Tervehdys tyttäret!
Perinteiseen tapaan tulen taas ainoolla vapaalla muistamaan teitäkin, kyllä käyn melkein päivittäin lukemassa kuulumisia mutten jaksa vastailla! :saint:
Multakussu onko teillä taipumusta kaksosiin? tuliko tieto siinä mielessä yllätyksenä vai osasitteko odottaa? Olen antanut kyllä itselleni kertoa että jos alkaa olla useampia lapsia niin kaksosraskaudet yleistyvät. Harmi tosiaan ettei toinen vauvoista selvinnyt :hug: nähtävsti kuitenkin toinen voi hyvin ja esim. istukka ei haittaa hänen kehitystään, hyvä juttu!
Tinii voi ei teilläkin on kauhea lääkäri! Tai siis tollanen rääväsuinen, meillähän ultraus gyne otti miehen suurinpiirtein assistentiksi tutkimusta suorittaessaan (haistelemaan eritteitä!)
:headwall: onneksi myös itse olen aikas kovasta luusta tehty etten noin pienestä hätkähtänyt, kaverit tai osa niistä ollut todella järkyttyneitä meidän kohtelusta että kaipa aika moukka se lääkäri sitten oli! Onko sulla omia epäilyksiä vauvan koosta että sitä paino arviota haluaisit, kaipa ne voi sut jonnekin lähettää sen kuulemaan jos oikein riskaat. Itse olen päättänyt vaatia synnytystapa arviota kun en edes sf-käyrille mahdu vaan menee reilusti yli... Katsotaan miten akan käy, päästäänkö yhtään minnekkään!
Joanne kurjia kipuiluja, auttaisikos jos nousisit esim. autoon jalat yhdessä? Tälläisen neuvon luin jostain ja suosittelen lämpimästi kauratyynyä tai jotain muuta vastaavaa!!! Yllätys oli mullekin että Teräsbetoni meni jatkoon
mutta hyvä niin! Oletkos kovakin viisufani?
Katjuskalle ja koko perhellee pikaista paranemista! Teillä onkin taidettu sairastaa viime aikoina enemmänkin! Toivon mukaan saataisiin tautikierre kaikkomaan...
R iikka ja
Nuppu74 koitakaahan nyt vaan päästää töistä irti!!! Kaikista tärkeintä nyt on vauva ja sen hyvin vointi... mäkin olen ottanut tavoitteen että tämän kuun loppuun vaikka sinnillä ja siitä sitten saikulle jos siltä tuntuu! Rupeettekos yhdessä mun kanssa valmistautumaan saikulle/hoitovapaalle? ja ennen kaikkea töistä irtaanumiseen... Nuppu vielä sitä kysyn että selviskö se sun vatsakipu/kiristys? Itselläkin sellainen vanne koko työpäivän ajan.
Vapelle kovasti tsemppiä diabeteksen kanssa ja osanotot! Muillekin jotka asian kanssa painivat kovasti sympatiaa!
Rytmihäiriöistä oli puhetta mulla niitä tulee kun kipeenä valvoin öitä töissä. Ovat kuulemma harmittomia mutta inhottavia muljahduksia. Sydän tekee kuulemma ylimääräisen lyönnin ja siitä se muljuaminen johtuu. Ekassa lääkäri neuvolassa asiasta mainitsin ja se setä oli sit mieltä ettei asiaa ruveta sen kummemmin tutkimaan (ei kuunnellut edes sydän ääniä multa!) ja totesin niiden olevan hyvin yleisiä, minkä päätelmän voi meidän pinoakin lukiessa tehdä!
( . ) <- tuo paisuu niinkuin pulla taikina. Mittasin ympärys mittaa tässä muutamia päiviä sitten ja iloisesti yli metrissä mennään (102cm) mä ihan oikeesti olen kauhuissani siitä kuinka valtava musta on tulossa, luojan kiitos se paisuminen on hyvin keskittynyt tuohon mahasektoriin!!! Työkaverikin oli ihmeissään, oli kuulemma juuri ennen synnytystä minun kokoinen
Töissä olen lorvaillut sen minkä kerkiän ja kauhea syyllisyys panaa päälle.. muut touhuaa ja minä vain seurustelen mummojen kanssa. Eilenkin tilasin meille taksin ja vein mummoja satamaan syömään jäätelöä
ihanaa oli! Otin Daimin ja uutta ananasjäätelöä kaksi palloa, kiitos!
Lauantaiksi tilasin keittiöltä pullataikinaa että leivotaan, näyttää että tuusailen kovasti mutta todellisuudessa vedän lonkkaa minkä kerkiän. En vaan yksinkertaisesti jaksa seistä ja kyykkiä, iltatoimienkin aikana on pakko käydä istumassa että jaksaa jatkaa...
Eilen olin koiran kanssa HAKU-treeneissä ja meillä meni vallan mallikkaasti. Perhanan puskassa napottaminen sai issiaksen kipeäksi, ihanasti tulessa oli loppu illan. Jos töistä luopuminen ottaa koville voi hemmetti että tästä vetäytyminen se vasta vaikeeta onkin... juuri alkanut kausi ja mä ihan intopiukeena treeni intoa täynnä -> kroppa pettää!!!! :kieh: mähän kökin vaikka väkisin siellä PRKL!!
Kipuilua täälläkin eri muodoissa ja niiden kanssa yritetään pärjätä. Vielä ei ihan kauheeta tuskaa ole elämä ollut ja nyt voi taas käydä nukkumaankin ja hetkittäin paikallankin. Viime viikollahan ei meinannut olla hyvä mitenkään päin. Jos vatsa ei ole toiminut niin se auheuttaa suurinta tuskaa ja sekin häpyliitokseen?? Vau kirjassa oli hyvä artikkeli liitoskivuista ja siitä miten ne ilmenee, kannattaa lukea!
Täytyy yrittää ottaa taas kuvaa ja laittaa sitä teille. Kävin jälleen kaupoilla ja mukaan lähti ylisuloinen sammakko pyyhe pentuselle, aivan hillitön
lisäksi vaatteita alkaa olemaan jo ihan mukavasti. Huomenna vielä kelan paperi asiat kuntoon niin saadaan kaappeihin täydennystä! Eilen ostin ekaa kertaa vaippoja varastoon kun oli hyvässä tarjouksessa, kotona niitä availin ja voi hyvänen aika sentään minkä kokoisia pikkuisia pamperseja sieltä tulikaan (aikuisten xl-vaippoihin tottumeena!) Ostin erimerkkejä kun olen käsittänyt että riippuu lapsesta mitkä käy parhaiten.
Voikaa ihanat paksusti!!!
Koiruus ja pentunen rv 24
:heart:
*poksahtelua ilmassa*