***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

Onpas koiramammalla ihana masukuva taas. :) Noita on niin ihku kattella. Meillä on edelleen muuton jäljiltä kamera hukassa ni ite voi laittaa mitään kuvii mihinkään :(

Valituksia :D
NÄRÄSTÄÄÄÄÄÄÄÄ!! ei tarvii juoda ku vettä ja jos sen menee lopettaa ni menee 20 min ja närästää niin pirusti että ei voi muuta ku kömpii hakee renniee. Ärsyttää ihan sairaasti ku mä haluis kumminkaan kokoajan olla rennie huules (ei oo ees tosiaan niin hyvänmakusta, saati auttais kovin pitkään).

Janottaa. Meikä juo kun mikä. Siis litra tolkulla vettä päivässä. Juomina maistuu vaan rasvaton maito ja kylmä vesi. En tajuu mikä voi saada ihmiselle tällasen janon ja vielä kun saa sit siksi ravaa vessassa samaan tahtiin. Eli meikän päivä menee siinä ku juon vettä, otan renniee ja meen pissalle. Tässä ikuinen kierre :LOL:

Masukipuilee. Se tulee silleen kovaksi ja painaa. Eli ei silleen supista, mutta on kyllä tosi v-mäinen tunne. Tiiä mitä sillekin sit tekis. Helpottaa aina vaan sillä et menee makuulle ja makoilee vaan puolisen tuntii ni menee ohi silleen et pystyy taas toimimaan (niin ja mä oon siis viikkosin yh ku mies on työreissuilla ni makoile täällä sitten hah).

Niskat jumissa ja jäykät. Illalla alkaa päänsärky (johtunee siitä et lukulasit on liian pienillä voimakkuuksilla ja luen koko päivän) ja aamulla ku herään ni se särky on edelleen olemassa. Mietin et voisinko mä tästäkin mennä kälisee neuvolantädille :LOL: vaikka ei varsinaisesti raskauteen liitykkään, mut jos pääsis niskan kans hierojalle. Ku noi yötkään mee enää ihan helposti ollessa ku on masu "tiellä".

En ylety omiin jalkoihin kunnolla. :LOL: tää on kyl melko koominenkin ku saa aamulla juur ja juur sukat jalkaan. Mietin vaan että ku tulee elo-syyskuu ni millä hitolla mä puen itteni ku taivu enää kunnolla tässä vaiheessa. =)

Ok, valitus loppuu ja iloisiin asioihin.
Lähden ensiviikolla torstaina veljen luo hengaa veljen vaimon ja kummipojan kanssa. Oon ihan intsinä ku pääsen pois kotoo hetkeksi. Ollaan perjantaihin asti siellä sit. Keskiviikkona olis tentti rikosoikeudesta ja siinä onkin sit pinnistämistä. Toivon jäätävää tenttituurii taas tähän että saan sen läpi ja pisteet kotiin siitäkin.

Murmeli pitää hirveetä diskojumppaa päivittäin ja usein, mietin tässä että mahtaako meidän jätkästä tulla kovinkin eloisa ja uneton kaveri ku nyt jo on niin hirmu aktiivinen hih Syksyä innolla odottaessa. =)

Nyyttimyy ja murmeli 23+1

snodgrass
Iltaa!

