiin vielä yhtäaikaa. Huh! Eikä flunssakaan ole mihinkään kadonnut, mitä vielä! Eilen ja tänään olen taas niistänyt ennätyspaljon. Liekö mukana jotain siitepölyallergiaakin.

No, näitä sattuu ja täytyy vain niellä tappionsa vapun suhteen. Ehkä sitten vappupäivänä pystymme lähtemään vaikka kaupungille.

Aniliinille tsemppiä huomiselle. Toivotaan, että alkavat käynnistellä. Eikös se olisi reilua, etenkin jos alapäässä kaikki on vieläkin ennallaan.

Lauantaihin mennessä uskoisin kuntoutuvani, joten kiva nähdä Helsingissä!

Voi vitsit, Matiaksella on pikkusisko. Niin suloista. Kuvia kaivataan heti kuin mahdollista ;). Niin ja Piritta, miten voit?

Voi että, olipa todella ihanaa lukea Piritan kuulumisia. Mähän en tietysti tiedä miltä tuntuu se yhdenkään lapsen vanhemmuus, mutta varmasti on tosi suuri muutos se neljäskin perheenjäsen. Kiva kuulla, että synnytys sujui noin mukavasti. Kuvia odotellessa, vink vink :)

Tiitulla supistelee, onpa kurjaa. Mulla supisteli myös sen sisätutkimuksen jälkeen tosi paljon koko illan. Hyvä että laittoi sut saikelle, se mun lekuri taisi olla aika huono. Eihän se edes selittänyt mitä se pehmennyt kohdunsuu tarkoitti ja lisäksi ei ollut tippaakaan kiinnostunut siitä, että supistaa, eikä juuri muustakaan. Oikein harmittaa koko käynti. Jotenkin vielä tuntuu, että saisivat ottaa huomioon tuon raskauden alkamistavan ja ainakin vaikka selittää perusteellisemmin? Ultralekurihan otti sen hyvin huomioon ja määräsi vielä ylimääräisen ultrankin, vaikka en edes ois uskaltanut pyytää moista. Tiitulla ja Keijulla ei vastaavaa kai lupailtu, ajattelitteko mennä vielä omalla kustannuksella? Keijun muistelen sanoneen, että tekisi mieli mennä? Mä varmaan menisin, kun tuntuu niin pitkältä ajalta ilman ultraa. Niin siis Tiitulla olikin tänään 4d!!!!
Nekku siitä mainitsikin, että mehän voidaan synnyttää missä järjestyksessä tahansa, aika jännää. Musta meillä, siis Tiitulla, mulla ja Keijulla taitaa olla kohonnut riski ennenaikaiseen tuon hoidon takia. Tiedä sitten miten paljon se vaikuttaa oikeasti, en aio murehtia asiaa.

Mulla supistelee edelleen, ei mitään mahdotonta kuitenkaan. Ensi viikon ke ultra, voi kunpa tulisi pian!! Taas on näemmä sellainen vaihe, että on koko ajan nälkä, yölläkin heräsin syömään :( Voihan läski sentään...

Kiva kuulla, että Aniliinilla ei hirveän kärsimätön olo, tottahan se on, että aurinko tekee tehtävänsä mielialan suhteen. Edelleen tsemppiä odotteluun, toivotaan actionia huomiselle!!

Mies on aloittanut terassin teon ja mä olen ihan innoissaan. Vähän on morkkis, kun en voi auttaa sitä, normaalisti olisin varmaan ainakin kantanut kaikki kamat, että hän voi keskittyä olennaiseen. Nyt joutuu tekee kaiken itse.
Saan muuten uuden äippäpaketin makuupussin muuta kautta, joten en ota pakkausta sittenkään!!! Ihan kuin tämän mun pakkausvehtaaminen ketään kiinnostaisi :) Nyt voisin kai vihdoin laittaa paperit eteenpäin, että saan joskus jotain rahaakin.

Tänään vesijumppa ja huomenna siskon luokse vapunviettoon. Ihanaa, pitkä vapaa. Oli yksi vapaapv pidettävä ennen poisjäämistä, ettei mene hukkaan, niin otin sen tähän sitten.

Kiitos Keijulle ihanasta kuvasta :)

Kävin laittamassa parit synttärikuvat teille, mutta mun osoitteet on vähän sekaisin joten jos joku jäi ilman niin ilmoittakoot niin täältä tulee.

Pn kertomus oli NIIIN liikkis, snif.

Meidän vappunvietto saattaa olla lasi skumppaa raksahommien välissä joten taitaa jäädä meiltäkin juhliminen. Vaan ehkä sitäkin ehtii juhlimaan sitten kun on möksä kunnossa.

Mua niin raivostuttaa tuon tytön kieltäminen satamiljoonaa kertaa päivässä, "pois suusta", "ei saa koskea", "odota, äiti antaa" etcetc. Kuulostan ihan rikkonaiselta levyltä ja hermo menee varsinkin ruokapöydässä. MILLOIN tuo lapsi oppii puhumaan ja sanomaan mikä on hätänä ja onko nälkä??? Huh tulipahan sekin purettua, vaikka kuulostan varmaan monsterimutsilta tuon Pn hehkutuksen jälkeen:-(.

