HELLOUUU!!!
Oulusta eilen kotiuduttiin ja pojalla sitte alko oksennustauti :x |O No muutaman kerran illalla oksensi ja yön sitte nukku kuin tukki ja aamulla oli lämpönen. Posket meni yhtäkkiä punaseksi ja tuli sellasia hyttyspiston näkösiä paukaroita
Yhtä nopeesti sitte lähti pois kun oli tullukki...
Minä heti ajattelin et olis se parvorokko, mutta ei kuulemma lähde niin äkkiä pois!
Neuvola oli tänään ja kaikki oli ok. Verenpaineet otti vielä lähtiessä uudestaan kun oli (joku) korkee. Hemppa oli valtavat 144
Sydänäänet löyty heti ja ei pakoillu (arvailen rauhallista muksua) Kerroin pääkivuista ja rytmihäiriöistä (joita muuten tuli taas lauantai iltana ) Sano et heti pitää ottaa yhteyttä jos jatkuu tai pahenee. Oli kiva täti vaikka ne nyt vaihteleeki. Tämäki lähtee kesäksi hoitovapaalle. Oma alkuperänen on siis saikulla ja sitte jää äippälomalle. Katotaas minkämoisia tätejä tulee pitkin kesää.
Ja AIVAN ihania masukuvia taas tullu, kiva kiva!!!
Enkelipojat tervetuloa myös meitinki puolesta!!
Saanko kysyä että onko tämä periytyvä sairaus yleisempää pojilla entä tytöillä?? Jätä vastaamatta jos osuu arkaan paikkaan :| (anteeksi utelias luontoni)
Kaks lahkeinen suhtautuu raskauteen tyynesti. Joskus jopa unohtaa minun odottavan kun kehuu vattani lihoneen :kieh: Välillä silittelee vattaani ja miettii mitä tuleva tuo tullessaan...
Esikoisen synnyttyä on ollu mitä mainoin isä. Pojalle molemmat vanhemmat on yhtä tärkeitä. Oon laittanu hoitamaan poikaa jo pienestä pitäen ja on parempi heräileen öisin entä minä. Siis ollu alusta asti, hän on joutunu herätteleen mua tissitteleen, kun en oo tahtonu nousta.
Painontunteesta oli puhetta ja itselläni on sitä alkanu vähän olemaan, kyykkiminen ei ole kivaa kun tuntuu et pää räjähtää. Ja tavara rupee nouseen ylös ku välillä on henki ahtaalla.
Esikoiselta muistaakseni vatta paino enemmän tai siis ahdisti enemmän. Ja oli just sitä että pissalla piti käydä herkästi, luulen et sikiö vaihto paikkaansa ja paino virtsarakkoon. Supisteleenki rupesi sillon jo viikoilla 17+. Oli tosi epämiellyttävää, mutta ei käyny kipeää.
Ymmärtääköhän tosta taas mitään
Nyt loppu kirjotuspuhti... alkaa tulla epäselvää tekstiä eikä keksi mitään järkevää!!!
Moi
R iikka 17+0