Multakussu hyvä että ultrassa selvisi tilanne, ja onneksi tilanne näyttää kuitenkin hyvältä tämän vauvan suhteen!
Piizulle jaksuja! Kurjaa että joutuu tuota parvoa jännittämään. Pidetään peukut pystyssä et kaikki on hyvin.
Koiramamma sulla on niin nätti masu! =) Ja olitpa ihania juttuja keksiny teidän vanhuksille ! :heart: Jaksuja sullekin kipujen ja kiristyksen kanssa. Eikä mitään syyllisyyttä pidä kantaa töissä, omien voimien mukaan vaan.
äippäskä ja mamitus oli molemmat olleet ahkerina ja siivoilleet paikkoja. Ihailtavaa! Itse sain eilen vaivaisen hyllyn siivottua vaatekaapistani :whistle: Niin ja ikkunanpesua oon mietiskellyt koko päivän ansiokkaasti - saas nähdä koska pääsisin tositoimiin asti...
cora kiva että nyt näyttää tilanne vähän valoisammalta! Ja olipas ihana lukea sun ruokalistaa! :LOL: Lohdullista nähdä ettei se muillakaan ihan niiden opasvihkosten mukaan koko aikaa mene... :whistle: Ai niin ja siitä hiivasta, mulla siis sama ongelma, ja lääkäri määräs nyt siihen viikon kuurin Pevaryl 50 mg puikkoja. Voin siis viikon päästä raportoida tehosko hyvin! Kaverini, jolla on ollut hiivaa ylipäätään mm. suussa, valisti, et pitäis jättää vaalea vilja ja sokeri pois, niin sekin voisi auttaa jo aika paljon.

Ai niin, ja vielä niistä kesälomasuunnitelmista: Ollaan viikonloppuna lähdössä mökille saareen. Sunnuntaina mies ajaa takaisin kotiin, ja minä ja neiti jäädään sinne mun isän kanssa, joka remppaa veljensä kanssa mökin ulkolaudoitusta. Luvassa siis yksinhuoltajan toimimista, mutta mökillä sentään, ja isän hyvissä (ja tietenkin huipputerveellisissä :whistle: ) ruuissa. Saapa mies kerrankin olla itsekseen viikon verran, kunnes tulee sitten taas seuraavana viikonloppuna meitä noutamaan kotiin.

Joku asia vielä oli, mutta ehtiihän sen jahka muistan mikä se oli... :D
Pitäkäähän huolta itsestänne ja masuista :heart:
snodgrass ja neponen 24+6

nyyttimyy maito ja vesi just pahentaa närästystä...varsinkin maito kuulemma pahentaa kovasti koska se happamoituu mahassa.Mulle toi vesikään ei sovi, kun pistää närästään.Joten koitas juoda jotain muuta josko sitten helpottais!Ja renniee on saatavilla lakritsan makusena, mun mielestä se on vähän siedettävämpää...ja samarinia saa kans juoda raskausaikana, kannattaa sitäkin koittaa.
Paranemisia kaikille sairastaville!!
hyviä ultrakuulumisiakin oltiin saatu pinoon, onnittelut niistä!
piizu toivotaan ettei kuitenkaan olis huolta tosta parvorokosta!
Vapelle tsemppiä diabeteksen kanssa.toivotaan että pysyy kurissa ruokavaliolla!
Painon noususta olitte jutelleet, tänne on tullut tähän mennessä 2kg...esikoisesta ei paino ollut vielä tähän mennessä noussut lainkaan, toivon ettei tää nyt merkkaa sitä että tulis enemmän kiloja kun viimeks...vaikka tosiaan ei tullut kun sen 7kg mut niistäkin hankaluuksia päästä eroon!
pupuiluhaluistakin joku kyseli tuolla aiemmin, vähän on halut jo palailemaan päin, mutta ei silti ihan samaa luokkaa kuin ennen, varmaan kyllä nyt toi hiivakin vaikuttaa haluihin, tänään tarviskin mennä ostaan lääkettä vaivaan!
Kauheeta kun ootte jutellu niin paljon että en enää muista mitä piti kommentoida...
Kerrotaan sitten vaan omaa napaa :)
Mulle tuli tänään äitiysavustus, raha tosin eikä pakkaus!JEE, silti!
Mennään maksamaan vuokratakuu uuteen kämppään tänään ja saadaan avaimet, tästä se muutto sitten alkaa!
toisaalta ootta jo että muutto olis vaan ohi, mut toisaalta ihan kivakin puuhastella nyt uuden kodin parissa kun pesänrakennusviettiä tuntuu olevan muutenkin ilmassa.
Vauhtia hidastaa vaan inhottavat TOSI kivuliaat supparikohtaukset, joita tulee n. joka toinen päivä ja kestää muutaman tunnin.Onneks mun täti, (siis se joka on myös mun terkka) tuli käymään tuossa yks päivä ja sen kanssa tästä juteltiin, niin kurkkas sit tota alapään tilannetta ja siellähän onkin kohdunkaula jo lyhentynyt ja kohdunkaulan suukin pehmennyt...joten nyt täytyy ottaa ihan hitaalla tahdilla tää muutto ja jättää painavat kantamukset miehen huoleks.
Harmi vaan kun ei meillä oo ketään joka sit vois miehen kans kantaa huonekaluja (ne kun ei mahu hissiin tietenkään) kun mun isällä on välilevyn pullistuma ja rappeuma eikä se voi noin raskaita kanniskella...no saakoot nakkittaa jonkun kaverinsa avuks :)
Maalikauppaankin tarvis suunnata, pappa lupas toimia maalarina pojan kanssa, joten ei tarvii miehen ihan kaikkee sitte tehä :)
sokerirasitustestin tuloksetkin saapui ja kaikki oli ok, ei siis tarvii lopettaa herkuttelua :D
Huh, mikä romaani, ehkä tämä riittää mun kuulumisista tällä erää, nyt valmistaudun sinne pankkiin lähtemään, aurinkoista päivää kaikille!!

