Kiva saada teiltä tukea tähän saikkuun :flower:
Jos nyt niin voi sanoa. Kyllä vähän tuntuu turhalta nuo mun syyt jäädä saikulle. Aamupäivästä kun olin tänne saanu kirjotettua, niin lähdin ulkoiluttaan koiraa ja heti eka suppari liitty seuraan. Ei ne edelleenkään ole kipeitä ja en minä niistä mitenkään huolissani ole, päivän mittaan niitä onki sitte tullu kymmenkunta kertaa. Vaikka mitään en ole tehny, kuis sitte jos töissä olisin juossu sen 6-7 tuntia putkeen. Voi olla et olis tullu vähän enemmän. Onhan tässä paljon muitakun "pikku" vaivoja. Jos olis ollu tiedossa normi työpäivät niin varmaan olisin menny töihin. Mut kymmenen erillaista varausta ja tilausta
Hohhoijaa!!!! No se taas omaa napaa :|
Zuccherolla Tais kans olla huono omatunto töistä pois jäämisen kans, pärjätään me ämmät sen asian kanssa. Niinhän se mun pomo aina on tuumannu et töihin saa tuurajan mut perheen perustamiseen EI!! Kumma ettei aina pidä sanoistaan kiinni
Väpä olit uskaltanu käydä vähän huitoon palloa... kiva juttu
Itse tässä mietin et pitäiskö ilmottaa koira kisoihin ( kato just ku sai saikkua suppareitten takia
) Olis tänään vika ilmo päivä.... vähän syyhyttäs. Ei se olis ku hetken juoksu ja heti sen jälkeen pääsis leputtaan kinttuja. Sitä paitsi, mulla olis loma sillon, ihan eri juttu
:saint:
Muuton kanssa jaksuja
Daydreamsille ja zuccherolle Jättäkää vaan suosiolla ne kantamukset muille. Kyllä sen huomaa et ei tuo kanniskelu oo kovin luontevaa enään!!
Ninetsun kanssa sitte valvotaan yleensä samoihin aikoihin yöllä
WC käynnin jälkeen ei saa enään unen päästä kiinni. Välillä sitte käsken isännän vaihtaan mun kanssa paikka ja se toimii, sammuu ku saunalyhty! En tiedä mikä siinä on, esikoiselta tais olla sama juttu, vauva potkii ja tulee mietittyä kaikkia asioita.
Tää on muuten uskomaton vatta, välillä sitä ei oo juuri laiskaan ja yks kaks vauva kääntyy ihan tuohon kylkiluiden korkeudelle... Iso vatta, pieni vatta, iso vatta, pieni vatta =) Onko muilla tällanen vatta?
Katjuska On oppinu elämään nuiden vuotojen kanssa. *ojentaa tarran reippaalle mammalle* Itse varmaan helisis kauhusta joka kerta. Koitahan sinäkin muistaa lepäillä. Vaikka taitaa teillä se pikkuviikari viedä ison osan leipäily ajasta!?
Siinä tarrassa on sitte glitteriä et älä hirveesti ravistele
Nyt täytyy kerranki ajoissa vapauttaa kone tuota isiä varten, nottei tartte herpata mammalle!
Ajettiin pojalle kesätukka ja näyttää ihan pietarin katulapselta =) Jos tulee rahasta tiukkaa taidan laittaa sen kupin kanssa tuonne keskustaan kerjäämäänn
Hyvää yötä mammat!!!
R iikka 23+4?