Anyway, kitinä yltyy joten palaan kävelyharjoitusten pariin...

Aivan ihanaa kuulla Pirittan perheen kuulumisia! Hienosti ja nopsaan tuntuu kaikki menneen, aika pitkään tosiaan sinnittelit kotona :) Onnea vielä kerran! Kuullostat tosiaan niiin onnelliselta.

Seuraavaksi odotellaan sitten Anskua ja Juliaa. Kyllä mä Julia varmaan sinuna soittaisin sinne sairaalaan? Voiko lapsi enää noin myöhään kääntyä oikein päin?

Noista valmisteluista vielä; meillä on tosiaan se nukkumakori ja vaunut valmiina, kotona ne eivät vielä ole. Vaatteita on, mun täytyy vielä tsekata että on tarpeeksi niitä ihan pieniä kun ainakin äitiyspakkauksen kaikki vaatteet taitavat sitten olla liian isoja. Vähän sama kuin Tiitulla että vaatteet tuli sullottua vapaaseen hyllyyn kaapissa :)

Hyvä juttu Gissa kun saat sen makuupussin. Mä en ole käynyt katsomassa miltä tän vuoden pakkaus näyttää, varmaan sen sitten saan jos on jo jaossa. En ole nimittäin saanut Kelalta vielä mitään päätöstä.

Jännään kans naapuriani, hänellä myös la tällä viikolla. Vielä koetetaan ehtiä lenkille kun on yhtenä kappaleena.

Gissa, mun äiti on ihan varma että mä synnytän etuajassa kun hälläkin on kaikki 3 tulleet siten. Saas nähdä tosiaan missä järjestyksessä me 3 mennään :)

Ultraa ei meillä ole enää julkisella puolella ja ainakin toistaikseksi hyllytettiin se että mentäis omalla kustannuksella. Mieli kyllä kovasti tekisi, tietty. Tuntuu tosiaan että on niin kauan siitä edellisestä, ja onhan siitä toki aikaa.
Jännä kuulla pian Tiitun kuulumiset 4D:sta!

Huomenta!
Tulen heti aamusta kertomaan Aniliinin kuulumiset: sain eilen illalla tekstarin että lapsivettä on alkanut tihkua ja A on jäänyt sairaalaan sisälle. Ilmeisesti tänään sitten käynnistävät synnytyksen ellei jotain ole jo yöllä alkanut tapahtumaan. Voi miten jännää! Sieltä tulee sitten seuraava beibi, ihan menee kylmät väreet! :)
Vappuvauva.

Aivan ihana lämmin auringonpaiste, eipä paljon huvita olla töissä. Onneksi on lyhyt päivä.
Ja ihan huippua ohjelmaa luvassa. Hauskaa vappua kaikille!!

Oih, Matiakselle pikkusisko! Olen ollut muutaman päivän pois koneen ääreltä. Laitoin Pirittalle onnittelutekstarin. Ihanan liikuttava oli Pirittan kuvaus ensihetkistä, niisk! Ja hienoa, että synnytys oli mennyt nopeasti. Mulle tulee oikeasti vauvakuume...

Toinen oih, Aniliini tositoimissa. JÄNNÄÄ!

Ai niin, me nähdäänkin jo lauantaina, hauskaa! Jotenkin en tajunnut, että on jo tällä viikolla. Tulossa siis ollaan. Kiitos, Nekku, jos muistat sen patapumin jo la tuoda :).

H on aikamoinen takiainen nykyään. Roikkuu puntissa koko ajan. Ekat päikkäritkin lyhentyneet 40minuuttiin. mm. näiden syiden takia en pysty tännekään kirjoittelemaan usein... Oma sänky on taas ihan out, nukkuu välissä, mikä tarkoittaa sitä etten itse nuku järin hyvin.

Isot tsempit Vanen tissivierotukseen. Tuskallista varmaan on :(.

Upeaa Nellan päiväkotipaikka, jee!! Iso helpotus. Ja kiitos suloisista synttärikuvista. Toivottavasti taudit on jo selätetty.

Harmi, että huomiseksi on luvattu tänne etelään kylmempää ja pilvisempää, kun huomenna ollaan menossa piknikille. Tänään ihan vaan kotona herkutellaan.

Nyt on mentävä! Glada Vappen!!

Aniliinilta viesti että Vilille on syntynyt pikkusisko aamulla!! Kaikki hyvin ja vointi on mainio :) Aivan ihanaa! Onnittelin mutta onnittelen vielä täälläkin, onnea koko perheelle! Tulihan se pikkuinen sieltä :)

Voi ihanuus mitä uutisia, toinen pieni prinsessa :) Kiva kuulla, että vointi hyvä ja tietysti raporttia odotellaan malttamattomana!!
Keijulle kiitokset viestistä.