Daydreams ja pipana 25+2

Huomenta taas :) Vähän vähemmän kremppana jo tänään :D Pojalla vaan sitte nousi vuorostaan kuume. :kieh:

Piizu Toivotaan nyt kovasti, että siltä parvolta oot välttynyt :hug: Kauheesti mun mielestä just tässä meidän pinkassa aiheuttanut päänvaivaa tuokin tauti :/

Mamitus nyt sitten lomailee vaan siellä B) Jääpähän aikaa laittaa vauvalle kaikki valmiiks. =)

Cora Mukava kuulla, että paremmin menee =) Aivan mahtava toi sun päivän ruokalista :LOL: No mut vauva tarvii ;)

Nyyttimyy Hus pois kaikki krempat sieltäkin :hug: ja tsemppiä tenttiin sitten kun sinne meet =)

Snodgrassille toivotellaan mukavia mökkeily ilmoja B)

Nyt hoitamaan taas tuota pöpöistä poikaa :wave:

Katjuska ja Vilpertti 24+0 *POKS*

Huomenia!

Kiitoksia kaikille kehuista! :ashamed: :D *naama punaisena nolostuksesta*

Dior tule meille touhottamaan, täällä sitä hommaa riittää ja yhtään ei napostele :whistle:

Daydreams nyt ihan rauhassa!!! Älä tee mitään mikä aiheuttaa tuolaista kipuilua :kieh: toivon mukaan täti piti jo saarnan! :D Muutto itsessään on kauheaa mutta on se vaan ihana päästä uuteen kotiin ja laittaa paikkoja...

Snodgrassille kovasti toivotan rentouttavaa mökkeilyä, ihanaa oli itselläkin pari viikkoa sitten vaikka ihan vuokramökillä oltiinkin! Hmm.. saunaan ja grillaileen makkaraa :p

Nyyttimyyllä tuntui olevan kovastikin vaivoja, toivonmukaan osa ainakin helpottaa ja on vain väliaikaisia!!! Lykkyä tenttiin ja hyvää reissua myös sulle!

Piizu mäkin pidän peukkuja pystyssä ettei parvo ole tarttunut, käsken pentusenkin peukuttaa sun puolesta joten d :D b x 2

Cora onneksi sunkin olo alkaa olla parempi, juuri mietin pari päivää sitten että kuinka jakselet! sinnittele vain...

Mamitus2 ihan ajattelin nauttia jouten olosta, neljän vuoteen ei ole olut kesälomaa tai no lomaa ollenkaan joten vaikka mulle iskis tylsyys kuolema niin en valita!!!! AHHH... kesä esä kesäää!!!!

