HERMO SUHT PIUKASSA!!!!!
tänään taas kokoarvio keskussairaalassa ja jos käynti voi olla turha niin tämä oli just sitä. painoarvio tällä hetkellä 3.7kg eli oli kasvanu kilon reilussa kahdessa viikossa, tätä rataa niin meikä puskee esikoululaista, vielä on kuitenki viikko laskettuun. masensi muutenki koko käynti ku kohdunsuulla ei mitään muutosta viimekertasesta. vielä oli kiinni ja kanava täysmittanen. ajattelin jo et pakko jotain ollu tapahtua ku on kipeä ollu ja vähä supistelluki, mut mitä paskaa.. huomenna pakkaan laukun ja marssin uimahalliin ja vetasen parin kilometrin uinti reenit on se ny kumma ettei mitään tapahdu.
en ymmärrä ku lääkäri sanoi et sitte vasta käynnistetään ku yli 4,5kg, miks odottaa niin kauan ja jännätä mahtuuko tulemaan. vois mun mielestä vähä ennakoida, turha riskeerata. sano vaan taas syömisestä et nyt pelkkää kanin ruokaa loppuaika, ettei edes voita leivälle. oon ite vähä sitä mieltä et vaikkahan olisit syömättä seittemän seuraavaa viikkoa niin vauva kyllä ottaa sen mitä kasvuunsa tarvitsee. ens viikolla neuvolaan normaalisti, seuraavat siellä tuota verenpaineen kehitystä. viime viikolla alapaine oli 95 nyt 90, viime viikolla sanottiin sitä huolestuttavaksi ja nyt sanottiin et uudelleen synnyttäjällä se ei ole vaarallista. viikossa niin nuo mielipiteet tupaa vaihtumaan :headwall:
oon niin täynnä tätä mahaa ja tätä saakelin turvotusta, et huhuh. eikä auttanu yhtään kun yks hyvä kaveri sano, sille kun ressasin tuota koko juttua et "mun sisko synnytti 5kg ja kaikki meni ihan hyvin ja et tämä vauva ihan normaalin kokoinen" teki mieli sanoa et se sun sisko ei oo nyt punnaamassa tätä vauvaa ja minä en mitään 5kg sovi synnyttää. varmaan ihan vaan kannustuksena tarkotti mut ottaa niin hermoihin kaikki tuollaset kommentit. kuitenki kyllä se laittaa mielessä liikkumaan kaikenlaista ku sanotaan et iso vauva tulossa..
no ei auta ku odottaa mitä tuleman pitää..