***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

:flower: Onnea äittä-67!!

:'( Täällä ei ole liikkeitä tuntunu toissapäivän jälkeen........ Sanokaa, että kaikki on kuitenkin kunnossa..... En saanu terkkaria kiinni... Pelottaa ihan hirveesti... Eikä tilannetta paranna ollenkaan se, että meillä on viikonloppuna anopin 60-v. synttärit... :| Pitää yrittää vielä tavoittaa terkkaria...
 
Hei!

Jkoo mene sellaisille nettisivuille kuin www.meilletuleevava.net (jos et pääse näin niin googleen kirjoita osoite niin johan toimii), sieltä hallinnan alta löytyy raskauslaskuri. Valitse tee uusi laskuri ja sitten valitset millaisen haluat ja omat lasketutajat yms. Rinnalle kannattaa avata oma profiili ja sillä tavalla että voit sitä muokata. Mä lisäsin tuon vaan esittelyn perään ja siellä se ruksuttaa. Muistaakseni se on URL linkki mikä käy kaksplussan sivuille...

Katjuska mä kanssa yllätyin omasta sf-mitasta, oli navan yläpuolella ja itseasiassa aikalailla yli keskikäyrän. Kääpiö siis ilmoittautuu, mulle ainakin sanottiin että tulen todennäköisesti menemään normitason yläpuolella kun ei ole pituudella pilattu tämä mamma :D Joko alatte kotiutumaan, mulla on aina kestänyt kauhean kauan "hyväksyä" uusi asunto. Nyt alkaa ehkä olemaan sellainen olo että tämä on meidän koti, muutto tapahtuitoukokuussa.

Liikkeistä vielä onko muilla näin että liikkeet tuntuu selvemmin kun istuu. Jonkin verran makuulteenkin niitä tuntuu mutta useiten kun istun, nytkin siellä möyritään! Pääkipuun olen yrittänyt helpotusta hakea sellaisilla geelisilmälapuilla ja kauratyynyillä. En tunne olevani sinut paracetamolin kanssa vaikka olenkin sitä pahimpaan tuskaan ottanut kun mikään muu ei ole auttanut.

Tänään saattaa munkin kössi ilmaantua ilmoille jos saan isännän ottamaan hyvän kuvan. Kohta lähden moikkaamaan serkun ihanaa pikku poikaa ja juoruamaan vauvoista :heart: aika kiva päivä tulossa taas. Eilen pesin kkunoita niin kotona kuin veljenkin luona ja en meinannut pöntölle päästä kun häntäluu oli niin tulessa! :kieh: ihanaa!

Koiruus ja pentunen rv 17+1
 
ail
Alkuperäinen kirjoittaja äittä-67:
Mun oli pakko tulla kertomaan teille että mä tein tänään erittäin herkän liuska raskaus testin ja sain siihen 2 viivaa,toinen on tosi haalee vielä mutta ei mulla ole menkatkaan vielä myöhässä!
Kp27 menossa, mutta oireet on niin hyvät etten voinut olla testaamatta!
Kyllä kait tämä tästä vielä iloksi muuttuu!?

äittä-67
Paljon Onnea plussasta :flower:
 
ONNEA ÄITTÄ-67!!TOIVOTAAN ETTÄ KAIKKI MENEE HYVIN!!PALJON VAUVALIIMAA SINNEPÄIN!!

Thanks koiramamma..juu, sen laskurin oon jo tehnyt aikaisemmin, mut ongelma oli sen liittäminen, mutta koklaanpa uudelleen.. en oo mikään paras näiden tietokonejuttujen kanssa :LOL:
Jee! Onnistuin!! :p
 
äittä-67:lle valtavan paljon onnitteluja :heart: :flower: ja niitä tarrasukkia vinopino matkaan pienelle. =)

Sisu...mulla oli liikkeet kateissa kaksi viikkoa ja se osu just muuton ja sen kaatumisen jälkeen tää aika ja olin paniikissa koko ajan, mutta nyt sitte oon taas olevinaan ainakin niitä tuntenut :whistle: Että nyt uskotaan, että massussa kaikki hyvin molemmilla. Nää vaan tykkää joskus leikkiä sitä piilosta ja aiheuttavat niitä harmaita hiuksia jo nyt vanhemmilleen :kieh: Ymmärrän hyvin huolesi, mutta toivotaan, että saat kunnon mojovan potkun vielä tänään massusta. :hug:

Koiramamma Kyllä tää vielä tällaista totuttelua on tän asunnon kanssa, mutta eiköhän tää sitte joskus ala viel oikein kunnon kodiltakin tuntua, kun tulee päivistä taas tylsän rutinoituja ja samat nurkat alkaa kyllästyttää. :whistle:
 
onnea äittä-67 plussasta!!ja tarroja pikkuiselle!
Sisulle :hug: ja toivotaan että kaikki on OK!
ja joku nuista supisteluistakin kyseli (en vain nyt nimeä muista) mullahan niitä oli ja on ollut levosta huolimatta ja nyt ollaanki sit neuvolan erityistarkkailussa... :kieh:
Neuvolantäti tuossa jo sanoki että ainakin nyt käyn joka viikko siellä ku tarkistetaan verenpaine ja pissat ja sydänäänet...
Ja ku se täti on vielä sellainen tympee niin kivaa...oikein nautin... :kieh: :kieh:

Ninnipo ja masuki 17+2
 
äittä-67 Oikeen paljon onnea plussasta ja niitä tarrasukkia pienelle täältäkin. Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin!

Sisu Toivottavasti se vaavi nyt potkaisee sua pian ettei tartte huolehtia. Ja eiköhän kaikki ole hyvin. :hug:
Mä tunnen noita liikkeitä niin epäsäännöllisesti (ja mietin aina onko ne ees vauvan liikkeitä ku eipä oo kokemusta) enkä siis osaa yhtään huolestua jos niitä ei tuu.. Yleensä tunnenkin ne vaan jos istun rauhassa tai makaan, en siis mitään kovia "potkuja" kesken kaiken tohinan.

cora, täällä pidän peukkuja. Tuuhan kertoon sit uutiset. Toivottavasti kaikki kunnossa!
 
Onnea äittälle!!! :flower:

Coralle pidetään täälläkin peukut pystyssä. Alkoi vallan huolestuttaan, toivottavasti kaikki on kunnossa!!!

Ninnipolle myös tsemppiä supistusten (ja neuvolatädin ) kanssa

Siivous urakka on mattoja vailla valmis... Ja selkä on KIPEE, nyt vaan sohvalle maate |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja jane85:
painat muokkaa profiilia...sitten sielä lukee kuva jonka perässä selaa valikko...painat sitä niin pitäisi tulla kuvat näkyviin...valitset vain nappia painamalla kuvan sieltä jonka haluat profiiliin ja sitten hyväksyt profiilin muutokset..pitäis tulla näkyviin.
olihan tämä nyt mahdollisimman hankalasti selitetty :LOL:
niin mä tein,mutta ei kuvaa näy..???
 
Voi ihana mitä masukuvia!!!

Mie on tohi laittaa ku se ainut masu mikä on näkyvissä niin on vaan esiin pullahtanut läskimakkara... Ennen sen sai kivasti piiloon, mutta nyt se oikee vauvamasu on nostanut makkaran esiin... Nautin masusta sit ku se on vähän isompi ja toi läsä näyttää silloin pieneltä.

Onnea sylikaupalla äittä-67 :flower: Toivotaan että kaikki mene hyvin!

 
Kiitos rakkaat palstaystäväiseni tsempeistä. Kaikki hyvin, vielä ainakin. Lepopakko päälle :(
Inhottavaa, just kun on niin ihanat säät, et voisin olla vaan ulkona koko ajan. Ja huomiset sisustusmessutkin nyt jäi :'(
Mutta mikä tärkeintä, pikkuisella kaikki hyvin ja kohdunkaula täysin kiinni ja 4cm, eli täyspitkä.
Kiitos vielä tsempeistä :heart:
 
snodgrass
Heipsis!

Onnea paljon ja tarrasukkia mukaan äittä-67!! :flower:
Cora,mikä helpotus kuulla että kaikki on hyvin! Ehdin tilannetta taustalta seurata vaikken vielä itse tänään kirjoitellutkaan.
Ninnipole myös voimia lepäilyyn ja neuvolassa ravaamiseen.. Hyvä tilaisuus opiskella zenmäistä mielentyyneyttä... :D

Tänne ei nyt mitään ihmeitä. Tauti on jo ollut parempi (onneksi, koska mies sai sen ja on vuorostaan ihan kuollut) ja onkin tullut jo puuhasteltua kaikenlaista. Labratulokset selvisi, hiivaa on reilusti, vaikka se ei kumma kyllä ole pahemmin mulle oireillut. Joten huomenna sitten Canestenia apteekista vaan..

Tosi kivoja masukuvia ollut jo täällä. Laitoinpa minäkin profiiliin omani :D Sieltä voipi käydä katsomassa. Se on otettu tänään, eli viikkoja tasan 18!

Snodgrass ja neponen
 

Yhteistyössä