Nyt täyttämään kelan papereita... :headwall:

Koiruus ja pentunen rv 24+1

Daydreams Nyt sitten muistat ihan oikeesti jättää ne painavat kantamukset muille muuton aikana ja oot vaan työnjohdollisissa tehtävissä. :D

Dior harmi kun rahantulo sitten noin loppuu :/ Aika tyhmää ettei sitte mitään saa mistään ja töihinkään ei saa mennä :headwall:

Koiramammanmassu on kyllä söpö :heart: itellä ei vieläkään selkeetä masua *huoh* :|

Huomenta.

Juu vaivaa on jos jonkun laista, mut kai niitten kanssa vielä pärjää. Kun sais ton miehen pois niistä reissuhommistaan pian ni helpottais sekin. tarttis ite käydä kaupassa ku voi nakittaa miehen menee.

Siitä juomisesta. Hassuu tosiaan että mun neuvolatäti sit taas kehuu mua että hyvä juttu ku ne on just vesi ja maito ku sulle maistuu ja saa juoda niin paljon ku vaan tekee mieli. Mut mul on sellanen olo et oon tyyliin janokuoleman partaalla kokoajan. Ja sit jokasen ruokailun ja kulauksen jälkeen melkeen tulee närästystä. Mul oli niitä lakritsi renniei, mut musta ne oli aika pahoi ja päädyin takas spearminttiin :) kattoo sit ku tää rasia on tyhjenemässä että mitäs makuu sit ottaa ku noihinkin pirulaisiin kyllästyy. Kunnei ne voi olla mauttomii? :LOL:

Sit tuli tossa yön pimeinä tunteina mieleen sellanenkin että mahtaisko siihen mun mahan painoon auttaa jos hommaisin sellasen tukisysteemin? onko kellään kokemuksia niistä? Nyt mulla on täivittäin nimittäin 2 masutuubii päällekkäin et jos ne vähän tukis paremmin tot mahaa ku pelkkä paita ja on se nyt vähän auttanu. Mut tulee silti välil aika tuskanen olo.

Meidän neidin päivähoitaja ilmotti mulle eilen että hän lopettaa perhepäivähoitajana ensi syksynä ja nyt mun pitäis sit olla yhteydessä perhepäivähoidon johtajaan että tarvitaanko ensi syksyksi neidille hoitajaa. Ite katoin sitä vaan et kai mä sille olisin ilmottanu jo että ei tarvita, mut lupasin miettii asian uudelleen. Hitostako mä nyt osaa tietää että miltä ensi syksy näyttää, mul mitään kristallipalloo oo missään mikä kertois että haluuko neiti sit jäädä äitin ja vauvan kanssa kotiin vai haluuko ennenmmin mennä leikkimään kavereitten kanssa. Nyt ainakin ku sitä kattoo ni todellakin jatkaa ainakin osapäivähoidossa, koska hermohan sillä menee jos joutuu olee 2 päivää mun kans vaan. :LOL: Mielelläni mä hänet kotiin ottaisin jos tietäisin että hän sit viihtyy kans eikä sit ala tekee pahojaan ku on tylsää. :| Noo mä meinasin että soitan sille johtajalle että laittaa neidille sen paikan syksyksi ja mä luovun siitä sit jos siltä tuntuu. Olkoon se mitä mieltä vaan, mut mä ite lapseni tunnen paremmin ja tiedän mitä hän haluaa. Kotiin saa jäädä jos haluaa, mut hoitoon pääsee jos haluaa. Sen näkee syksyllä sitten. :)

Puuh, on musta tullu kyllä yks iso kälä-kälä valittaja. Sori siitä :ashamed: yritän muuttaa tapani :$ <-- minä tulevaisuuden kälä-kälästä.

