Heippa kaikki syysmassukat pitkästä aikaa!!
Terkut Thaimaasta! Reissu meni hyvin ja ilmat suosivat ja mitään vaivoja ei ilmennyt! Kotiuduttiin ihan vasta parit tuntia sitten, finnairin lento oli taas vaihteeksi myöhässä... ja mun pitäis sit samoin tein mennä iltavuoroon
mutta eiköhän se tästä, sain yllättävän hyvin koneessa nukuttua vaikkakin oon ihan väsy vielä :/
Mutta siis hyvin meni ja nyt ei vois vähempää kiinnostaa töihin meno. paljon olette kahden viikon aikana kirjoitelleet, en ehtinyt kuin nopeasti silmäilemään. ja katselin, että pari meidän pinosta oli jo saanut ihania kuvia tuonne masukuva-pinoonkin! mun masu ei vielä kyllä näy, mikä kyllä harmittaa... vaikka olen ihan normaalipainoinenkin ja vartaloinen.. mutta on se alavatsa alkanut kovettumaan ja pikkasen pullahtamaan ulos. kaippa mulla on vaan niin paljon tilaa kasvaa tonne sisään päin. liikkeistä en vielä mene takuuseen, vaikka olen viimeisen viikon aikana jotain ihmeellista tuntenutkin..en vaan uskalla vielä sanoa, onko ne niitä. ja vähän taas jänskättää maanantain neuvola, kun viime kerrasta on jo yli kuukausi..niin jälleen mietityttää, että jos sydänäänet ei kuulukaan... mutta kuuluuhan ne, eikö!
muutoin olen hyvävointinen edelleen ja matkalla jopa pariksi päiväksi "unohdin" olevani raskaana, eli en taukoamatta ajatellut että mikäs rv ja päivä nyt taas onkaan
ihana katsella kaikkien viestien lopussa jo mielestäni niin hurjiksi kasvaneita viikkoja!! toivottavasti kaikki jatkuu samaan malliin meillä kaikilla!
Pahoittelen omanapaisuutta, mutta en tosiaan vielä ehtinyt paneutua teksteihinne. Ehkä viikonloppuna kirjottelen enemmän, kun pääsee vapaalle ja eroon aikaeron tuomasta väsymyksestä!
Mukavaa loppuviikkoa!!
suhveli 17+2 :heart: