Heippa!
emilii85 voi ei!!! Toivotan jaksamisia!
Krizze, juu, se on mielenkiintoista miten eri maissa raskaudenaikainen terveydenhoito menee. Kuten eilen kirjoitin, niin Ruotsissa ei ole ainakaan np-ultraa. Muuten hoito tuntuu olevan todella tasokasta tuolla missä käyn, mutta he ovatkin spesialisteja. Ja ilmaista on, onneksi!
Viivariina, jospa olis kuitenkin vaaratonta tuo vuoto, toivotaan! :hug:
Fanttomi, voi kun on harmillinen tilanne. Ymmärrän tavallaan siinä lääkäriä, ettei hän uskalla luvata kaiken olevan hyvin, kun selvästi poikkeavaa on tuo vuoto/toinen sikiöpussi. Silti ei pitäisi piruja maalailla seinille! Itse voin kuitenkin rauhoitella sen verran, että olen kuullut paljon tapauksista, joissa ollut 2 alkiota, toinen vuotaa pois ja toinen syntyy terveenä. Sukulaisellani oli muunmuassa tällainen tarina toisen lapsen kohdalla. Lycka till!
cappuccino, pidän peukkuja ja toivon sydämestäni että kaikki olisikin hyvin teillä. Jos pettymyksiä tulisi, ne on sen ajan murhe ja sitten täytyy vaan surra surut. Etukäteen on turha mitään surra, kun uutinen voi olla hyväkin! Tärkeintä on saada aika kulumaan nopeasti kaikkeen muuhun keskittyen. (Mahdotonta, tiedän...
)
Shurille jaksamista ja toivottavasti asiat selviävät parhain päin!
Voi hitsi kun on noita ikäviä uutisia tullut nyt paljon! Tunnen olevani yhä onnekkaampi, kun miettii, että se olisi voinut olla minä joka täältä tippuu. Keskenmeno on aina kriisi ja surut on surtava kunnolla, jotta voi taas nostaa katseen tulevaan. Meillä oli piiitkään suuri epätoivoisuus, kemiallisia raskauksia lähes joka kierrossa (km viikolla 4+0->) KAUHEAA, kun miettii! Nuo kemialliset raskaudet oli täysin "todistettuja" testein ja tunsin myös oireita aina silloin kun oli tärpännyt. En ole päässyt ahdistuksen yli vielä, mutta toivon, että ajan kanssa se laimenee. Vauva olisi maailman paras palkinto kaikista kärsityistä vääryyksistä, kymmenistä itkuista... :heart: Joten nyt Vauva, alapa kasvaa ja vauhdilla!
Pahoinvointia eilen ja tänään. Ei yhtään niin voimakasta, että oksentamista tulisi edes mietittyä, mutta koko ajan pieni kuvotus ja vaikea olla. Ja päänsärkyä, mulla se on liittynyt pahoinvointiin näinä harvoina päivinä, kun sitä ollut.
T.Estelle 9+3