Nyyttimyy ja murmeli 23+2 (suuntaavat matkansa kohti yliopistoa)

Jahas...hiljaista on ollut kirjoittelujen kanssa, kun oli kaatunut taas koko höskä :kieh: Kuuleman mukaan olivat saaneet roskaposti vyöryn niskaansa ja siks ei toiminu vissiin noiden muidenkaan saman konsernin lehtien sivut...

Mutta Nyyttimyylle piti vastata tuosta tukivyöstä, että itellä sellainen oli käytössä viime raskaudessa ja kyllähän se varmaan paremmin ainakin tukee...sekä mahaa että selkää, jonka takia itse sen hommasin. Nyt en oo vielä tarvinnu.

Iltoja!

Piizu: Toivottavasti tosiaan parvo ei ole tarttunut! Täällä on tartuntavaara koko ajan päällänsä myös, mutta en siirtynyt mihinkään toisaalle töihin, koska muuallakin samainen virus pyörii. Annoin lääkärin muutoinkin silloin rauhoitella minut asian suhteen. Enää ei ole keskenmenovaaraa ja vain kolmasosa sikiöistä saa äidin tartunnan. Minun lääkärini mukaan viikon 24 jälkeen vaaraa ei ole enää ollenkaan (siis sikiölle ei ole vaaraa, vaikka äiti saisi tartunnan; mutta mistäs näitä varmaksi maallikko tietää, uskoo vain tohtoria. Jos uskoo.), eli jos hänen sanojaan on uskominen, olet jo selvillä vesillä!

Kelan paperit läks tänään palkanlaskijalle ja sieltä kautta kelalle. Haen etuutta viimeisten 6kk tulojen perusteella, kön ovat sen verran paremmat kuin 2006 verotuksessa.
Alavatsaa on ruvennut melko herkästi kiristämään. Esim. kävellessä tai jumppien aikana. En ole ollut siitä huolissani, mutta kun kuvailin aihetta ystävälleni, hän väitti minun supistelevan! Ja käski rauhoittaa menoa. Olen ajatellut, että supistukset olisivat kivuliaita ja muistuttaisivat kk-kipuja. Ei nämä kiristykset ole mitään sinne päinkään. Lähinnä tuntuu siltä, että olisi paljon ilmaa mahassa ja siksi kiristää. Tunne tulee tosin aina vain liikunnan yhteydessä. Olen aina himmaillut silloin tahtia ja yhden tanssillisen jumpan jätin keskenkin, kun ei helpottanut kiristys himmailusta. Mutta että supistelisi? Tjaah. Muita vaivoja täällä ei ole. Ehkä pientä närästyksen poikasta, mutta hyvin pientä.

Joillakin teistä on ihan uskomattoman pieniä painon nousuja! Itselleni on tullut noin viitisen kiloa, ellei enemmänkin, ja tuntuu, että tahti vain kiihtyy. Saapahan nähdä, mitä on loppulukemat! Painosta sinällään en jaksa olla huolissani, mutta herkutteluja olen yrittänyt tosissaankin vähän pitää kurissa (ilmeisesti isokokoinen kaveri muutoinkin tuolla masussa). Melko huonolla menestyksellä tosin...

Koittakaahan nyt kaikki sairastelevat ja supistelevat lepäillä! Kaikkea hyvää!

Lizard ja Verneri 22+2

snodgrass
Voihan hermo!
Tiedättekö viisaammat, kun haluisin päivittää profiiliin uuden masukuvan, et onko siihen mitään kätevää keinoa? Kun jos ottaa tuolta ylhäältä sen muokkaa tietojasi, niin joutuu samalla laittaan kaikki tiedot uudestaan, sekä näpytteleen myös sen profiilin tekstin uudestaan. Ei kiva! Arghh! :headwall: Miksi en näe missään mitään "muokkaa/päivitä profiilia" -tyylistä juttua??? Voisin laittaa sen myös tähän viestikenttään, mutta en ymmärrä sitäkään, et miten se tässä muka tehdään, kun ei tuo liitä kuva-ikoni ainakaan kysy mitään. Tää on liian vaikeeta mulle! |O

