Snodgrass Mulle täti sano neuvolasta et just hiivalääkkeet saattaa herkistää uusille hiivatulehduksille :/ Mut tosiaan mulla ne relakapselit on auttanu ja sillon tällon oon karpalomehua hörppiny.
Pupuilu halut.... kysysin vaan, mitä on pupuilu
Ei oo haluja ollu eikä kuulunu. Kaks päivää oli kivaa ja luulin et halut olis palannu alun jälkeen mutta pas...at!! Uskon et se hiiva ja kuivuus vei vähätkin halut . Ja toisekseen alapää on nyt niin hellä ja turvonnu et sinne ei uskalla koskea :/ Pissalla käydessäki tuntuu siltä niinku emätin tippus... Pitäs varmaan kysyä joltaki fiksulta et miksi näin??
Täällä kans yks närästelijä :wave: Rennietä en oo kyllä ottanu ku satunnaisesti illalla ennen nukkumaan menoa. Vielä kerkiää.
Juu ei oo tullu kiekkoa seurattua :| Kerkee ne tulokset sitte netistä lukea
Äippäskä Mä liityn nuhaseen seuraas... Voi että oli kiva pärskiä töissä tänään, ota siinä sitte ruokatilauksia ja aivastele. Varmaan tosi kiva asiakkaitten mielestä. Yleensä mulla menee nokka heti niin tukkoon et ei viitsi töihin mennä juokseen. Mut nyt oli aamusta ihan ok olo, mut iltaa myöte oon sitte menny tukkoon. Ei auta muutaku nauttia panadolia ja koittaa levätä. Huominen työpäivä taitaa jäädä välistä
( tai no )
Mitzy Mulla oli se sok.ras testi aikasessa vaiheessa koska mulla on edellisessä raskaudessa heitelly sokerit. Vaikkakin kerran vaan pissassa oli hiukan koholla.
Tarrataulu otettiin käyttöön pojalle. Aina kun käy pöntöllä kakkalla ( ei housuun tai yövaippaan ) Saa valita puuha-pete tarran. Toiminu on ainaki tänään, tosi loisto juttu!
Itellekki vois olla hyötyä. Meinasin hakea taas makuunista säkin karkkia, mut vetäs flunssa nokan niin tukkoon ettei kannata. Ei maistu mikään miltään.
Mulle on tullu sellanen ihana "vaiva" et kaveri potkii pissarakkoon ja pissattaa tosi useesti. Sit vaikka käy pissalla, jää vielä sellanen tunne et joutuu mennä uudestaan. Aivan ku pissa ei "pääsis" kerralla tuleen... Ymmärtääkö kukaan mitään. Mulla oli tää samainen vaiva esikoista odottaessakin.
Meillä ei heti esikoisen syntymän jälkeen tarvinu riidellä siitä kumpi saa eemmän aikaa. Eikä heti sittenkään ku menin töihin kauppaan, mut kyllä riideltiin ku vaihdoin työpaikkaa, ja rupesin tekeen iltavuoroja, se ikävä juttu vaan et edelleenki tästä riidellään ja uskon et sen takia ukkokultaa "ahdistaa" tämä raskaus. Sitte niitä on kaks "hänen hoidettavana". Tämän takia meillä varmaan kriisellään niin paljon. Tiedän että hän odottaa yhtä innolla lasta kuin minäkin, mutta arki huolettaa häntä. Täytyy myöntää et niin minuakin. Poika oppii koko ajan itsenäisemmäksi ja sitte "tulee" uusi vauva hoidettavaksi 24/7. Toki tämäkin kasvaa sitten myös itsenäiseksi, mutta siinä menee oma aikansa. Taas tuli purkaus... =)
Muistinkos muuten kertoa, et tuli sitte varattua thaimaan matka helmikuussa 2009.... Kyllä pelottaa. Meitä on onneksi lähdössä iso poppoo. Yhteensä 10 aikuista ja 4 lasta. Kuishan sitä pärjää :/:/
Kokeilen jos osaan laittaa kuvan vattasta... alkaa jo asiakkaatki huomautteleen joten kai se raskausvattaa alkaa näkymään
Jäi moneen asiaan vastaamatta, mut toisella kertaa lisää...
R iikka 21+5