Seuraavien pitäiskin sitten olla poikia, että saadaan joku tasapaino säilymään. Akkavaltahan täällä taisi ennestäänkin olla?
Mulle muuten ennustettiin sormustestillä poika, tyttö, poika, tässä järjestyksessä. Kuulemma pitänyt tähän saakka aina paikkaansa :)

Muuten, Tiitun 4d-uutisia odotellaan, ei saa pitää jännityksessä??!!

Ei ilmeisesti päästä ajoissa töistä, kun ei ole vielä ilmoitusta tullut. Harmi. No, lähden kuitenkin kolmelta, tulinhan jo ysiltä töihin :) Intoa siis löytyy. Kaupan kautta kotiin ja sitten siskon luokse vapun viettoon. Yllättäen olen kuskina. Mukavaa ja rauhallista oleskelua tiedossa, muutamia ystäviä heille tulossa kylään. Iso maalaistalon pihapiiri ja grillaamista. Tällä ilmalla, mikä sen parempaa :)

Voi JEE pikkuprinsessoja! Ihanaa! P kuulostit niiiiin onnelliselta, mahtavaa!

Niin lauantaina tosiaan olis tarkoitus nähdä osaa, ihan kauheaa vauhtia menee aika koko ajan. Toukokuu alkaa! Ja nyt jo ONNEA NELLA etukäteen!

Tissivieroitus on mennyt tosi hyvin, ekan yön jälkeen ei enää itkua, heräilee sen pari kertaa mitä ennenkin, mutta jatkaa uniaan. Tuntuu tosi luontevalta olla enää imettämättä, eikä oikeastaan tunnu edes haikealtakaan. Taisi olla hyvä aika molemmille! Ekan päivän jälkeen en ole enää pumpannut maitoa, eikä tunnu enää kipeytyvänkään. Siinä on nyt yhden luvun loppu..

Me käytiin vapputorilla tänään ja ilta ollaan kotona, eli ei yhtä sohvalla nautittua siideriä kummempaa juhlintaa edessä..=) Mä en ole vappuihmisiä sen kummemmin muutenkaan, että ei tunnu mitenkään omituiselta olla kotona. Meinasin ensin lähteä V:n kanssa kavereilla käymään, mutta kun tuo illan nukkumaanmenoaika on niin aikaisin, niin en taida viitsiä. Ilma on kyllä ihana, että sen puoleen jonkinlainen grillaaminen ulkona olis ollut jees. Huomenna oli tarkoitus tehdä sitä mun vanhemmilla, mutta vissiin luvattiin vähän pilvisempää.

Voi jee Vilillekkin pikkusisko, VAUTSI! Tahkoojien akkavalta senkun syvenee;-). Aika hinon synttäripäivän sai pikkuinen:-). Olikos teillä nimi jo valmiina? Miten olis Siri?

Tulin toivottelemaan wappuja, mikä oliskaan grillailla pihalla ja rauhoittua vähän, mutta meillä on iskä pian tulossa kotiin ja sitten pakataan romppeet autoon ja suunnataan kohti k-suomea ja sitten huomenna raksalle. Hiukan erilainen vappu, varmaan 15 vuoteen en ole ollut poissa Ultsilta, jos nyt ei viime vuotta lasketa:-). Kai sitä täytyy kehittää uusia omia wappuperinteitä kun on lapsi ja vielä hänen synttäritkin:-). Huomenna ei varmaankaan juhlita, ainakaan äiti ei ole varustautunut muuten kuin parilla skumppalasilla, ehkä sitä seuraavina vuosina juhlitaan enemmän kun pimatsu alkaa ymmärtääkin asiasta jotain? Wappupallon kävin kuitenkin ostamassa, iso possu! Oli niin hauskannäköinen...

Voi JEEE miten ihanaa!! Onnea Aniliinille ja perheelle!!! Ihanaa, että kaikki mennyt hyvin ja voi suloista, rinsessa. Taisi mun meediotaidot loppua siihen, muistaakseni veikkasin Anskulle toista poikaa... En nyt ole ihan varma.

Piritta kuulostaa tosiaan niin seesteisen onnelliselta, oih. Kyllä on erilainen vappu tänä vuonna sekä P:n, että A:n perheessä :)

Ja tosi kiva oli lukea P:n raporttia päivästä ja mukavaa lukea isoveli-Matiaksen ensireaktioista ja puuhastelusta siskonsa ympärillä, hinoa kun jaksoit jo näin pian tulla linjoille kertomaan.

Keijulle kiitos viestinvälityksestä myös.

Ja Nellalle synttärionnittelut etukäteen!

Heippa.

Voih, lisää tyttöjä ihanaa :). Kohta saadaan kuulla toinen synnytystarina..Kiitos muuten P kertomuksesta. Kuullostit tosi onnelliselta, tietenkin.

Nyt täytyy lopettaa, vapaapäivänä on niin paljon kaikkia kiiruita.

Hauskaa vappua kaikille!!!