Daydreams ota tosiaan iiisisti, pikkuisen pitäis kuitenkin pysyä mielellään sisällä vielä jonkin aikaa... =)
Lizard suppareitahan on kahdenlaisia (tää on siis ihan maallikon tietoo kuiteski): kivuliaita, jotka sitten synnytyksessäkin avaavat paikkoja. Sitten on juurikin näitä kivuttomia, kiristyksenä tuntuvia harjoitussuppareita joita voi tulla aika alkuvaiheesta alkaen, ja jotka sinänsä ovat harmittomia. Kohtu kait vain treenailee. Mutta kuvauksesta päätellen kyllä, supistuksia ne sinullakin ovat olleet :D
Tinii tosi söpö masu!! =) Meikäläisellä kanssa vastaava korispallo, ja aika alhaalla kaiken lisäksi. Näkisitten kunhan saisin sen kuvan ladattua...

snodgrass ja neponen 25

snodgrass, laita se kuva aijaa.comin kautta!Eli meet aijaa.com, siellä kohta missä lukee lisää kuva.Sitten tulee valikko josta pääset selaamaan koneesi valokuvia, sieltä valkkaat mieluisan, painat lataa.Kuva latautuu aijaa.comiin ja esiin tulee 4 eri linkkiä.Tänne kuvan saat kopioimalla sen teksti rimpsun minkä edessä lukee pieni kuva.Tai sitten voit laittaa sen teksti-rimpsun missä lukee linkki.
Profiiliin kuvaa saat kun painat muokkaa tietojasi, sitten profiili-boksiin voit laittaa omien tekstiesi perään joko jomman kumman noista aijaa.comin linkeistä joita yritin selostaa tai sitten ihan vaan selaamalla taas liittää kuva profiiliin omalta tietokoneelta.Lopuksi muistat laittaa salasanasi niin tiedot tallentuu!
Mä en ainakaan kertaakaan oo kaikkia tietoja joutunu kirjottaan uusiks.Koitahan jos mun avut autto ees yhtään :D
toi liitäkuva-ikoni tossa teksti-poksin yllä on mun mielestä täysin turha, siitä ei kannata ees välittää!
Juu, täällä koitetaan nyt ottaa iisisti, sen verran pelottaa että ei vaan pääse tulemaan ulos vielä.Eilenkin kyllä jo pelkkä kävely oli ihan ihmeellistä, tuntu että sieltä tullaan veitsen kanssa alapäästä läpi...mutta pakkohan se on kävellä jos johonki haluu päästä kun ei oo ajokorttiakaan!mut hitaasti mentiin, poikakin tykkää kun kerrankin äiti ei hoputa vaan saa tutkia joka kiven ja kepin :) sit kyllä kestikin 4km matka kauppaan ja takas melkein 3h :D
Lizard kuulostaa tosiaan et ois harjotussuppareita, niinkuin snodgrass jo vastaskin.mullakin oli niitä esikoisesta ihan samantuntusia, ja en kans tajunnu että nääkö nyt niitä supistuksia...mut huomaat kyllä sitten kun tulee kivuliaampia, tosin esikosta mulla ei semmosia tullut kun vasta samana päivänä kun synnytin.

D. ja pipana 25+3 (äkkiä poistuu vessaan, pahoinvointi tulee takaisin...)

huomenta syysmassuille :wave:

täällä on pahoinvoivia ja vaivaisia näköjään :heart: jaksuja vaivojen kanssa jaksmiseen :xmas:
ihan mahtava ilma tulossa tänään taas :) taidan painella tuonne ulos lasten kans istumaan B)

aivan ihania masukuvia teillä kaikilla :heart:
tässä oman päivitys myös eiliseltä eli tasan 23+0

jane ja rv 23+1

IHANIA VATTOJA!!!

Nyt ottaa kaalin, ei kerkee kirjotella ku pitää läks töihin :kieh: Hemmetin sivustot ku tökki. Koitan illemalla tämän minun muistilappusen kanssa kirjotella. Olis niin paljon asia... Pitäsköhän soittaa saikkua :LOL: Ihan vaan sen takia et vois palstailla :D:D

R iikka 22+ 4 ? Taitaa välillä tulla rv mitä sattuu. Mut niinhän ne onkii :)

Huomenta kaikille!
Ihania vatsoja teillä!

LIZARD ei minulla mitään oireita ollut näiden sokerien tiimoilta. Ehkä juuri sen vuoksi olin niin hämmästynyt tuloksesta. Minulla oli paastoverensokeri ja tunnin arvo molemmat kohollaan, joten se on pahempi juttu se. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllähän minä olen syönyt aivan liikaa herkkuja koko raskauden ajan. Jostakin syystä se itsekuri on vaan höltynyt.

Eilen olin lääkärillä ja sain kaksi viikkoa lisää sairaslomaa. Jaa-a, sen jälkeen ei kyllä olisi kuin kolme viikkoa töitä, niin alkaisi kesäloma. Koittakaas ihmiset ottaa rauhallisemmin, ettei tapahdu mitään.

Vape ja Kerttu 25+4

Perjantaita kaikille!

Mahtavia mahoja teillä! :)

Palkanlaskijalta sain juuri Kelan paperit ja ensi viikolla ajattelin käydä viemässä suoraan toimistoon ja vielä tarkistuttaa, että on kaikki täytetty oikein. Sitten ei muuta kuin päätöstä ja pakettia odottelemaan.

Olen tosiaan ensi viikon enää töissä ja sitten pitäisi jäädä nauttimaan ylityövapaista aina äitiyslomaan saakka. Koiramamma: mieluusti otan vertaistukea työstä irrottautumiseeen! =) Olen krooninen työnarkomaani, jolle ajatus yli vuoden poissaolosta tuntuu aika haastavalta... Välillä oikein ärsyttää kollegoiden kommentit, kuinka sitä automaattisesta unohtaa työt kun lapsi syntyy. Varmasti asia onkin sitten oikeasti niin, mutta nyt mulla on kyllä välillä tekemistä, etten liimaa itseäni kiinni tänne toimistoon. Muuttuu elämä kuitenkin aikaisemmasta sen verran, että välillä hieman hirvittää...

Neuvolalääkäreistä ollut myös puhetta. Itse en ole omaani vielä tavannut, se ilo olisi edessä parin viikon päästä. Tutulta olen kuitenkin kuullut, että hän on äärimmäisen epäsosiaalinen, hyvä jos tervehtii. Silmiin katsominen puhuessa olisi kuulemma jo superyllätys. En tiedä miten sellaisen kanssa sitten asioi, jos ei edes kysymyksiin saa vastauksia. Hieman jännittää... Muutakaan kun ei ole meidän neuvolassa tarjolla.

(.) Pahoinvointi on tullut takaisin jatkuvan närästyksen takia, samoin väsymys taitaa vaikutaa asiaan. Päässä heittää välillä ja tähtiä näkyy silmissä vaikka ei kumartelisikaan. Kai kroppa alkaa jo viestiä, että tahtia on ihan oikeasti pakko löysätä... Se mainitsemani puristus ylävatsassa taisi tosiaan johtua siitä, että sisäelimet hakee uutta paikkaansa. Ei siis syytä huoleen. Luomileikkaukseen sain lähetyksen samalla lääkärireissulla, eli se olisi vielä tässä edessä. Hyvä kuitenkin, että tulee hoidettua ennen kuin ehtii muuttua pahemmaksi. Meillä on suvussa kaikenlaiset syöpäriskit korkealla, joten en halua ottaa riskejä.

Siivouksessa olitte osa ansioituneet. Voi kun mäkin saisin innostuksen ja lopultakin remontin ja muuton takia yhä laatikoissa olevat tavarat purettua ja kotia järjestettyä. Onneksi on koko kesä aikaa! =)

Voikaahan hyvin!

Nuppu74 ja Esko 24+6

Kiitos kaikille myötätunnosta! :heart: !Ihanaa saada täältäkin tukea kun on tän parvo asian kans niin maassa...olen menossa tänään vasta-aine testeihin kun viime viikolla tosiaan olin niin kipee...haluan syvästi uskoa et se tosiaan oli vaan flunssa,viikko täytyy ootella sit tuloksia!Lizard,lääkäreillä on näköjään tosi erilaisia kantoja tohon koska ollaan turvallisilla viikoilla,mulle sanottiin et koko raskausaika,toi keskenmeno riskihän loppuu varmaan tohon 24 viikkoon mut sit nää anemiat ja muut...en halua edes ajatella!
Miten muilla olon kanssa?Itellä tuntuu kauheesti "kasvukipuja" oikein saa pysähdellä kun välillä niin paljon kiristelee ja viiltelee...harjotussupparit on vähä rauhottunu mut olo on kyllä välillä surkee!Eilen oli aika urakka istuttaa kesäkukkia kun oli niin vaivasta ja tästähän tää masu vaan kasvaa =) !neuvolassa sanottiin ti että saa neuvolalääkärille heti aikaa kun haluaa mennä hakeen lomaa...jotenki haluis hetken vielä jaksaa!Mut mukavaa viikonloppua kaikille ja toivotaan lämpimiä ilmoja :wave: !
Piizu ja masukki 25+4

snodgrass
Huomenta!
Daydreams kiitos avusta! Kävi ilmi, et eilen tää homma ei vaan jotenkin toiminut. Nimittäin tänään kun menin siitä muokkaa tietojasi -kohdasta, niin nythän se näytti mun tiedot ja profiilin kirjoitukset, eli oli helppoo sit vaan vaihtaa se kuva. Eilen se tosiaan väläytti vaan tyhjät kentätä ja oletti et rekisteröityisin, vaikka olin kirjautuneena sisään. Kummallista! Mutta nyt on siis profiilissa eilen otettu kuva =)
Nuppu74 jaksuja pahoinvoinnin ja närästyksen kanssa! Ja tsemppiä myös töistä irrottautumiseen. Äitiysloma voi parhaillaan olla monella lailla maailmaa avartava kokemus, mutta varmasti tosiaan vaikea etukäteen sitä mieltää, että mitä se oikeastaan tulee olemaan. Mutta toisaalta, tämähän on vain työpaikan vaihdos... ;)

Kai sitä pitäis tästä lähteä asioille. Jos vaikka sais ne paperit Kelaan vihdoin. Ja kampaajakin mulla on tänään, ihanaa B) Näyttää sitä paitsi sellaselta toi keli, et kyllä pitää varmaan pehmis jostain napata... :p Ja samalla pitääkin ostaa niitä tarroja.. :LOL:

Heippa!
Olen aiemmin käynyt lukemassa muiden syysmassukoiden juttuja ja nytpä sitten ajattelin itsekkin liittyä remmiin, kun alkaa työ ja työnohella opiskelu helpottaa B)
Minulla siis LA 12.9 ja tähän asti kaikki mennyt sen suuremmitta ongelmitta. Asumme mieheni kanssa Vantaalla ja Kättärillä on synnytys. Esikoinen tulossa ja ultrassa tiesivät kertoa (ja kuvata), että poitsu masussa heiluttelee :wave: Kivaa viikonlopun odotusta ja!

Haikara08 ja poitsu 25+0

Piizu täällä myös yks jolla "kasvukipuja" koko ajan..ei päivääkään oo ollu et ei vihlois..eilenki piti kyyryssä kävellä pitkään ennen ku kipu helpotti :whistle: =)
siivoiluintoa ei tänne ole vielä ainakaan tullut.. :whistle: ennen se on tullut siellä viimeisillä viikoilla ja kauhea kiirus tullut siivota sit kaikki kaapit ja laatikot jne.. :LOL:

Yhteistyössä